آموزش جذب نیروهای متافیزیکی – ۱۰۰% عملی توسط علی بیک میرزایی

متافیزیک در هر زمانی و در هر مکانی بر ما اثر میگذارد و این برای همه مشخص است. اما همواره استثناهایی هم وجود دارند و در اینجا این استثناها شامل افزایش و کاهش اثرات متافیزیکی میباشند. زمان و مکان همواره در میزان اثرات متافیزیکی اثرگذارند و این امر به اصل ذهن برمیگردد. این ذهن شما است که تعیین میکند کی و کجا اثرات متافیزیک بیشتر و یا کمتر باشند بی آنکه خودتان خبر داشته باشید! من همواره برای فهماندن مطالب خود مثال هایی را عنوان میکنم تا درک این مطالب برای همه آسان باشد. بنا بر این مثالی دیگر را برایتان میاورم و بعد به بررسی و تجزیه و تحلیل این مثال میپردازیم.

همه شما نوستراداموس پیشگوی برجسته را شنیده اید که چگونه پیشگویی هایش یکی پس از دیگری به حقیقت مبدل میشدند. وی به هنگام پیشگویی ظرف آبی از جنس مس را پر از آب میکرد و ملاغه ای را در آن تکان میداد و پس از مشاهده لرزشهای حاصله, آینده در مقابل چشمانش تداعی میشد. این مثال کوتاه را آوردیم و حالا میخواهیم به تجزیه و تحلیل این مثال از طریق مطالب چند بخش گذشته بپردازیم.

بیشتر بخوانید:
بخش های دارای انرژی متافیزیکی بدن – آموزش صحیح جذب و انتقال انرژی

ذهن ما این قابلیت را دارد که برای خود حریمی را مشخص کرده و در آن به فعالیت های متمرکزتر بپردازد و این امر به خود طرف و آموخته ها و عقاید وی بستگی دارد. به عبارتی در مکانی مشخص و بخشی مشخص فرد میتواند ذهن خود را تا حدی متمرکز کند که به حالت خلسه رفته و خود را وارد دایره زمانی کند. در مثال بالا نوستراداموس بر اساس عقاید آموخته از پدربزرگ و استاد خود حریمی را برای ذهن خود مشخص کرده ( شاید حتی بی آنکه خود بداند! ) و از طریق آن خود را وارد دایره زمانی میکرد و خبر از آینده میداد. و این صرفا بدین معنا نیست که هرکسی بتواند از روش او به خلسه رفته و خبر از آینده دهد. کسانی هستند که به هنگام رقصیدن و یا حرکات به ظاهر خرافی به خلسه ای عمیق میروند. این ها همه حریم ها و حالاتی هستند که افراد متعددی برای خود تعیین میکنند که بدین شکل خبر از آینده گیرند. اما ما در این بخش میخواهیم در رابطه با تاثیر زمان و مکان بر متافیزیک بگوییم و اینکه چگونه زمان و مکان بر متافیزیک در حالت عمومی اثرگزار بوده و حتی در مواردی فرد را به کلی متحول میکنند!

فضاها و مکان ها نور تیرگی و کلیه ابعاد متافیزیکی بر روی هر کسی قادرند اثرگذار باشند و در این میان این ذهن انسان است که تعیین میکند این عوامل چگونه بر او اثر بگذارند. افرادی هستند که در حالت خستگی میتوانند به خلسه عمیق روند و برعکس.

شما در یک مجلس عروسی هستید و صدای موسیقی به حدی زیاد است که جز آن چیز دیگری را نمیشنوید. در این هنگام ذهن شما فقط به رقصیدن و شادی معطوف است و در این حالت شما نمیتوانید وارد خلسه ای عمیق شوید این در حالی است که در بعضی افراد این حالت بهترین حالت برای جذب عوامل متافیزیکی می باشد. به عبارتی دیگر متافیزیک در هر شرایط و در مورد هر شخص به گونه ای عمل میکند و این نامشخص است که بگوییم در چه حالتی تاثیر قطعی میتواند بر فرد بگذارد. اما در حالت کلی و عمومی شرایطی هستند که نسبت به دیگر شرایط تاثیر بیشتری را بر روی شخص میگذارند که میخواهیم به آنها بپردازیم.

در حالت عمومی تاثیر متافیزیک بر روی شخص با توجه به عقاید وی بر روی او بیشتر است. چنان که در فصول اولیه خواندیم در امر متافیزیک عمل اصلی را ذهن انجام میدهد و با توجه به عقیده شخص, ذهن او مستعد این امر میباشد. شخصی برای خود حریمی را ساخته است که با استفاده از آن میتواند ذهن خود را متمرکز کند. اتاقی تاریک و شمعی روشن, رقص های عجیب و غریب و … همه و همه عواملی هستند که موجب میشوند فرد با توجه به حریمی که برای ذهن خود ساخته است انرژی های متافیزیک را جذب کند.

عموما اکثر افراد با مشاهده مکانی ساکت و کم نور ذهن خود را متمرکز میکنند. اما چه مکان هایی میتوانند تاثیر بسزایی بر فرد بگذارند؟ پاسخ های زیادی به این سوال وجود دارند که به چندتای آنها اشاره میکنم.

مکانی نمناک و ساکت و قدیمی میتواند این ذهنیت را در فرد تداعی کند که حس ترس و تردید و … در او بوجود آید. در این حالت این امکان وجود دارد که شخص در صورتی که ذهنی قدرتمند در رابطه با متافیزیک داشته باشد میتواند خبر از وقوع حادثه ای بد را در آینده ای نزدیک به او دهد و… البته این فقط یک مثال ساده بود و حتما بدین معنا نیست که چنین مکانی باعث غیب گویی میشود! هیچ تابحال شده است که در جمع و یا مکانی که اصلا غیر عادی نیست و همه شاد و خوشحالند خبر از وقوع حادثه ای بد گیرید؟ قطعا هرکس جوابی برای این سوال دارد, پس از شما دعوت میکنم که به این خاطره کوتاه ولی حائز اهمیت دقت کنید:

حدودا ۵ یا ۶ سال پیش بود که با خانواده سوار ماشین بودیم و از یک گردش خانوادگی در حال بازگشت به خانه بودیم. صدای ضبط ماشین رو زیاد کرده بودیم و شاد و خرم مشغول صحبت کردن بودیم. همچنان که مشغول حرف زدن بودم به یکباره حس دلهره عمیقی وجودم را گرفت و شدیدا عرق کردم و خبر وقوع حادثه ای بد را به همه دادم. همه خندیدند و گفتند خیالاتی شده ام که در همین حال در خیابان در مقابل پمپ بنزین خودرویی سبقت گرفته و به شدت با اتوموبیل مقابل تصادف شاخ به شاخ کرده و هر دو ماشین خرد شدند. همه شوکه شده بودند و نگاه میکردند تا اینکه آمبولانس رسید و هر دو مجروح حادثه به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه آنطور که خواهرم که پرستار همان بیمارستان است گفت هر دو زنده ماندند.

اینکه زمان و مکان چگونه بر متفیزیک اثر میگذارند امری نامشخص است و حتی خود من نیز پاسخی قطعی به این سوال نتوانسته ام پیدا کنم. چرا که هر زمانی و هر مکانی برای هر شخصی متفاوت است و این به خود فرد بستگی دارد. اما در این میان من خودم شخصا چند مورد را یافته ام که حداقل بر روی خودم بخوبی عمل میکنند.

۱: مکانی ساکت و آرام با نور کم.

۲: مشاهده غروب و یا طلوع خورشید بر فراز تپه و یا کوه و یا بلندایی مانند ساختمان و … .

۳: مشاهده امواج دریا.

۴: مشاهده عمق آتش و خیره شدن به آن‌ ( آتش شمع و … ).

۵: بستن چشمان و دراز کشیدن بر روی تخت به هنگام اوایل شب.

۶: مشاهده ستاره ها و کره ماه در شب چهاردهم در محیطی به دور از سروصدا و … .

۷: تمرکز به عمق وجود در هر زمان و مکانی و در هر شرایطی. ( این مورد بسیار بسیار سخت است )

۸: ضربات آرام به قابی مسی با مداد و یا چیزی شبیه به آن در محیطی بسیار بسیار بسیار ساکت با تاریکی زیاد و نور قرمز رنگ کم.

توجه داشته باشید که این هشت مورد جنبه خرافی نداشته و موجب ظهور هیچ جن و ارواح و … نخواهند شد و نیازی به ترسیدن نیست چون این موارد صرفا فقط و فقط و فقط برای تمرکز ذهن بوده و جنبه وسیله ای برای رسیدن به ذهنی متمرکز برای درک و جذب نیروهای متافیزیکی دارند.

از قدیم الایام گفته شده است که برای جذب نیروهای متافیزیکی فضاهای سه گوش بهترین فضاها هستند.

بهترین مکان برای جذب نیروهای متافیزیکی فضاهای مثلثی شکل هستند!
بهترین مکان برای جذب نیروهای متافیزیکی فضاهای مثلثی شکل هستند!

 

اما آیا میدانید چرا؟ پاسخ بسیار ساده است. جواب برمیگردد به خاصیت نقطه عطف ذهن انسان. محیط های چهار گوش و یا دایره ای به هنگام قرار گیری در آنها عملا از نظر ذهن انسان دارای نقطه عطفی نیستندن که انسان را به خود متمرکز کند و فرد به فکر فرو رود. این درحالی است که در مکان های سه گوش عملا این کنج ها و گوشه های فضا هستند که ذهن انسان را به خود متمرکز کرده و موجب نوعی مدیتیشن درونی میشوند و فرد در چنین مکانهایی به راحتی میتواند ذهنی آماده برای دریافت عوامل متفیزیکی را برای خود محیا کند!

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × دو =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: