ارتباط با ارواح از طریق متافیزیک

مقالات
۵۲ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک و علوم ماوراء الطبیعه علی لند. امروز من (علی بیک مرزایی) میخواهم در این مقاله نکات مهمی را در رابطه با ارتباط با ارواح از طریق متافیزیک برایتان بازگو کنم. لازم به ذکر است که این مقاله برگرفته از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) میباشد. با علی لند همراه باشید…

بگذارید نگاهی جزئی به آنچه که تا کنون در رابطه با متافیزیک مرتبط با این بخش آموختیم بیندازیم. تا اینجای کار ما فهمیدیم که زمان دارای سه لایه و سکوت نیز دارای سه نوع میباشد که این انواع سکوت با یکدیگر مرتبط بوده و همینطور لایه های زمانی نیز با یکدیگر به نوعی مرتبط هستند. اما حال میخواهیم این دانسته ها را در رابطه با ارتباط با ارواح و جن ها به کار برده تا بتوانبم با ارواح و جن ها ارتباط برقرار کنیم و یا حد اقل اینکه بتوانیم واسطه ای بین انسان و آنان باشیم. اگر خاطرتان باشد در بخش های نخستین گفته شد که در متافیزیک این ذهن شما است که مهمترین عمل را انجام میدهد. ذهن انسان میتواند با ایجاد محیطی مناسب برای خود هیپنوتیزمی انسان را به خلسه ای عمیق برده و حتی او را از جهانی خارج کرده و به جهانی دیگر منتقل کند و این در حالی است که انسان همزمان در دو مکان قرار دارد. قبل از هر چیزی لازم به ذکر است که در قرآن وجود جن تایید شده است و این موضوع که اجنه خرافاتی بیش نیست کاملا اشتباه است.

بیشتر بخوانید:
چی کونگ چیست؟ بررسی صحت و سقم تمرینات چی کنگ

فرد برای ارتباط با ارواح و جن ها میبایستی ذهن خود و خودش را چنان تقویت کند که بتواند خود را در ارتباط میان لایه های زمانی قرار دهد. برای ارتباط با اجنه و ارواح نیازی به دانستن ورد و کلمات جادویی و … نیست چرا که کار اصلی را دهن انسان انجام میدهد و کلمات و دعاهای به اصطلاح جادویی هیچ کاربردی جز خود هیپنوتیزمی و متدی برای ورود به خلسه ندارند. بدین ترتیب که ذهن انسان همواره برای رفتن به خلسه و ارتباط با اجنه و ارواح نیازمند ریتمی خاص برای رسیدن به آرامش و خود هیپنوتیزمی و ورود به لایه های زمانی میباشد. انسان با توجه به باورها و عقاید خود برای خود حد و حدودی تعیین کرده است که این حدود به ذهن او کمک میکند که خود را راحتتر به خلسه ببرد. برای درک بهتر این موضوع مثالی را برایتان میاورم.

فرض کنید که شما میخواهید یک جن گیر باشید. برای این کار پیش رمال ها و دعا نویس های زیتدی میروید و آنها به شما متونی را تحت عنوان دعاهای احضار ارواح برایتان میدهند. شما با گرفتن آن متون احساس ترس خفیفی میکنید. سرانجام نوبت به احضار ارواح میرسد و شما با خواندن آن متون تنتان به لرزه می افتد و ناگهان احساس سرمای شدید کرده و بعد بر حسب این که بسیار ماهر هستید وسایل اتاق شروع به تکان خوردن میکنند. در این هنگام به راستی شما توانسته اید جن یا روحی را احضار کنید و بعد از اتمام کار و خواندن ورد نهایی جن میرود و شما واقعا به آن نوشته ها یقین پیدا میکنید. تا اینجا که کاملا درست است اما اصلا با خود فکر میکنید که این عمل چکونه اتفاق افتاد؟ اصلا مگر میشود چند کلمه و جمله بسی بی ارزش و واحی توانسته باشند چنین کاری را برای شما ممکن سازند؟ مگر قانون خاصی در رابطه با احضار ارواح وجود دارد؟ اگر دارد پس منبع این متون و نوشته ها کجا و چیست؟

بیشتر بخوانید:
شواهد وجود جن و اثبات ارتباط انسان های پیشین با اجنه

برای دانستن این جواب ها این موضوع را کامل بخوانید. در حقیقت آن ورد ها و دعاها کلمات و نوشته های پوچ و بی ارزشی بیش نیستند! شوکه شدید؟ حق دارید اما حقیقت است! این نوشته های و دعاها در واقع فقط بستری را برای شما محیا کرده اند که شما بتوانید به وسیله آن ذهن خود را درگیر و آماده به ارتباط با لایه های زمانی و ایجاد مراحل سکوت کرده اید! یکی از راههای ورود به لایه های زمانی ایجاد سکوتی از طریق ایجاد ریتمی خاص برای ذهن میباشد. شما از ابتدای مراجعه به دعانویس و دریافت متون در حال هیپنوتیزم خود بوده اید بی آنکه توانسته باشید به این موضوع پی ببرید. شما از همان ابتدا خود را به سکوتی ملایم توام با ترس برده و به ذهن خود آمادگی کامل برای ورود به مرحله سکوت میانی را داده اید و بدین ترتیب تمامی مقدمات برای ورود به لایه های زمانی را برای خود محیا کرده اید.

حال که نوبت به خواندن دعاها میشود شما با خواندن دعاها در حقیقت ریتمی خاص را برای ذهن خود آماده کرده و خود را هیپنوتیزم کرده اید و توانسته اید خود را به لایه میان زمانی برده و هم زمان در دو مکان قرار گیرید. منظور هم در این جهان و هم در لایه زمانی ماوراء طبیعه. حال شما توانسته این خود را در حالت سکوت میانی برده و خودتان به خودتان دستوراتی را اعمال کنید. این عمل به گونه ای انجام میشود که شما خود را به اصطلاح به دو نفر تبدیل میکنید. یک: کسی که مشغول هیپنوتیزم و اعمال دستوراتی به شماست و دیگری شخصی که این دستورات را به ارواح و جن هایی که در آن بازه زمانی قرار دارند منتقل میکند. این ارتباط باعث تداخل در میان بازه های زمانی شده و این همان روشی است که شخص میتواند جنی را حتی تسخیر کند. در این هنگام که وسایل در حال تکان خوردن هستند شما بی آنکه خودتان بدانید در حال اعمال دستوراتی به روح و جن هستید که او نیز ناچارا بدان عمل میکند و این درحالی است که شما فکر میکنید که روح به صورت خودمختار در حال انجام این اعمال است اما این کاملا اشتباه است چرا که روح و یا جن دقیقا همان کارهایی را خواهند کرد که در ذهن شما خطور کرده اند. این کارها حتی ممکن است که در حالت عادی مد نظر شما نباشند اما ذهن شما همواره در حال ساختن این اقدامات میباشد. در راستای این اقدام خطری همچون مرگ نیز محتمل است بطوری که شخص ممکن است از شدت ترس و وحشت بی آنکه خود بداند دستور قتل خود را به شبح داده و کشته شود.

بیشتر بخوانید:
هاله بینی چیست؟ دیدن هاله انرژی

شخص در صورت داشتن تسلط به عمل احضار ارواح میتواند چنان خونسردی خود را حفظ کند که حتی بتواند بر جن و روح تسلط داشته باشد. این تسلط بدین ترتیب میباشد که شخص با ورود به لایه های زمانی و تبدیل خود به اصطلاح دو نفر صورت دومی را که از خود ساخته است را در لایه زمانی قرار داده و ارتباط خود را به صورت آگاهانه و قابل کنترل از لایه های زمانی جدا کرده واز مرحله سکوت میانی خارج میشود. و این در حالی است که او همچنان در مرحله سکوت ملایم قرار دارد و این در حالی است که او حرف میزند غذا میخورد تفریح میکند و … ولی در مقابل هر موقع که بخواهد میتواند خود را به راحتی به سکوت میانی کشانده و با ایجاد خلسه ای عمیق به چهره دوم خود که در لایه زمانی قرار دارد دستور کنترل روح و جن مورد نظر را داده و خواسته خود را عملی سازد. او میتواند این کار را با هر متدی که میخواهد انجام دهد و منظور از هر متد همان روش هایی است که شخص برای رسیدن به خلسه برای خود تعریف و مشخص کرده چرا که همواره کار اصلی را ذهن انسان است که انجام میدهد و این شما هستید که میتوانید روش هایی را برای ایجاد ریتمی خاص برای ورود به خلسه ای عمیق برای خود ایجاد کنید. این دقیقا همان کاری بود که در رابطه با صندلی مرگ که هر شخصی که بر روی آن مینشست چندی بعد به گونه ای کشته میشد انجام گرفت.

منبع: فصل نهم کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته علی بیک میرزایی)

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خلسه درسته نه خلصه، تعجب میکنم از ادعای سطح سوادتون!

    پاسخ
  • خسته نباشید استاد میرزایی ، مقاله خیلی عالی و مفیدی بود
    یه سوالی داشتم تو بعضی از فیلم ها و روایات شنیدم بعضی از مرده ها بعد از مرگ به خواب اطرافیانشون میان و از وضعیتشون تو اون دنیا میگن یا حرف ها دیگه
    خواستم بپرسم چقدر احتمال داره یه مرده بعد از مرگ به خوابمون بیاد ؟؟ میشه کاری کرد که بیاد به خوابمون باهاش صحبت کنیم ببینیم تو اون دنیا در آرامش یا نه ؟؟ و اینکه اگر اومد تو خوابمون چقدر احتمال داره خود واقعیش باشه نه تصوری که ازش تو ذهنمون داشتیم و اون سناریو رو تو خواب دیدیم ، من متاسفانه به تازگی دوستم در تصادف از دنیا رفت و ۲۱ سالش هم بیشتر نبود 😔 میخوام بدونم راهی برای ارتباط با روحش هست ؟؟؟

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: ارتباط با ارواح &#1575… […]

    پاسخ
  • Avatar
    یک انسان بسیار عادی!
    ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۲۲

    درود بر شما استاد گرانقدر و پربها
    آیا روح وجود دارد؟
    تاکنون دلیلی بصورت ملموس و محسوس در این رابطه توسط محققان و پژوهشگران به اثبات رسیده است؟
    باتوجه به گفته های بعضی از روحانیون که با دلایل بسیار چرند و پرت و پلا و از این شاخه به اون شاخه پریدن برای من وجود روح کاملا مبهم و ناممکن واقع شده است.
    آیا اثبات این موضوع میسر است که بتوانیم به چرایی وجودی آن توسط حواس چند گانه و تغییرات محیط پی ببریم؟ (حواس ها و تغییرات در دنیای مادی ما انسان ها حائز اهمیت است نه غیب ها که به هیچ وجه اثبات و تحلیل شدنی نیستند.)

    پاسخ
  • Avatar
    سرباز امام زمان
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳

    متافیزیک به این روش، فقط نابودی کسایی رو که میخوان به خدا ایمان داشته باشن رو به همراه داره در غیر اینصورت به محض وارد شدن به این نوع متافیزیک وارد قفس شیر میشید

    پاسخ
  • Avatar
    سرباز امام زمان
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹

    دوستان عزیز ازتون خواهش میکنم به حرف های این اقا گوش ندید،ارتباط با ارواح و سلطه به اجنه فقط میتونه توسط انسان های بلند مرتبه و خاص صورت بگیره،ادمای معمولی همین که بخوان وارد این عوالم بشن جن های شیطان رو بدنش تسلط پیدا میکنن،و زندگی اونارو چه بخوان چه نخوان به کفر و شیطان پرستی میکشن،هر کسی که شما رو به به ارتباط با اجنه دعوت کرد بدونید خودش یه شیطان پرست کثیفه،چرا که در گروه های خودشون هر کدوم وظیفه دارن هشت نفر ادم جذب ارتباط با جن کنن،

    پاسخ
  • Avatar
    فریده مولانی
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۳۳

    لطفا برای ارتباط با ارواح بیشتر توضیح بدین و منبع معرفی کنید

    پاسخ
    • سلام.
      در یک مقاله جدید حتما

      پاسخ
      • Avatar
        یک انسان بسیار عادی!
        ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۲۳

        درود بر شما استاد گرانقدر و پربها
        آیا روح وجود دارد؟
        تاکنون دلیلی بصورت ملموس و محسوس در این رابطه توسط محققان و پژوهشگران به اثبات رسیده است؟
        باتوجه به گفته های بعضی از روحانیون که با دلایل بسیار چرند و پرت و پلا و از این شاخه به اون شاخه پریدن برای من وجود روح کاملا مبهم و ناممکن واقع شده است.
        آیا اثبات این موضوع میسر است که بتوانیم به چرایی وجودی آن توسط حواس چند گانه و تغییرات محیط پی ببریم؟ (حواس ها و تغییرات در دنیای مادی ما انسان ها حائز اهمیت است نه غیب ها که به هیچ وجه اثبات و تحلیل شدنی نیستند.)

        پاسخ
  • من نفهمیدم بلاخره راه ارتباط با ارواح چطوری هست بیشتر توضیح بدین لطفا یا منبع معرفی کنید

    پاسخ
  • باسلام خدمت استاد گرامی
    شما فرمودید با خود روح نمیشه ارتباط گرفت الّا ارتعاشات ذهنیشون در ایّام حیات..لطفا بفرمایید چطور میشه ارتباط ذهنی گرفت و آیا ارتباط گیری با ارتعاش ذهنی شخصی که از دنیا رفته میتونه پل ارتباطی با روح اون شخص باشه؟

    پاسخ
  • سلام گروه خونی من A با Rh منفی هست و حدود ۱۰ سال هست دچار درد در کمر و ستون فقرات هستم شاید مطالبی در مورد فرا زمینی ها با این گروه خونی بدانید بدلیل جاذبه زمین و سایر مسایل انرژی منفی بر این گروه وجود دارد فعلا بقیه مطالب را بعدا خدمتان می گویم

    پاسخ
  • سلام من بطور تصادفی وبلاگتون دیدم وکامنتها رو خوندم. من از کودکی مشکل همزاد دارم شاید این خرافات رو باور ندارید وفکر کنید زاده ی خیال وتفکراتم هست ولی من انقدر این همزاد بر من غلبه کرده که تا حدی اختیار واراده ی زندگی روزمره ام را ازم گرفته میخواستم بدونم آیا از طریق متافیزیک راه درمان هست

    پاسخ
  • سلام من چند تا سوال دارم تو خانه من اتفاقهای عجیبی می افتد چطور بفهم ای چیزها و نوشتها چیست ممنون

    پاسخ
  • سلام جناب میرزایی من حدود یک سال هست که یک عزیزمو از دست دادمخیلی دنبال اینم که برای لحضه ای بتونم باهاش ارتباط بگیرم و ببینم که آیا وجود داره یا نه(شرایط روحی من بسیار نامناسبه) آیا متافیزیک میتونه به من کمک کنه؟

    پاسخ
    • سلام. با خود ایشون نمیتونین ارتباط برقرار کنین چون کلا ارتباط با روح امکانپذیر نیست ولی میتونین با ارتعاشات ذهنی موجود ایشون در زمان حیاطشون ارتباط برقرار کنین.

      پاسخ
  • ممنون برای پاسخگییتون.من امروز با سایت اشنا شدم اولین و اولین سایت و جوونی بودید که دیدم چقد منطقی هست خرافات توش راه نداره .به نظرم برادرتون یک انسان فوق العاده بوده.و همینطور پدرتون روحشون شاد.اقای میرزایی عزیز میخام یه تجربه. و تحقیق خودم بگم من متوجه شدم ادمهایی که عزیزاشونو از دست دادن اعم از برادر مادر پدر شاید باور نکنید حرفمو ولی من عملا دیدم این عزیزان از دست رفته در صورت اینکه انسانهای مثبتی بودند تو زندگیشون بعد از فوت بازمانده های خانواده خودشونو به نحوی کمک میکنن به نحوی پشتیبان هستن.من به دلیل کنکور مجدد تجربی که تابستون دارم زیاد نتونستم مطالب بسیار جالب و اموزنده شما جوان محقق رو مطالعه کنم. اگه سعادتی بود انشالا بعد کنکور حتما دوس دارم هم کتاب شصت مطالعه کنم هم مطالب سایتو هرجا هستید کامیاب باشید ضمنا کامنتهای ادمهای عوضی رو هم اصلا جواب ندید بذارید توی جهل خودشون بسوزن تا لحظه مرگشون حرف زدن برای اینها مثل خط کشیدن روی اب هست.

    پاسخ
    • سلام ممنون لطف دارین.
      واقعا خوشالم که سایت کاربر فهیمی مثل ما رو داره. امیدوارم تو کنکورتون و همه مراحل زندگیتون موفق باشین و با مطالب ما هم همراه باشین. بله منم با تجربه ای که گفتین یه جورایی موافقم و به منم ثابت شده این موضوع. پیشنهاد خوبی دادین جواب بعضی از این جاهلا رو نباید داد.

      پاسخ
  • سلام اقای بیک میرزایی من متنی که برا خودتون نوشته بودین که فوت برادرتون اقا نیما رو خوندم و نجات شما از مرگ حتمی خدا روحشونو شاد کنه.اقای میرزایی کاش بیشتر توضیح میدادین که این روح بوده یا چه نوع ارتباطی بوده من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم ایا بعد از اون اتفاق تونستید باهاش یه باره دیگه ارتباط برقرار کنید مطالبه سایت واقعا عالیه دستتون درد نکنه احسن به شما

    پاسخ
    • سلام ممنون لطفا دارین.
      چیزی که مشخص بود این بود که من و برادرم هر دو توسط عاملی که دقیقا صدای برادرمون بود نجات پیدا کردیم. عوامل زیادی وجود داره ممکنه این یک ارتعاش ذهنی بوده باشه که من و برادرم هر دو دریافت کردیم از سمت روح برادرمون. از اون موقع هیچ وقت نتونستم ارتباط برقرار کنم فقط در یک مورد حدودا ۷ سال پیش بود در خواب داشتم خفه میشدم بازم روح برادرم نجاتم داد. ماجرا اینطور اتفاق افتاد که تو خواب دیدم تو یه کانالی گیر کردم و آب داره بالا میاد و کامل رفتم زیر آب وقتی داشتم خفه میشدم دیدم یهو برادرم کنارم ظاهر شد و منو محکم تکون داد و داد زد گفت بسه دیگه بیدار شو! و از خواب پریدم دیدم وقتی خواب بودم صورتم رو به زمین شده و بالش داشته منو خفه میکرده! هیچوقت اون صحنه رو یادم نمیره کلی سرفه کردم و وقتی خودمو تو آینه نگاه کردم صورتم کبود کبود شده بود بخاطر خفگی! تاحالا دو بار روح برادرم از مرگ حتمی نجاتم داده.

      پاسخ
      • استاد منم برا نماز که میخواستم بیدار شم نزدیک ب پنج بار این صداها و شنیدم مثلا شبش نیت میکردم فرداش برا نماز صبح بیدار شم اونوقت ی صدایی خیلی بلند تو گوشم دقیقا وقتی ک اذان رو می‌گفتند میومد و ب من می‌گفت ک بیدارشم فقط هم برا نماز ن برای چیز دیگه جالبیش اینجاست هر موقع یا اذان رو می‌گفتند و هم

        پاسخ
  • سلام خسته نباشید استاد
    یه استاد متافیزیک منو دید و چنتا سوال ازم پریید بعد گفت انرژیت خیلی زیاده،من گفتم من عاشف ماورا‌الطبیعه هستم میخوام فلسفه متافیزیک رو یاد بگیرم میشه راهنماییم کنین از کجا شروع کنم

    پاسخ
    • سلام.
      چندتا سوال ملاک مناسبی برا تشخیص قدرت های متافیزیکی نمیشه!
      بهتون پیشنهاد میکنم از آموزشای فروشگاه سایت به آدرس: https://aliland.info/shop استفاده کنین

      پاسخ
      • روح احضار نمیشه و فقط جن احضار میشه چون روح آدم بعد از مرگ میره برزخ و اصلا در این دنیا نیست
        واگه هم کسی ادعا کنه که روح فامیلشو دیده اون احتمالا همزاد طرف بوده چون همزاد جنی آدم بعد از مرگ انسان نمیمیره و عمرش طولانی تره
        برای همین میگن از غروب به اون ور به قبرستون نرید چون همزادها برمیگردن سر قبرشون و کلا محیط جنی و شیطانی میشه واینها اجتماعی هم هستن چهارتا دوست و رفیق هم که از جن باشن با خودشون می یارن دیگه بدتر میشه
        بعدش احتیاج به ورد و دعا خاصی هم برای احضار نیست
        فقط باید بدبخت باشی
        یعنی منظورم اینه که اینقدر بدبخت باشی که خواسته باشی جن رو احضار کنی اونم که ملیجک شما نمیشه
        به محضی که بگی کسی از جن در این مکان حضور داره یه کم هم برق ها رو خاموش کنی ترس وجودتو ور میداره بعدش فریاد کنان میپری که برقو روشن کنی و روشن هم میکنی ولی دیگه خیلی دیره جن باهمون ترس جاشو توی بدن شما باز کرد و شما رسما مجنون میشی به دنبالش استرس و افسردگی و پرخاشگری همیشگی همراهته تا اینکه خودکشی یا دیگرکشی کنی
        وبا کفر از این دنیا میری بعدش اون جن هم از مرگ شما ناراحت میشه و شما هم میری جهنم
        پس دوستان نرید دنبال احضار جن
        این کارها بچه بازی نیست
        حضرت سلیمان هم جنها درخدمتش بودن از قدرت سلیمان نبود از قدرت خداوند بود که جنها رو در تسخیرش در آورده بود ما که خداوند به ما همچی کاری رو وعده نداده که جن برای ما تسخیر کنه
        این جادوگرها هم که میبنید چهارتا موکل دارن اینها دیگه تصمیمشون رو گرفتن دنیا و آخرتشونو در طبق اخلاص در راه ابلیس گذاشتن و خودشون خواستن که نماینده شیطان در بین انسانها باشن
        و با ادرار وضو میگیرن پشت به قبله نماز میخونن میرن توی غار اونجا گوشت مردار میخورن خون خروس میخورن گوشت خوک میخورن
        اگه بتونن بچه واسه شیطان قربانی میکنن تا به ابلیس رجیم تقرب بجوین
        بعدش یه موجود زشت و وحشتناک می یاد پیششون میگن تو پسر خوبی هستی از این به بعد زیر ولایت و پرچم مایی حالا برای ما کار کن
        کار کردن برای اونها یعنی اینکه خودتو از هرچی خیره و زیبایی بندازی
        فقط مگه بدبخت باشی که دنبال این کارها بری وگرنه من دیگه دلیلی نمی بینم

        پاسخ
        • ممنون بابت کامنت طولانی ای که گذاشتین ولی متاسفانه باید بگم دانشتون دیگه صفر رو هم رد کرده و به منفی صفر رسیده! یعنی واقعا این چیزایی که نوشتین رو باور دارین؟ 😐

          پاسخ
          • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ففط تنها چیزی که من میتونم بگم همین استیکر های خنده است چون واقعا ایشون دارن فیلم تخیلی رو برامون تعریف میکنن من که همراه این سناریوی فیلم علمی تخیلی دارم پفیلا هم باهاش میخورم متن سناریوش تا حدودی جالب ولی کم بود برای فیلم نظر شما چیه داداش نه؟؟!!!
            بنظرم واقعت سناریوش کمه برا فیلم ایشون فکر کنم خواستن تست نگیسندگی بدن اشتباهی اومدن تو سایت شما و ادامه ی غش کردن من از خنده😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂بابا وجدانا این اطلاعاتو از کجات در اوردی!! ااا ببخشید از کجا پیدا کردی لامصبب بابا غش کردم از خنده تو دیگ کی برو ی تست بده بنظرم🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂

        • ۹بیخیال تو رو خدا نمیدونم با چه سند و مدرک درباره این چیزا صحبت میکنید روح و جن و همزاد اینا همش مال قصه هاس تخیلاتی بیش نیس هر چی هست تو همین دنیاس بعد مرگ هم تجزیه میشیم تموم میشه میره استاد واقعا کسی تا چیزی رو نبینه باور نمیکنه.
          مثلا من الان باور میکنم که پول خوشبختی میاره چون به واسطش انقدر سرگرمی و فراغت باحال میاد سراغت که تا آخر عمر بهترین نوع زندگی رو داشته باشی.
          اما بی پولی باعث میشه آدم بشینه از این فکر و خیالا بکنه.

          پاسخ
  • سلام. میشه بیشتر درمورد واسطه ها یا مدیم توضیح بدین .میشه بهشون اعتماد کرد یا نه

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز در حقیقت باید بهتون بگم چیزی به نام مدیوم اونطوری که فکر میکنین وجود نداره. این افراد به ندرت (چیزی حدود محال) وجود دارن که قابلیت ارتباط ذهنی دارن با بیگانگان (منظور موجودات خارج از جهان ما آن هم در حد نظریه!) سایر افرادی که ادعای مدیومی دارن یا کلاهبردار هستن و یا بیمارای شیزوفرنی, اسکیزوفرنی و… هستن. به این افراد به هیچ وجه اعتماد نکنین. از ما گفتن بود…

      پاسخ
  • حرفهای شما با منطق سازگار است اما متاسفانه بعضی ها با اوردن روایات از ائمه میگویند سگ سیاه وگربه سیاه جن است وغیره در این مورد چه توضیحی دارید با لاخره انها میتوانند به هر شکلی درایند

    پاسخ
  • Avatar
    مجید Majidph3@gamil.com
    ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۴۷

    علی جون خواهرمو برمیداری؟ لطفا بیا بگیرش بدجور دوستت داره. به امام حسین راست میگم شوخی نیست

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: ارتباط با ارواح از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: ارتباط با ارواح از طریق متافیزیک […]

    پاسخ
    • Avatar
      حدیث صفی خانی
      ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۴۳

      من بارها به این حالت هیپنوتیزم و خلسه رفتم و خیلی چیزهازو دیدم ولی متاسفانه مدتیه اصلا اون حس سارغم نمیاد هرچی سعی میکنم بی فابدس علتش رو متوجه نمیشم

      پاسخ
      • من ب دفعات زیاد دچار حالت خلسه میشم و در این حالت موجودات عجیب و ماورائی رو میبینم و خصوصا به صورت واضح که جن هستن و میخان بهم نزدیک شن و هنگامی که در اون حالت هستم میان و منو نگاه میکنن خیلی عجیبه واسم صداهای موجودات خبیثی رو میشنوم حس دیداری و شنیداریم کاملا در اون حالت وجود داره و یک بار هم روح از تنم جدا شد و دوباره برگشت به جسمم اونایی که میگن وجود نداره اینو بدونن که وجود داره و واقعیت داره

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پانزده − چهار =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: