انرژی های مثبت و منفی متافیزیکی چیستند؟ تبادل کوانتومی اطلاعات

مقالات
۱۵ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با انرژی های مثبت و انرژی های منفی و اینکه انرژی مثبت چیست و انرژی منفی چیست و چه کاربرد هایی دارند و همچنین چگونه انرژی های مثبت و منفی را جذب و یا دفع کنیم مطالب مفید را می خواهم برای شما ارائه کنم که می توانم از این مطالب نهایت استفاده را ببرید و در پایان این مقاله از شما عزیزان می خواهم که کمی تامل کرده و در صورت نیاز نظر خود را در بخش کامنت های هم مقاله مطرح کنید.

بیشتر بخوانید:
سنگ های انرژی بخش و خواص آنها – آیا سنگ ها دارای انرژی هستند؟

انرژی های مثبت و منفی متافیزیکی چیستند؟

در پاسخ به این سوال می بایست ابتدا به شما در رابطه با عملکرد مغز در خصوص دریافت و ساده کردن و دفع کردن انرژی های مثبت و منفی بگویم. دوستان و همراهان گرامی سوای اینکه انرژی عاملیت خارجی و یا منشا گرفته از خودت ذهن باشند می بایست به شما بگویم که در نهایت مقصد ذهن ماست و این ذهن ماست که تعیین کننده اصلی در دریافت انرژی های متافیزیکی میباشد.

بیشتر بخوانید:
تلقین چیست؟ نقش تلقین در عملکرد حواس پنج گانه

در حقیقت چیزی به نام انرژی منفی و یا مثبت وجود ندارد! شاید در این لحظه بخواهید این مقاله را نخوانده و صفحه مرورگر خود را ببندید و بگویید این دیگر چیست؟! ولی حقیقت این است که چیزی به نام انرژی مثبت و یا انرژی منفی وجود ندارد بلکه این ذهن ماست که تعیین می کند چه چیزی را تحت عاملیت انرژی مثبت تلقی کند و چه چیزی را تحت عنوان انرژی منفی تلقی کند. برای ساده تر کردن این موضوع می خواهم به شما مثال رنگ ها را بیاورم و سپس به شما تحلیل جامعی در رابطه با این موضوع را ارائه کنم. برای شما می خواهم از رنگ ها مثال بزنم همانطور که میدانید هر شخصی به رنگ خاصی علاقه و اشتیاق دارد به عنوان مثال خود من به تمامی رنگ ها بسته به نوع کاربردشان علاقه دارم و در صورتی که از من بپرسند رنگ مورد علاقه ات چیست جوابی برای گفتن ندارم چرا که من تمامی رنگ ها را بسته به کاربردشان دوست دارم.

بیشتر بخوانید:
جهل و خرافات چیست – راههای مقابله با خرافات

حال تصور کنید شخصی از رنگ سبز خوشش می آید چرا که رنگ سبز او را یاد سرسبزی و سرزندگی می‌اندازد ولی شخص دیگر از همان رنگ سبز به شدت نفرت دارد یاد مرداب و یا لجنزار های جلبک بسته می اندازد. در صورتی که انرژی های مثبت و یا منفی بخواهند تحت عاملیت خارجی از آیتم مورد نظر ساخته شوند اصولا هر دو شخص یک حس مشترک نسبت به یک رنگ خاص می‌داشتند ولی این در حالی است که افراد مختلف نسبت به رنگ های مختلف احساسات حالات و انرژی های مثبت و منفی خاصی را دریافت می‌کنند. این مثال ساده خود به تنهایی دلیل محکمی مبنی بر تعیین شدن نوع انرژی توسط مغز میباشد. در حقیقت این مغز ماست که تعیین می کند چه چیزی انرژی مثبت و چه چیزی انرژی منفی داشته باشد و این انرژی به چه صورت در مغز پردازش شود.

بیشتر بخوانید:
ذهن خوانی چیست و چگونه انجام میشود؟

عوامل موثر در تعیین نوع انرژی مثبت و یا منفی:

دوستان و همراهان گرامی تا اینجا این مقاله با هم خواندیم و متوجه شدیم که این مغز است که تعیین می کند چه چیزی عاملیت انرژی مثبت داشته و چه چیزی عاملیت انرژی منفی داشته باشد. حال می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چه عواملی می توانند در تعیین شدن نوع انرژی توسط مغز انسان نقش داشته باشند. عوامل و مواردی که می توانند نقش بسزایی در تعیین نوع انرژی و چگونگی پردازش آن در ذهن تاثیرگذار باشند بیشمار هستند ولی در اینجا من به تعدادی از این عوامل اشاره می‌کنم که بیشترین تأثیرات را دارا می باشند. عوامل تاثیر گذار بر انتخاب نوع انرژی دریافت شده توسط مغز عبارتند از:

خلق و خو
گرایش ها
روحیات فردی
خاطرات
القا توسط اطرافیان

همانطور که در بالا مشاهده کردید این پنج مورد بیشترین تاثیر را در تصمیم گیری زن شخص در رابطه با مثبت یا منفی بودن دریافت شده میگیرند.

بیشتر بخوانید:
آیا جن زدگی و تسخیر انسان توسط جن حقیقت دارد؟

تبادل کوانتومی اطلاعات بین مغز و آیتم های انرژی مثبت و منفی:

دوستان و همراهان عزیز در صورتی که به محتوای این مقاله دقت کرده باشید احتمالا برخی از شما پی به این موضوع پی برده باشید که مغز و آیتم به اصطلاح دارای انرژی یک تبادل اطلاعات کوانتومی را انجام می دهند بدین ترتیب که آیتم مورد نظر دارای هیچ گونه انرژی نمی باشد و این در حالی است که مغز از راه دور بسته به موارد پنجگانه ذکر شده در بالا تعیین کننده نوع انرژی موجود در آیتم مورد نظر می باشد. در حقیقت مغز به آیتم خارجی خاصیت انرژی بدون القا میدهد! بدین ترتیب که مغز بدون انتقال دادن هیچگونه دیتای ای به آیتم مورد نظر و تنها با دریافت سیگنال های بصری از آیتم مورد نظر خاصیت مثبت یا منفی بودن انرژی را با آیتم مورد نظر منتقل می کند. در این حالت است که ما شاهد تبادل کوانتومی اطلاعات بین دو عامل جدا از هم بدون ارتباط با یکدیگر می باشیم.

بیشتر بخوانید:
چاکرای ششم چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ چاکرای چشم سوم

تبادل کوانتومی اطلاعات چگونه رخ می دهد؟

در خصوص تبادل کوانتومی اطلاعات بین مغز و آیتم های خارجی می‌بایست به شما بگویم که این تبادل اطلاعات بدون دخالت فیزیکی و تنها با استفاده از دریافت ارتعاشات و یا سیگنال های مفهومی آیتم خارجی توسط مغز انجام می شود. فرآیندی که در این تبادل دیتا انجام می شود بدین ترتیب است که مغز با دریافت سیگنال های بصری از آیتم مورد نظر با توجه به موارد پنجگانه ذکر شده در بالا پردازش این سیگنال ها را آغاز می کند و سپس بسته به موارد پنجگانه ذکر شده تعیین می‌کند که این سیگنال ها دارای ارتعاشات مثبت باشند یا منفی. این حالت را اصطلاحاً تبادل کوانتومی اطلاعات می گویند.

بیشتر بخوانید:
چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ روش صحیح یادگیری متافیزیک

ممکن است با خود بگویید پس چگونه می شود که یک رنگ یا محل و یا عمل خاص می تواند یک پردازش مشترک اطلاعاتی بین چندین نفر ایجاد کند؟ به عنوان مثال یک مکان خاص و رنگی که همه از بودن در آن محل حس خوبی پیدا می کنند! در پاسخ به این سوال باید بگویم که این برمی گردد به حالتی که افراد مختلف نسبت به آن شرطی شده و خصوصیات مشترکی را در خود ایجاد کرده اند. به عنوان مثال یک ساختمان شیک و مجلل بسته به عرف عمومی اصطلاحاً دارای انرژی مثبت و حس هیجان زیادی خواهد بود که در حقیقت در این حالت پردازش اطلاعاتی در ذهن افراد به صورت مشترک و در جهت انرژی مثبت انجام شده است.

بیشتر بخوانید:
پرانیک هیلینگ یا همان انرژی درمانی طبیعی چیست؟

نتیجه گیری کلی:

در صورتی که بخواهیم در این مقاله به یک نتیجه گیری کلی برسیم می بایست به شما بگویم چیزی به نام انرژی مثبت و منفی وجود ندارد بلکه این مغز است که سیگنال ها و ارتعاشات بصری و یا در برخی موارد سمعی و حتی عملی آیتم مقابل را پردازش کرده و بسته به موارد پنجگانه این سیگنال ها را پردازش کرده تعیین می‌کند که این سیگنال ها دارای ارتعاشات مثبت باشند و یا منفی. در صورتی که بخواهیم با نظریه سنتی متافیزیکی پیش برویم که میگوید انرژی های مثبت و منفی جنبه خارجی دارند و اجسام ساطع می شوند در این صورت می بایست همه افراد نسبت به هرچیزی حسی مشترک می داشتند چرا که ذهن این قابلیت را دارد که مثبت را از منفی و منفی را از مثبت تفکیک کند و بدین ترتیب در صورتیکه عاملی به اصطلاح دارای سیگنال های انرژی مثبت باشد تمامی افراد می بایست حس مثبت را دریافت کنند کمان که ما می بینیم حس ها در رابطه با موارد مختلف و آیتم های مختلف توسط افراد مختلف به صورت متفاوت می باشد و این خود گواه بر پردازش نوع انرژی توسط ذهن می باشد.

بیشتر بخوانید:
با نیروی چی چه کارهایی میتوان انجام داد؟ کاربردهای نیروی چی

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 + دوازده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: