آیا جن زدگی و تسخیر انسان توسط جن حقیقت دارد؟

مقالات
۴۳ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با این مسئله که آیا تسخیر انسان توسط جن حقیقت دارد یا خیر مطالب مفیدی را برای شما ارائه کنم و امیدوارم این مطالب مورد پسندتان واقع شوند. از شما دعوت می کنم با علی لند همراه باشید و در پایان در صورت تماسل نظر خود را در رابطه با موضوع تسخیر انسان توسط جن بیان کنید. (بدون توهین تا تایید شود!)

بیشتر بخوانید:
آیا رپتایل ها وجود دارند؟ خزندگان فرازمینی انسان نما

از هزاران سال پیش این مسئله مطرح بوده است ست که به عنوان مثال شخصی توسط جن تسخیر می شود و یک جن چه خوب و چه بد وارد بدن او می شود و ورود این جن به بدن او موجب بروز اختلالاتی در او می شود که معمولاً این اختلالات در قالب تغییر صدا و حرکات عجیب و غریب و خشونت و غیره خودشان را بروز می دهند. آیا این مسئله حقیقت دارد که جن وارد بدن این اشخاص شده است؟ اگر جن وارد بدن این شخص شده باشد دلیل آن چیست و چه چیزی باعث شده است که یک جن وارد بدن یک انسان شود؟

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

آیا جن میتواند یک انسان را تسخیر کند؟ تسخیر انسان توسط جن!

در رابطه با این موضوع که آیا جن میتواند یک انسان را تسخیر کند یا خیر باید بگویم که هیچ ابزار و وسیله ای برای شناسایی یک جن در بدن شخص وجود ندارد و از طرفی هیچ علمی هم این مسئله را تایید نمی کند! ممکن است برخی افراد با خواندن این مقاله از نوشته های من خوششان نیاید از این رو به شما اعلام می کنم که آنچه در این مقاله میخوانید تنها نظر شخصی خود من با استناد به دلایل علمی میباشد و هر کسی هر گونه که دلش بخواهد می تواند در این باره فکر کند.

بیشتر بخوانید:
نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک

به باور من چیزی به نام تسخیر انسان توسط جن وجود ندارد! شاید با خودتان فکر کنید که من این مقالات را تنها با هدف متفاوت بودن می نویسم ولی حقیقت این است که تنها چیزی که در جهان فعلی در رابطه با متافیزیک میدانم این است که مردم می بایست حقیقت متافیزیک را شناخته و با متافیزیک واقعی آشنا شوند و نه خرافات بی پایه و اساسی که نه سر دارند و نه ته! برای آنکه قضیه تسخیر انسان توسط جن را برایتان شفاف تر کنم می خواهم به پیشینه کسانی که به اصطلاح جن زده شده و جن آنها را تسخیر کرده است بپردازم. کسانی که به اصطلاح جن تسخیرشان میکند حرکات وحشتناکی را از خود بروز می‌دهند. اگر به اندکی قبل از رخ دادن این اتفاق برای آنها برگردیم خواهیم دید که آنها تحت تاثیر یک عامل روحی و روانی تحت فشار ذهنی قرار گرفته‌اند و در نهایت تبدیل به آن چیزی شدند که به اصطلاح می‌گوییم که توسط جن تسخیر شده اند.

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی قطعی غلبه بر ترس, استرس و اضطراب

اشخاص جن زده معمولا اشخاصی هستند که دارای تنش های شدید روحی و روانی و در بسیاری موارد دارای اختلالات ذهنی مانند شیزوفرنی و اسکیزوفرنی می باشند. در برخی موارد نیز اینان اشخاص نرمالی هستند که در اثر یک واقعه دچار حمله روحی و روانی و ذهنی می شوند و بدین ترتیب کنترل خود را از دست داده و به عبارتی دیوانه وار رفتار می کنند. از طرفی اشخاصی نیز با فکر کردن بیش از حد به مسئله های خاص بدون آنکه خودشان بدانند عمل خود هیپنوتیزمی را به صورت منفی بر روی خود اجرا کرده و در این حالت است که ذهن به صورت ناخودآگاه به این باور می رسد که کنترل دست او نیست و بدین ترتیب حملات عصبی وحشتناکی به شخص دست میدهد. چنین است که ما فکر می کنیم شخصی که تا دیروز حالش خوب بود امروز جن زده شده است و جن او را تسخیر کرده است! این در حالیست که نه جنی در کار است و نه عامل ماورایی ای!

بیشتر بخوانید:
چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟

یکی از عمده دلایل جن زدگی و تسخیر شدن انسان توسط اجنه تکرار و استمرار “ساب تون” ها یا همان زیر صوت ها میباشد. یکنواختی و استمرار زیر صوت ها موجب سردرگمی مغز در مواجهه با یک زیر صوت و مفهوم سازی آن, چه به صورت صوتی و چه به صورت تصویری شده و استمرار این امر به مرور می تواند موجب اختلالات ذهنی شدید و در نهایت منجر به شیزوفرنی و یا اسکیزوفرنی و حملات شدید روحی و روانی شود. تسخیر شدن انسان توسط جن به لحاظ علمی امری کاملا مردود می باشد. از نظر من نیز تسخیر شدن انسان توسط جن امری کاملاً ناممکن و محال می باشد و بسیار ساده لوحانه و به دور از حقیقت است که شخصی بخواهد چنین عبارت مضحکی را باور کند. قطعا برخی افراد با مطالعه این مقاله ممکن است شروع به فحاشی کرده و سواد به شدت پایین و شخصیت ننگین خودشان را به رخ بکشند که در پاسخ به این افراد باید بگویم حقیقت تلخ است و بهتر است کمی شعور تان را ارتقا دهید.

بیشتر بخوانید:
آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟!

موفق و پیروز باشید.

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۴۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • استاد روش نوینی برای رفع جن زدگی ابداع کردم.چای مادربزرگ همه چی رو درمان میکنه اینم همینطور 😅

    پاسخ
  • باید بگم حرف های شما به شدت درسته از لحاظ علمی ولی به عنوان کسی که تجربه های ماورایی داشتم باید بگم که جن تسخیر میکنه و توی ماورا خبری از علم نیست چون فراتر از علم هست و من خودم تجربه بسیار خطرناکی داشتم و باید بگم یه سری عوامل عجیب مختصر به خودش رو داره و اینکه باز میگم از لحاظ علم این عمل ممکن نیست ولی خب به عنوان کسی که تجربه های ماورایی بسیار داشته باید بگم متاسفانه هست ولی جن های مسلمان یه نوع حدیث دارن به اینکه جنی که انسانی رو تسخیر کنه خدا هرگز نمیبخشتش

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا جن زدگی و تسخ&#174… […]

    پاسخ
  • صحت جن زدگی حتی در غرب هم اثبات شده. برای درک اینکه آیا موجود خارجی ای به واقع وجود دارد یا ناشی از توهم است آزمایشی انجام شد که در آن ابتدا کشیش ها برروی بیمار قطرات آبی را ریختند که واکنشی را در پی نداشت. هرچند هنگامی که قطراتی از آب مقدس واقعی (آبی که آیات انجیل و دعاهایی را قبلا خوانده و در آن فوت کرده بودند) بر روی بیمار ریخته شد با رفتار تند بیمار و فحاشی وی و حتی تکلم بیمار به زبانهایی که از آن اطلاعی نداشت مواجه شده اند. edition.cnn.com/2017/08/04/health/exorcism-doctor/index.html در ضمن اگه دوستان دوست ندارند صحت یه قضیه اثبات شده را باور کنن میشه نتیجه گرفت که چون موجب ترسشان میشود نمی خواهند قبول کنند.ولی حقیقت وجود دارد چه مطابق میل آدمی باشد چه نباشد (البته به این معنا هم نیست که تمامی افرادی که عجیب رفتار می کنند جن زده اند.همانطور که در بالا گفته شد باید علاِئم بیمار ارتباط تنگاتنگی با ویژگی های جن داشته باشد که عبارتند از: تنفر غیر ارادی از شنیدن صدای اذان و قرآن(و دیگر کتب مقدس) – ترس شدید از تاریکی و گرفتن دل هنگام غروب تا هنگام طلوع آفتاب – بروز کبودی هایی در سرتاسر بدن بدون وارد شدن ضربه فیزیکی – احساس سنگینی در کمر و گردن (بدون ربط به پیری و یا بیماری های اسکلتی) – احساس افسردگی شدید و تفکر مداوم در مورد خود کشی – گوشه گیری بدون ارتباط با ویژگی های اخلاقی و شخصیتی خود فرد- صرع و غش زیاد در طول روز و کمبود وحشتناک انرژی برا فعالیت های روزمره- اگر این نشانه ها همگی همراه با هم نباشند نمی توان به بیمار جن زدگی نسبت داد.

    پاسخ
  • علم ما کامل نیست ما حتی نمیدونیم روح واقا چیه نظر شما اصلا با عقل جور نمیاد که میگین ای جور چیزا واقعت نداره

    پاسخ
    • ب نظر من هیچکس با روح آشنایی نداره چون کسی با روحش ارتباط مستقیم نداره ولی باید بگم روح فقط اون جیزی که میدونیم نیس روح خودش موقعی که ما خواب هستیم یا تو حالت خلسه هستیم زندگی میکنه که یعنی خودمون ولی چون ارتباط قوی نداریم با روحمو چیزی یادمون نمیاد و اینکه روح ها مختلفن و روح شامل چند قسمت هست

      پاسخ
  • دلایلتون منطقیه اما باید بدونین که بعضی چیزا از منطق ما خارجن فیلم ملک سلیمان تایید میکنه که تسخیر حقیقت داره به وسیله بعضی از اشیا و حتی انسان لطفا یه دلیل قوی بیارین همش پاسخ کوتاه ندین

    پاسخ
  • سلام دوست عزیز شما میگی جن زدگی و اینا الکیه و همچین چیزی نیست در صورتی که تو خانواده ما یه فامیل ملعون علیه لعنه داریم که انشالله صاعقه از آسمون بزنه تو فرق سرش که برای من و خانواده ام سحر و جادو کرده و شما الان میگی الکیه ، در صورتی که من چون میدونستم اطرافیانم مثل شما همش میگن تو دیوانه هستی و این چیزا چرت هست به دنبال دلایل منطقی رفتم و میتونم اینو ثابت کنم ، این ملعون برای من سحر و جادو کرد و باعث شد من با دست خودم چنتا جن رو وارد زندگیمون کنم که الان ۸ سال دارم اذیت میشم و ناراحتم و اینکه دختر ملعونشم رفته تو اینکار ها و موکل لعنتیشو میفرسته دستور سحر و جادو شو میده به اینا و اینا اذیت میکنن و اینا ( من خودم عکس گرفتم از چیز هایی که اینا بعد از ذکر و استغفار و دعای زیاد انداختن و … و راه های عملی دارم که ملوم میشه اینا هستن تو خونمون و خیلی هم آسون هست ) و اینکه اینکاری که من کردم رو شما هم میتونی انجام بدی عرض نیم ساعت میان وارد زندگیت میشن بعد یقیین پیدا میکنی ( برای مثال آقااین فامیل دیوث پدرمون همش تو تلگرام من دنبال می کرده و با اسم خودش و من نفهمیدم بعدا که با برامون سحر و جادو کرده بود دیدم اکانت عنشو که منو ادد کرده بود بلاک کردم باز هی با اکانت های فیک ادد میده ، مادر منم مثل شما میگفت عه مگه میشه وا گناه مردمو نشوریم و اینا ( این چون برای من و برادر هام این کارا رو کرده که ازدواج نکنیم رفتم رو ایدی اینستا اسم یه دختر نوشتم مثلا و اینا واینکه مثل اینکه رفتم شهر دیگه هستم فرداش سر نماز مغرب موکل لعنتیش اومده بود مادرم و داشت اذیت میکرد من قران تو جیبم بود و قشنگ برام معلوم بود و باز فردای همون روز دوباره همون و از سر نماز بلند شدم دیدم ) و از فردای اون روز دهن ما داشت سرویس میشد تو خونه نمیشد نفس کشید یک موجودی که بوی توالت و اینا میداد همش دور ما می چرخید و بوی متعفن میداد که وقتی ما قران می خوندیم یا دعا می خوندیم خوابمون میگرفت و تا الان هم طول کشیده ولی خیلی کمتر شده ( و اینکه تسبیح ، خیلی جالبه تسبیح تو تشخیص اینکه این چیزا دور برت هستن بسیار مهم هست ، وقتی قران میخونی تسبیح بگیرین دستتون و ذکر بگین اگه این جور چیز ها تو خونتون باشه ملوم میشه ) بعد هم این موجودات و میبینم نه واضح و خیلی علائم دیگه هم هست که در توضیحات نمیگنجه ( یه چیز دیگه هم اینکه اونایی که میگن از این موجودات تو خونه داریم اذیت میکنن خیلی راحت ورق آلومینیوم بزارین روش کتاب دعاتون رو بزارین بعد شروع کنین به خوندن خط اینا میان خودشون میزنن به کتاب دعا رو ورق هم خط میندازن )

    پاسخ
  • Avatar
    زنده باد علی لند
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱

    عالی بود

    پاسخ
  • آیا داستان عروسک انابل هم واقعیت نداره

    پاسخ
  • توی فیلم ایرانی حضرت سلیمان هم نمونه ای از تسخیر داشتیم اینکه درسته

    پاسخ
    • آره اون زمان تسخیر میکردن چون یه مدتی جهان ها یکی شده بود ولی از همون موقع به بعد دیگه ارتباط جن و انسان قطع شد واسه احضار جن هم باید به قران توهین کرد(اینو اساتید قرانی میگفتن چون احضار جن به شدت نهی شده)خلاصه ازون موقع به بعد دیگه ارتباط جن و انسان قطع شده

      پاسخ
  • بس عروسک آنابل چی اونم واقعی نیست

    پاسخ
  • Avatar
    سامان ارمانی
    ۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵

    راستی چرا این جن ها هیچ وقت سراغ ادمهای سالم نمیروند و بیشتر سراغ افرادی میروند که مشکل روحی و روانی دارند گرچه همه چیز را نمیتوان با علم ،دلیل و منطق توضیح داد اما عقل حکم میکند که بیشتر به علم و منطق اطمینان کنیم بیشتر به پزشکان متخصصان و فوق تخصصها و کسانی که علمی و منطقی می اندیشند اطمینان کنید همه این موارد فقط و فقط ریشه در تخیل بشر داردو مسائل تخیلی برای بشر جذابتر است چون زحمت کمتری دارد فقط همین

    پاسخ
  • من یه نظر دادم به سودتون نبود منتشر نکردید

    پاسخ
  • نیازی به ذکر منبع نیست خود طلسم نوعی تسخیر توسط جن می باشد .. علم متافیزیک هم طلسم را با دلایل متقن اثبات می نماید .هر چند علم مادی و زمینی هم می تواند عوارض ان را تشخیص دهد.

    پاسخ
  • سلام علی آقا. پس یعنی تمام این فیلم های ترسناک که میگن بر اساس واقعیت ساخته شده و حاصل تلاش های اد و لورین وارن است ، الکیه؟ چون توی همه اونا تسخیر شدگی بوده و توسط اد و لورن وارن حل شده

    پاسخ
  • سلام استاد!
    وقتتون بخیر
    درمورد ایگو ها هم مطلبى دارید؟!
    و اینکه این درسته که هیپنوتیزم انرژى تاریک هست!!
    متشکرم

    پاسخ
  • با سلام و خدا قوت .
    دو تا ابهام
    ۱_ شخص جن زده بقول شما کسی که مشکلات روحی روانی دارد چطور پس از سه جلسه یک ساعته قرآن درمانی(قرآن خوانی توسط ملا) معالجه می شود در حالیکه چندین دکتر با چندین آزمایش هیچ بیماری ای رو تشخیص ندادند؟ دیدم که میگم، طرف خوب شد .
    ۲_ چطور شخص جن زده هنگام قرآن درمانی، به زبان های خارجی اعم از عربی، افریقایی و … سخن می گوید در حالیکه شخص هیچ سوادی ندارد، مسافرتی نداشته و پس از درمان هیچ چیزی یادش نمی آید؟ اینا رو دیدم که میگم نقل قول نیست

    پاسخ
    • با سلام.
      جواب سوال ۱: تلقین و خودهیپنوتیزم.
      جواب سوال ۲: همچین چیزی هیچوقت اتفاق نیفتاده و کلیپ هایی که دیدین از دم ساختگی و برای ترسوندن و یا اهداف مالی ساخته شدن.
      با احترام

      پاسخ
  • سلام اقای بیک میرزایی . من شما رو خیلی قبول دارم بنظرم همه مطالبتون منطقی هست . راستشو بخواید از تلگرام هم این مطلبو دیدم با ترس باز کردم پیامو ک نکنه حقیقت داشته باشه چون خیلی ترسوام .
    خوشحال شدم که این مساله رو رد کردید 👌
    ولی یبار دوستم راست ا دروغ گفت دختر همسایشون رفته وده زیره درخت تا ی مدت غذا نمیخورده بعد ک میبرن پیش رمال درست میشه و ازش میپرسن چرا غذا نمیخوردی میگه چنتا کوتوله رو میدیدم که بهم میگفتن نخور غذا توش سمه !! چون نقل از دختر همسایه دوستمه از صحتش مطمئن نیستم امکانش زیاد هست چرت باشه و دختر همسایشون نبوده باشه و برای واقعی جلوه دادن صحبتش گفته باشه دختر همسایمون بوده . نظر شما چیه ؟

    پاسخ
    • سلام. باهاتون موافقم. چرت گفته

      پاسخ
      • سلام و درود استاد جان
        خاستم بگم ک آیا جن این توانایی را دارد و یا خیر چون شما در مورد این توانایی او درباره ی این کار هیچ صحبتی نکردید و فقط از نظر علمی گفتید ک این کار قبلا انجام نشده است و فقط برای افراد با مشکلات روانی بوجود میاید اما با داشتن قدرت ها و توانایی های زیاد جن این امکان وجود دارد اجنه کافر و مسلمان هستند دارای عقل و شعور و اراده هستند و قدرتشان نیز بسیار از انسان بیشتر است اما قدرت عقل آنها از انسان کمتر است با توجه به این قدرت ها ممکن است ک این توانایی را نیز داشته باشد خیلییی چیز ها را نمیتوان با علم اثبات کرد اما امکان وجود انها بسیار است لطفا در مقاله تغییری ایجاد کنید ک آیا از نظر دین و… این امکان وجود دارد و یا خیر؟؟؟ خیلییی ممنون استاد بزرگوار

        پاسخ
        • سلام دوست عزیز.
          همینکه انسان قدرت ذهن بالاتری نسبت به جن داره خودش مانع نفوذ جن در بدنش میشه. تسخیر انسان توسط جن کاملا باطله.

          پاسخ
          • سلام.پرداختن به این موضوعات،امروز روز هم از جذابیت های خاص خودش برخورداره.هرچند در دنیای مدرن افکاری که بنیان در سنت دارند و تنها مبتنی بر باور عامه استدلال می یابند،تاحد زیادی کنار گذاشته یا حتی طرد میشند،هم چنان موضوعاتی از این دست محل تامل و مجادله است.شایان تقدیره که سعی می کنید با رویکردهای علمی به این سوالات پاسخ بدید اما در مکتوبات شما هیچ ردی از استنباط و استدلال یا حتی اثبات مدعیات با ارجاع به منابع معتبر علمی نیست.بیشتر به ادعا و یا طرح فرضیاتی که با جبهه گیری های امروزه ی علم موافق هست می پردازید.مثلا تو این نوشتار تنها تسخیر انسان توسط جن رو به صرف غیر منطقی قلمداد کردن اون نفی کردید اما دلایل متقنی جهت اثبات ادعای خودتون ارائه ندادید یا مثلاً هیچ گونه تعریفی از جزئیات مفاد و کلید واژگان بیان نکردید.شخصا مدت زمانی هست که این مسئله ذهنم رو مشغول کرده و نتیجه ی این اشتغال هم به بازدید از این سایت منتهی شد.امیدوارم این انتقاد وارد و مورد پذیرش واقع باشه.

          • شما برا من یه استنباط علمی مبنی بر تسخیر انسان توسط جن بیارین! کل منابعتون کتابایی هستن که هیچ پایه و اساسی ندارن و معلوم نیست نویسنده شون با علم بر چه موضوعی نوشتتشون!

          • حرف شما درسته کتاب هایی رو خوندم و اکثرا همشون احتمال وجود چیزی هست ولی به عنوان کسی که ناخواسته تجربه هایی داشتم باید بگم همیشه اون چیزی که فکر میکنی وجود نداره.وجود داره دنیایی که خدا ساخته پر از رمز و رازه و موجودات عجیب و بنظرم کسی هیچ وقت به دنبال ماورا نباید بره و زندگیشو باید باعلم پر کنه ولی متاسفانه جن تسخیر میکنه

          • ممنون بابت نظرتون

        • این مطالب فقط از نظر علمیه در حالی که دین و علم به هم ربط دارن اگر به تازیخ نگاه کنیم در زمان حضرت سلیمان که جادوگری موج گرفته بود بسیاری از مردم جن زده شدند چرا که ضعیف شده بودند پس نباید همه چیز را به صورت علمی فقط توضیح داد چرا که علم با دین کامل میشود و اگر فقط با علم توضیح دهیم نمیتوانیم به طور کامل بررسی کنیم ولی در دنیای امروز به دلیل قوی شدن درک و فهم انسان جن زدگی کم پیش می اید ولی امکان دارد

          پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

15 + پانزده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: