ذهن خوانی چیست و چگونه انجام میشود؟

مقالات
۲۰ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند امروز من (علی بیک میرزایی) به درخواست برخی کاربران می خواهم به شما عزیزان در رابطه با اینکه ذهن خوانی چیست و چگونه انجام می شود مطالب مفیدی را برایتان ارائه کنم که امیدوارم مورد پسندتان واقع شوند. از شما دعوت می کنم با علی لند همراه بود و در پایان این مقاله در صورت داشتن نذری خاص در این رابطه نظرات خود را در بخش کامنت ها ارسال کنید. با علی لند همراه باشید.

بیشتر بخوانید:
آیا استفاده از ۱۰۰ درصد قدرت ذهن امکان پذیر است؟

ذهن خوانی چیست؟

در پاسخ به این سوال که ذهن خوانی چیست باید بگویم در حقیقت ذهن خوانی به معنی کنکاش مفهومی در ذهن شخصی خاص می باشد. ذهن خوانی به هیچ وجه بدین ترتیب نمی باشد که به عنوان مثال بتوانیم وارد ذهن شخصی شده و در ذهن او اسم تک تک بچه هایش، ماشینی که دارد و غیره را استخراج کنیم! وقتی میگوییم ذهن خوانی به صورت کنکاش مفهومی میباشد منظور این است که ما تنها می‌توانیم به یک مفهوم کلی از آنچه در ذهن شخص مورد نظر وجود دارد دسترسی پیدا کنیم. به عنوان مثال مثلاً وقتی شخصی سر صحبت را با شما باز می کند از طریق ذهن خوانی شما میتوانید متوجه آن شوید که هدف و مقصود او از این گفت و گو چیست.

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

همچنین از طریق ذهن خوانی ما می توانیم به احساسات درون شخص مورد نظر پی ببریم. به عنوان مثال مثلاً فرض کنید شخصی به شما علاقه دارد و از روی علاقه اش با شما سر صحبت را باز میکند، شما از طریق ذهن خوانی می توانید متوجه احساس آن شخص به شما شوید. حال ممکن است برخی مطابق معمول که همه چیزدان هیچ چیز ندان هستند چهره روشنفکری و ژست متافیزیک دینی به خود گرفته و بگویند نخیر با ذهن خوانی می توانیم حتی اسم تک تک بچه های یک شخص را استخراج کنیم! در پاسخ به این دسته از افراد باید بگویم شما خوب هستید ما همه بد هستیم لطف کنید در محفل بدان حضور پیدا نکنید!!!

بیشتر بخوانید:
تسخیر ذهن چگونه انجام میشود؟ بررسی تسخیر ذهن افراد

ذهن خوانی چگونه انجام میشود؟

برای انجام ذهن خوانی شما مستلزم طی کردن مراحل خاصی می باشید که ترتیب این مراحل را من در زیر برایتان می آورم تا بدانید که پروسه ذهن خوانی چگونه انجام میشود. همچنین مطمئن باشید پس از آنکه کمی سرم خلوت شد دوره آموزشی تحت عنوان ذهن خوانی برایتان ترتیب خواهم داد. فرایند ذهن خوانی به ترتیب زیر می باشد:

ابتدا شخص ذهن خام هدف مورد نظر را تعیین می‌کند و سپس پل ارتباطی میان ذهن خود و ذهن شخص مقابل ایجاد می کند. پس از ایجاد پل ارتباطی، شخص ذهن خوان می بایست سیگنالهای هادی را ایجاد کرده و به ذهن شخص مورد نظر ارسال کند. بعد از آنکه پل ارتباطی با سیگنال‌های هادی پر شد، ذهن خود را به ذهن شخص مورد نظر متصل سازد و پس از آن از طریق سیگنال های رفت و برگشتی هادی داده های مورد نظر در ذهن شخص قربانی را به ذهن خود منتقل کند. توجه داشته باشید که در این فرایند انتقال سیگنال های حاوی محتوای ذهن شخص قربانی، تنها داده های مفهومی قابل انتقال می باشند که در رابطه با داده های مفهومی نیز در بالا برایتان توضیح داده ایم.

بیشتر بخوانید:
آیا رپتایل ها وجود دارند؟ خزندگان فرازمینی انسان نما

نحوه فرایند ذهن خوانی به دو صورت آگاهانه و ناخودآگاه می باشند که هر دوی این روش ها قابل دستیابی هستند. حال در زیر می خواهم به شما در رابطه با ذهن خوانی آگاهانه و ذهن خوانی ناخودآگاه توضیحاتی را ارائه کنم.

  • ذهن خوانی آگاهانه:
    در این نوع از ذهن خوانی، شخص ذهن خوان به صورت کاملاً اندی اقدام به خواندن ذهن هدف مورد نظر می کند. در این روش شخص ذهن خوان هر موقع که بخواهد و در رابطه با هر کسی می‌تواند این کار را انجام بدهد.
  • ذهن خوانی ناخودآگاه:
    در این نوع ذهن خوانی شخص ذهن خوان بی آنکه بداند اقدام به خواندن ذهن شخص مقابل می کند. در این نوع ذهن خوانی زمان انجام عمل ذهن خوانی دست خود شخص نبوده و به صورت ناخودآگاه و در هر موقع ممکن است اتفاق بیفتد. این نوع ذهن خوانی به صورت عام نبوده و محدود به برخی از اهداف (اشخاصی که ذهنشان خوانده میشود) می باشد.

بیشتر بخوانید:
آیا جن زدگی و تسخیر انسان توسط جن حقیقت دارد؟

باورهای اشتباه در رابطه با ذهن خوانی:

در رابطه با باورهای اشتباه در رابطه با ذهن خوانی باید بگویم که در رابطه با ذهن خوانی تنها یک باور اشتباه وجود دارد و آن این است که شخص ذهن خوان می‌تواند ذهن شخص مورد نظر را همانند یک کتاب باز کرده، محتوایش را دیده و آنها را بخواند و یا در درجات بالاتر همانند یک فیلم ذهن شخص مورد نظر را کنکاش نماید! بدیهی است که چنین ذهن خوانی ای از پایه و اساس اشتباه بوده و به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد. چراکه تنها محتوای مفهومی قابل استخراج از ذهن شخصی دیگر می باشد.

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چگونه عمل میکند؟ نکات شگفت انگیز قانون جذب

سخن پایانی:

در پایان باید به عرضتان برسانم که انسان موجودی است کمال گرا و همواره می‌خواهد بهترین‌ها را داشته باشد و از این رو برخی اوقات مرتکب وحشتناک ترین اشتباهات می‌شود. یکی از همین اشتباهات وحشتناک اصرار بر باور یک دروغ شیرین است! نمونه‌های بارز باور یک دروغ شیرین را به زودی در بخش کامنت های همین مقاله شاهد خواهیم بود که برخی خواهند آمد و با علم ناقص شان شروع به فحاشی کرده و خواهند گفت: با ذهن خوانی می شود کلیه محتویات ذهن یک شخص را استخراج کرد! و بر این باور پر از نقص و ایرادشان غیرت و تعصب نیز خواهند داشت! چرا که دروغ شیرین را به حقیقت تلخ ترجیح می‌دهند!

بیشتر بخوانید:
آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • چجوری باید جلوگیری کرد؟

    پاسخ
  • فرق تسخیر ذهن با تله پاتی چیست

    پاسخ
  • من به صورت مادر زادی این علم رو دارم و حتی بهتر بگم که از مادرم بهم رسیده خیلی داره اذیتم میکنه و میخام ازش خلاص شم.راهی براش وجود داره؟

    پاسخ
  • راه های تقویت سازی ذهن یا هر چیزی مربوط به تله پاتی هست؟

    پاسخ
  • همون تله پاتی هست ؟ درسته ؟

    پاسخ
  • بارکلله به این همه هوش و استعداد نهفته
    کسی میتونه بگه دلار چه وقت ارزونتر میشه میخوام یه مسافرت دور دنیا برم ولی پول ندارم

    پاسخ
  • اینجا همه ملا هستن همه چشم سوم دارن مغز میخونن چقد خفن منم میخوام چطوری یادبگیرم؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • من درک نمیکنم چطور وقتی آموزش چیزی زو ندیدی و هیچ ایده ای در مورد نحوه انجام این کار ندارند میتونند این کارو بکنند. به طور مثال کسی که قانون انتگرال رو نمیدونه چطوری انتگرال میگیره؟ اقای alone این سخنانی که میگی راجبه افراد توی فیلم ها هم رخ میده یعنی قشنگ میفهمی میخواد چی بگه چی کار کنه؟ اگر بله که باید بگم کلا کار شما ربطی به ذهن خوانی از طریق متافبزیک نداره.

    پاسخ
    • بعضی ها یک سری توانایی ها رو به صورت خدادادی دارن

      پاسخ
    • سلام ودرود اگ شما درک نمیکنین میتونین با یکم تحقیق متوجه همچین چیزی بشین ثانیا بر اساس فیلم ها چیزی رو مقایسه نکنین سوما این توانایی خداداییه چهارما من هر وقت بخام میتونم متوجه بشم ولی در مواقعی ک خطر تحدید ام میکنه حتی اگ خطر به احتمال خیلییی کم هم قرار باشه انجام بشه و… میتونم تشخیص بدم بیشتر مراحل اس رو و حتی حس طرف رو پنجما اگ میخاین شماره ام رو بدم بیابن توی تلگرام تا راضی تون کنم شیشما اگ درک نمیکنین میتونین با یکم تمرین قدرت درکتون رو بالاتر ببرین و بعد از کمی تحقیق میتونین نظر بدین و لطفا دیگ اسم فیلم هارو نیارین چون اگ به فیلم باشه بنده میتونم اسم مردعنکبوتی رو بیارم ک قبل از رخ دادن اتفاقی هشداری به ذهنش میرسید و متوجه میشد
      با احترام🌹🌹

      پاسخ
  • سلام و درود من اکثر مواقع میتونم درست حدس بزنم که طرفم الان میخاد چی بگه یا چیکار کنه برای اکثر افرادی ک میخام حالا بعضی ها رو میخام و بعضیاشون رو نمیخام ولی اکککککثررررااا میتونم بگم که طرف مقابلم چی میخاد بگه یا چیکار میخاد بکنه و یا هر چیز دیگ ای آیا من تواناییشو دارم و یا نه؟؟؟ چجوریه میشه یه توضیح بدین استاد جان؟؟؟

    پاسخ
  • به طور مثال میشه فهمید یک شخص دروغ میگویید؟
    یا امکانش هست مثل بازی ریاضی عددی در ذهنش انتخاب کند و با ذهن خوانی اون عدد رو بفهمیم؟
    یا اینکه قبل اینکه چیزی بهمون بگه بفهمیم چی میخواد بهمون بگه؟

    پاسخ
    • میشه مفهوم کلی رو فهمید. خیلی راحت میشه فهمید داره دروغ میگه یا راست. در رابطه با اعداد احتمال خطا زیاده. بله وقتی چیزی میخواد بگه میشه فهمید که میخواد چی یا راجب چی حرف بزنه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ده − 2 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: