سایکو کینزی چیست؟ مقاله ۲۰۱۹ سایکوکینزی واقعی!

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم مطالب مفیدی را در رابطه با سایکوکینزی برای شما عزیزان و همراهان گرامی ارائه کنم. امیدوارم از این مقاله نیز مانند سایر مقالات لذت ببرید. از شما دعوت میکنم با علی لند همراه بوده و در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با سایکوکینزی, سوال خود را در بخش کامنت ها در زیر همین مطلب قرار دهید.

بیشتر بخوانید:
کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!)

سایکو کینزی چیست؟

تعاریف و تعابیر زیادی در رابطه با سایکو کینزی وجود دارد که هر کسی (شما بخوانید استاد متافیزیک) در این باره نظری دارد. در حالت کلی و از نظر عموم افراد سایکو کینزی عبارت است از اثرگذاری کلی بر وضعیت اشیا و محیط پیرامون به اشکال مختلف توسط قدرت ذهن! این اثرگذاری میتواند به هر شکلی باشد. در صورتی که میخواهید در رابطه با سایکوکینزی و حقیقت واقعی سایکوکینزی پی ببرید شما را به مطالعه ادامه این مقاله دعوت میکنم.

بیشتر بخوانید:
رابطه مستقیم قدرت ذهن و متافیزیک – مقاله ای کاملا متفاوت

دیدگاه های اشتباه در رابطه با سایکوکینزی و قدرت ذهن:

دیدگاه ها و باورهای بسیاری در رابطه با سایکوکینزی وجود دارد که این دیدگاهها و باورها بعضا درست بوده و بعضا به کلی اشتباه میباشند. در این بخش از این مقاله میخواهیم ابتدا به بررسی دیدگاههای اشتباه در رابطه با سایکوکینزی پرداخته و سپس در ادامه به بررسی حقایق سایکوکینزی واقعی بپردازیم که پی بردن به حقیقت سایکوکینزی خالی از لطف نیست. دیدگاههای اشتباه در رابطه با سایکو کینزی آنقدر زیاد هستند که در حقیقت اگر بخواهیم همه آنها را بیان کنیم فکر کنم بیش از ۱۰ مقاله باید در این باره نوشت! از این رو تنها به موارد خاصی از این باورهای اشتباه اشاره میکنیم:

بیشتر بخوانید:
افشای حقه سوراخ نشدن بدن با دریل این بار به صورت عَمَلی!

  • تاثیر فیزیکی قدرت ذهن بر ساختار اتمی و مولکولی اجسام! (مانند خم کردن قاشق!) 😕
  • تغییر ساختار اتمسفری مانند تغییر وضعیت آب و هوایی! 😕
  • تغییر قوانین فیزیک مانند متوقف کردن قطار از حرکت! 😕
  • در حالت کلی کلیه کینزی ها را نیز در زمره سایکوکینزی قرار داده اند. (این درحالی است که دلیل و اثبات علمی قاطع و قانع کننده ای در رابطه با کینزی ها “حتی آنهایی که واقعا انجام میشوند” و درست بودن و مرتبط بودن این اعمال با قدرت ذهن فعلا موجود نمیباشد و حتی خود من نیز در رابطه با بسیاری از کینزی های واقعی (آنطور که شواهد نشان میدهند) همچنان تردید دارم که بتوانند ناشی از قدرت ذهن باشند)
  • و…

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟

تعریف جامع سایکو کینزی چیست؟

دوستان باور بکنید یا نکنید, ناراحت شوید یا نشوید, قبول داشته باشید و یا نداشته باشید, حقیقت حقیقت است و هیچ گاه عوض نمیشود! در واقع دروغ حاصل تغییرِ حقیقت است! پس نمیخواهم به شما دروغ بگویم! سایکو کینزی اصلا آنی نیست که فکر میکنید! سایکو کینزی نه توانایی تغییرات جوی با قدرت ذهن است و نه تغییرات ساختار اتمی اشیا و… با قدرت ذهن! در واقع هیچ کدام از اینها با قدرت ذهن به تنهایی قابل انجام نیستند! این موارد تنها ساخته و پرداخته ذهن بیمار عده ای بیمار روانی و در برخی موارد افراد شیا است و بس! در ادامه میخواهم به شما بگویم با سایکوکینزی چه کارها میتوان انجام داد!

بیشتر بخوانید:
مانترا چیست؟ انواع مانتراها با توجه به سن شما

با سایکوکینزی چه کارهایی را میتوان انجام داد؟

دوستان حقیقت این است که با سایکو کینزی میتوان بر وضعیت اشیا و محیط پیرامون اثر گذاشت ولی نه اثر فیزیکی بلکه اثری متافیزیکی! حقیقت این است که خم کردن قاشق, به پرواز درآوردن اشیا, تغییرات جوی و حتی تغییر فصل ها و… به هیچ وجه با قدرت ذهن (به صورت مستقیم و بدون واسطه) امکانپذیر نمیباشند! سایکوکینزی بدین گونه است که ما میتوانیم با قدرت ذهمان بر مسایل و محیط پیرامونمان از جنبه های متافیزیکی اثر بگذاریم! همانطور که از نام این “کینزی” مشخص است این کینزی مرتبط با روان میباشد! مثلا ما میتوانیم به یک شیء بی ارزش از نظر روانی چنان جنبه اهمیتی بدهیم که آن شی از منظر افراد یک شیء با ارزش قلمداد شود! به عنوان مثال میتوان از تعریف و تمجید تحت عنوان نوعی سایکوکینزی یاد کرد! چرا که این تشویق میتواند بر روی هویت و شخصیت و اعمال شخص تشویق شونده اثرگذار باشد و تحولی عظیم در او ایجاد کند! این درحالی است که کلیه عواملی که میتوانند نشات گرفته از اثرات ذهنی باشند (مانند کینزی های واقعی) را میتواند در زمره سایکو کینزی قرار داد چرا که مرتبط با روان میباشند.

بیشتر بخوانید:
مدیتیشن تی ام چیست؟ همه چیز درباره TM و آموزش

سخن پایانی:

همواره بوده اند و هستند کسانی که منتقد و منکر حقایق هستند! این افراد همواره سعی دارند با وارونه جلوه دادن حقایق اوضاع را در جهتی که منافعشان قرار دارند تغییر دهند تا از این راه به سودهای کلان برسند! چه آموزش های پوچ و بی ارزشی که در رابطه با سایکوکینزی های دروغین درحال فروخته شدن هستند و چه افراد ساده لوحی که این آموزش ها را تهیه میکنند و به خیال خود فکر میکنند دارای قدرتهای ماورایی و فرا انسانی هستند! هستند کسانی که در این میان پا پیش گذاشته و برای اولین بار اقدام به افشای حقایق متافیزیک میکنند و هرچند مورد شدیدترین توهین ها از طرف افراد ساده لوح و فریب خورده و عوامل اجاره ای کلاهبرداران قرار میگیرند ولی همچنان به راه خود که افشای حقایق متافیزیک میباشد ادامه میدهند و در این راه از هیچ چیزی واهمه ندارند. دوستان به خاطر داشته باشید که شما ارزشمند هستید پس اجازه ندهید کسی شما را نادان و احمق فرض کند!

بیشتر بخوانید:
نظریه بازه حقیقت | حقایق در متافیزیک کجا پنهان میشوند؟!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • درود بر شما . شما خانم دکتر ****** رو میشناسین ؟؟؟ در همین رابطه فعالیت دارن .خواستم اطلاعاتی در مورد ایشون و کارشون کسب کنم

    پاسخ
  • […] […]

    پاسخ
  • سلام . ببخشید میتونم یه سوال کنم این که میگن با این علم میتونن بیماری ها رو درمان کنن درست هستش یا خیر. ؟
    من خیلی تبلیغ دیدم ک میگن حتی سرطان رو هم خوب میکنن و حقیقتش من برای بیماریم میخوام مراجعه کنم بنظر شما روی بدن انسان اثر گذار هست ؟

    پاسخ
    • سلام. فقط میشه بیماری های مربوط به روح و روان و اعصابو درمان کرد اونم نه قطعی. به کسی مراجعه نکنین چون فقط پولتون میره و درمانم نمیشین. اگه بیماریتون ناشی از روح و روانه میتونم کمکتون کنم. لطفا تگرام پیام بدین.

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: سایکو کینزی چیست؟ مقاله ۲۰۱۹ سایکوکینزی واقعی! […]

    پاسخ
    • سلام شما در بالا نوشتید که خم کردن قاشق از اشتباهات عموم است!!!!!! این جمله کاملا غلطه… من خودم دارم خم کردن قاشق کار میکنم و کم کم هم دارم موفق میشم. در واقع افرادی هستند که این کار براشون بسیار ساده شده…

      پاسخ
      • سلام.
        اوکی دوست عزیز شما تشریف بیارید دفتر من, هیچ نخواستم قاشق فلزی خم کنین لطف کنین یه قاشق پلاستیکی مواد درجه دو واسم با قدرت ذهن یه نمه خم کنین درجا ۲۰ میلیون تومن بهت میدم. این شمارمه برا هماهنگی تماس بگیرین لطفا
        با احترام

        پاسخ
  • سلام گرامی….من مدت مدیدیه که متوجه شدم توانایی تله پاتی دارم و بعد این که تابحال بصورت خودآگاه انجامش نداده بودم…یکباره با اولین تمرین تونستم این کار رو بکنم و بعنوان فرستنده چیزی رو که مدنظرمه بفرستم و از اون طرف بعنوان گیرندا در اکثر مواقع قبل از فرستنده که هر کسی میتونه باشه اون چیزی رو که نیخواسته انجام بده رو انجام دادم
    میخواستم بدونم از این قدرت چه استفاده هایی میشه کرد
    و قدرت های دیگه ای هم هست که من داشته باشم یا نه

    پاسخ
    • سلام.
      این تله پاتی نیست قدرت نفوذ در ذهنه. بهتون تبریک میگم بابت داشتن همچین توانایی ای. شما مستعد توانایی های متافیزیکی هستین که پیشنهاد من به شما اینه که تقویتشون کنین. شما در صورتی که بتونین این قدرتتونو به درستی کنترل کنین هر کاری که مربوط به ذهن باشه رو میتونین انجام بدین. اگه خواستین میتونین باهام تماس بگیرین برای راهنمایی های بیشتر

      پاسخ
      • سلام من جدیدا با متافیزیک آشنا شدم و الان ک این نظر رو خوندم متوجه شدم تجربه ای مشابه این آقا مرتضی دارم حالا نفوذ در ذهنه نمیدونم تله پاتی نمیدونم حالا هر چی میخاستم ببینم منبع معتبری هست ک من بتونم با مطالعشون بیشتر در این باره بدونم و اگ واقعا قدرت به حساب میاد این هارو افزایش بدم یا نه. ممنون میشم اگ راهنمایی کنید.

        پاسخ
        • سلام.
          در صورتی که میخواین این قدرت رو افزایش بدین هم میتونین آموزش افزایش نیروهای متافیزیکی رو از فروشگاه سایت به آدرس: https://aliland.info/shop تهیه کنین و یا اینکه تلگرام پیام بدین و راهنماییتون کنم و در کلاسای خصوصی تلفنیم شرکت کنین.
          با احترام

          پاسخ
      • نفوذ در ذهن همون تسخیر ذهنه؟ و اینکه چجوری من بخوام بهم یاد میدید؟ چقدر هزینه داره

        پاسخ
  • و مرسی که اینقدر سریع جواب میدهید.

    پاسخ
  • ببخشید اگر فقظ از نظر روانی میشود بر مواد تاثیر گذاشت چگونه میگویید میتوان با تله کینزی کمی اشیا را تکان داد ؟

    پاسخ
    • با تله کینزی نمیشه رو حالات اشیا اثر گذاشت. هنوز علم جواب درستی در رابطه با تله کینزی ارائه نکرده, حتی خود من در این باره خیلی تحقیقات انجام داده ام و هنوز دو به شک هستم که در تله کینزی آیا قدرت ذهنه که اشیا رو تکون میده یا شرایط محیطی. چیزی که مشخصه اینه که تله کینزی در صورتی که واقعی باشه تنها به صورت اصابت انرژی هستش و نحوه حرکت اجساب به هیچ وجه دست شخص تله کینزی کننده نیست!

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: سایکو کینزی چیست؟ مقاله ۲۰۱۹ سایکوکینزی واقعی! […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

19 + 16 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: