مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید

مقالات
۵۳ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان بنا به درخواست خودتان در رابطه با اثرات فعال شدن چشم سوم در حقیقت همان فعال شدن ذهن به شما توضیحاتی را ارائه کنم و به شما بگویم که با فعال شدن چشم سوم تان یا بهتر است بگویم فعال شدن ذهن تان به چه توانایی هایی خواهید رسید. از شما دعوت می کنم با علی لند همراه باشید و در پایان این مقاله اگر سوالی داشتید حتماً در بخش نظرها سوال یا نظر خود را کامنت بگذارید.

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی فوق حرفه ای فعال سازی چشم سوم

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

دوستان و همراهان عزیز همانطور که قبلاً نیز در مقالات قبلی خاطر نشان کرده ام چیزی به نام چشم سوم وجود ندارد و در حقیقت این فعال شدن ذهن خودتان می باشد که شما را به یکسری توانایی‌های فراذهنی خواهد رساند. ولی متاسفانه بیش از ۹۰ درصد متافیزیک باوران بر این باور اشتباه هستند که چیزی به نام چشم سوم در سر ما وجود دارد و از این رو غده پینه آل را نیز به آن ربط داده اند. و نکته جالب در این خصوص این است که این مرتبط دانستن غده پینه آل به چشم سوم را بدون هیچ دلیل علمی ای تنها با تکیه بر یک سری کتاب‌های سر تا پا اشتباه نوشته شده توسط سران آیین هندو باور دارند و بر این باور اشتباه نیز اصرار دارند و بر این اصرار اشتباه خود غیرت نیز دارند! شما جرات دارید فقط یکبار به این جماعت بگویید چیزی به نام چشم سوم وجود ندارد تا ببینید چه بر سرتان خواهند آورد!

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی فوق حرفه ای فعال سازی چشم سوم

بیشتر بخوانید:
چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ روش صحیح یادگیری متافیزیک

اثرات فعال شدن چشم سوم:

دوستان من ناچار می بایست بارها و بارها در این مقاله خاطرنشان کنم که در این مقاله منظور از فعال شدن چشم سوم همان فعال شدن ذهن می باشد و از آنجا که بیش از ۹۰ درصد مردم به اشتباه آن را چشم سوم میدانند ما نیز برای آن که بسیاری از افراد متوجه منظورمان شوند از فعال شدن ذهن تحت عنوان چشم سوم یاد می کنیم. فعال شدن چشم سوم مزیت های بسیاری دارد که در زیر به برخی از این مزیت ها اشاره می کنیم:

  • یکی از اصلی ترین و اساسی ترین مزیت های فعال شدن چشم سوم استعداد فوق العاده بالای شخص در انجام امور تله کینزی یا همون تکان دادن اشیا با قدرت ذهن بدون دخالت فیزیکی می باشد.
  • مورد بعدی که با فعال شدن چشم سوم عاید شخص می شود قابلیت ذهن خوانی می باشد بدین ترتیب که شخص این توانایی را خواهد داشت که به نوعی ذهن افراد را بخواند.
  • مزیت دیگری که با فعال شدن چشم سوم آیه شخص می‌شود قابلیت تسخیر ذهن می باشد بدین معنا که شخص می تواند با تسخیر ذهن شخصی دیگر برای مسلط شده و آن شخص را مجاب و انجام اموری کند که حتی خود آن شخص دلش نمی خواهد.
  • توانایی بعدی ای که با فعال شدن چشم سوم آیه شخص می شود توانایی مانیتیزم می باشد که این مورد نیازی به توضیح ندارد چرا که درباره آن یک مقاله کامل نوشته ایم و می توانید با کلیک کردن بر روی این لینک این مقاله را مطالعه کنید.
  • توانایی نفوذ به خواب یکی دیگر از قابلیت هایی که با فعال شدن چشم سوم شخص به راحتی می تواند آن را انجام دهد.
  • و…

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی فوق حرفه ای فعال سازی چشم سوم

بیشتر بخوانید:
با نیروی چی چه کارهایی میتوان انجام داد؟ کاربردهای نیروی چی

توجه داشته باشید که موارد ذکر شده در بالا تنها برخی از ویژگی های خوبی است که با فعال شدن چشم سوم تان میتواند عایدتان شود ولی در این میان یک مسئله که بسیار حائز اهمیت است این است که شما جهت کنترل و انجام درست این قابلیت ها پس از فعال شدن چشم سوم تان نیازمند کمی آموزش می باشید.

آیا با فعال شدن چشم سوم توانایی ارتباط با جهان های موازی و دنیای ماورا و همچنین ارتباط با اجنه را خواهیم داشت؟

پاسخ به این سوال خیر است! چرا که این موارد هیچ ربطی به چشم سوم نداشته و شما با فعال شدن چشم سوم تان هیچ یک از این توانایی ها را به دست نخواهید آورد. این توانایی ها مستلزم آموزش های خاصی می باشند که ربطی به چشم سوم ندارند و چشم سوم در این زمینه تنها می‌تواند به عنوان یک گزینه کمکی برای تان به کار بیاید. حال ممکن است برخی با خود بگویند پس چرا با فعال شدن چشم سوم ما اجنه می بینیم یا صداهای عجیب و غریب می شنویم؟! دلیل این امر این است که متاسفانه شما به دلیل درست انجام ندادن تمرین های چشم سوم دچار یک سری توهمات خاص شده اید که این توهمات نیز به مرور با اعتنا نکردن و بی اعتنایی به این مسائل از بین خواهند رفت.

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی فوق حرفه ای فعال سازی چشم سوم

بیشتر بخوانید:
ساب تون یا زیر صوت چیست؟ علت اصلی مشاهدات ماورایی خود را بشناسید!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام شما تو یکی از مقالاتتون اومدید تله کینزی رو رد کردید بعد تو این مقاله نوشید که قدرت تله کینزی رو افزایش میده؟

    پاسخ
  • خب حالا اگر بر اساس متد بودایی یا هندویی همون چشم سوم یا نیروی ذهن رو باز کنیم چه فرقی می کنه شما به جزئیات بی ارزش چسبیدید که حالا چشم سوم وجود داره یا نه یا نیروی ذهنه وقتی راه رسیدن یکی باشه فرقی هم داره که چطور دربارش فکر می کنیم شما ظاهرا افشاگری کردید اما در واقع با یکسری اطلاعات موهوم و بی ارزش سعی در گیج کردن مردم دارین و حالا با اینکه به چاکرا ها عقیده ندارید داریم میبینیم که راه رسیدن به مقامات در متافیزیک فیزیکی شما هم از همون تمرینات میگذره واقعا تفکرات شما بسیار متناقض و بی ارزشه

    پاسخ
    • عجب! شما برو اول آموزشامونو ببین بعد بیا نظر بده! متدهای ما با تمام متدهای مزخرفی که تو اینترنت برگرفته از هندو های کودن هست فرق میکنه.

      پاسخ
      • سلام استاد خسته نباشی
        سه تا سوال داشتم
        سیگار کشیدن رو انرزی بدن تاثیر بد میزاره؟
        استاد میگن هر چاکرا یه رنگی داره و اون رنگ براش خوبه و روش تاثیر خوب داره واقعیته؟
        بعد استاد موقع مدیتیشن انواع مودرا هست مودرا ها واقعیه؟چون تو اینترنت برای هر مودرا فوایدی گذاشتن درسته
        با تشکر
        به متافیزیک حسابی علاقه دارم ولی نه منبع کافی هست و نه منبع درست
        ولی شما و سایتتون یه چیز دیگه اید

        پاسخ
        • سلام.
          سیکار کلا مضره. چاکرا خرافاته. مودراها برا تمرکز مفیدن.
          ممنون لطف داربن خوشالیم که از سایت راضی هستین🌹

          پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: مزیت های فعال شد&#1606… […]

    پاسخ
  • منظورتون از آیه شدن چیه؟ توانایی که آیه شخص می‌شود!!!!!! منظورتون احتمالا این جمله‌ست: توانایی که عاید شخص می شود …. عااااایددددد نه آیه ه ه ه

    پاسخ
    • دوست عزیز تایپ صوتی اینطور نوشته. شما که منطور رو میدونین لابد دچار اختلالاتی هستین که دوباره مینویسین و میپرسین!

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    اقای بیک میرزایی من تازه با سایت شما اشنا شدم
    میخواستم بپرسم که شما گروه چیزی یا واتساب ندارین برای اموزش باز کردن چشم سوم
    یا اگه ندارین چطور میتونم چشم سومم رو باز کنم
    و فواید باز کردنش چیه؟

    پاسخ
  • استاد لطفا ایدی یا شمارتون بفرستین مرسی

    پاسخ
  • سلام علی جان من محصول تقریبا هفته پیش خریدم اما هر چی سر میزنم میگه دوباره پرداخت کنید چه کنم وسعوال دومم اینه که روبیکا من فیلتر شده میتونید کاری کنید

    پاسخ
    • سلام. دوست عزیز ایراد از مرورگرتونه برا بعضی ها این مشکل پیش میاد که بخاطر مرورگرشونه. کش مرورگرو خالی کنین و رفرش کنین تضمینی درست میشه. تلگرام پیام بدین برا مشکل روبیکاتون واستون قند شکن بفرستم.

      پاسخ
  • استاد این مواردی هم که گفتم باز هم از ویکی پدیا و منابع معتبر خبری بودند.با تشکر فراوان❤❤❤

    پاسخ
  • با مثلا از طریق بعد پنجم عمل مورد نظر را به متافیزیک القا کنیم؟چون الان مثلا دختری به نام emma میتونه با اشاره به شیئ مورد نظر آتیش بزنه یا کارهای دنیل داگلاس هوم.اگه این کینزی ها وجود داشتن پس قطعا باید میتونستن به طور دیگر هم ازش استفاده کنن نه اینکه مثلا فقط آتیش بزنن.به نظر شما اینکار ها با ورود به بعد پنجم یا واسطه متافیزیکی ممکن میشه؟نظر شما چیه؟؟

    پاسخ
  • اما استاد کلا بگذریم این اعمال از طریق نه ذهن بلکه واسطه متافیزیکی مثل همون مقاله سایت که در مورد ارتباط با ارواح بود ممکن نیست؟؟مثلا به همون شکل از طریق به اصتلاح شبح ها این کار ها را انجام دهند مثل تکان دادن شیئ. ایا همچین طئوری امکان پذیر نیست؟؟

    پاسخ
  • استاد منظورم اینستا نبود بلکه سایت های معتبر خبری مثل ایسنا و….بود.خبر های دیگه ای هم بود مثلا اینکه تبدیل به اصطلاح rainbow body میشن.اول که دیدم باور نداشتم اما وقتی تو این سایت های معتبر دیدم نمیدونم باور کنم یا نه مخصوصا که این دفعه مرتاض های شیاد نبودند.

    پاسخ
  • استاد تو اینستا نوشته بود یکی از مسئولین با یه مرتاض ۲۰۰ ساله دیدار میکنه و اینکه میگن این نوع مرتاض ها میتونن نامیرا باشن؟!!؟بنظر شما ایا حقیقت داره؟(من که باور ندارم)

    پاسخ
    • چیزایی که تو اینستا میبینینو باور نکنین. یه مشت ادمین احمق ریختن اینستا همینطوری چرت و پرت پست میکنن که فالوور بگیرن.

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید […]

    پاسخ
  • حس میکنم حس ششم خیلی قوی دارم…نمیدونم چجوری ولی وقتی ی نفر میبینم یا باهاش حرف میزنم ی حسی بهم میگه این آدم صادقی نیس و خرده شیشه داره ولی بازم خوش بینانه بهش اعتماد میکنم و چوبشم میخورم …یا مثلا تو خواب میبینم چیزای اینده را ولی همون موقع نمیفهمم بعد ک اتفاق میفته متوجه میشم…قرآن ک باز میکنم کاملا واضح بهم میگه ک این فکری ک تو سرته درسته یانه
    من با ی آقایی دوست شدم اولش فقط واسه وقت گذروندن بود ولی من خیلیم احساس گناه میکردم ولی خب واسه پرکردن تنهاییم بود …کم کم متوجه شدم دارم بهش حس پیدا میکنم و رفتارش باهام عوض شد هرچی من بیشتر احساساتی میشدم اون بیشتر سنگدل میشد …الانم تا جایی پیش رفته تو احساساتم رخنه کرده ک از همه زندگی افتادم….میخوام اینا بگم حس شما بهتون دروغ نمیگه اگه تو راهی هسی یا با آدمی هسی ک حس خوبی نداری هرجای مسیری برگرد …چون مثل ی باتلاق بیشتر فرو میری
    من تو همه مراحل زندگیم اراده وهوش عالی داشتم ولی بخاطر ی حس کل زندگیم مسیرش عوض شد الانم ناشکری نمیکنم مطمئنم حکمتی بوده ک به این سمت کشیده بشم …رنج و تجربه و دانش تو را بزرگ و قوی و پولدار میکنه …ولی حست نابود میکنه …قلبت خرد میکنه…اگه میخواین رویایی باشین تو خرافات بمونین هیچ وقت دنیای واقعی درک نمیکنین …ولی اگه شکست بخورین و خرد بشین و بلند بشین ادامه بدین قطعا به جاهایی می رسیم ک هم از لحاظ ذهنی هم مقامی خیلی بالاس
    تلاش شکست تلاش همین

    پاسخ
  • یه بار داشتم می خوندم برای ازمون استخدامی بعد رفتم بخوابم ساعت یازده دوازده شب بود چراغ و خاموش کردم برگشتم پشت سرم یه لحظه دوستم و دیدم گفتم رعنا تو اینجا چیکار می کنی؟ اینقدر چهرش به صورت واقعی برام تجسم پیدا کرد فکر کردم اومده خونمون یه مدت بود ازش خبر نداشتم بعدا بهم گفت من یه مدت یه ناراحتی و مشکل برای خانوادمدپیش اومده بود خیلی ناراحت بودم و دوست داشتم میومدی پیشم بهم سر بزنی خیلی دوست دارم عالم متافیزیک به نطر من این چیزا واقعیت داره و بهشت و جهنم و اینا هست چون خیلی تو خواب از اینجور چیزها دیدم

    پاسخ
  • من بیشتر مواقع خواب هایی که می بینم درست هست و چند مدت بعد اتفاق میافته البته نه خیلی بعد بلکه مثلا شش ماه یا یکسال بعد که خواب رو می بینم بدنم سرد میشه طوریکه مثلا در تابستان هم پتو می پیچم دور خودم ما جنوب هستیم. مثلا خواب دیدم اسفند ۹۸ که یه جمعی دارن اماده میشن برای نماز گفتم چرا نمازتون و نمی خونید و اینقدر تعلل می کنید گفتن منتظریم اقای خامنه ای بیاد بخونیم بعد یکی اومد وارد اتاق نمازگزارا شد گفت اقای خامنه ای نمیبان مردن به جاشون اقای قاسم سلیمانی نماز و امروز می خونن. بعد به یه معبر گفتم گفت که احتمالا ایشان فوت کنن. یا اون سال که سیل اومد بیشتر شهرهای ایران خواب دیدم همه جا اب اومده و خیابان ها پر اب شده و فقط یه کوچه هست داخلش اب نیست گعتم چرا اینجا سیل نیومده گفتن اینجا نذری حضرت ابالفضل میدن و همه اطراف اون مکان زیر اب بود واونجا اب نبود من این خواب و تابستان دیدم بعد سیل بهار اومد. خواب برای خانوادمم خیلی میبینم مثلا خواب دیدم پسر خالم میمیره دقیقا پسر خالم تصادف کرد و مرد نمیدونم اینا به خاطر چیه

    پاسخ
    • باسلام واحترام من هم دنبال خواب وتعابیر ان هستم .در تمام کتب ها ومجله ها وقانون های کلیات جامع تعبیر خواب کسی که تو خواب میمیرد یا مرده است (مرگ طبیعی نه با یک اتفاق خواص) ولی در بیداری زنده باشد
      نشانه طولانی بودن عمر میباشد.البته به جزییات هم بستگی دارد. معبرین:ابن سیرین .منوچهر تهرانی.امام صادق (ع)

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید […]

    پاسخ
  • با عرض پوزش
    و بفرمایید متافیزیک در انجام کارهای روز مره و یادگیری فیزیکی مثل یادگیری و نواختن موسیقی نیز موثر میباشد
    بادرود

    پاسخ
  • با سلام
    لطفا میشه درمورد مدل و نحویه و متد آموزش در سایتتان را توضیح دهید
    ممنون

    پاسخ
  • باسلام به استاد عزیزم و آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون و عرض تشکر فراوان بابت زحماتتون
    استاد میخواستم بپرسم فعال شدن ذهن برای قدرت تجسم و قانون جذب و ارتعاشات هم تاثیر داره؟برای مثال در جذب ثروت یا سلامتی میتونه باعث فرستادن ارتعاش بیشتر و بهتری بشه؟
    با سپاس فراوان و ارزوی بهترین ها

    پاسخ
  • اغا ما که نفهمیدیم چشم سوم و چاکرا واقعیه یا نه چه گیری کردیم.

    پاسخ
  • سلام ببخشید شما برای مطالبتون پیج اینستا گرام هم دارید؟؟؟

    پاسخ
  • بعدش یک سوال(شرمنده خیلی مزاحمتون شدم)
    روزه گرفتن در انجام دوره بازکردن چشم سوم تاثیر مثبت داره یا منفی؟
    با تشکر

    پاسخ
  • واقعا ممنون یدونه اید،،
    تمریناتتون یکجوریه حتی اگه کسی شما رو قبول نداشته باشه ولی تمرین ها و مقالتون رو ببینه میدونه بدرد خودش و زندگیش میخوره
    واقعا ممنون ،
    نماز و روزتون هم قبول باشه

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید […]

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر .
    تشکر میکنم بابت شفاف سازیه دقیقه شما .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هجده − سیزده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: