قانون جذب چگونه عمل میکند؟ نکات شگفت انگیز قانون جذب

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به شما دوستان و عزیزان نکات مهمی را در رابطه با چگونگی عملکرد قانون جذب و نقش ذهن ما در برقراری این قانون برایتان ارائه کنم که امیدوارم این مقاله مورد پسندتان واقع شود. همانطور که میدانید و در بسیاری از جاها و مقالات خوانده اید که عملکرد قانون جذب چنین است که هر چیزی در دنیا ارتعاشاتی را ارسال میکند و ذهن ما با جذب این ارتعاشات آنها را به سمت ما میکشد! حال نکته ای که ممکن است برایتان آنچنان خوش آیند نباشد این است که در قانون جذب متاسفانه چیزی ارتعاشی ارسال نمیکند! اگر میخواهید در این باره بیشتر بخوانید شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت میکنم…

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟

عملکرد قانون جذب چگونه است؟

در رابطه با عملکرد قانون جذب باید بگویم دوستان در دنیا تنها نیروی متافیزیکی ذهن ما است! هیچ چیزی انرژی ساطع نمیکند جز ذهن خود ما… ممکن است از این بخش از مقاله خوشتان نیامده باشد ولی این حقیقت است. یادم است یکی از دوستان روانشناس من نکته جالبی را برایم متذکر شد که در مغز بخشی وجود دارد که ما را به سوی چیزهایی که به آنها باور داریم میکشاند. او به من گفت هر چیزی دارای ارتعاشی است که این بخش از مغز این ارتعاشات را تفکیک کرده و آنهایی را که عمیقا باور دارد را به سمت خود میکشد. پس از تعریف کردن این موضوع من آن شب به فکر فرو رفتم که چگونه چیزی میتواند دارای ارتعاش باشد وقتی همه چیز ذهن ما است؟! تا اینکه به این نتیجه رسیدم…

بیشتر بخوانید:
آموزش قانون جذب – خواسته های خود را محقق کنید!

ذهن ما همواره همانند راداری که امواج را ارسال میکند درحال ساطع کردن ارتعاشاتی است. عملکرد یک رادار چنین است که امواجی را به اطراف ارسال میکند و این امواج پس از برخورد به اَجرام بازگشت یافته و به رادار منتقل شده و سپس مانیتور رادار این امواج دریافتی را به تصویر تبدیل میکند. ذهن ما نیز عملکردی مشابه یک رادار دارد. ذهن ما همواره درحال ساطع کردن ارتعاشات به اطراف میباشد. وقتی ارتعاشات توسط ذهن ما ساطع میشوند این ارتعاشات به اَجرام برخورد کرده و سپس به سوی خودمان بازگشت داده میشوند. درست است که آگاهی ما متوجه این نمیشود که این فرکانس ها درحال برگشت به سوی خودمان هستند ولی ناخودآگاه ما به خوبی متوجه این موضوع میشود.

بیشتر بخوانید:
بهترین مکان ها برای جذب نیروهای متافیزیکی (مقاله آپدیت شده)

عملکرد صحیح قانون جذب چنین است که وقتی ما به چیزی فکر میکنیم و آن را باور داریم, از آنجا که هر چیزی که ذهن ما به آن فکر میکند در اطراف ما نیز وجود دارند, وقتی ذهن ما ارتعاشات را به اطراف ساطع کرده و این ارتعاشات پس از برخورد با آنها به سوی ما بازگشت داده میشوند و در این هنگام است که ناخودآگاه ما شروع به تفکیک این ارتعاشات کرده و تصویرسازی هایی را در ناخودآگاه ما انجام میدهد. و در این هنگام چیزاهایی که به آنها باور قلبی داریم را از سایر موارد جدا میکند. از آنجا که این فرایند توسط ناخودآگاه ما انجام میشود ما متوجه این موضوع نمیشویم به طوری که ناخودآگاه ما, ما را به سوی اهداف مشخص کشانده و این در حالی است که ما به صورت خودآگاه متوجه این موضوع نیستیم. و بلاخره پس از رسیدن به خواسته قلبی مان فکر میکنیم آن خواسته به سوی ما کشیده شده است و این در حالی است که ما خودمان به سمت آن خواسته رفته ایم. این خواسته ها میتوانند عشق, بازگشت عشق, جذب مردا, جذب زنان, جذب مال و ثروت و حتی سلامتی و… باشند.

بیشتر بخوانید:
آینه بینی چیست؟ همه چیز درباره آینه بینی

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

12 + 18 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: