متافیزیک چگونه بر زندگی ما اثرگذار است؟ تاثیر متافیزیک بر زندگی

مقالات
۹ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در مقاله ای اقتباسی از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) میخواهم به شما عزیزان نکات مهمی را در رابطه با متافیزیک و نقش آن در زندگی روزمره مان ارائه کنم. خواندن این مقاله را به تمامی علاقه مندان به متافیزیک توصیه میکنم. از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
قانون کارما چیست؟ حقایق کارما که در هیچ کجا نخوانده اید!

منشا تاثیر متافیزیک چیست؟

در حالت کلی منشا تاثیر متافیزیک ذهن ما میباشد. به عبارتی متافیزیک از قوه ذهن ما تاثیر گرفته و موجب بروز عوامل ماوراء طبیعی و فراتر از فیزیک ماده میشود. اگر بخواهیم بدانیم که متافیزیک چگونه و از چه طرایقی بر زندگی ما اثر میگذارد عوامل زیادی از کوچکترین چیزها گرفته تا بزرگترین عوامل در تاثیر متافیزیک بر زندگی اثر میگذارند. هر چیزی از جمله یک تابلو نقاشی, یک قاشق, یک نفر و … میتواند خود یک عامل متافیزیکی باشد. اما به خاطر داشته باشید که اصل عمل را ذهن انسان انجام میدهد. در اینجا لازم به ذکر میدانم که کلیه علاقه مندان به متافیزیک برای درک این موضوع و افزایش قدرت متافیزیکی خود میبایستی در وحله اول ذهن خود را نسبت به دید مجاور تقویت کنند.

بیشتر بخوانید:
روش های دور کردن جن و شیاطین از خود

ذهن انسان نیرویی لاینتهایی دارد به طوری که از هر کسی که میپرسیم پایان علم کجاست پاسخی برای گفتن ندارد! وقتی از ما میپرسند چرا قدرت ذهن پایانی ندارد پاسخ میدهیم چون روزانه هزاران اختراع جدید ساخته میشود! در این حالت ما باز به این موضوع با ذهنیت باز نگاه نمیکنیم و ذهن خود را محدود میکنیم. چرا فقط به مادیات فکر میکنیم؟ بوده اند کسانی که با قوه ذهن خود حتی توانسته اند قطار درحال حرکت را از حرکت ساقط کنند! کسانی بوده اند و هستند که میتوانند وقایع و آینده را پیش بینی کنند که از معروف ترین آنان نوستراداموس بود.

بیشتر بخوانید:
ارتباط با ارواح از طریق متافیزیک

تاثیر متافیزیک بر زندگی انسان:

در مبحث تاثیر متافیزیک بر زندگی انسان نکات قابل توجهی میباشند که به نوبه خود جای بحث و گفتگو را دارند. متافیزیک در حقیقت تاثیر خود را از همان دوران شیرخواری بر روی انسان به عمل میاورد و حتی در دوران پس از مرگ نیز به نوعی با شخص در ارتباط میباشد. شخص نوزاد بهترین حالت و قدرت را در جذب عوامل متافیزیکی بر روی خود دارد چراکه دارای ذهنی پاک و خالص و به دور از هرگونه تنش و تفکر میباشد. این حالت در نوزاد نوعی خلسه میباشد که ذهن او را فقط متافیزیک در اختیار میگیرد. در این حالت است که نوزاد به مرور زمان حرف زدن را میاموزد بی آنکه کسی معنی لغات را به او بگوید و ذهن نوزاد تحت تاثیر عوامل متافیزیکی لغاتی را که میشنود به نوعی برای او معنی میکند! بنا بر گفته محققان کودکان تقریبا ۶۵۰ لغت را در شش ماهه اول فرا میگیرند اما قادر به بیان آن نیستند. بلاخره چند سالی میگذرد و نوزاد کودکی چند ساله میشود. در این دوران ذهن وی کمی آماده تر شده و متافیزیک جهت اثر خود بر روی کودک راعوض کرده و از جنبه ای دیگر بر وی اثر میگذارد. در این دوران ذهن کودک پر از کنجکاوی و تخیلات میباشد.

بیشتر بخوانید:
پیشگویی چیست و چگونه انجام میشود – مقاله ای متفاوت!

اما منشا این کنجکاوی و تخیلات از کجا میباشد؟ محققان و دانشمندان زیادی بر این باورند که تخیلات کودکان ساخته ذهن آنان است. این در حالی است که از نظر من این امر کاملا اشتباه است چراکه اگر چنین بود همه کودکان قادر به ساخت تخیلات نبودند! چراکه مغز انسان در دوران کودکی همان چیزی را به وی اعمال میکند که او در پیرامون خود دیده است. پس چرا کودک در خواب هیولایی بزرگ را میبیند و یا فرشته ای زیبا را میبیند بدون آنکه تا به حال حتی چیزی در این رابطه دیده و یا شنیده باشد؟ این دقیقا همان چیزی است که خود من در دوران کودکی ام با آن مواجه شدم! و اما پاسخ چیست؟ در پاسخ میتوانم بگویم که از نظر من در این دوران کودک تحت تاثیر عوامل متافیزیکی توانسته است پی به مواردی ببرد که تا به حال حتی مطرح نشده اند. کودک در این دوران تقریبا ذهن آماده ای را برای جذب عوامل متافیزیکی دارد و بی آنکه خودش بداند همواره درحال جذب این انرژی میباشد. حال چند سال دیگر میگذرد و ذهن کودک با مسائل پیرامون خود پرتر شده و کمی از قدرت اثر متافیزیکی اش کمتر میشود و حال نوبت رفتن به مدرسه میشود. در این دوران تنها مشغله ای که کودک دارد درس و مدرسه است. این دوران ضروری ترین دوران فرد برای یادگیری چگونگی جذب قدرتهای متافیزیکی است چرا که اگر در این دوران وی به تقویت ذهن خود و دریافت انرژی متفیزیک اقدام نکند دیگر قادر به جذب این انرژی به صورت مستقیم و در دست گرفتن آن نخواهد بود. در این دوران متافیزیک جهت اثربخشی خود را باز تغییر داده و به صورت گذرا بر روی شخص اثر میگذارد به نوعی که فرد همچنان کنجکاوی خود را داشته ولی نسبت به موضوعات آنچنان که باید تامل نمیکند.

بیشتر بخوانید:
آموزش قانون جذب – جذب ثروت از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

اما از طرفی این دوران بهترین دوران برای ساخت بهترین شخصیت فردی برای درک متافیزیک و دریافت قدرت های ناشی از آن به صورت مثبت است. این دقیقا همان کاری است که من شدیدا بر روی آن تمرکز کردم. والدین کودک میتوانند در این دوران با اندکی تلاش قدرت متافیزیکی فرد را تا حد بسیاری بالا ببرند چرا که خود من در سن ۹ سالگی در یک روز۳ پیش بینی کردم که هر سه در همان روز به حقیقت پیوستند! والدین در این دوران میتوانند با جان دادن به اشیاء و مسائل دیگر و حس دادن به شخص که او در یک سرزمین جدا از آنچه که است میتوانند ذهن شخص را هرچه بیشتر آماده دریافت و جذب قدرت متافیزیک نمایند. این موضوع آنچنان حائز اهمیت است که خود من تا به امروز چنان توانسته ام قدرتهای متافیزیک را در خود جذب کنم که وصف ناپذیر است. تنها اشتباهی که من در این میان مرتکب شدم اقدام به انجام آزمایشی بود که مرا برای همیشه در قرینه زندگی خود قرار داد.

موفق و پیرو باشید…

منبع: فصل دوم کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته علی بیک میرزایی)

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۹ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × سه =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: