منشا دریافت انرژی های متافیزیکی

مقالات
۴ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشکی دانشنامه متافیزیک و علوم ماوراء الطبیعه علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) میخواهم در این مقاله به نکات مهمی در رابطه با منشا دریافت انرژی های متافیزیکی اشاره کنم. از شما دعوت میکنم با این مقاله همراه باشید…

انرژی های متافیزیکی چیستند؟

در کل هر عامل محرکی که منشا غیر فیزیکی داشته باشد را به نوعی انرژی متافیزیکی میگویند. به عنوان مثال:

  • حس دوست داشتن
  • حس تنفر
  • حس انزجار
  • تفکر و…

بیشتر بخوانید:
ریکی چیست؟ همه چیز درباره انرژی درمانی ریکی

ولی آیا تابحال با خودتان فکر کرده اید که منشا این انرژی ها کجا هستند؟ اصلا چه چیزی باعث بروز این حالات میشود؟ این حالات از کجا نشات میگیرند؟

منشا دریافت انرژی های متافیزیکی:

اگر به خاطر داشته باشید در تمامی مقالات این سایت ذکر شده است که کار اصلی در متافیزیک را ذهن است که انجام میدهد. منشا دریافت تمامی انرژی های متافیزیکی ذهنش شماست! به عبارتی ذهن شما خود مولد انرژی های متافیزیکی است! حال شاید با خودتان بگویید پس اینکه برخی از طبیعت انرژی میگیرند چیست؟

در جواب به سوال بالا باید بگویم دو نوع انرژی وجود دارد:

  1. انرژی وابسته به عوامل فیزیکی
  2. انرژی وابسته به عوامل متافیزیکی

بیشتر بخوانید:
بخش های دارای انرژی متافیزیکی بدن – آموزش صحیح جذب و انتقال انرژی

طبیعت و هر چیزی که در جهان وجود دارد (کائنات) همه جز عوامل فیزیکی هستند! بنابر این این عوامل هرگز نمیتوانند انرژی های متافیزیکی از خود صادر کنند! با این حساب هر کسی که ادعا کند از طبیعت و کائنات انرژی دریافت میکند سخت در اشتباه است! اما برخی وقتی (به ظاهر) درحال دریافت انرژی از طبیعت هستند به وضوح احساس میکنند انرژی از راه دور به سمتشان می آید! پس تکلیف این ادعا چیست؟ در پاسخ به این سوال شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت میکنم…

در پاسخ به سوال بالا باید به شما بگویم هر شخصی دارای هاله انرژی در اطراف خود بوده و این حاله انرژی نشات گرفته از ذهن بوده و این انرژی به وسیله ذهن شخص ایجاد شده است. شما به هنگام دریافت انرژی از طبیعت و کائنات درواقع درحال تلقین به خود میباشید و با این کار هاله انرژی را بیشتر و بیشتر به سمت خود میکشانید و بدین ترتیب احساس میکنید درحال دریافت انرژی از عاملی خارجی به نام کائنات هستید! این درحالی است که شما در واقع درحال دریافت انرژی ای هستید که توسط ذهن خودتان ایجاد شده است!

بیشتر بخوانید:
هاله بینی چیست؟ دیدن هاله انرژی

دوستان امیدوارم با خواندن این مقاله به اندازه کافی قانع شده باشید که هیچ انرژی ای در کائنات وجود ندارد و تمامی انرژی های متافیزیکی منشا ذهنی داشته و در مقابل انرژی تمامی کائنات منشا فیزیکی داشته و ربطی به متافیزیک ندارند.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ذهن ما نمیتونه مولد انرژی باشه چون انرژی تولید نمیشه و اگر نمیتونیم از طبیعت بگریم یا از کاعنات پس چطوری مکان تولد ما و موقیعت ستاره ها در موقع تولد بر احساسات و رفتار ها و ذهنیت ما تاثیر میذاره

    پاسخ
  • آیا میتوان با اشکال هندسی انرژی متافیزیک را جذب کرد مانند دایره مثلث چطوری؟

    پاسخ
    • خیر دوست عزیز چنین امکانی وجود نداره. و اینکه من در مقاله ای گفته ام برای افزایش نیروهای متافیزیکی بهتره در مکان هایی به شکل مثلث این کار انجام بشه دلیل علمی داره و اون اینه که در مکان های مثلثی شکل هر کاری کنید تنها یک ضلع شاخص ذهنتان خواهد شد و بدین ترتیب تمرکز بیشتری خواهید داشت.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 − 2 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: