چشم زخم چیست؟ راههای مقابله با چشم زخم!

مقالات
۵ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله کامل تصمیم دارم در رابطه با چشم زخم و راههای مقابله با آن توضیحات کاملی را برایتان ارائه کنم. از شما دعوت میکنم با این مقاله همراه باشید…

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد! دارید پیاده روی میکنید و به زمین میخورید! به شما میگویند تو را چشم زده اند! یا مثلا موفقیتی را کسب میکنید و پس از مدتی کوتاه با شکستی بزرگ مواجه میوشوید! اینجا هم به شما میگویند شما را چشم زده اند! ولی آیا چشم زخم حقیقت دارد؟ اصلا چشم زخم چیست؟ چه چیزی باعث این رخدادها میشود؟

بیشتر بخوانید:
چله نشینی چیست؟ حقایقی تلخ در رابطه با چله نشینی!

چشم زخم چیست؟

بگذارید قبل از اینکه به معنی و تعبیر چشم زخم بپردازیم ابتدا نقل قولی از ویکی پدیا را برایتان در رابطه با چشم زخم بیاورم:

چشم زخم گونه‌ای از بدخواهی است به گونه‌ای که در بسیاری از فرهنگ‌ها این عقیده وجود دارد که فرد شور چشم می‌تواند عامل بدشانسی یا صدمه به دیگرانی که با مورد نفرت یا دشمن‌ی اویند گردد. این عمل چشم زدن یا نظر زدن نامیده می‌شود. (منبع: ویکی پدیا)

تا اینجای کار دیدیم که چشم زخم به عبارتی عاملی است که از حسادت نشات گرفته و در پی آن موجب بد شانسی و در بعضی موارد ایجاد صدمه بر روی فرد میشود! توجه داشته باشید که در این مقاله میخواهیم ابتدا به مرور باورهای کلی در رابطه با چشم زخم پرداخته و سپس به بررسی این عامل پرداخته و بعد از نظر علمی آن را مورد کنکاش قرار داده و در نهایت به یک نتیجه گیری کلی برسیم!

بیشتر بخوانید:
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟

چشم زخم از سوی چه کسانی انجام میشود؟

بر اساس باورهای عامه چشم زخم از سوی افراد شیاد و حسود که چشم دیدن موفقیت کسی را ندارند انجام شده و در نهایت پس از گذشت مدتی چشم زخم اثر خود را گذاشته و موجب اتفاق افتادن بلایی بر سر شخصی میشود که مورد حسادت قرار گرفته است! در حالت عامل در زبان فارسی در این حالت اصطلاحا میگوییم طرف چشم خورده است! و از روی همین باور عامه است که همواره میگویند موفقیتتان را جار نزنید! چرا که ممکن است موجب حسادت عده ای شده و آنان شما را چشم بزنند و پس از مدتی موفقیتتان به شکست تبدیل شود!

راه های مقابله با چشم زخم؟

انسان همواره سعی داشته است برای هر مشکلی راه حلی را پیدا کند و در صورتی که منبع مشکل را نتواند پیدا کند سعی میکند برای آن مشکل دلیل تراشی کند! در زیر روشهای مرسوم مقابله با چشم زخم را مشاهده میکنید:

  • اسپند دود کردن
  • خواندن آیه و ان یکاد
  • آویزان کردن سنگ چشم زخم
  • متوسل شدن به سحر و جادو و دعا نویسی

بیشتر بخوانید:
خرافاتی کیست؟ تاثیر خرافات بر زندگی انسان

اسپند دود کردن:

در این روش مقداری علف اسپند را همراه با دانه هایش با کمی نمک روی آن در آتش میسوزانند و باورشان این است که با این کار چشم زخم ازبین میرود! جالب اینجاست که این روش از روش های مقابله با چشم زخم رایج ترین و مرسوم ترین راه مقابله با چشم زخم حتی در مدرن ترین کشورهای جهان اول نیز میباشد!

خواندن آیه و ان یکاد:

بر اساس روایات گفته میشود که خواندن آیه و ان یکاد موجب از بین رفتن چشم زخم میشود! این آیه را در زیر میبینید:

وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ ﴿۵۱﴾ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ

بیشتر بخوانید:
بهترین مکان برای جذب نیروهای متافیزیک

آویزان کردن سنگ چشم زخم:

سنگ چشم زخم آخرین سلاح و ترفند انسان ها در مقابله با چشم زخم میباشد! این سنگ طاهری همانند تک چشم دارد (همانطور که در تصویر اصلی این مقاله مشاهده میکنید) و دهان به دهان پیچیده است که این سنگ با قدرتی که دارد چشم زخم را باطل میکند! و نکته جالب تر این است که این سنگ ساخته دست بشر است!!!

متوسل شدن به سحر و جادو و دعا نویسی:

دوستان همانطور که در تمامی مقالات این سایت در این باره خوانده اید, این مورد تنها کلاهبرداری بوده و هیچ کارایی ای جز خالی کردن جیب هایتان ندارد!

بیشتر بخوانید:
آیا کائنات دارای قدرت هستند؟ بررسی قدرت کائنات

آیا چشم زخم حقیقت دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم بله چشم زخم حقیقت دارد! ولی حقیقت چشم زخم آن گونه نیست که همه فکر میکنند! در واقع چشم زخم سیگنال های ذهنی منفی ای است که توسط افراد به طرف مقابل ارسال میشوند! ارسال این سیگنال ها ربطی به حسود بودن یا نبودن شخص چشم زخم زننده ندارد! هر کسی میتواند حامل این سیگنال های منفی ذهنی باشد!

برای مقابله با چشم زخم چه باید کرد؟

دوستان همانطور که خودتان نیز احتمالا تا حدودی به این باور رسیده باشید, هیچ یک از موارد بالا برای از بین بردن چشم زخم کارایی ای ندارند! باور کنید هیچ یک از موارد ذکر شده در بالا در رابطه با چشم زخم حتی اندازه نوک سوزن نیز کارایی ندارند! برای مقابله با چشم زخم میبایست محتاط بود! شما میبایست در همه امور ابتدا فکر کرده و سپس اقدام کنید! به خاطر داشته باشید که سیگنال های منقفی ذهنی دقیقا نقاط ضعف شما را هدف قرار میدهند و ضربه خود را از این قسمت ها وارد میکنند! شما در صورتی که محتاط باشید به شما اطمینان میدهم میلیاردها میلیارد چشم زخم نیز در مقابلتان کارایی نخواهند داشت!

بیشتر بخوانید:
بیوکینزی چیست؟ تغییر ساختار DNA توسط قدرت ذهن!

سخن پایانی:

در آخر باید بگویم دوستان یکی از بهترین راههای مقابله با چشم زخم این است که علاوه بر احتیاط و تفکر, موفقیت هایتان را در همه جا جار نزنید! همیشه این احتمال را بدهید که ممکن است شخصی ناقل سیگنال های منفی ذهنی باشد! هیچ کسی کامل نیست پس مطمئن باشید شما نیز دارای نقاط ضعف زیادی هستید که این سیگنال ها میتوانند کارتان را یکسره کنند!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 − 9 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: