آیا جهان های موازی وجود دارند؟ تحلیل جهان موازی

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک دوستان خوشحال هستم از این که باز برای تان مطلب می نویسم. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با جهان های موازی و اینکه آیا جهان های موازی وجود دارند مطالب مفیدی را ارائه کرده و همچنین تا حد امکان به تحلیل جهان های موازی بپردازم. از شما عزیزان دعوت می کنم این مقاله را تا انتها خوانده و در نهایت در صورت علاقه به مباحثه در این زمینه می‌توانید نظر خود را در بخش کامنت ها در زیر این مقاله ارائه کنید.

بیشتر بخوانید:
نیمه تاریک ماه ایستگاه فضایی فرازمینی ها

جهان های موازی چیستند؟

در پاسخ به این سوال که جهان های موازی چیستند باید بگویم که در تئوری جهان های موازی به جهان هایی گفته می شوند که همزمان با جهانی دیگر در یک راستا قرار گرفته اما از نظر ساختاری و زمانی دارای بافتی کاملا متفاوت بوده ولی ابعاد مکانی برابری را دربر میگیرد.

بیشتر بخوانید:
عرفان حلقه چیست؟ بررسی ابعاد مختلف عرفان کیهانی

آیا جهان های موازی وجود دارند؟

در پاسخ به این سوال می بایست بگویم خودم نیز در این زمینه دو به شک هستم چرا که نظریه جهان های موازی میتواند از سویی نیز حقیقت داشته باشد. جهان های موازی به مثابه یک اتاق می باشند دارای کاربردهای مختلف و تزئینات مختلف در بازه های مختلف. به عنوان مثال مثلاً اتاقی که شما در آن قرار دارید و مشغول خواندن این مقاله هستید می تواند در جهانی موازی یک سلاخ خانه بوده و در آن جنایات وحشتناکی صورت پذیرد! همانطور که در فیلم سایلنت هیل نیز مشاهده کردیم که مکانی که در آن قرار داشتند در جهانی موازی مکانی کاملا متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید:
انرژی های مثبت و منفی متافیزیکی چیستند؟ تبادل کوانتومی اطلاعات

جهان های موازی از نظر ابعادی میتوانند به گونه های مختلفی باشد به عنوان مثال ۱۶ سه بعدی در یک جهان موازی دو بعدی حجم خود را از دست داده و تنها شکل دو بعدی و رنگ خود را داراست. مثلاً شما یک توپ فوتبال را تصور کنید که از یک جهان سه بعدی که در آن طول عرض و ارتفاع وجود دارد به یک جهان موازی دوبعدی ورود کند (بر فرض محال). در این حالت ساکنین جهان‌موازی دو بعدی تنها یک شکل دایره را مشاهده خواهید کرد که به رنگهای سفید و سیاه است و به هیچ وجه حجم آن را مشاهده نخواهند کرد و یا مثلا یک ماشین را تصور کنید که وارد یک جهان موازی دو بعدی می شود و بدین ترتیب ساکنین جهان موازی دو بعدی ماشین را تنها به شکل نقاشی شده آن بر روی یک کاغذ مشاهده خواهند کرد و نخواهند دانست حجم این ماشین یا به عبارتی شکلی و حقیقی آن چگونه است!

بیشتر بخوانید:
ذهن خوانی چیست و چگونه انجام میشود؟

توجه داشته باشید که در این مقاله ما در مبحث جهان موازی از منظر ابعاد تنها به جهان سه بعدی و دو بعدی اشاره کردیم و این در حالی است که جهان های موازی دارای ابعاد بسیار بیشتری نیز می تواند وجود داشته باشد و چه بسا در صورتی که آیتمی از یک جهان موازی بیش از سه بعدی وارد یک جهان موازی سه بعدی شود به عنوان مثال وارد جهان ما شود از آنجا که ما دارای ابعاد طول و عرض و ارتفاع هستیم نخواهیم توانست فاکتورهای مختلف مربوط به آن آیتم را مشاهده و یا درک کنیم چرا که جهان ما دارای ابعاد بسیار کمتری نسبت به جهان موازی است که آن آیتم از آن آمده است!

دوستان و همراهان گرامی قطعاً شاید با خود بگویید که چرا در این مقاله به مباحث مختلف آن گونه که در اینترنت در رابطه با جهان های موازی پرداخته شده است نپرداخته‌ایم دلیل آن این است که ما خواستیم به مقوله جهانهای موازی از منظری کاملاً متفاوت که بسیار بسیار کم در فضای مجازی و اینترنت به آن پرداخته شده است بپردازیم.

بیشتر بخوانید:
جهل و خرافات چیست – راههای مقابله با خرافات

امیدوارم در این مقاله به صورت واضح توانسته باشیم منظورمان را به خدمتتان برسانیم. همچنین تاکیدا اعلام می‌کنم که این مقاله تنها بر مبنای فرضیات مختلف ارائه شده است و به هیچ وجه به معنی درست و یا اشتباه بودن مطالب ارائه شده در این مقاله نمی باشد! خوشحال میشوم که نظر خود را در رابطه با جهان های موازی در زیر این مقاله نوشته و با هم به بحث و گفت و گو در این زمینه بپردازیم.

بیشتر بخوانید:
عملکرد مغز در قانون جذب چگونه است؟ جذب ثروت واقعی

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۷ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 5 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: