آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟ همه چیز درباره دعا نویسی

مقالات
۸۱ دیدگاه

به روز رسانی شده در: ۹۹/۱۱/۲۶ – با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی سایت علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) با توجه به فراگیر شدن صنعت دعا نویسی در کشور (درست خوانده اید صنعت دعا نویسی!) در این مقاله میخواهم به بررسی و تحلیل دعا نویسی توسط رمال ها و دعا نویسان بپردازم. درحقیقت مبحث دعانویسی دیگر تبدیل به یک ترند عالی در بین ایرانیان این زمان شده است و این بهانه خوبی بود برای نوشتن این مقاله! امیدوارم این مقاله نیز مورد پسندتان واقع شود. از شما درخواست میکنم پس از مطالعه این مقاله در صورت صلاح دید نظر خود را نیز در این باره برایم بنویسید.

بیشتر بخوانید:
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟

احتمالا امروزه کمتر کسی وجود داشته باشد که در رابطه با دعانویسی و رمالی نشنیده باشد! مبحث دعانویسی در گذشته تنها در میان افراد مسن رواج داشت ولی متاسفانه هم امنون ما شاهد هستیم که با وجود گسترش علم و افزایش سطح سواد بین جوانانمان, اپیدمی دعلنویسی به شدت در میان جوانان رواج پیدا کرده و به نوعی همه چیر شده است. همه ما کم و بیش با این موضوع آشنا بوده و در میان دوستان و آشنایان و بستگان خود قطعا کسانی را دیده ایم که به دعانویسان و رمال ها مراجعه میکنند! ما اغلب این موارد را شاهد هستیم:

بیشتر بخوانید:
رسومات چندش آور رمالان, دعا نویسان و جادوگران – لطفا بالا نیاورید!

– پسرم شبا نمیتونه بخوابه! احتمالا جن زده شده! میبرمش پیش دعا نویس!
– دخترم ۳۰ سالشه هنوز ازدواج نکرده! جادو کردنش بختشو بستن! میبرمش پیش دعا نویس!
– همش بدشانسی میارم! نفرین شدم! میرم پیش دعا نویس!
– بدنم درد میکنه! جن تو بدنمه! میرم پیش دعا نویس جن رو از بدنم دربیاره!
– میرم پیش رمال ببینم آینده ام چطوره؟!!!
و…

بیشتر بخوانید:
ایرادات و خرافات مضحک وارده بر متافیزیک

اینها تنها بخش کوچکی از دلایلی هستند که ملت همیشه در صحنه ما به دعا نویسان و رمالان مراجعه میکنند! باید قبول کنیم که متاسفانه در ایران ما با عده ای از افراد به شدت خرافاتی و دروغ باور سروکار داریم که همواره به عوض سعی و تلاش در پی رسیدن به خواسته هایشان در یک شب از طریق دعا و جادو و جمبل هستند! افرادی که نه میدانند دعایی که به دستشان رسیده است چیست و نه حتی خود شخص دعانویس میداند که چه چیزی برای مراجعه کننده خود نوشته است! نکته جالب توجه این است که متاسفانه اکثر افراد در ایران بی آنکه تحلیل منطقی ای از چیزی داشته باشند با ربط دادن مسایل به عوامل ماورایی خود را از تفکر خلاص کرده و به همین راحتی دل خودشان را خوش میکنند! و اینها همه ریشه در ناآگاهی و عدم سواد کافی و همچنین تنبلی مفرط این قشر از افراد دارد.

بیشتر بخوانید:
دومینوی دروغ چیست؟ بررسی قدرت تخریب وحشتناک دروغ در زندگی

عوامل تاثیرگذار در ترویج دعانویسی:

متاسفانه امذوره شاهد هستیم که مبحث خرافات و دعانویسی در یسن اقشز مختلق جامعه و بخوصوص جوانان به شدت رواج پیدا کرده است. ولی حال باید بدانیم علت این ترویج گسترده خرافات و دعا نویسی در بین جوانان چیست؟! اصلیترین عواملی که موجب ترویج گسترده خرافات و دعانویسی در بین جوانا گشته است عدم سواد علمی و اجتماعی کافی میان اقشار مختلف جامعه و همچنین همه گیر شدن اینترنت و گسترده شدن ارتباطات و ازبین رفتن مرزهای ارتباطی میان افراد جامعه, و همچنین آسوده طلبی جوانان در رسیدن به خواسته هایشان بدون تلاش و کوشش است. متاسفانه جوانان به دلیل عدم سواد کافی و عدم دانش اجتماعی کافی در انواع کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی و… در زمینه دعانویسی و… عضو شده و خواسته یا ناخواسته در دام شیادهای مجازی می افتند.

دعانویسیبیشتر بخوانید:
آیا شفادهی و دعا درمانی گروهی حقیقت دارد؟

حال سوال این است که آیا دعا نویسی واقعا واقعی بوده و اثر بخش است یا خیر؟ سوال دیگر این است که چه کسانی یا بهتر است بگویم چه قشری از مردم جامعه ما به سراغ رمال ها و دعا نویس ها میروند؟ در پاسخ به سوال اول اجازه بدهید به بررسی مختصری در رابطه با دعا نویسی و رمالان دعا نویس بپردازیم! بگذارید ابتدا با مبحث دعا نویسی شروع کنیم. دوستان اصلا میدانید دعایی که رمالان مینویسند چیست؟ در حقیقت دعایی که رمال ها مینویسند متونی من درآوردنی و مزخرف میباشند که در اکثر موارد حتی خود دعا نویسان نیز نمیدانند که چه چیزی نوشته اند! به طوری که در صورتی که دو نفر که هر دو دارای یک مشکل مشترک هستند به یک رمال مراجعه کنند شخص رمال برای هر کدام از آنها دعایی متفاوت خواهد نوشت! دلیل این است که حتی خودش هم نمیداند چه چیزی مینویسد! یادم است یکی از دوستانم به من تعریف میکرد که با شخصی آشنا شده بود که تسلط به زبان عبری و عربی داشت. وقتی دوستم دعایی که از دعا نویس گرفته بود را به آن شخص داد, او با خواندن محتویات آن دعا خنده اش گرفت و گفت این عبارات تنها مزخرفاتی هستند که پر از غلط املایی بوده و هیچ ربطی هم با یکدیگر ندارند! دوستان توجه داشته باشید که دعایی که رمال مینویسد تنها یک متن ساده میباشد! حال خودتان به عقل شریفتان مراجعه کنید و با خود بگویید آیا یک متن چه کاری (شما بخوانید غلطی) میتواند برایتان بکند؟ 🙄

بیشتر بخوانید:
ریشه خرافات چیست؟ حقایق شگفت انگیز در رابطه با خرافات

متن دعا تنها نگاره ایست بر روی یک تکه کاغذ و یا قسمتی از بدنتان!!! رمال ها افرادی بسیار زیرک هستند چرا که خوب میدانند چه کسانی را هدف کلاهبرداری خود قرار دهند! رمال ها با علم بر اینکه شخص مراجعه کننده دارای مشکلی است که از برطرف کردن آن عاجز مانده است سعی میکنند با متونی مزخرف دلداری عمیقی به شخص قربانی بدهند و بدین ترتیب به راحتی هرچه میخواهند در قبال این کار از شخص مورد نظر بگیرند! در اکثر موارد رمال ها علاوه بر طلا و جواهرات و پول, تَن فرد را نیز مطالبه میکنند و با دادن وعده ای همچون انتقال انرژی از شخص میخواند که با او رابطه جنسی برقرار کند! ببخشید که خیلی روک با شما سخن میگویم ولی این یک حقیقت است! چنان چه بوده اند و هستند زنان بیوه, مطلقه و حتی متاهل و در برخی موارد حتی دخترانی که در این راه با رمالان به امید رفع مشکلشان رابطه جنسی برقرار کرده اند! مردم آگاه باشید که دعا نویسی هیچ تاثیری بر زندگی شما نداشته و تنها تاثیری که بر رویتان خواهد داشت از دست دادن آبرو و شرف و مالتان است!

بیشتر بخوانید:
آیا شفادهی و دعا درمانی گروهی حقیقت دارد؟

در پاسخ به سوال دوم اینکه چه کسانی به رمال ها و دعا نویسان مراجعه میکنند باید بگویم افرادی که به رمال ها و دعا نویسان مراجعه میکنند افرادی هستند خرافاتی, بی مسئولیت و تنبل که میخواهند راه صد ساله را یک شبه بپیمایند! آنان افرادی هستند که خرافات وجودشان را فرا گرفته است و تنها کاری که از پسشان بر نمی آیند سعی و تلاش است. ناراحت نشوند ولی من است این جماعت را گذاشته ام “مفت خور های بی خاصیت!”. از آنجا که متاسفانه عده زیادی در ایران وجود دارند که افرادی وحشتناک خرافاتی و سودجو و فرصت طلب و همواره در پی یک شبه و بدون زحمت و تلاش به آرزو های خود رسیدن هستند از این رو برای این کار به سراغ رمال ها و دعا نویسان میروند! حال این وسط موردی در رابطه با دعا نویسی وجود دارد و آن این است که شاید در مواردی دیده باشید که با مراجعه به دعا نویس و رمال مشکلتان برطرف میشود! ولی آیا میدانید دلیل چیست؟ دلیل ۲ عامل است:

بیشتر بخوانید:
نقدی قابل تامل بر طلسم و جادو در عصر حاضر

۱: کاملا اتفاقی مشکل شما حل شده است و این موضوع هیچ ربطی به رمال و دعا نویسی ندارد.
۲: شما از ابتدای مراجعه به رمال به خودتان تلقیین کرده اید که مشکلتان حل شده و مورد مد نظر برطرف میگردد و از این رو امر خود هیپنوتیزمی انجام داده اید و انرژی های مثبت را به سمت خود روانه کرده اید! پس این خود شما بوده اید که مشکل را برطرف کرده اید نه دعای دعا نویس!

در آخر سخن را با یک جمله تاریخی به پایان میرسانم:

با دعای گربه سیاه بارون نمیباره!

بیشتر بخوانید:
پیشگیری و درمان کرونا با متافیزیک! برای حفظ سلامتی خود حتما بخوانید

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

توجه: در این مقاله ما (علی لند) به عمد از رایج ترین تگ ها (برچسب ها) که دارای بالاترین ترندها در گوگل در رابطه با دعا نویسی هستند استفاده کرده ایم تا جذب حد اکثری افراد را به سوی این مقاله داشته باشیم تا بتوانیم هرچه بیشتر افراد را از کلاهبرداری های دعا نویسی آگاه کنیم! حتی ممکن است برخی از این برچسب ها ربط آنچنانی ای به محتوای این پست نداشته باشند!

مقالات مرتبط

۸۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ببین دعانویسی و جادوگری کاعنات و قدرت های دیگ وجود داره چون شما خاک بسری علی لند و نمیدونی این قدرت ها چیه میگی وجودنداره

    پاسخ
    • بابت نفهم بودنتون و بی‌عرضه‌گی والدینتون در تربیت موجود نادان و بی ارزشی مثل شما متاسفم. والدین که شعور کافی نداشته باشن طبیعیه که فرزندی نفهم مثل شما به بار بیارن.
      موفق و پیروز باشید…

      پاسخ
  • خرافه نیست. کائنات وجود دارن و وقتی دعا میگیری باور داری ب چیزی ک میخای میرسی در نتیجه بهش میرسی یجور تلقین بحساب میاد و همیشه جواب میده بشرط صبوری .. منک جواب گرفتم و هزینه مالی زیادی نداشته برام.. 👍🏻

    پاسخ
  • اقای علی لند… اینایی که نظر دادند نمیدونن شماچه فریب دهنده ای هستید ولی من خوب میدونم برای چی این حرف هارو زدی ارگان های دولتیتون از جن استفاده میکنند واسه پیدا کردن قاتلان حرفه ای و دزد های حرفه ای این فقط یک صدم درصدشه گفتم …. شما فقط دارید تخریب میکنید و میخواید با این حرفهاتون این جور مسایل را پنهانی نگه دارید تا کسی ازش خبر دار نشه . من خودم محققم این حرفت چه ربطی داره که میگی الان قرن جدیده؟؟ خب قران هم مال خیلی وقت پیش به قول شما اونم نباید قبول کنیم؟… ایا این همه اتفاق که دارن میگن شانسی بوده؟؟ شماره تماس بده واسم جیمیل کن به یکی میگم باهات حرف بزنه رنگ لباستو دست به هر چیزی بزنی بگه قبوله؟؟ اینم قبول نکردی ادرس بده یک طلسم ارسال کنیم پول ارسال هم میدیم دو روز پیش خودت نگه دار؟ تا تاثیرش رو متوجه شید شما خیلی در اشتباهی یا داری مردم رو فریب میدی دست بالا دست زیاده تو زیاد جوجه ای

    پاسخ
  • سلام

    خواهش میکنم جواب من بدید
    من کسی بودم که همیشه با نماز و قرآن خوندم حاجتم می‌گرفتم ولی ایندفعه بخاطر جداشدن از عشقم هر چی دعا کردم جواب نگرفتم
    یک‌دفعه داخل اینستاگرام دیدم پیجی نوشته دعای ۷روزه که شما رو به عشقتون می‌رسونه بعد که پرسیدم گفتن دعای قرآنی هست و طلسم و جادو نیست
    بعد گفتن خودمون اصل دعا رو می‌خونیم شما فقط اگر لازم باشه آیه ای میخونید که بعد بهم دوتا آیه دادن گفتن ۷شب بخون بعد که هفت شبم تموم شد بهشون گفتم که خبری نشده و من گفتم که یک شب بین خوندن راه رفتم وبعد ایشون گفتن وای چرا راه رفتی خراب کردی الان نگاه کردم نحسی افتاده اشتباه خوندی باید کفاره بدی که نحسی برطرف بشه و دعا دوباره فعال بشه بعد دوباره از من پول گرفتن بعد گفتن دعا فعال شده و دوباره آیه دادن دو روز بخونم بعد فرداش من گفتم فکر می‌کنم یه کلمه رو غلیظ تلفظ کردم نکنه اشتباه خوندم بعد دوباره ایشون گفتن نگاه کردم نحسی افتاده شما اشتباه خوندی اگر تا امشب درستش نکنی دیگه نمیشه کاریش کرد چون دوبار تا حالا آیه رو اشتباه خوندی بعد دوباره پول گرفتن بعد گفتن طلسمم داری دعات تاخیر میفته دوباره پول گرفتن گفتن باید دعایی بخونیم که اگر آیه رو اشتباه گفتی دیگه اتفاقی نیفته و دوباره دعا برات بخونیم بعد گفتن باید ۸ روز بگذره تا اثر دعا مشخص بشه و ۴۰ روز طول می‌کشه تا نتیجه بده و اگر در این بین شما یا اون آقا گناهی کنید مثل مشروب، رابطه جنسی دعا باطل میشه و دوباره پول گرفتن که دعا بخونن که اگر این اتفاق افتاد دعا خراب نشه و باز هم آیه دادن بخونم
    بعد در این بین گفتن اگر فلان کار نکنی برای همیشه از دستش میدی، طالع خودت خراب می‌شه فلان میشه جنان میشه اگر اون شخص پیش دعا نویس بره اسم شما مشخص میشه بعد منه احمق هم پول دادم که کاری کنن اسمم مشخص نشه
    الان نمی‌دونم چه خاکی تو سرم بریزم، نکنه دعای شیطانی بوده؟! نکنه چیز بدی بوده و من ناخواسته کار خلاف شرع کرده باشم
    چون ایشون گفتن دعای قرآنیه قبول کردم و گرنه من نمیخواستم گناه کنم
    الان گفتن تا ده شب فلان آیه رو بخون
    به نظرم بعد از ده شب هم میگه غلط خوندی و باید دوباره پول بدی و از این حرفها
    وای حالا من چیکار کنم؟ به نظرتون اصلا دعایی بوده؟ درسته؟
    تورو خدا جوابم بدید

    پاسخ
    • سلام. دوست عزیز یعنی بعد اینهمه بلایی که سرتون آوردن هنوز متوجه نشدین دعایی درکار نبوده و سر کار بودین و جیباتونو خالی کردن؟ جیباتونو خالی کردن اونم نه یه بار نه دو بار که ده بار! واقعا به امثال شما چی باید گفت؟! متاسفم برا شما و امثال شما. به نظرم امثال شما رو هرچقدر هم سرشون کلاه بذارن حلاله چون حقتونه که اونقد گول بخورین تا به خودتون بیاین. برید خداروشکر کنین که ازتون فقط پول گرفتن و کار دیگه ای باهاتون نکردن. والا چیزی که من از شما متوجه شدم اینه که اگه میگفتن بیا خونمون فلان کارو باهات بکنیم تا دعا بگیره هم میرفتین! خداروشکر کار به اونجاها نکشید و حد اقل آبرو و شرفتون سر جاشه. به خودتون بیاین دعانویسی ازدم شیادی و کلاهبرداری و خرافاته. خدا رو ول میکنین از بنده خدا دعا میگیرین؟! براتون متاسفم.
      موفق باشید.

      پاسخ
      • خودم می‌دونم اشتباه کردم فقط میترسم نکنه کار شیطانی کرده باشن و من تو دردسر بیفتم
        خدا من ببخشه فقط، حس می‌کنم با این کارم تمام دعاها و قرآن و نمازی که خوندم باطل کردم
        نمیدونید چه حس بدی دارم

        پاسخ
        • اوضاعتون خیلی داغونه یکم رو خودتون کار کنین. یه نگاه به دوروبرتون بندازین تو قرن ۲۱ هستیم!

          پاسخ
          • خودم به اشتباهی که کردم واقفم ولی از نظر شما در قرن ۲۱، قرآن و نماز هم جایگاهی نداره؟ من الان نگران کار اون آدم نیستم، نگران عبادتهای خودم هستم که با این کار خرابشون کردم

          • اتفاقا خوب هم جایگاه دارن منظورمو متوجه نشدین. با یکی از علمای دینی در این زمینه صحبت کنین.
            با احترام

        • نیازی هم نیست نگران عبادتتون بشید گول یه چندتا شیاد خوردن که هیچ کاری بلد نیستن جز خوردن پول مردم بکنن تاثیری رو عبادتتون نداره چون اون چیزی که بهتون دادن دعا اصلی نبوده بهتره آدم جای دعا بگرده ببینه چیکار کرده که فرد ولش کرده یا برگرده سر زندگیش لطفا نگران این باشید بیشتر گول این شیاد هارو نخورید هنوز با اینکه دیدین گولتون زدن بازم رفتین سراغشون
          اگه هم خیلی معتقد هستین که همیشه همیشه همیشه با دعا و نماز چیزی که می‌خواستین انجام می‌شده پس اگه قرار بود انجام بشه با نماز انجام می‌شد نیازی نبود اینقدر پول بدین☹️مگه فرقی داره شما از خدا بخواین یا کس دیگه ای؟

          پاسخ
    • دوست عزیز این افراد اصلا دعایی ننوشتن یه چندتا جمله یا آیه دادن از توی قرآن گفتن شما بخونید بعد هم به شما خندیدن الان دیگه کاری نمیشه کرد ولی نباید گول شیاد هارو خورد. دعایی شیطانی نیست اصلا دعانویسی یلد نبودن اگه بلد بودن یا شیطانی یا قرآنی طرف برمی‌گشت❤️

      پاسخ
  • Avatar
    مهراب صادقی
    ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۰

    سلام ب خدمت دوستان نگا عزیزان بیش تر این دعانویس ها کلاهبردارن ولی خداییش من ی ملایی میشناسم توزیارت از روقران دعا میده خیلی ادم بامعرفت و دم گرمیی ادم باخدا و اهل قران قیمت دعاهاشم فک کن اصن خیلی پایین بیش تر برا ثوابش انجام میده شمارش میزارم خواستین بربن بگیرین ب صورت حضوری وغیرحضوری من خودم پیشش دعاگرفتم واقعا عالیه کارش حرف نداره یاحق *********

    پاسخ
    • دوست عزیز هیشکی هم متوجه نشد شماره خودتونو گذاشتین و برا خودتون تبلیغ کردین! شمارتونو حذف کردیم تا سعادتمند بشین. شیاد کثیف.

      پاسخ
  • مسخره س،،داری فقد تخریب میکنی،تعداد دعانویسای واقعی خیلی خیلی کمه،شما فقد کلاهبرداراشو دیدی

    پاسخ
  • خود امامان و پیامبرا هم میخواستن کسی رو شفا بدن دعا میکردن و میگفتند خدا شفات بده بعد دعا نویس ها ادعا میکنند مرده ها رو هم زنده میکنند

    پاسخ
  • سلام خسته نباشی اقا علی..بنده خودمم هیچ اعتقادی به این خرافات جادو و طلسم ندارم..اما چندی پیش مادرم یه شماره دعا نویس بهم داد و منم از سر کنجکاوی زنگ زدم..بعد جواب داد و سلام احوال پرسی گفتم اقا یه کتاب برا ما باز کنید بعد اسممو پرسید و اسم مادرم و گفت یه چن لحظه صبر..خلاصه دیدم برگشت گفت(امیرحسین تو چرا اینقدر کینه گرفتی بعد یه لحظه موندم از کجا فهمید،بعد برگشت گفت دودلی.دیقه نودی.سمت هر کاری میری نمیشه و جوابت میکنن..خلاصه یه چنتای دیگه ام از شخصیتم گفت دیدم همش راست،خواستم بپرسم جریان این چیه،چجور فهمیده اینارو؟البته اینو بگم مادرم قبلش اصلا بهش زنگ نزده بوده که چیزی از من بهش بگه(ممنون میشم دلیلشو بگید)

    پاسخ
    • این افراد چیزایی رو میگن که برا ۹۰ درصد آدما اتفاق میفتن. همچنین مطمئن باشین مادرتون خیلی چیزا از شما گفتن چه به ایشون چه به واسطشون. همچنین از روانشناسی گفتاری هم استفاده کردن و خیلی چیزا از بین حرفای خودتون بیرون کشیدن.

      پاسخ
  • با سلام و سیزدهمین مبارک
    آقا چطور میشه با اینچیزای متافیزیک چشم ها رو قوی کرد ؟؟

    پاسخ
    • 😐

      پاسخ
      • سلام و وقت به خیر پیش یه فالگیر رفتم گفت برات دعا زدن و هیچ کاری نمیتونی بکنی تو زندیگت ۱تومن بده تا باطل کنم نمیدونم چیکار کنم یعنی واقعا این دعا وجود داره و من هیچ کاری نمیتونم بکنم

        پاسخ
        • ایشون اگه بلد بود کاری کنه محتاج یه تومن شما نمیبود! کلاهبرداره میخواد پولتونو برداره. متاسفانه خیلی از مردممون درک کافی در این زمینه ندارن و میلیونها نفر اینشکلی در روز دارن گول میخورن.

          پاسخ
  • آقای علی بیک چطور میشه به حالت های هوشیاری تغییر یافته دست یافت

    پاسخ
  • آقای علی بیک آیا هیچ روشی وجود دارد یعنی یک آزمایش که بشه این انرژی های ماورایی که میگویید مثلا انرژی چی رو ثابت کرد

    پاسخ
  • توی قرآن هم از سحر و جادو حرف زده شده نمیدونم چرا شما رد کردین، حتی در سری روایات هم داریم که ساحر و جادوگر وجود دارن و زیاد شدن این جور چیزها توی جامعه باعث چه عواقبی میشه (مثل عاقبت هر گناه و نتیجه ش توی جامعه)
    متاسفانه این چیزها وجود داره و خدا نکنه آدم درگیر آدم های حسود بشه که نون ندارن بخورن ولی پول پای این چیزها میدن که تو رو هم پایین بکشن

    به نظرم بهتره در این باره بیشتر تحقیق کنید

    پاسخ
  • شما با فضایی ها ارتباط دارید ؟؟

    پاسخ
  • آقای علی بیک شما واقعا میتونید تله کینزی انجام دهید

    پاسخ
  • یکی هم بود گفته بود من دعا رو با کد های ریاضی!!!!!!!!!!!!!!!!!! از بین بردم🤣🤣🤣🤣🤣🤣کلا بعد پنجم و ابعاد بالاتر و خود منطق فرو ریخت

    پاسخ
  • سلام استاد.من برای اینکه دعا نویسه مطمئنی باشه پیش دکتر استرنج میرم🤣
    اخه منم باور….سرچ کنین ….شما بیاین پیش فلان و…
    استاد قبول دارید اونایی که میخوان بگن واقعی از یکی از این جملات همه از دم استفاده کردن😅

    پاسخ
  • تا دست از خرافات بر نداریم،
    رمال و طلسم نویس جماعت هم ریشه کن نمیشن.
    از ماست که بر ماست.

    پاسخ
  • سلام
    من تازه با سایتتون اشنا شدم
    راستش من پشت کنکورم و با نامادریم زندگی میکنم خانواده نا مادریم خیلی به دعا و…اعتقاد دارن و اکثر مواقع پیش دعا نویسن و یا دارن برای حل مشکلات شخصیشون دعا میگیرن
    به شخصه اعتقادی ب اینجور مسائل ندارم ولی از اونجایی که من همش مریضم شک میکنم که نکنه اینا یه کاری کرده باشن یا یه دعایی گرفته باشن که نتونم پیشرفت کنم و درس بخونم…
    برای این قضیه پیش مشاور هم رفتم ولی باز هم شک دارم

    پاسخ
  • سلام آقای بیک میرزایی من واقعا نمیدونم مردم چطوری حرف چن تا شیاد رو باور میکنن و پول میدن بابت چن تا کاغذ و آهن قرازه که فقط و فقط پولشون دود میشه
    اگه بخاین منطقی باشیم باید بگیم که اولا اون دعانویس خول برا خودش دعا بنویسه که نیازی که شیادی نداشته باشه😂بعدشم یه روزی تو محلمون یه دعا نویسی بود (شما بخونین اسکل) خودم پا شدم رفتم پیشش بعدش گفتم دعا بنویس گف برا چی میخای من کاملا الکی گفتم دوس دخترم ولم کرده😂این باورش شد گف تو یک میلیون و پونصد بده کاری کنم که با کله بیاد تو بغلت گفتم من اصلا دوس دختر ندارم تو چطور دعا نوشتی 😂بعدش هم خودم به شخصه معرفیش کردم به پلیس اگاهی

    تلاشتون برای بیداری مردم و دوری از خرافات تحسین برانگیزه

    پاسخ
  • سلام
    خواهرم از همسرش جدا شده
    دخترش۷ساله بود وحضانتش با پدرش
    ودختر۱۴سالش یه هو بطرز باور نکردنی خواست که با پدرش زندگی کنه اوایل ۵شنبه جمعه که قرار بود بیاد خونه خواهرم بهونه درس و اینا میاورد
    ولی یه هو گفت اصلا نمیخوام مادرمو ببینم نه زنگ بزنم نه هیچ رابطه ایی داشته باشم
    به نظرتون عجیب نیست
    چون خوانواده شوهر سابقش و همینطور زن شوهرش به دعا نویسی معتقدن ممکنه اونا دعایی چیزی گرفتن
    یا نه
    تو رو خدا مواب بدین

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید یه دعا نویس داریم تو محلمون برای بیشتر اونایی که میرن پیشش یه دعا تکراری مینوسه بعضی ها هم میگن که رابطه جنسی برقرار میکنه… منم به این دعا نویس ها اعتقاد ندارم چون ازشون هم حدیث اومده که گفتن به اینا اعتقاد نداشته باشید…

    پاسخ
  • واقعا باعث تاسفه یه عده احمق به دعانویسی اعتقاد دارن.

    پاسخ
  • Avatar
    سامان ارمانی
    ۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۹

    سلام

    پاسخ
  • اقا من نه میگم وجود داره و نه میگم داره فقط یکی از تجربیاتم برام ثابت کرد که وجودش احتمال داره.
    تقریبا ۶ سالم بود که طی یک حادثه خونمون اتش گرفت کارشناس اوردیم به هر دری زدیم نتونستیم عامل رو پیدا کنیم !پدرم یه دعا نویس تویه خرمشهر میشناخت که رفت پیشش ازش درخواست کمک کرد و اون دعا نویس بش گفت که کسی که اینکارو کرده همیشه خودشو پیشه تو عزیز میکنه و ادعای دوستی بات میکنه چندین بار خاسته پسرت رو بدزده و نتونسته همیشه یه انگشتر سیاه تو دستشه و شما باهاشون رفت و امد دارین وقتی هم ک محل سکونت اتش گرفت یک موتور با پلاک فلان اومد پشت حیاط خونه رو ماشین بنزین ریخت و یک پیله اتیش روش انداخت و رفت! بعد که برگشت رفت کارشناس اورد و فهمیدن که دلیل اتش سوزی همون مشخصات بود و جای لاستیک موتور سوار رویه ماسه هایی که پشت حیاط ما ریخته شده بود مونده بود و پس از پیگیری هایه طولانی فهمیدیم یکی از مهندسای پدرم بود که قبلا با هم تو شکرت نفت بودن خب اون اقا از کجا اینهمه اطلاعات اورد؟ دقیقا هم اونشخص همیشه انگشتر مشکی رنگ تویه دست داره ک ادعا میکنه این از سرزمین یونان به دست من رسیده ): خلاصه پرونده بسته شد و ما کلا بدلیل موقعیت شغلی پدرم به اصفهان مهاجرت کردیم!

    پاسخ
  • درود علی آقا
    والا گذری چشمم ب سایتتون خورد اونم بابت این بود ک امروز همکارم راجب همین سحر و جادو بابت بچه دارشدن و فلان و طلسم حرفایی بهم زد ک خود ایشون اعتقادی نداشته ولی به عینه ب یقین رسیده
    و حالا ی جورایی دله منم یجوری لرزوند..
    والا من علمی راجب هیچ چیزی ندارم و هیچ دینی رو هم ازش پیروی نمیکنم ولی مذهبی هستم…مذهبی بودن ب چ معنی ب این معنی اگر خودت رو بشناسی دنیا رو میشناسی و خدا رو پیدا میکنی و خود ب خود اصلا همه چی میره کنار و خوب و بد برات بی معنی میشه…بی معنی بودن نه اینکه هرکاری دلت خواست بکنی نه…به این معنی دیگه خودی وجود نداره…ببینید من نمیدونم چرا ماها همش حرف از اسلام شیعه سنی قران انجیل مسیح موسی و… میزنیم..و تمام حرفامون کپی برداری از گذشتست چرا باید خودمونو از بقیه جدا کنیم ک دقیقا همین جدا کردنمون باعث جنگ و تفرقه و حسادت و حرص و طمع شده….الان اگر من توو شهری مثل مکزیک ب دنیا میومدم و کامنت های شما رو میخوندم برام بی معنی بود و تصویرهای زندگی برام چیزه دیگه بود…ی بزرگ ژاپنی حرف بسیار زیبایی میزنه ک من بارها اینو تداعی میکنم توو ذهنم تا اینکه قران بخونم یا انجیل ک اونارم خوندم ولی این یک جمله بسیار زیباست having no destination
    I am never lost
    مطالب سایتو نخوندم هنوز…حتما خونده میشه
    سخته بتونی ذهنتو کنترل کنی و از مراقبه ب خدا برسی ولی تنها راه رهایی همینه
    چن شب پیش فیلمی دیدم ک راهبان بودایی میگفتن تناسخ وجود داره یعنی ما نمیمیریم و روح ما و ذهن ما حالا رو انسان یا حیوان یا چیزه دیگری انتقال پیدا میکنه…
    علم میگه ک در واقعیت انسان نمیمیره و تجزیه میشه ب نظر خودم همین تناسخه.
    حالا کامنتا برام جالب بود لذت بردم و مثه همیشه جنگ و دعوا نقل قول ها همیشه بین انسان ها هست چون ما تابع ذهن خودمونیم و ذهن تسخیرمون کرده…سعی کنیم عصبی نشیم باور کنین خبری نیس ما هم جزیی از گردش روزگار و طبیعتیم ک میریم..بهترین رهایی دهندگان من مولانا جیدو کریشنا مورتی و استاد مرحوم دکتر محمدجعفر مصفا…امیدورام همه انقلاب درونی انجام بدیم و همه رها بشیم…

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: دعا نویسی – آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • آقای بیک میرزایی یعنی شما به قرآن اعتقاد نداری؟

    پاسخ
    • چه ربطی داره؟ همه ما مسلمان ها قرآن رو قبول داریم! الان مثلا پلیس که رمالا و دعا نویسا رو دستگیر میکنه یعنی به قرآن اعتقاد نداره؟!

      پاسخ
      • آقا سرکتاب واقعا خرافاته و اینکه صدرصد رد میکنید

        پاسخ
        • بله دوست عزیز

          پاسخ
          • سلام خسته نباشید یه دعا نویس داریم تو محلمون برای بیشتر اونایی که میرن پیشش یه دعا تکراری مینوسه بعضی ها هم میگن که رابطه جنسی برقرار میکنه… منم به این دعا نویس ها اعتقاد ندارم چون ازشون هم حدیث اومده که گفتن به اینا اعتقاد نداشته باشید…

  • راستی منم هم در مورد یک مساله ای خواستم اظهار فضل کنم اینم که درمورد وجود جن که صراحتا آیه ای به این نام در قرآن آمده و سوره وان یکاد… نیز برای بطلان هر گونه سحر و جادو بیان شده که پیامبر اکرم هم سفارش کرده اند و مداومتا تلاوت می فرمودند.

    پاسخ
  • منم قبول دارم چند مرتبه به دعا نویس مراجعه کردم و جز ضرر مهلک چیزی دیگر نبوده فقط گول می زنند البته بعضی دعاها رو نگاه کرده باشید آیات قرآن است که اصلا نوشتن آن کار هر کسی نیست یعنی از نظر مذهب و دین نوشتن آن گناه محسوب میشه مخصوصا برای زن ها ازنظر شرعی مکروه و یا حرام است. دعانویسی تاوان دارد! البته اگر خط قرآنی باشد که اسم خدا و پیامبر و دیگر اسما الهی باشد!!!!!

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • در ضمن طلسم و دعا و… رو هم به این سادگی رد نکنید بهتره کمی تامل و تعمق کنید
    علوم غریبه و اسطرلاب و… خیلی پیچیده است ولی لااقل در متافیزیک تحقیقاتون رو بیشتر کنید و باورهای غلطی که در ذهن دارید رو اصلاح کنید
    و باید بگم با سایتی که زدین و بسته میفروشین و دوره میذارین و… کاریه که از دست هر شخص عادی برمیاید کافیه مطالب دیگران رو جمع آوری کند و برای خودش دکان باز کند
    این کارها هیچ فایده ای نداره فقط دارید خودتون رو گول میزنید و عاقبتتون هم….

    پاسخ
    • جناب لیسانس فوق لیسانس دکترا… شما اگه یکم فهم داشتین ۱: اینقد خرافاتی و بزله گو نمیشدین! ۲: یکم مطالعه میکردین ومیفهمیدین که مطالب ما کاملا انحصاری هستن و اونجا که از جایی منبع میگیریم هم درجا منبع رو ذکر میکنیم! آخه دلقک کدوم سایتی رو دیدین که اندازه ما مقاله رایگان داشته باشه؟ هر سایتی برین یا چشم سومه یا چاکرا…! همشونم از دم مزخرفن!
      یا علی

      پاسخ
  • سلام
    آقای علی لند شما لیسانس معماری و فوق لیسانس زبان دارید و در متافیزیک هم فعالیت دارید درست
    اتفاقا بنده هم لیسانس معماری و فوق لیسانس باستانشناسی دارم این مدارک به کنار
    بنده محقق متافیزیک و عرفان و علوم غریبه و نجوم و… هستم و خیلی خوب میتونم علم و سواد افراد رو تشخیص بدم
    باید بگم که متاسفانه درک زیادی از متافیزیک ندارید چون اگه درکی از متافیزیک داشتید اینقدر اینشکلی نبودین. منیت در شما بیداد میکنه و همش دنبال تخریب دیگران هستید و بارها دیدم که افرادی مثل رایکا و داریوش و… رو تخریب میکنید
    باید بهتون بگم که رایکایی که تخریبش میکنید هر چند ایشونم در بند منیت هستن چون هنوز جوونن و ۱۰،۱۲ سال دیگه شاید پخته تر بشن و… ولی درک و علمشون از شما خیلی بیشتره

    پاسخ
    • در رابطه با مزخرفاتی که تلاوت کردین باید بگم کاملا مشخصه سطح سوادتون! و اصلا هم متوجه نشدیم از طریف یکی از همین اشخاصی هستین که با خاک یکسانشون کرده ام! درضمن شما اگه شعور داشتین میومدین و از افشاگری های من حمایت میکردین و مثل خیلی ها بابت آگاه کردن مردم از کلاهبردارا, از من تشکر میکردین نوچه فریب خورده.

      پاسخ
  • خیلی ممنون که پاسخگو هستین صد در صد توهم نبوده شاهد حیوانی و انسانی هم بوده ولی چجوری قدرت ذهنم بود با اینکه باور هم نداشتم و اگه قدرت ذهنه چجوری آگاهانه تر ازش استفاده کنم و این موکل که میگن تو کارشون دخیل هست اونم فریب هست؟

    پاسخ
    • خواهش میکنم.
      این موکلی که میگن در حقیقت از پایه و اساس دروغه و ساخته و پرداخته توهمات یه عده افراد بیماره.
      در صورتی که قدرت ذهنتون باشه باید بگم قدرت ذهنی فوق العاده ای دارین و برای تقویتش میتونم تو ۳ الی ۵ جلسه تمرین هایی رو بهتون بدم که به اندازه قابل توجهی قدرتای ذهنیتون بیشتر بشن.

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید یه سوال داشتم بنده تو خونمون از بچگی جن بوده و هیچگونه باور هم به دعا نویسان نداشتم ولی بعد چند وقت که نزدیکیشون بهم بیشتر شد به ناچار به دعانویس مراجعه کردم و آشنا هم بود مبلغی و چیزی از من در خواست نکرد و من در عین حال قبول نداشتم می خواستم ببینم چی میشه دعا نوشت برام بعد ۱ روز انگار یه چیز می خواست وارد خونه بشه محکم اثابت کرد (انگار به در اثابت کرد) و بعد همون طرف که صدا اومد صداهایی مثل الکتریسیته و خورد شدن برگای خشک میومد یه چیزی مثل اعصبانیت ولی خب جواب داد پس چطور دعاها جواب نمیده؟ اگه راهنمایی کنین ممنون میشم ولی با این حال منم همه ی کاراشونو تایید نمیکنم و دعا نوشتنشونم اثر نا چیزی داره یا اصلا نداره ولی گاهی اثرشو میزاره ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • سلام ممنون بابت کامنتتون.
      راستش دعایی که ایشون نوشته‌ن هیچ تاثیری نداشته! در واقع این قدرت ذهن خود شما بوده که این کارو انجام داده. در این باره باید بررسی بشه چون ممکنه چیزایی که میدیدن فقط توهم بوده باشه. ذهن بعضا آدمو طوری گول میزنه که چیزی که وجود نداره اونقد واقعی تداعی میشه که آدم فکر میکنه وجود داره. صداهایی که شنیدین احتمالا ساب تون ها بودن که راجبشون تو یه مقاله اساسی مینویسم و در کانال اطلاع رسانی میکنم.
      با احترام

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوزده − پانزده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: