انرژی جنسی چیست؟

مقالات
۹ دیدگاه

انرژی جنسی همان انرژی حیات بخش است که من و شما از ان به وجود امده ایم. انتقال و یا خروج این انرژی اغلب به شکل سکس می‌باشد. در حقیقت این انرژی، انرژی زندگی است؛ اما متاسفانه در رابطه با آن صحبت نمی‌شود و حتی صحبت کردن راجب آن را زشت و قبیح می‌دانند. در ادامه در مورد انرژی جنسی و ماهیت آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

ماهیت انرژی جنسی چیست؟

انرژی به ذات خنثی است و هدایت و جهت‌دهی انرژی کاربرد آن را مشخص می‌کند. بعد از رسیدن به بلوغ، به تدریج با جسم خود، احساسات و هیجانات خود بیشتر اشنا می‌شویم. در واقع شناخت ما از خود و احساساتی که تجربه میکنیم، مانند عشق، محبت و… انرژی ما را جهت می‌دهد و نیازی را به نام نیاز جنسی در ما بیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید:
آیا ماهیت طلسم و سحر و جادو حقیقت دارد؟

انرژی جنسی در واقع همان میل به بقا و جاودانگیست. بشر نمی‌خواهد که همه چیز راجبش تمام شود. او می‌خواهد وجودش همواره در جریان باشد، به همین دلیل با انتقال و اشتراک این انرژی در وجود شریک عاطفی خود میخواهد این میل را ارضا کند. یکی از دلایلی که سکس موجب استحکام روابط زن و مرد می‌شود این است که هر دو شخص، انرژی وجود خود را با هم به اشتراک میگذارند و هر یک از عصاره وجودی خود به دیگری می‌دهد.

انرژی، ارزشمندترین چیزیست که می‌توان با کسی به اشتراک گذاشت!!!

کاری که ازدواج باید بکند، همین است. به اشتراک گذاشتن وجود خود (انرژی خود). واقعا اتفاق مبارکی است که یک نفر حاضر شود تمام خود را با ما شریک شود! انرژی جنسی قدرتمند ترین انرژی است؛ چرا که اندکی از آن می‌تواند افراد بزرگی چون گاندی، بودا و میلیون ها انسان تاثیرگذار را به این جهان بیاورد.

بیشتر بخوانید:
بررسی مبحث انرژی از بعد متافیزیک – بازی انرژی

دوستی با انرژی جنسی:

گمانم به اندازه کافی راجب این انرژی زیبا صحبت کرده ام. تجلی این انرژی در جسمی است که در ان جریان دارد، پس باید با جسم خود مهربان باشید و ان را دوست بدارید. گاهی به جسم عریان خود نگاه کنید، لمسش کنید و حسش کنید. این کار بدی نیست! آشنایی با خود هیچ گاه بد نیست!

تجلی معنوی و درونی این انرژی همان نیاز جنسی‌ای می‌باشد که عشق و محبت ان را بیدار کرده است. شهوت، میل به معاشقه و سکس هرگز بد نیست. بخاطر امیالتان خود را سرزنش نکنید؛ اما بخاطر داشته باشید همه اینها منوط به این است که این میل را در جهت درستش ارضا کنید. خود ارضایی، تجاوز و… فقط منجر به تنزل این انرژی می‌شود.

بیشتر بخوانید:
من کیستم؟ ارتباط بعد جسمانی و روحانی شخص!

استفاده از انرژی جنسی:

انرژی جنسی اغلب به منظور تولید مثل مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما افرادی نیز هستند که تمایلی به ازدواج و فرزند اوری ندارند و یا شرایط آن را ندارند. به طور کلی منشا همه انرژی ها ذهن است و انرژی خنثی می‌باشد. حال این افراد می‌توانند این انرژی را به گونه دیگری هدایت و جهت دهی کنند. این امیال و احساسات می‌توانند به گونه دیگری ارضا شوند. چه بسا افرادی بوده اند که به درجه‌ای رسیدند که دیگر نیازی به سکس نمی دیدند. البته قصد تایید یا رد این موضوع را در این مقاله ندارم.

بیشتر بخوانید:
هواپونوپونو چیست؟ برترین تکنیک پاکسازی درونی – محدودیت صفر

سخن پایانی:

صحبت کردن و پرداختن به این مسائل را زشت می‌دانیم؛ اما فکر و ذکرمان، شوخی هایمان و از همه مهمتر عملکردمان همواره درگیر آن است. از این انرژی بوجود امده ایم و حیات و بقایمان به آن گره خورده؛ اما باز هم از آن خجالت می‌کشیم. حقیقت را هر کس بر اساس نگاه خود تعریف می‌کند. اشنایی با حقیقت و بطن هر چیز مسیر را برای ما روشن و هموار می‌کند تا به انچه که می‌خواهیم برسیم. وقتی بدانیم در انرژی جنسی به دنبال چه می‌گردیم، مسیر های جدیدی برای رسیدن به آن برای ما باز می‌شود.

بیشتر بخوانید:
نکات بسیار کاربردی برای برنامه ریزی روزانه زندگیتان

شاد و ارام باشید❤

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۹ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خواهش میکنم جوابم بدید از وسواسی دارم دیونه میشم.ایا اشتراک گذاری انرژی با پورن هم امکان پذیر است؟من همش مجبورم وقتی می‌خوام این کار را انجام بدم بدون فیلم این کار را انجام بدم چون دلم نمی‌خواهد با کسی که توی پورنه اشتراک انرژی بزارم آیا این درسته خواهش میکنم جوابم رو بدید شاید خدا خواسته امشب من این را بفرستم تا نجات یابم.بخواطر همین وسواسی خودارضایی من ترک نمیشه.😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    پاسخ
    • دوست عزیز تا عینکی نشدین و چشماتون کارایی لازم رو داره این کارا رو بذارین کنار عاقبت نداره.
      با احترام

      پاسخ
    • سلام🌹 دوست عزیز خودارضایی و پورن چیزی جز هدر دادن انرژی نیست و مخرب هست. توصیه میکنم ترک کنید. به شماره ای که توی سایت هست میتونید پیام بدید راهنماییتون میکنن که ایشالا بتونید ترک کنید. نگران نباشید🌹

      پاسخ
  • اینکه فرمودین ذهن به انرژی جهت میده چقدر عمیق و دقیق تمامی مسائل رو نه فقط بحث جنسی بلکه خلاصه وار کل داستان زندگی رو حلاجی میکنه و اینجاست که پاسخ تمامی سوالات روشن میشه. مثل همیشه عالی بود.سپاس فراوان

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب. اگر از جسم بگذری به جان رسیده باشی.چون چنین جایگاهیست او اکنون بی نیاز است. تو نیاز ببر که بی نیاز نیاز دوست دارد.
    این است تمامی سخن که تمامش نیست……….

    پاسخ
  • 🙏🐬🐢🐇

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 3 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: