تاثیر فیلم های ابرقهرمانی بر هویت و شخصیت افراد

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله جالب میخواهم به بررسی تاثیر فیلم های ابرقهرمانی بر هویت و شخصیت افرادی بپردازم که تحت تاثیر این فیلم ها دچار اختلالات روحی و ذهنی و روانی ای شده اند که تصور میکنند دارای قدرتهای ماورایی هستند! نمونه های این افراد بیمار را امروزه تحت عنوان متافیزیکدان نماهای دارای قدرت های ماورایی میبینیم که چنان در نقش خود غرق شده اند که گویا باورشان شده است که انسانی خاص و ابرقهرمان بوده و دارای قدرتهای ماورایی هستند! با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
ریشه خرافات چیست؟ حقایق شگفت انگیز در رابطه با خرافات

ابرقهرمان کیست؟

سوال بجا و جالبی است! اصلا ابرقهرمان کیست؟ از منظر عمومی ابرقهرمان شخصی است که دارای قدرتهای ماورایی و خارق العاده بوده و از طریق قدرتهای ماورایی خود قوانین فیزیک را به چالش کشیده و در همین راستا دست به انجام اقداماتی میزند که همه را شگفت زده میکند! حال این اعمال خارق العاده هم میتواند در جهت اهداف مثبت بوده و هم میتواند در جهت اهداف منفی باشد. چیزی که مسلم است باور عموم این است که ابرقهرمانان دارای قدرت های خاص هستند! و اما ریشه این قدرت های ابرقهرمانی در چیست؟! اگر میخواهید ریشه این مساله را بدانید شما را به ادامه مقاله دعوت میکنم…

بیشتر بخوانید:
خرافاتی کیست؟ تاثیر خرافات بر زندگی انسان

ریشه قدرت های ابرقهرمانی:

ریشه این قدرت های ابرقهرمانی برمیگردد به داستان های مصور که ریشه آمریکایی دارند و آنچه این ریشه را مستحکم تر کرد سینمای هالیوود و به خصوص کمپانی والت دیزنی بود! سینمای آمریکا (هالیوود) و بخصوص کمپانی فیلم سازی والت دیزنی تاثیر بسزایی در رشد و گسترش داستان های مصور و به کارگیری ماجراهای این داستان ها در فیلم های سینمایی جهان داشته اند. اکر گمی دقت کنید ما وقتی صحبت از ابرقهرمانی میشود دقیقا به یاد توانایی هایی می افتیم که این سینماها به ما القا کرده اند!

بیشتر بخوانید:
ایرادات و خرافات مضحک وارده بر متافیزیک

توهم قدرت های ابرقهرمانی و ماورایی از تخیل تا جنون!

نکته ای که در رابطه با فیلم های ابرقهرمانی الهام گرفته از داستانهای مصور بسیار حائز اهمیت است سرگرم کننده بودن این فیلم ها هستند! تماشای این فیلم ها تا وقتی تنها جنبه سرگرم کنندگی داشته باشد هیچ اشکالی ندارد! اما این وسط هستند کسانی که کمی پا را فراتر گذاشته و تماشای این فیلم ها را از جنبه سرگرم کننده بودن خارج کرده و آنان را به طرفداری چهار آتیشه تبدیل میکند! بدین ترتیب این اشخاص سعی میکنند همانند شخصیت های این فیلم ها رفتار کنند و یا مانند آنان بپوشند یا به اصطلاح خودمان تیپ بزنند و ژست بیایند! به مرور این طرفداری و تقلیدها آنقدر طولانی و به صورت مستمر میشوند که به تدریج ذهن این اشخاص درگیر یک پارادوکس بین دو دنیای واقعی و تخیلاتشان میشود! بدین ترتیب این اشخاص روز به روز بیشتر و بیشتر به این باور میرسند که دارای قدرتهای ماورایی هستند! و بلاخره پس از مدتی این اشخاص دچار اختلالات روانی شدید شده و واقعا و عمیقا از ته دل باور دارند که دارای قدرتهای ماورایی هستند!

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

نمونه بارز این افراد را امروزه در فضای مجازی بخصوص تلگرام شاهد هستیم که افرادی ظهور میکنند و ادعا میکنند دارای قدرتهای ماورایی هستند! ازجمله این اشخاص میتوانم به تک تک افرادی اشاره کنم که در کلیپ های افشاگری ای که منتشر کرده ام دستشان را رو کرده ام و رسوایی بزرگی را برایشان رقم زده ام! تنها کافی است از طریق منوی سایت وارد بخش ویدیوها شده و تک تک این افراد را مشاهده کنید که چگونه دستشان را رو کرده ام! البته لازم به ذکر است که برخی از این افراد خودشان میدانند هیچ قدرتی ندارند و به عمد افراد را گول زده و ادعای قدرتهای ماورایی میکنند! و در میان آنان کسانی هم هستند که آنقدر در نقش خود فرو رفته اند که واقعا فکر میکنند قدرتهای ماورایی دارند! و صد البته در میان این افراد کسانی نیز هستند که از سر نداشتن سواد کافی فکر میکنند دارای قدرتهای ماورایی هستند! نمونه بارز این عنوان کسانی هستند که فکر میکنند در تله کینزی “چرخانه/چرخونه/چرخونک” این قدرت ذهنشان است که چرخانه را میچرخاند! غافل از اینکه این تنها اختلاف دمای محیط و دستشان است که موجب به جریان درآمدن هوا شده و این جریان همرفتی هواست که آن چرخانه را میچرخاند! اگر نمیدانید چرخانه چیست به تصویر زیر دقت کنید:

چرخانه یا همان چرخونک که در تله کینزی توهمی کاربرد بسیاری داشته و از این طریق خیلی ها را به مال و ثروت رسانده است!
چرخانه یا همان چرخونک که در تله کینزی توهمی کاربرد بسیاری داشته و از این طریق خیلی ها را به مال و ثروت رسانده است!
نمونه هایی از فیلم های ماورایی و ابرقهرمانی الهام بخش ادعاهای پُفکی اساتید متافیزیک:
  1. فیلم سینمایی دکتر استرنج:
    این فیلم سینمایی که برگرفته از کتاب مصوری با همین نام است دکتری را به تصویر میکشد که توانایی کنترل زمان را دارد! این فیلم یکی از الهام بخش ترین موارد ادعاهای “کرونوکینزی/چرونوکینزی” یا همان توانایی کنترل زمان و پس و پیش کردن آن با قدرت ذهن است!
  2. فیلم سینمایی تله کینزی:
    این فیلم سینمایی همانطور که از نامش نیز مشخص است الهام بخش خیلی از شعبده بازی ها و سکانس های تله کینزی های ساختگی توسط اساتید مدعی شده است!
  3. فیلم سینمایی هیپموتیزم:
    این فیلم الهام بخش بسیاری از ادعاهای هیپنوتیزم و هیپنوتیزم سریع و خلسه و توسط اساتید بسیار بسیار بی سواد هیپنوتیزم شده است!
  4. فیلم سینمایی پسر جهنمی یا هِل بوی:
    این فیلم نیز الهام بخش قدرت های نفوذ ناپذیری پوست توسط اساتید شیادی شده است که با دریل ها و نیزه های دستکاری شده وانمود میکنند پوستشان نفوذ ناپذیر است و از این طریق میلیونها تومان پول بی صاحب افراد ساده لوح را به جیب میزنند!
  5. فیلم سینمایی جن گیر:
    این فیلم دیگر نیازی به توضیح ندارد خودتان بهتر میدانید که در پیشبرد کاسبی رمالی و جن گیری های دروغین چه الهامبخشی های اساسی ای داشته است!

حتما ببینید:
افشای حقه سوراخ نشدن بدن با دریل این بار به صورت عَمَلی!

سخن پایانی:

دوستان همانطور که میدانید و میبینید, تمامی کسانی که ادعای قدرتهای ابرقهرمانانه دارند از دم کلیه ادعاهایشان مرتبط با فیلم های ابرقهرمانانه بر مبنای داستان های مصور میباشد! اینان هیچ چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارند! اینا عده ای از افراد هستند که یا با تکنیک های شعبده بازی کارهایی را انجام میدهند و سعی در فریفتن مردم دارند تا با توهم آموزش دادن این قدرتهای ماورایی پول هایشان را درو کنند و یا بیماران روانی ای هستند که واقعا باورشان شده است که دارای قدرتهای ماورایی هستند و شعبده بازی هایشان قدرت ماوراییشان است! و در نهایت عده ای نیز هستند که از روی سواد بسیار پایین وقتی چرخانه ای را بر اثر جریان همرفتی هوا بین دستانشان به چرخش درمیاورند فکر میکنند این قدرت ذهنشان است! در کل به هر سه این گروه ها متاسفم!

بیشتر بخوانید:
کاریزما چیست؟ بررسی شخصیت کاریزماتیک از بعد متافیزیک

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۷ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • چقد خوبین شما

    پاسخ
  • با درود فراوان…حدود دو هفتست که باسایت شما آشنا شدم..بااینحال بیش از ۳۰مقاله از مقالات سایت رو مطالعه کردم..و با نظر شما در تمامی مقالات موافق بودم…در رابطه با اینگونه تفکرات هم در فلسفه بعنوان”آرزواندیشی”یاد شده ونه تنها در اینباره (به اصطلاح تفکرات)بلکه بسیاری از خرافات دیگر را هم شامل میشود…بنده در ژانر فانتزی,علمی-تخیلی و مخصوصا ابرقهرمانی صدها فیلم رو بطور نقدانه ای نگاه کردم که ۲ فیلم از ۵ فیلم لیست شما رو هم شامل میشد..در اکثریت آنها یا دلایلی منطقی یا نسبتا منطقی بودند که وقایع درون داستان رو توضیح میدادند..اما متاسفانه بینندگان آنها به این موضوعات توجهی نداشته و صرفا بدنبال ارضای رضایت ذهنی خویش بهرروشی بوده که بطرق متخلف که شما توضیح دادید خودش رو نمایان میکنه…در رابطه با فیلم هل-بوی چون دلایلی کاملا منطقی ندارم از توضیح آن صرف نظر میکنم…در رابطه نمایشهای پوست نفوذناپذیر هم باید گفت که تو اون نمایشهاییکه فردنمایشدهنده,فردی شیاد نباشد که با دستکاری ابزار بخواد نمایش بده….میشه گفت که ازطریق مبحثی به نام”حافظه عضلانی”که گاها با”اپی ژنتیک”هم شناخته میشه توضیح دادکه فردیکه از طریق سالها تمرین مستمر صحیح جسمی و ذهنی تونسته بمهارت در انقباضات یاکششهای صحیح عضلانی برسه..میتونه در مقابل یکسری از فشارهای مکانیکی بصورت موضعی و در زمانی کم مقاومت داشته باشه…در رابطه با فیلم دکتر استرنج باید گفت که در این فیلم طلسمهای زیادی رو نمایش میدند اما متاسفانه یه عده اومدن دقیقا زوم کردن رو اون طلسم زمانی…و باز حالیشون هم نمیشه دستکاری زمان رو با وصل کردن موقت ذهن و جسم از طریق یه طلسم به اون وسیله زمانی خاص نشون داده نه اینکه خود فرد خودش بتنهایی زمان رو دستکاری کرده باشه عین این میمونه یه نفر پشت یه لدر نشسته باشه و زمین رو خاکبرداری کنه بعد فکر کنه خودش تنهایی خاکبرداری کرده…انجام دستکاری زمانی توسط یه شخص بدن وسیله مناسبش از لحاظ علمی مطلقا غیرممکنه..توی فیلم هم نشون داده که تنها از طریق طلسمی خاص که باهاش به اون وسیله وصل میشدن امکانپذیر بود نه چیز دیگه..حتی خود اون طلسم هم توسط فرقه ای از عارفان(که تو خفا فعالیت میکردند)چند هزار سال قبل که برای محافظت عالم ساخته شده بود..نه این آدمای حراف شارلاتان که تنها اولویتشون پول در آوردن بهر بهایی بوده…..تابحال هم هرگونه قدرت ابرانسانیکه ادعایش شده یا صرفا شعبده بوده یا کلاهبرداری بوده که توسط علم رد شده…یا مورد آزمایش علمی قرار نگرفته……….بشخصه به تمامی افرادیکه ادعای هر گونه قدرت فوق بشری را دارند یا تنها گمان برداشتن آن دارند ابتدا توسط دانشمندان واقعی دارای صلاحیت مورد آمون قرار بدهید و “”اگر””مورد قبول واقع شده تصمیم بر استفاده یا عدم آنرا بگیرید…..پوزش بسیار بابت طولانی شدن نظر……با تشکر ازشما آقا علی…امیدوارم از این به بعد مقالات جدیتری و حرفه تری هم در سایت شما مطالعه کنم…آرزوی موفقیت

    پاسخ
    • دوست عزیز بابت کامنتتون ممنونم

      پاسخ
    • نه تازه طلسم هم نیست،من خودم طرفدار(نه چهار اتشی)کمیکم اون سنگ بینهایته که در اغاز پدیدار شده.بعدم اصلا همچین سنگی تو واقعیت نداریم.اگه هم ۰ در صد باشه که تو فضا باید باشه قائدتا و ندیدیمش.

      پاسخ
  • خوب بود مطالبتون خوبن
    اونجوری که من فهمیدم تله کینزی فقط میتونیم چرخ روانی بچرخونیم هیدرو کینزی میتونیم خیلی خیلی کم آبو بلرزونیم و تو پیرو کینزی هم خیلی کم گرم کنیم؟اگه اینطوره پس اصلا به چه درد میخوره؟با هزار امید و آرزو هر صبح متافیزیک کار میکردم فکر میکردم میتونم بالا تر از اینا برم😂

    پاسخ
  • عالی بود آقای علی عالی 👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏🧙‍♂️

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × سه =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: