رابطه مستقیم قدرت ذهن و متافیزیک – مقاله ای کاملا متفاوت

مقالات
۱۹ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در مقاله ای اقتباسی از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) میخواهم برای شما عزیزان به بررسی رابطه مستقیم قدرت ذهن و متافیزیک بپردازم. از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟

میرسیم به بررسی رابطه مستقیم قوه ذهن و متافیزیک. در صورتی که مطالب اولیه این سایت را به خاطر داشته باشید مطمئنا میدانید که ذهن انسان با متافیزیک رابطه ای مستقیم دارد. اما چگونه؟ هیچ تا به اینجای این کتاب به این موضوع فکر کرده بودید که جرا در این کتاب آمده است که در متافیزیک کار اصلی را ذهن انجام میدهد؟ در پاسخ میخواهم یکی از برترین نظریاتم را برایتان آورده و بعد به طور کامل توضیح دهد. اگر از من بپرسند که تنها قانونی که موجب ایستایی جهان شده است و یا به عبارتی قانون کلی جهانی چیست؟ در جواب میگویم احساس نیاز! در حقیقت این احساس نیاز است که جهان را همچنان پایدار نگه داشته است. ما با احساس نیاز از همان ابتدای تولد بزرگ شده و همواره با حل مساله پیش میرویم و این احساس نیاز ماست که ما را به اندیشیدن وا میدارد!

بیشتر بخوانید:
آیا سرنوشت انسان از پیش تعیین شده است؟

در واقع در صورتی که هیچ احساس نیازی نبود پس هیچ علم و تکنولوژی ای نیز وجود نمیداشت! برایتان کوچکترین و ساده ترین مثال را در این باره میاورم که بدانید احساس نیاز چگونه توانسته است ساده ترین امر ممکن را برایمان محیا آورد تا درباره اش اندیشیده و راه حلی را برایش پیدا کنید: انسان با خوردن آب رفع تشنگی میکند ولی در گذشته همواره در نوشیدن آن با مشکل مواجه بوده است بدین ترتیت چاره اندیشید و لیوان را اختراع کرد و در همین لیوان نیز برای ساده و آسان کردن گردش آب و ورود آن به دهان اندیشید و لبه دایره ( خمیده ) را برای لیوان برگزید!

بیشتر بخوانید:
جذب ثروت از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

این فقط یک مثال بود و حالا میخواهن به اصل موضوع بپردازم. چرا ذهن انسان در متافیزیک کار اصلی را انجام میدهد؟ پاسخ این است که چون تنها عاملی که در انسان به صورت غیر ماده عمل کرده و متافیزیک را به فیزیک ماده ارتباط میدهد ذهن انسان است! ببینید این ذهن انسان است که اندیشه ها و تفکرات را در انسان به جوش آورده و موجب اعمال آن اندیشه ها و بکارگیری آنها توسط انسان بر روی عوامل فیزیک ماده میشود. مثلا وقتی شما میخواهید پیچی را ببندید و زورتان نمیرسد زود به این فکر میفتید که از یک آچار و یا پیچگوشتی استفاده کنید. در این مثال همان احساس نیاز در نظریه ام که در بالا ذکر کردم دخالت دارد بدین ترتیب که شما در مواجه با امری که در آن ناتوانید احساس نیاز کرده و زود به فکر استفاده از پیچگوشتی میفتید!

بیشتر بخوانید:
بعد پنجم چیست؟ نظریه بعد پنجم در متافیزیک

تا اینجای کار به بررسی ارتباط ذهن انسان با متافیزیک در رابطه با تاثیر این عامل بر عوامل فیزیکی پرداختیم و حال میخواهم توضیحاتی را در این زمینه در ارتباط با رابطه ذهن انسان با متافیزیک در مورد عوامل ماورائی و فیزیک غیر ماده برایتان ارائه کنم. ذهن انسان به عنوان عاملی که انسان را به برقراری منطق وا میدارد عاملی است که شما را قادر به انجام هر کاری مینماید. این ذهن انسان است که موجب میشود یک انسان بتواند قوه تخیل قوی ای را داشته باشد و با این قوه است که انسان بردی را به سوی متافیزیک میگشاید. شما در صورت داشتن قوه تخیلی بسیار قوی میتوانید هر چیزی را در ذهن خود تصور کرده و در ارتباط با آن چیز متافیزیک را به کار گیرید.

حتما بخوانید:
نظریه ذهن دوقطبی (توسط علی بیک میرزایی)

به عنوان مثال در صورتی که بخواهید ذهن خوانی کرده و یا مثلا شماره لاتاری ای را حدث بزنید مثلا چشمان خود را بسته و به شماره مذکور فکر میکنید و آن را در ذهن خود تصور میکنید و همواره اعداد و نشانه ها و تصاویری از آشنایان گرفته تا اشیا ذر ذهنتان پدیدار شده و به یکباره شما مثلا مادرتان را در ذهن خود میبینید که با اشاره های انگشتانشاعداد مورد نظر برا برنده شدن در لاتاری را برایتان میگوید و شما زود آن اعداد را گفته و در کمال تعجب میبینید که شما توانسته اید تمامی اعدا را درست حدس زده و در لاتاری برنده میشوید. اما در این میان چیزی وجود دارد که اکثر مردم در ارتباط با آن اشتباه فکر میکنند. همه میگویند مثلا روح پدرم به من شماره های صحیح را گفته و مدیون او هستم و … اما این کاملا اشتباه است! در واقع این خود شما بوده اید که توانسته اید شماره ها را بدانید!

بیشتر بخوانید:
آموزش رسیدن به آرامش ذهنی – چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟

اما چگونه؟ شما در واقع با فکر کردن به موضوع خاص مثلا همان لاتاری چنان ذهن خود را متمرکز کرده اید که توانسته اید خود را به خوبی هیپنوتیزم کرده و خود را وارد لایه های زمانی کرده اید. بازه حقیقت را یادتان هست که در فصول قبل در آن ارتباط با شما گفتم؟ بازه حقیقت بازه ای است که تمامی حرکات انجام شده در جهان هستی در آن ثبت میشوند و شما در صورت ورود موفقیت آمیز به لایه های اصلی زمانی قادر به شماهده آنان هستید. هنگامی که شماره لاتاری در حال طرح ریزی بوده است تمامی عملیات انجام شده در بازه حقیقت ثبت شده اند و شما توانسته اید با هیپنوتیزم خود و ورود به بازه های زمانی آن عملیات انجام شده را ببینید بی آنکه خودتان بدانید.

بیشتر بخوانید:
رویای آگاهانه چیست؟ بررسی علمی رویای شفاف (آگاهانه)

اما حال چرا مثلا پدرتان در ذهنتان شماره لاتاری برنده را برایتان گفته است؟ این در واقع عملی است که بنا به دلیل ضعف نسبی ذهنی شما رخ داده است و ذهن شما در درک شماره برنده قدرت کافی را نداشته و بدین سال از تصویر پدرتان برای اعمال این دانسته به شما استفاده کرده است. تابحال شده است که بی آنکه فکر کنید و یا حتی شخصی را در ذهن خود بیاورید چیزی را درست حدس بزنید؟ در این حالت شما بی آنکه بدانید چیزی را در وجودتان حس کرده و به خودی خود واقع مقابل را دانسته و با حسی عجیب میگویید! این نشان از ذهنیت قوی شما میباشد که ذهنتان میتواند بی آنکه از واسطه ای ( پدر, اشیاء و … ) کمک بگیرد واقعه را برایتان بازکو کرده و مفهوم آن را برایتان برساند. میبینید که رابطه ای مستقیم بین قوه ذهن و متافیزیک وجود دارد.

موفق و پیروز باشید.

منبع: کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته علی بیک میرزایی)

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۹ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دوازده + 10 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: