طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟

مقالات
۲۵۸ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز در این مقاله من (علی بیک میرزایی) میخواهم به بررسی موضوع مهمی تحت عنوان طلسم بپردازم! عاملی که مثل خوره بلای جان ملت شده است! در این مقاله میخواهم ثابت کنم که آیا طلسم حقیقت دارد یا خیر؟ در ابتدای کار میخواهم به شما در رابطه با طلسم کمی بگویم… دوستان توجه داشته باشید که در پایان این مقاله بنده چالشی را برای ساحرین و دعا نویسان ترتیب داده ام که به شما حقیقتی را اثبات کنم که خودتان به در پایان این مقاله به آن پی خواهید برد و به مرور زمان از ته دل به درست بودن حرف های من پی خواهید برد!

بیشتر بخوانید:
ریشه خرافات چیست؟ حقایق شگفت انگیز در رابطه با خرافات

طلسم چیست؟

طلسم عبارت است از نوعی دعا, وِرد, بخشی از اندام جانوران و یا حتی در بعضی موارد مدفوع و ادرار جانداران (حتی انسان) که با هدف و نیت گشایش مشکلی خاص و یا اهداف شومی همچون ساختن دردسر برای افراد و … مورد استفاده دارد! طلسم انواع مختلفی دارد. طلسم و سحر و جادو دیرینه بلندی دارد و تنها مختص ایران و یا کشورهای خاورمیانه نیست. طلسم ریشه ای باستانی دارد و ثدمت آن به هزاران سال پیش میرسد و از آن از دیرباز تا کنون به اشکال و انواع مختلفی در جهت امور خیر و شر استفاده شده است! در این مقاله ما میخواهیم به نگاهی موشکافانه به بررسی و تحلیل طلسم بپردازیم. بگذارید برای شروع ابتدا از انواع طلسم شروع کنیم. ازجمله انواع طلسم ها میتواند به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید:
خرافاتی کیست؟ تاثیر خرافات بر زندگی انسان

  • طلسم آب
  • طلسم باد
  • طلسم آتش
  • طلسم خاک
  • طلسم یهودی
  • طلسم اژدها
  • طلسم شیطان ( میگن بدجور جیزه! )
  • طلسم مورچه
  • طلسم رتیل
  • طلسم عقرب
  • طلسم مار
  • طلسم جن
  • و خلاصه طلسم انواع جک و جونور!

بیشتر بخوانید:
خرافاتی کیست؟ تاثیر خرافات بر زندگی انسان

سحر چیست؟ انواع سحر:

حال بگذارید به سراغ انواع سحرها برویم. قبل از هر چیز میخواهم به نقل قولی از علمای شیعه در رابطه با اینکه سحر چیست اشاره کنم:

سحر عملی خارق العاده است که گاهى یک نوع چشم‏بندى و تردستى است، و گاه تنها جنبه روانى و خیالى و تلقینى دارد. و گاه با استفاده از خواص ناشناخته فیزیکى و شیمیایى بعضى از اجسام و عناصر و گاه از طریق کمک گرفتن از شیاطین انجام می گیرد.

میبینید که حتی علمای دینی نیز به نوعی اشاره مستقیمی بر جعلی بودن و غیر واقعی بودن سحرها کرده اند! حال در ادامه این بخش میخواهیم به شما دوستان و عزیزان به معرفی انواع سحرها بپردازیم. اما قبل از آن اجازه دهید به تعریف سحر بپردازیم و سپس برویم سراغ انواع آن! و همچنین در رابطه با انواع سحر میتواند به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر بخوانید:
جن و باورهای اشتباه در رابطه با اجنه – مقاله آپدیت شده

  • سحر تفریق و ربط:
    باور بر این است که این نوع سحر ذهن انسان را درگیر کرده و عملکرد آن را مختل میکند به طوری که وقتی چیزی ثابت است آن را متحرک و چیزی که متحرک است آن را ثابت میبیند! 😀
  • سحر الخمول:
    باور بر این است که در این سحر, شخص جادوگر جنی را به استخدام قراردادی خود در آورده (هنوز مونده رسمی بشه) و سپس از طریق این جن هر بلایی که بخواهد بر سر شخص قربانی می آورد! 😛
  • سحر جنون:
    در این سحر هم طبق مغمول یک جن به استخدام شخص جادوگر در آمده و در ذهن شخص قربانی یک باب منزل ویلایی اجاره کرده و موجب اختلالات روانی در شخص قربانی میشود و همچنین میگویند در در این سحر جن عزیز شخص قربانی را به فراموشی وا میدارد! 🙁
  • سحر الهواتف:
    در این سحر شخص ساحر یک جن (موکل) را طبق معمول به استخدام رسمی خود در آورده و سپس با حقوق و مزایای ویژه به این جن گرامی ماموریت میدهد تا مانع راحت خوابیدن قربانی خود شود! و همچنین موجب میشود تا شخص قربانی وقتی بیدار است صداهای عجیب و غریب بشنود و تا مرز دیوانگی نیز برود! همانطور که میدانید جن ها از دم بیکار هستند و همه روزه در آگهی ها و به خصوص دیوار و شیپور به دنبال آگهی استخدام توسط این جادوگران عزیز هستند! 😀
  • سحر المرض:
    با استفاده از این سحر نیز همانطور که از اسمش مشخص است جنی مرض دار به وجود شخص قربانی رسوخ کرده و سپس بیماری هایی ازجمله کوری و کری و چلاقی را به شخص قربانی عنایت میکند! 😕
  • سحر محبه:
    این سحر ویژه عاشق معشوقان عزیز است! در این سحر عموما یک جن خیرخواه چرب زبان را به استخدام حق الزحمه ای در آورده و ماموریتی به او ابلاغ میکنند که دو کبوتر عاشق را به یکدیگر برساند! 😀

حال که معنی طلسم را دانستیم, میخواهیم به بررسی حقیقی و یا دروغین بودن طلسم بپردازیم! در ادامه میخواهم به این سوال که آیا طلسم حقیقت دارد؟ بپردازم!

بیشتر بخوانید:
آیا دعا نویسی حقیقت دارد؟

آیا طلسم حقیقت دارد؟

در جواب این سوال باید با قطعیت بگویم خیر! حال در ادامه میخواهم با دلیل و منطق برایتان اثبات کنم که طلسم خرافه ای بیش نبوده و تنها ساخته و پرداخته ذهن و تخیلات عده ای بیمار روانی و شیاد میباشد! ببینید دوستان بهتر است کمی با این موضوع منطقی برخورد کنیم… آخر اندام یک حیوان بیگناه, ادرار و یا حتی مدفوع یک حیوان چه خاصیت جادویی ای میتواند داشته باشد؟ 😐 اگر این چیزها دارای قدرت بودند چرا این حیوان زبان بسته تا به حال از طریق آن خود را به سعادت نرسانده است؟ 😕 مدفوع حیوان تنها مواد دفع شده از غذاهایی است که میل فرموده است! 🙄 ادرار حیوان تنها دور ریز آب تصفیه شده توسط کلیه های آن حیوان زبان بسته میباشد! 🙁 یا حتی دعایی که بر روی کاغذ یا شیئی تحت عنوان طلسم مینویسند تنها یک نگاره است که توسط یک انسان خلق شده است و محصول قوه تخیل و قلم و کاغذ یک فرد دیوانه است! همین!

بیشتر بخوانید:
نقدی قابل تامل بر طلسم و جادو در عصر حاضر

ما همواره گفته ایم سحر و جادو در زمان کنونی مزخرفاتی بیش نیست ولی از آنجا که افراد زیادی وجود دارند که مرغشان یک پا دارد و حکما میگویند سحر و جادو وجود دارد (حتی در زمان حال) من به این افراد پیشنهاد میکنم به هیچ وجه جهت باطل ساختن طلسم و سحر و جادو سمت دعانویسان و رمالان و خلاصه جماعت شیاد و سو استفاده گر نروند. بهترین گزینه برای این افراد فقط و فقط پناه بردن به خدا از طریق آیات زیر است:

فردی که سحر شده آیات: “قالَ مُوسى‏ ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ، وَ یُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ”‏ و “وَ أَوْحَیْنا إِلى‏ مُوسى‏ أَنْ أَلْقِ عَصاکَ فَإِذا هِیَ تَلْقَفُ ما یَأْفِکُونَ، فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ، فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَ انْقَلَبُوا صاغِرِینَ”. را همیشه همراه خود داشته باشد. و همچنین این آیه را هفت بار بر سحر شده بخوانند: “سَنَشُدُّ عَضُدَکَ بِأَخِیکَ وَ نَجْعَلُ لَکُما سُلْطاناً فَلا یَصِلُونَ إِلَیْکُما بِآیاتِنا أَنْتُما وَ مَنِ اتَّبَعَکُمَا الْغالِبُونَ” پس میبینید که جز خدا به هرچه پناه ببرید پوچ و بی فایده است!

بیشتر بخوانید:
چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟

عوامل تاثیرگذار در افزایش مراجعه به طلسم:

متاسفانه امروزه شاهد هجوم گسترده افراد بخصوص قشر نوجوان و جوان جامعه به سمت طلسم و سحر و جادو هستیم. این افراد چه از روی نیاز و چه از روی کینه و چه به منظور کسب درامد و خوشبختی و منفعت های شخصی به سوی طلسم روی آورده اند اما دلیل چیست؟ انسان همواره مخلوقی راحتی پسند بوده و همواره سعی در آرامش و راحتی هرچه بیشتر در جهت رسیدن به اهدافش بوده و هست و خواهد بود. اما در این میان هستند افرادی که یک قدم فراتر گذاشته و میخواهند بدون هیچ سعی و تلاشی به خواسته های خود برسند و بدین ترتیب رمالان شیاد نیز از این خصت راحت طلبی افراد سو استفاده کرده و با وعده های طلسم گشایش, طلسم ثروت و… این افراد را ترغیب به سفارش این طلسم های پوچ و بی معنی کرده و به راحتی نقره داغشان میکنند! از طرفی با رشد شبکه های اجتماعی و گستردگی اینترنت, دیگر مثل قدیم ها نیست که برای اطلاع یافتن از چیزی به سراغ جمعی از افراد میرفتند تا اطلاعات کسب کنند, بلکه به راحتی از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی در رابطه با هر چیزی میتوان اطلاعات کسب کرد! و متاسفانه افراد سودجو نیز از این مزیت اینترنت سو استفاده کرده و به نشر مزخرفاتی در رابطه با طلسم و… میپردازند و انواع طلسم های پوچ و بی فایده را در کانال های تلگرامی و یا پیج های اینستاگرام خود تا خشتک در پاچه افراد ساده لوح فرو میکنند!

طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟

بیشتر بخوانید:
آیا ماهیت طلسم و سحر و جادو حقیقت دارد؟

متاسفانه ایرانیان از دیرباز تا کنون و تا ابد ملتی خرافاتی بوده و هستند و خواهند بود. مشکل اساسی ما ایرانی ها این است که همواره عادت داریم همه چیز را به آسانی به دست بیاوریم (نمونه اش همین گرونی ها که بخاطر فرصت طلبی های خودمون بوجود اومدن! خواستیم زرنگی کنیم و سود بیشتری کنیم یهو کله پا شدیم! 😥 ). برای ما تلاش و کوشش یک واژه کاملا بیگانه و مبهم است! ما سعی داریم همواره چیزهایی که اصلا وجود ندارند را باور کنیم (چیزهای قلمبه سلمبه! 😯 ) و بر روی این باورهای اشتباه پافشاری نیز میکنیم.

بیشتر بخوانید:
آیا شفادهی و دعا درمانی گروهی حقیقت دارد؟

فکر کنم حدودا ۲ هزار باری میشود که در طول عمرم به مردم گفته ام خرافات را باور نکنید! ولی چه کنیم همیشه دروغی برای باور کردن وجود دارد! حکایت همچنان باقی ست… در زیر توجه شما را به چند مورد دعا نویسی و طلسم های مزخرف و مضحک جلب میکنم:

طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟
طلسم مزخرف و مضحک محبت!
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟
یک طلسم مزخرف دیگر برای کاربرد یوهاهاهاهای دیگر!
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟
یک طلسم و دعا نویسی مزخرف دیگر برای کاربرد نمیدونم چی چی دیگر!
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟
این طلسم شما را تبدیل به قورباغه میکند!
طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟
و در نهایت طلسم و دعای رفع باد معده!

چالش بزرگ ویژه جادوگران و ساحران و دعا نویسان:

از کلیه کسانی که ادعای جادوگری و طلسم و دعا نویسی و… دارند دعوت میشود تا من (علی بیک میرزایی) را طلسم کنند! من با این چالش عملا اثبات میکنم که طلسم و جادو مزخرفاتی بیش نبوده و ساخته و پرداخته ذهن بیمار یک عده شیاد میباشد! حال در زیر مشخصاتم را نیز برایتان میاورم تا دیگر بهانه ای نداشته باشید!

نام: علی

نام خانوادگی: بیک میرزایی

نام پدر: یونس

تاریخ تولد: ۱۳۶۷/۰۵/۲۳

دین: اسلام

مذهب: شیعه

محل سکونت: اردبیل

تصویر:

طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟

این هم مشخصات این جانب خدمت شما جادوگران و ساحران و دعا نویسان عزیز و گرامی و کلاهبردار! هر طلسمی که خواستید به بنده عنایت بفرمایید تا ببینم چند مرد حلاج هستید!

بیشتر بخوانید:
کالبد اختری چیست؟ حقایق باور نکردنی پرواز روح!

سخنی با افرادی که به طلسم و دعا نویسی اعتقاد دارند:

دوستان میبینید که چنان معتقد هستم طلسم و سحر و جادو و دعا نویسی مزخرفات هستند که کلیه مشخصاتم را در اختیار افراد مدعی طلسم و جادو و دعانویسی قرار داده ام! من تمامی این کارها را فقط به این منظور انجام میدهم که به شما ثابت کنم اینان (جادوگران و دعا نویسان) کلاهبردارانی بیش نیستند و در برابر بنده کاملا عاجز و خار و ذلیل هستند!

بیشتر بخوانید:
مراحل و سطوح ریکی اوسویی چیست؟ حتما بخوانید!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۵۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • به نظرم طلسم چیزی جز انرژی نیست. قدیمیها واسه یه بخشی از انرژیها اسم طلسمو انتخاب کردن.

    پاسخ
  • تا زمانیکه ما یاد نگیریم فارغ از هر نوع باور و اعتقادی ، به همدیگه احترام نذاریم و به دیگران فقط بخاطر اینکه در فلان مورد هم عقیده با ما نیستن فحاشی کنیم و بد و بیراه بگیم نمیتونیم در مورد یک موضوع، عقاید خودمون بر مبنای مطالعاتمون رو اظهار کنیم…
    متاسفم …

    پاسخ
    • احترام به عقاید احمقانه ترین کاریه که بشر میتونه انجام بده. به عقیده مخرب احترام بذاریم تبعات ویرانباری خواهد داشت. عقیده مخرب رو باید در همون مراحل اولیه سرکوب کرد. همون کاری که من دارم میکنم. پس مزخرفاتی که تو فضای مجازی راجب احترام به عقاید نوشته رو از مغزتون بیرون کنین. احترام به عقیده مخرب تبعاتش چیزیه که دارین تو جامعه میبینین. چه سو استفاده هایی که داره میشه توسط رمالا و…

      پاسخ
  • سلام دوست عزیز خوب هستید اگه بهتون بی احترامی کردم شرمنده واقعا
    میخواستم بگم که میشه دوره ها یا فروشگاه تون رو هفتاد درصد تخفیف بدید میخواستم نیروی چی سه دوره کامل بگیرم و بر اساس اینکه همه چی داره گرون میشه برای یک روز یا دو روز اگه میشه اگه زحمتی نیست تخفیف هفتاد درصد رو بدید
    اگه بهتون بی احترامی کردم شرمنده
    با احترام

    پاسخ
    • سلام. لطفا به شماره موجود در سایت از طریق تلگرام یا واتس پیام بدین.
      با احترام.

      پاسخ
    • Avatar
      امیر مرادی کوت آبادی
      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۳:۱۸

      سلام وقت بخیر
      میخواستم بدونم شما چقد از علم غریبه ورمل وجفر واعداد میدونید.اگه علمشو دارین .کامل تشریح کنید

      پاسخ
  • عالی بود افرین

    پاسخ
    • سلامت باشید

      پاسخ
      • سلام یه دوستی میگفت اگه این آخوندا میدونستن بهشت وجود داره از حسودیشون به من و شما نمیگفتن و میگفتن بذار خودمون بریم اونجا. حالا درباره طلسم و جادو و دعا هم همینطور.اگه این مراجع و آخوندا میگن اینا درسته خب پس این همه مشکلات جامعه چرا وجود داره معضلات فرهنگی اجتماعی اقتصادی و…! یه دفعه دعا بنویسن بریزن منبع اب و از طریق لوله کشی بیاد خونه ها و همه خوب بشن.دعا بنویسن همه ازدواج کنن و طلاق نباشه و کسی معتاد نشه و یکی اخلاقش بد نشه و…. هزاران مثال دیگه. واسه هر چیزی یه واکسن دعا درست کنن به مردم تجویز کنن. تازه مسئولین آمریکا و… رو هم جادو جنبل کنن که دست از سر ما بردارن و مطیع ما بشن(شایدم اسم مامان مسئولین آمریکا و… رو نمیدونن!!!!) هیچ چیزی خارج از قوانین کائنات اتفاق نمیفته. با دعا بی دعا یه سری اصول هست که دنیا رو اونا میچرخه.

        پاسخ
  • اینهمه اینا رو گفتی که بگی دروغه ولی خیالت راحت دروغ نیست گرچه اراجیف و کلاهبردار زیاد داخلش شده…خودتو خسته کردی عمو.خخخ

    پاسخ
  • اولا که مجانی حتی فحش هم بهت نمی دن ثانیا شما به نظر کلا یک ضد دین هستی نه فقط هندوییسم و بودیسم حالا اسلام و ادیان ابراهیمی هم هدف گرفتی ثالثا چرا پا نمی شی بری پیش یک جادوگر واقعی و لایو بگیری البته واقعی و بهش پول بدی تا طلسمت کنه و هر کاری اون گفت انجام بدی توصیه می کنم از جادوگران یهودی و صبی کمک بگیری البته حتی فکر کنم تا حالا یک صبی هم ندیدی رابعا اگر مسلمانی و شیعه و تابع مراجع تقلید چطوری فیلم سلیمان نبی رو توجیح می کنید که زیر نظر مراجع ساخته شد و در ایران که در فیلم زن و بچه ی حضرت سلیمان با جادو و طلسم یک یهودی مردند خامسا نام شما حتی به گوش جادوگران نخورده که بیایند سایت را ببینند و بدون پول تو را جادو و طلسم کنند سادسا اگه حتی اون ها رو رد می کنید به قرآن هم اعتقاد نداری بار ها در قرآن از وجود جادو و طلسم صحبت شده من هم اصراری ندارم که بپذیری فقط اگه به قرآن و مبانی اسلام و شیعه اعتقادی نداری بخش دین و مذهبی که در متن هست رو تصحیح کن

    پاسخ
    • کاملا مشخصه با یه بی سواد محض که زیر ۵ کلاس سواد داره طرفم! خوب مقاله رو بخون! طلسم و جادو وجود داشت ولی نه این زمان! زمان پیامبرا بود و الان هیشکی علمشو نداره. تامام

      پاسخ
  • سلام‌
    دوستانی که مدعی هستین طلسم وسحر شدین و‌کاملا این خزعبلات رو‌واقعی میدونین ‌ ..‌عرض کنم خدمتتون این مسائل فقط و فقط برای پر کردن جیب یه مشت غریبه کار و دعانویس هستش وگرنه هیچ‌هدف و اثر دیگه ایی پشت یه برگه دعا نیست ‌. اگه اتفاقی هم برای شماها افتاده کاملا اتفاقی بوده. کافیه به این مسائل بی اعتقاد باشین و الکی ذهنتونو مشغول این چیزا نکنین خواهید دید که اصلا اینها اثر که نداره هیچ بلکه خنده دار هم هستن .‌
    و بالعکس به عقیده من اگه دنبال غریبه کارا برین روح لطیف و‌پاک ادم لکه سیاه روش میوفته و ذهن ادم مسموم میشه
    عاجزانه خواهش میکنم درگیر و‌برده دعا و سحر و طلسم نشین علی الخصوص خانم های عزیز…

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: طلسم چیست؟ آیا ط&#1604… […]

    پاسخ
  • فکر کنم نادر و سیمین رو هم شما ها طلسم کرده بودین که از هم جدا شدن😂😂😂

    هر چقدر دوست داری برامون طلسم بنویس.

    پاسخ
  • حتما میخواین بگین کوزه گر خودش از کوزه شکسته آب میخوره.
    میدونید چرا چون شکسته هاش رو نمیتونه بفروشه.
    و سالم هاشم میخواد بفروشه.
    برای همین خودش مصرف میکنه.
    وگرنه دلیل این نیست که نمیتونه از ساخته دست خودش استفاده کنه.

    پاسخ
  • فقط طلسم تیر بند😂
    دیگه جلیقه ضد گلوله لازم نبوده ساخته بشه.

    اگه قرار بود به روش نیاکانمون عمل کنیم الان باید تو یه غار یا آلونک گوشت شکاری رو که با یه نیزه چوبی شکار کرده بودیم بخوریم. البته نمونش هم الان هست تو بعضی مناطق.

    ۱۰۰ درصد خاطراتی که از دعا نویس و طلسم منتشر میشن، ساختگی هستن. برای بازار یابی.

    دعا با دعا نویسی و طلسم فرق داره.
    دعا یعنی راز و نیاز با خدا.
    نه یه مشت خط کج و کوله به همراه ترکیبات جانوری.

    چیزی که من زیاد میبینم اینکه طرف میاد یه مطلب رو میخونه کلا ازش چیزی نمی‌فهمه چون اصلا بهش فکر نمیکنه فقط طوطی وار ازش رد میشه. و شروع میکنه به نظر دادن و استفاده از قرآن و ائمه به عنوان سپر.
    کارهای که اونا انجام میدادن به اذن و قدرت خدا بوده نه شخص خودشون، که شما ها فکر میکنین بقیه هم میتونن اون کار ها رو بکنن.این طرز فکر خودش کفر گویی هستش.

    اگه پولتون زیادی کرده مستقیم یا غیر مستقیم و ندونسته خرج دعا نویس و رمال کنین.
    آتیشش بزنین بیشتر به نفعتونه حداقل گرمتون میکنه.

    بهتون اطمینان میدم اگه کسی واقعا میتونست با خطوط کج و کوله و ترکیبات جانوری کارای ماورایی کنه، فقط برای خودش انجام می‌داد و ثروت مند میشد یا هر چی دلش میخواست بدست می‌آورد. به کسی هم نمیگفت.
    و به پول شما نیازی نداشت که بخواد از این طریق پول در بیاره.

    اگه یکم بدون گول زدن خودتون فکر کنید و خودتون رو عقل کل ندونید، ضرری نمیکنید و به کسی هم ضرری نمیرسونید.
    نگران نباشید مغزتون مغزتون به روغن سوزی نمیفته.
    اینقدر تو تنظیمات پیش فرض نگهش ندارین، گه گاهی یه بروز رسانی و رفع عیب براش لازمه.
    نگران نباشید دسته دوم نمیشه، اصطحلاک هم نداره.

    پاسخ
  • من هم یک روز مثل شما ها فکر میکردم ولی یه چیزایی هست مسئله مشکل نیست مسیِله اونه که دهنتون رو میبندن خودتون خودتون رو بدبخت کنید.سلب آسایش میکنن دیوانه بشین.

    خب آقای میرزایی عزیز من تحصیل کرده ام ولی ربطی نداره یه کارایی میکنن.آرزوی قلبی من این هست که هیچ کس نره سمت این چرت و پرتها.یه قسمت عمده که کشور به این روز افتاده خرافات هست.وقت هدر میدن.علی یارتون حق نگهدارتون.

    پاسخ
  • سلام امتحانش مجانیه نام مادرتون کامل واسه شناسنامه برام بفرست بهتون بر نخوره من یه خانومم از شما۷سال کوچیکرم من یکاری میکنم بهم زنگ بزنی

    پاسخ
    • خخخخخ من طلسم عاشقی دارم یه وقت عاشقم نشین به تلفن ببندین منو😅
      تلگرام پیام بدین هماهنگ شیم

      پاسخ
      • سلام خسته نباشید…..من تقریبا همه کامنت رو خوندم و همه مقالات رو خوندم و کاملا معتقدم همه اینها خرافاتی بیش نیس و خودم هم به شخصه اعتقاد ندارم چون به نظرم تنها خدا هست که میتونه مشکلات رو حل کنه اما یه سوال برام پیش اومده اونایی که مثلا طلسم میشن یا مثلا میگن دعای بد کردنو اینا….واقعا این چیزا چجوری به وجود میاد؟مثلا شخصی داره عادی زندگی میکنه ولی یهو باعث میشه همه زندگیش بهم بریزه و اتفاقای ناگواری از جمله طلاق و مردن شخصی از خانواده سرد شدن از عشققون اینا به وجود میاد واقعا چطوری میشه؟قطعا اون شخص به این چیز ها فکر نمیکنه و به ذهنش خطور نمیده که این اتفاقات در زندگیش به وجود بیاد پس چطور ممکنه به وجود بیاد؟

        پاسخ
  • من با حرف آقای بیگ زاده کاملا” موافق هستم متاسفانه تفکرات بعضی ها به همین انداره اس هر چیزی که با علم ثابت شه قبول ندارند و به دنبال خرافات هستن واقعا” شرم آوره سال ۲۰۲۰ هستیم و هنوز اسم از اجنه میارید هر چیزی ک دوست دارید بگید کاف فلان و فلان من فقط تاسف میخورم به حال این ملت. من اسمم ریحانه نام مادر اکرم هر چقدر در توانتون هست جادو جمبل کنید

    پاسخ
  • ببین من همه حرفاتو قبول دارم علمیه و خیلی از اینایی که نظر گذاشتن چرت و پرت میگن ولی ببین علمی که ما داریم قطره ای از دنیهی ناچیزه ببین خدا انسانو تو زمین گذاشته تا به قدرت های ذهنش برسه تو هم با حرفات ثابت کردی چیزی از علم بلدی پس برو و علمتو زیاد کن با ادمایی مثل من که اگه یه روز چیزی یادنگیرم اون روزم بیخود هست وقتتو تلف نکن به سلامت خدا علمتو زیاد کنه

    پاسخ
  • نابودشون کردی خخخخخخخخخخخ

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر علی آقا در مورد چشم نظر چی نظری دارین؟

    پاسخ
  • وای خدای من چقدر مردم نادانند. انسان وقتی ناتوان میشه به خرافات متوسل میشه.
    متاسفم برای جامعه ایران با نود درصد مردم خرافاتیش.

    پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید واقعا افتخار میکنم که چنین جوانان با غیرت و علم طلب داریم و اینکه شما افتخار من از هر لحاظ هستید به علت علم و هم زبان بودن که دو تا مون هم ترک زبانیم به افتخار ترک ها
    یاشاسین آذربایجان و تورک لر

    پاسخ
    • سلام ممنون لطف دارین.
      یاشا

      پاسخ
      • سحر وجادو وجن وموکل حقیقت دارند. چون در قران امده. کسی که سجر وجادو را منکر میشه. مسلمان نیست. مرتد میباشد چون سخنان قران را منکر شده. پس چند تا کتاب مطالعه کردی خیال میکنی ادم شدی. راستی اسم مادر را بده نه پدر.

        پاسخ
        • زر نزن مرتیکه اول اصل موضوعو بفهم بعد بیا باد معده خالی کن از دهن نجست مرتیکه لش تو خر کی باشی که بیای و تعیین کنی کی مرتده کی مسلمانه؟ #لش

          پاسخ
        • دقیقا کجای قرآن گفته سحر و جادو هست؟
          نمیفهمم چیش غیر قابل فهمه؟
          علم جداست و دین جداست اینقدر شعور ندارین اینارو باهم قاطی نکنین؟
          الکی هم از زبون خودتون حرف نزنین بگین قرآن گفته😐😐😐💔💔💔

          پاسخ
          • اصلا سحر و جادو هیچی تو قرآن هست ولی الانم هست؟ اون موقع بوده الانم هست؟
            الان موکل کجای قرآنه اینو بگین کجاش گفته جن بیکاره بیاد به شما خدمت کنه کجاش؟ بیاین فقط یک فقط یک دلیل بیارین
            شما چطور زندگی میکنین با این خرافات واقعا برام سواله؟

  • سلام به پیشبینی اعتقاد داری یا نه؟؟؟؟

    پاسخ
  • سلام علی اقا سحروجادو حقیقت داره چون با پول در ارتباط عرضه تقاضا داره بلا که احتمالش زیاده منتها با حضوری با جسم خارجی یا برات موکل اجیر میکنه از نوع ادم خیلی عصبانی وترسناک من دیدم بعدش ماست سیاه هستش بیسواد براچی فکر میکنی سفیده ما خانوادگی ارث رسیده ماسبندیم ولی برا کسی تا حالا درست نکردیم میخای برات درست کنم .اینهمه کامنت گذاشتن سیاه بگو چشم .خودتو خسته نکن حقیقت حقیقت نداره الان زوده برا این حرفا تقاضا تا دلت بخاد زیاده از بین نمیره شاید ۲۰سال۵۰سال شایدم هیچوقت موقع این بحث نباشه موفق باشی

    پاسخ
  • سلام علی اقا سحر و جادو وجود داره تازمانی که که یه عده بابتش پول میدن ویه عیده هم میگیرن تا زمانی که حرف هات باعث خالی شدن جیب یعده باشه احتمالا بلایی سرت میاد البته با یجسم خارجی .هروقت مواد مخدر نبود معتاد .سحر وجادو هم نیست میشه عرضه وتقاضا .موفق باشید.

    پاسخ
    • دقیقا😅👍

      پاسخ
      • سلام وقت بخیر. من به دعا و طلسم اعتقاد ندارم و مخالف این چیزا هستم چون سرنوشت همه انسانها به دست خداست و با این چیزا نمیشه راه رو هموار کرد. ولی اینکه وجود نداشته باشه و تاثیر نداشته باشه مخالفم، چون به چشم دیدم متاسفانه و برای خودم اتفاق افتاده. اینکه جن رو هم وارد بدن کسی میکنن اینا بله اینم دیدم برای یکی از اعضای خانواده ام اتفاق افتاده بود. درسته من اعتقاد ندارم ولی ی از خدا بیخبر اعتقاد داره و میره انجامش میده.
        منم فکر میکردم الکیه ولی بعد دیدم نه بابا واقعیت داره کلا رو روح و روان و سیستم بدن تاثیر داره ریزش مو و…. میاره😑 ان شا الله برای کسی اتفاق نیافته.

        پاسخ
  • Avatar
    سامان ارمانی
    ۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹

    من که تازه امروز به جمعتون ملحق شدم کم کم دارد از سایتتون خوشم میاید چند نکته را هم من بگویم۱ تا فردی خودش نخواهد هیچ کس قادر نیست بر نیروی اراده اش غلبه کند ۲ انسان ذاتا بیشتر دنبال تخیل است تا واقعیت چون واقعیت نیاز به زحمت و عرق ریختن دارد و همه دنبال ان هستند ولی تخیل زحمت زیادی نمیخواهد و فقط عده ای خاص دنبالش میکنندو بعضی از خوانندگان خیلی غلو میکنند و اگر خوب دقت کنید میبینید که همه انها تخیلی بیش نیست و واقعیت نداردو نکته اخر اینکه شما همیشه علمی و منطقی به مسائل نگاه میکنیدکه این عالیست

    پاسخ
  • من خودم مثله شما به طلسم و دعا عقیده نداشتم و میگفتم خرافاته ولی من چند ماه پیش با یه زن مطلقه دوست بودم و منو دیوانه خودش کرده بود هر روز که ولش میکردم اون لحظه راحت بودم ولی روز بعدش دیوانه میشدم و زندگیم کم مونده بود داغون بشه و کارم داشت به خودکشی کشیده میشد در طی دو ماه ۱۴ کیلو لاغر شدم و مغزم دست خودم نبود و تو خواب هم منو ول نمیکرد اونقدر زنه از کارش مطمین بود که منو اذیت میکرد و به من توهین میکرد ولی من باز دنبالش میرفتم تا اینکه رفتم پیش یک دعانویس خوب وا اون طلسم دو باطل کرد و من دوباره به زندگیم برگشتم . طلسم و دعا واقعیت داره و حتی خدا در قرآن و احادیث هم اومده و حتی حضرت محمد رو هم طلسم کرده بودن که خداوند سوره ناس و فلق رو فرستاد . یا علی و موفق باشید.

    پاسخ
  • آقایکی ب من گفت طلسم شدی همزادداری.همزادباعث دیرازدواجت شده…فال قهوه گرفتن ایجوری گفتن باورنکردم امایه خرده ترسیدم

    پاسخ
  • من به دعا طلسم اعتقاد داشتم .اما با صحبتهای این استاد بزرگواراز امشب تموم این خرافات رو کنار میزارم.چون هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا وجود نداره

    پاسخ
  • Avatar
    دانشجو معلم
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵

    افزون بر آن در کتاب فلسفه دوازدهم انسانی چاپ ۹۸-۹۹ صفحه ۵۶ در پانویس بیانی بر پرواز عیسی مسیح یا زنده شدن او اشاره کرده که نویسندگان کتاب این امر را کاملا غیر منطقی بیان کرده اند.
    پس طبق آن اژدهای موسی و خاموش شدن آتش زیر پای خلیل صرفا داستانی آموزنده بوده و جنبه واقعی ندارد چون آثار دیگری به اثبات چنین اتفاقاتی نوشته نشده است..

    پاسخ
  • Avatar
    دانشجو معلم
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶

    ما انسان ها ذهنمان به عادت های قبلی که داریم به باور رسیده و مطالب جدید در جهت اصلاح مطالب قبلی را گرایشی ندارد و مقاومت میکند.. معمولا اونایی که اولین بار با علت و معلول و منطق صحیح به دعا و طلسم پرداخته اند به این باور رسیده اند که دلایل منطقی برای اثبات آن وجود ندارد و به تاثیر علت تامه و نا قصه بر نتایج کار خود هرچند آگاه نباشند ولی میدانند که چنین علت تام و ناقصی وجود دارد که نتایج منطقی ای در زندگی ایجاد کرده است.
    ولی کسانی که چشم بسته در طول سالیان زیاد بدون شناخت علت تامه و ناقصه شرایط را طبق وفق اصطلاحی به نام تقدیر و تاثیر طلسم در تقدیر عادت کرده اند به طوری که از ابتدا باور اشتباهی داشته و به نتایج اشتباهی همچون نتیجه ای به نام طلسم رسیده اند توان قبول اشتباه ابتدایی خود را ندارند و می پندارند که از اول راه درست پیموده اند پس در طول زمان هم آن را رعایت کرده اند و ملکه ذهنشان کرده اند و قبول اصلاح اشتباه فکری قبلی(طلسم) به منزله قبول اشتباه خود و طی زمان طولانی که بر آن پایه اشتباه زندگی خود را بنیان نهاده بودند ،نیستند.

    علت تام یا کامل آن است که تمام علت های کامل برای رخ دادن نتیجه یا معلول وجود دارد پس ۱۰۰% نتیجه یکسان خواهد بود. مانند شرایط و علت کامل (وجود دانه و خاک مناسب و آب و…) برای تحقق نتیجه کامل (رشد گیاه به نحو احسن) است.

    علت ناقصه یعنی دلایل یا شرایط ناقص(خاک حاصلخیز ،دانه شکسته×،آب پاک) از شرایط کامل و به وقوع نپیوستن نتیجه یا معلول (رشد نکردن گیاه)
    پس افرادی هستند که تمام علت نامه و ناقصه را نشناخته و زمانی که علت ناقصه بوده و گیاه رشد نکرده و آنها این علت ناقصه را نمی دانستند میگویند علت تامه بوده ولی طلسم شده و مثلا گیاه رشد نکرده! (در حالی که در طبیعت و زندگی خداوند علت و معلول را حاکم کرده که هر علت تام و خاص معلول خاص رخ میدهد.

    امیدوارم مفید باشد.
    با تشکر از استاد عزیزمان.

    پاسخ
    • بسیار عالی و منطقی

      پاسخ
    • اگه به قرآن اعتقاد دارید , جواب تمام علل و معلول داده شده و اوست حاکم بر جهان و اوست که هر طور دوست دارد مهره هایش را میچیند بنا بر اقتضای تصمیم ناقص ما, بر انس و جن حاکم است و همه وسیله شدن برای امتحان پس دادن انسان , که آیا آنطور که خدا میخواد هستیم

      پاسخ
  • باسلام خدمت استادعزیز آقای علی بیک میرزایی من واقعا ازتون ممنونم وبه شماافتخارمیکنم که درتلاشیدبرای آرامش مردم کشورتون واینکه خاک برسراون شیادای کلاهبردار حال بهم زن که عذاب ابدی رو برای خودشون به وجود آوردن واینکه انسان واقعی اون کسی هست که برای بیدار شدن مغزبه خواب رفته ی آدمای نادان وبیسواد ازهیچ تلاشی دست برنمیداره.من بانظرشماکاملا موافقم که هیچ طلسمی وجودنداره واینم ساخته ی ذهن کثیف کلاهبرداراست.انسان واقعی ینی خوداستادمیرزایی 🌹🌹🌹😊🙏

    پاسخ
  • بابا این که دیگه بحث نداره معلومه هرکی عقلش کمه باور میکنه

    پاسخ
  • سلام من میام اردبیل آنچنان طلسمت میکنم که خودت اعتراف کنی من انواع طلسم و میدانم فقط کمی صبر کن داداش امیدوارم اردبیل آمدم جوابمو بدی و نترسی یا علی

    پاسخ
    • سلام.مشهدبیا خوشحال میشم ببینمت.هرطلسمو جادویی هم بلد بودی بخون‌.عمرا مشکلی برام پیش بیاد.اگر به طلسم و سحراعتقاد داشتم روم شاید تاثیر میزاشت.ولی الان که اعتقاد ندارم،قوی ترین جادوگر دنیا هم نمیتونه طلسمی کنه ک روم تاثیربزاره.درخدمتم اومدی

      پاسخ
  • سلام من بل دو نا بچه زندگیم داره از هم میپاشه خانمم دو ماهه منزل رو ترک کرده قبلش هم حال روز خوبی نداشتیم آدم خیرخواهی می شناسید بتونه کمکم کنه زندگیم برگرده دارم دیونه میشم.

    پاسخ
  • اولان سن نه بتر سن هم معمار شام هم مترجم هم سئو کار !!!!هر کس اوز ایشین گورسون دا یازماغنان دا معلوم ده که شخصین اشاده
    البته من هله چوخ زاد شکم وار ایمان چتینده

    پاسخ
  • سلام آقای میرزایی،،،من احترام زیادی برای شما و تمامی محققان قائلم و متاسفم کسانی توهین کردنو تهدید ووو حالا بگذریم،،،به نظر بنده و تحربیاتم باید حدوسط گرفت،،،بیشتر صحبتهاتون درسته ولی نه همش،،، صحبتهای طرف مخالف هم خیلی کم درسته ولی نه همش،،، این علوم یکی از بدیهاش اینه که ما تا به مرحله خاصی میرسیم فکر میکنیم کاملا مطلع شدیم ولی هیچ چیزی قطعیت نداره،، ولی خوب نظر شما اینه،،، البته افراد زیادی میتونن با نظریه شما و عدم اعتقاد خودشونو درمان کنن حالا چه اسمش خود هیپنوتیزم باشه یا هرچی،،، تشکر ازشما بزرگوار

    پاسخ
  • ولی انسان بزرگترین موجود خلق شده است
    که همه خلقت به انسان تعظیم کردن
    با قدرتی که انسان داره می‌تونه همه چیز رو به دست بگیره
    این طلسم ها همه بر گرفته علم ناقص اعداد هست
    علم قران علم برتر علم متافیزیک و…
    این طلسم ها برای مدتی کار میکنه
    *ولی خداوند از انها نخواهد گذشت که برای انسانهای دیگر دست به کاری ناپسند میزنند
    و روزی خواهد رسید که تمام اینها از کار افتاده شود و ساحران رسوا شوند*

    پاسخ
  • سلام علی آقا
    یک سری افراد جمع میشوند و یک گروه میشن خب به کسی هم چیزی نمیگن با کمک هم به قول شما جنی را فراخوانی میکنن و برای تهیه نسخه ای از جن بکارگیری میکنند.طبق همان نسخه ی پیچیده شده نقطه ی کلی هدف مشخص میشود با خطای کم و با وسیله ای به هدف خودشون میرسند سربسته گفتم احتمالا متوجه شدین
    خب این موضوع بارها اتفاق افتاده و توسط مامورین اطلاعات از دیرباز تاکنون البته الان خیلی سفت و سخت تر جلوگیری شده یه سری هم به سرمنزل مقصود رسیدن
    خیلی راغبم نظر شمارا بدانم لطفا پاسخ دهید

    پاسخ
  • Avatar
    محمد علی کوچه باغی
    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۶

    سلام زمانی که از کند الینی میای بیرون یک حلال آتشین از گردن به بالا چند روز همراه بالرز منو ورداشته بود .در یک سایت خونده بودم کسی که سحر میشه هم چی مشخصاتی رو داره این چی معنی میده؟

    پاسخ
  • درود برشرفت جناب میرزایی عزیز که مصرانه درحال کسترش این آگاهیِ الاهی هستین و بینهایت به نوبه خودم از شما سپاسگزارم ..و واقعا متاسفم برای مردم احمقی که بجایِ پیگیریهای اصل، دنبال فرعیاتِ پوچ هستن.
    به امید روزی که شیاطینِ مزخرف از صفحه ی زمین بل کل پاک شوند آمین.

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر ببخشید الان ۳ روز هست ک ما تو مغازمون اتفاقات عجیبی رخ میده همش مدفوع پیدا میکنیم و اصلا شبیه مدفوع انسان نیست و همه ی مغازرو زیرو رو کردیم و از قضا اونهایی ک پیدا میکنیم هم نا پدید میشه و اینکه میخ و اهن و هر حشره ای ک بگین پیدا میشه و ناپدید میشه و وسایل های مغازه هم گم میشود و جا به جا و اجاق گاز نا خود اگاه روشن و خاموش میشود جلوی چشمه خودمون این اتفاق میفته و نه کسی اینکارو میکنه نه حیوانی علتش چی میتونه باشه کسی هست کمک کنه واقعا ترسیدیم دیگه🤦‍♀️

    پاسخ
  • سلام .
    من فقط یه چیزی رو میدونم کسی که دعا نویس باشه و دعا بنویسه هیچ وقت دعا برای ضرر کسی نمینویسه . حتی اگه بخواد بلایی سر شما هم بیاره نمیتونه ینی دست خودش نیست که بتونه چون روحش اینقدر لطیف هست که به اذیت کردن دیگران راضی نباشه . در ضمن دعا هست و واقعیت دارع چون پیامبر هم با دعا در امور مردم تصرف میکرد .مثلا شفای مریضان . یا عیسی که مرده ها رو زنده میکرد . منتهی اگر این قدرت رو از خود اونها ببینیم دچار شرک در ربوبیت شدیم . میدونید که چیه .رب ینی کسی که جهان رو تدبیر و اداره میکنه .اینها به وسیله ی اطاعت و بندگی به درجه ای از اخلاص میرسن که میتونن در عالم طبیعت تصرف کنن . مثلا حضرت علی فرمودند که روزی در خانه نشسته بودم که پیامبر هزار باب از علم به رویم گشود که از هر کدوم هزارن باب دیگر گشوده میشد . ایا این علم به وسیله اموزش های عادی گشوده میشود ؟
    اقا دعا واقعا هست و درسطه . سحر و جادو هم هست . پیامبر فرموده یکی از هفت گناه هلاک کننده سحر کردن دیگران . اقا من جن گیر و این حرفا نیستما که فکر کنی 😀😀بنده دانشجوی مهندسی هستم که این اطلاعات رو با مطالعه از قران بدست اوردم .
    خداوند فرموده که به بندگان خود قدرت دادیم که از همه موجدات استفاده کنند حتی اجنه 😏😏😏 و این اجنه میتونن در روح و جسم فرد نفوذ کنند . یکم قران بخونید به نظرم میفهمید که سحر و جادو هست ولی هر کسی ساحر نیست

    پاسخ
  • سلام من مطالبتونو مطالعه کردم.ولی یه سوال..من خیلیا رو دیدم که دعا کردن و نتیجه داده واسه همین برام سوال شد که آخر این چیزا راسته یا دروغ.چون این چیزا رو با چشم دیدم که میگم

    پاسخ
    • دعا کردن و از خدا چیزی رو خواستن فرق میکنه با چرندیاتی که دعا نویسا مینویسن!

      پاسخ
      • آقا من از شما میخوام به من بگین مثالا چطوری بدون دعا کسی رو عاشق خودم کنم از نظر علمتون؟😕

        پاسخ
        • عشق یه چیز الهی هستش و بهتره خودش شکل بگیره. بهترین راه نفوذ به خوابه. در صورتی که طرف به خوابی که دیده اهمیت بده و ازتون خوشش بیاد قطعا عاشقتونم میشه. هیچوقت در عشق اجبار نکنین.

          پاسخ
  • استاد بزرگوار من مقالەتون رو خوندم ولی شما فقط گفتید که وجود نداره اصلا دلیل علمی واسش نیاوردید و دلیلی محکم بر رد آن نداشتید.بعدشم منم خیلی دارم سعی میکنم که بگم وجود نداره ولی فکر کنم علوم غریبه وجود داره ولی کسی که بتونه از اون استفاده کنه و بکارش بگیره واقعا کمه….ولی جالبه واسم اکثر مشتری های دعانویسان و رمال ها خانم هاهستند البته خدمت خانمها جسارت نشه ولی خودم بارها اینو دیدم.به هرحال بازهم این پرسش بی جواب هست که وجود داره یا نه؟!

    پاسخ
  • اگه طلسم و جن وجود نداره پس چطور روایت دارم که پیامبر بر اثر سحر و جادوی پیرزنی یهودی دچار بیماری شدیدی شدند؟
    چرا در سوره ناس و فلق باید پناه برد به خدا از شر جن و انس و پناه بردن به خداوند از کسانی که در گره ها می دمند؟
    طلسم و جادو کاملا وجود داره
    من خودم فرزند طلاق هستم
    مادرم وقتی من رو باردار بود با پدرم اختلاف پیدا کردن و بعد از به دنیا اومدن من بلافاصله از هم جدا شدن با اینکه عاشق هم بودند
    چند سال بعد با بوی بدی که از یک بالشت که زیر سرشون میذاشتن اون رو باز کردن و در اون موی گرگ و رحم گفتار و نجاسات پیدا کردن
    پس قطعا طلسم و جادو وجود داره و ربطی هم به خرافات نداره
    اما در مورد اینکه هر کسی قادر به انجامش نیست کاملا موافقم

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • طلسم خخخخ

    پاسخ
  • Avatar
    اعصاد ابلیس
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴

    حال و روزت چطوره الان اگر سالمی و میتونی جواب بدی بگو تا تو باشی حرف مفت نزنی اگر سالمی جواب بده۰۹۳۳۷۳۶۶۰۰۶ من اعصاد ابلیس هستم

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • […] درمان نمیشود! کرونا با جادو جمبل درمان نمیشود! کرونا با طلسم و دعا نویسی درمان نمیشود! کرونا با موکل (چیزی به نام […]

    پاسخ
  • در قرن ۲۱ جایی برای طلسم و خرافات نیست

    پاسخ
    • باسلام به انسانهای آرام وبه دور از هرگونه تنش،اجنه ودیگر آفریده های حضرت حق که به روشنی وجودشان در قرآن کریم آورده شده وروایاتی چنددر خصوص اولیاء وبزرگانی که با این مخلوقات هر کدام به شیوه خودشان برخورد ورفتار نمودند…واما مسئلتون ،بنده شئ رو که بر روی آن واژگان واشکالی وحروف واعدادی حک شده از نزدیکترین شخص به خودم پیدا کردم و دنبال یه کار بلد خوب هستم که راجع به اون که مطمئن هستم یه طلسمه برام کاری انجام بده .شماره تماسم ********* هستش در ازأئ حل این قضیه پاداش خوبی میدم

      پاسخ
  • Avatar
    صابر صادقی
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۵:۴۸

    سلام و عرض و ادب و احترام خدمت همه عزیزان با هر اعتقاد و طرز فکری که براشون محترمه، بنده نزدیک به ده ساله که از مشکل بدخوابی و تبعاتش واقعا عذاب میکشم و هر آزمایش و دکتر و متخصصی هم که گفتند رفتم ولی متأسفانه نتیجه مطلوب نگرفتم و نیز اضافه کنم که علیرغم اعتقاد درمانی نداشتن به دعا و سحر و امثالهم چندین بار به اصرار مادرم پیش رمال و دعا نویس و ازین قشر افراد رفته ولی نتیجه نگرفتم، و اخیراً طی یک اتفاقی یک نفر گفت که من طلسم شده ام و دلیل کنجکاوی من هم در مورد صحت و سقم ماجرا باعث شد که باورها و نظرات علمی و دینی و … را بخونم، حال عارضم به محضر دوستان که بنده چ راهی رو انتخاب کنم؟ کسی می‌تونه یک نسخه و روش درمانی برام لطف کنه و بگه؟

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر دوست عزیز طلسم خرافی نیست به کلمه و اعدادی و یه سری چیز های رمزی رو طلسم میگن ..که احضار کننده جنی رو احضار میکنه و از اون خطوط و اعداد(طلسم)رو میگیره ..یعنی جن راننده ی دعا است و طلسم از طریق انسان ساخته میشه اما به کمک جن ولی به اذن خدا …حال این طلسم رو میشه از قرآن استخراج کرد .و هم از طریق سحر .و هم از طریق علوم غریبه …و اکثر این طلسم هایی که در کتاب ها هستن معمولا یه قطعه شون حذف شدا اس و واقعی عملکرد ندارن ..
    و از شما دوست عزیز از این که درخواست کردین شما رو سحر بکنن اولا باید نام مادرتون هم بدین چون که شما از مادرتون زاده شدین .نام مادرتون وقتی که ازبچگی براشون انتخاب کردن رو باید بدین
    و دوما اونی گه میخواد شمارو طلسم بکنه کلی خرج داره ..هزینه ی اسباب طلسم و بخور و..
    دوما طلسم کردن یکی رو از روی قصد گناهه و طرف باید هزینه داشته باشه تا شما رو سحر یا طلسم بکنه بعد اونی که بخواد شما رو طلسم یا سحر و جادو بکنه باید جنی رو مامور بکنه تا شما رو طلسم بکنه …سوما اگه جن رو مامور بکنه شما رو طلسم کنه …بعدا جنه میره جادوگره رو ادیت میکنه ..جن که الاف نیست بیاد شما رو طلسم کنه وقتش زیاده؟؟
    پس ساحر و طلسم نویس برای عداب وجدانش نمیاد این کارو برات انجام بده ..چون به خودش ضربه میرسه در اخر و یه روزی ..
    پس توصیه نمیکنم…
    نام و نام مادر رو باید داد تا کاری انجام بشه ..
    یاحق

    پاسخ
  • حدود دوسال پیش داداشم توی خونش روضه میندازه و خانواده زن داداشم واسه خانواده ما یعنی برادرم و زن و بچه و حتی من ک خواهرم و مامان و بابام طلسم کرده بودن توی گلدان خونشون ک یادمه روز بعد از روضه دعوا و مرافه هاشون شروع شد و منم و مامانم هر روز حالمون بدتر میشد تا اینکه یه روز برادرم با زنش به قدری با هم دعوا میکنن ک داداشم از روزی عصبانیت گلدوو خونشو میزنه زمین و میشکنه شاید باورتون نشه ولی ی تومار ک جمع کرده بودن اومد بیرون و جوری که اسم همه ما بود و واسه مرگ اینکارو کرده بودن که خودم و مامانم ب شخصه نزدیک مرگ بودم ومریض شده بودیم ک هیچ دکتری نتونست مارو مداوا کنه تا اخرش این دعا پیدا شد و باطلش کردن و با باطل شدنش روز به روز بهتر میشوم. آقا شما اگه به چیزی اعتقاد نداری نمیتونی ب زور افکارتو ب مردم تحمیل کنی واسه خودت نگه دار تا به درد خودت بخوره من واقعیتو گفتم وچیزی ک باهاش روبرو بودم و مریض شده بودم با چشمام دیدم زندگی داداشمم دوباره خوب شد مثل قبل.

    پاسخ
    • عجب! مام کاملا باور کردیم! ضمنا اون بخش های ناموسی ای که نوشته بودین رو حذف کردیم و بار آخرتون باشه.
      بساط کاسبی با خرافاتتونو جمع کنین برین پی کارتون انگلای جامعه. فکر نکن ندونستیم نونتون از همین مزخرفات درمیاد. بار آخرت باشه داستان سرهم میکنی! شما حرام خوارا با ترویج خرافات فقط کاسبیتونو پر رونق تر میکنین و به تنها چیزی که فکر نمیکنین مردم بیچاره هستن

      پاسخ
  • بحث در مورد مبحثی که ریشه علمیش ثابت نشده فقط جنبه فرضیه داره
    چه مخالفان این بحث و چه موافق ها هیچکدوم چیزی در موردش نمیدونن و نمیتونن ثابت کنن که درست میگن
    خیلیا قدرتهای ذهنیشون بالاست و با ذهن و عملشون کارهاشون رو پیش میبرن و درست و غلط زندگیشون رو پیش میبرن و همه چیزو در کنترل ذهن میدونن و “شاید” درست باشه
    خیلیا هم یه چیزایی تو زندگیشون دیدن که نمیتونن باور کنن و مطمئنن که یک نیروی سومی داره همه چیزو کنترل میکنه و اینم “شاید” درست باشه
    هرکسی خودش تعیین میکنه که چه اتفاقی توی زندگیش بیفته ولی اون قسمتی که با بهترین کار بدترین نتیجه رو میگیری و اگه هزاربار دیگه هم اون موقعیت پیش بیاد بازم همون کارو میکنی رو نمیفهمم
    همون جمله ای که شاید همتون هر روز به خودتون میگید: “چرا اینجوری شد؟”
    یه زمانی تو بچگیم یادمه یه کاغذی رو تو کمدم پیدا کردم که یه سری خط خطیا توش بود و یه کار مزخرفی رو توش نوشته بود انجام بشه و اسم منو مامانم زیرش بود ، ۴ سال بعد یه مشکلی برام پیش اومد که تنها راه حلش دقیقا همون کاری بود که توی اون کاغذ نوشته شده بود و بعد اونم همه چی تو زندگیم از نظم خارج شد و دیگه هیچی در کنترل من نبود حتی ذهنم
    درست و غلطشو نمیدونم و نمیتونم بفهمم که چرا همه کارها باید نتیجه منفی بده
    در کل بهتر بود به جای چالش یه بحث ازاد میذاشتی که اونم تو کامنتا درست شد ولی به جای بحث ازاد فقط شد من درست میگم من درست میگم

    پاسخ
    • باید قبول کنیم تو ایران هنوز فرهنگ بحث و تبادل نظر وجود نداره! من اگه کامنتا رو سانسور نکنم لعضی فوشایی میبینین که شاخ درمیارین! اینایی هم که میبینین جوابشونو به شدت میدم, بدونین نصف بیشتر کامنتاشونو (فوش هایی که دادند رو) سانسور کرده ام و منتشر کرده ام!

      پاسخ
  • سلام. متاسفانه اگه دقت کنیم میبینیم ما مسلمونا هرکاری داشته باشیم بزور فحش و ناسزا و… میخواهیم بگیم ما درست میگیم شما غلط.کافیه یکی بیاد یه جمله یه جایی بگه انواع فحش و ناسزا زیرش کامنت میزاریم و فحش میدیم چون عصبانی میشیم چون نمیخواهیم کسی چیزی را برخلاف چیزی که ماباور داریم بگه. فحش و ناسزا چون هر چی که ما میگیم درسته هیچ کس حق نداره از اعتقادات و باورای ما حرف بزنه چون خدا گفته چون فلان ایت …. گفته پس حقیقت داره.. ما میترسیم که اون باوری که ما داریم دروغ باشه میترسیم اگه فکر کنیم شاید اشتباه باشه خدا سریع انتقام بگیره فکر میکنیم خدا نشسته و منتظره که یه حرف اشتباه بزنیم یه فکر اشتباه بکنیم گردنمونا بزنه. کل روزا چش چرونی میکنیم گاهی زنا میکنیم و هزارتا تهمت و ناراحت کردن اطرافیان و تو صف ماشین سریع میدووییم زودتر ازدیگران سوار میشیم و صف نونوایی و صف غذا و فقط زودتر بگیریم و فکر نمیکنیم وقت و حق دیگرانا میخوریم اداره میریم پارتی پیدا میکنیم زودتر کارمون انجام بشه و.و.و.و چون دلمون میخواد چون اینا دوست داریم و حق خودمون میدونیم ولی کافیه از کاری خوشمون نیاد و کسی انجام بده فورا میگیم کافره یا فلانه چون ما اونا دوست نداریم چون تو جایگاهیی نیستیم که بتونیم ماهم مخالفت کنیم چون باورش داریم و فعلا سودش به اینه که این درست باشه و گاهی مشگلاتمونا حل کنه بگذریم…. کاش میشد دقیقتر به خودمون نگاه میکردیم به اعمالمون به ته دلمون که هرکاری که انجام میدیم دلیلش چیه و چدرا این حرفا زدم چرا فلان کارا کردم بخاطر اینکه ارضا بشم یا از خدا ترسیدم ولی ما که میگیم خدا خیلی مهربونه پس چرا همش فکر میکنیم در مورد یه چیزی شک کنیم یا فکر کنیم الان انتقام میگیره…… کافیه برید نزدیک بشید به زندگی سحر کنندگان و طلسم کننده ها و از نزدیک ببینید که مشگلات اونا هم مثل ماهاست یه جادوگر بیارید که به اونجا که میخواد رسیده باشه و محتاج اون پول دست شما نباشه و یا حالا که پول جمع کرده مشگلات دیگه را نداره مثل همه ادما.کسی که عاقلانه فکر میکنه میفهمه که چرا اینهمه ادم میرن امام رضا ولی حاجتی نمیگیرند ولی یکی از خارج میاد با دین و مذهب دیگه حاجتشا میگیره و میره اگه نترسیم و فکر کنیم میبینیم فقط کسی از امام رضا حاجت میگیره که به جایی رسیده باشه که مطمعن شده بره پیش امام رضا درخواستشا بگه حاجتشا میگیره و واقعا هم میگیره نه این ادمایی که با شک میرن ما تا برسیم مرقد صد دفعه تو راه دلمون میگه حاجتما میده یا نمیده ….میخوام بگم ادما حاجتاشونا از دلشون میگیرن نه اون سنگ انگشتر موکل دار یا کاغذ نوشته شده و طلسم و جادو . وقتی کاملا مطمعنی بری پیش دعانویس یا کسی که طلسم باز میکنه مشگلت حل میشه خوب برو چون مطمعنی حل میشه چون باورش داری حل میشه. همونطور که یه هندی از گاوی که میپرسته وقتی با جهالت خودش میاد و فکر میکنه گاو خداشه و حاجت میده میاد و با کمال تعجب حاجتشم میگیره و برید ببینید ولی اون از دلش و باورش و دل پاکش گرفته نه گاو. ما اونقدر سطح علمیمون اومده بالا که حاجت گرفتن از گاو برامون مسخره میاد چون از بچگی یاد گرفتیم که گاو گاوه نه خدا ولی هنوز به اون سطح نرسیدیم که که کاغذ و سنگ فقط کاغذ و سنگن اگرم چیزی میبینیم ما از دلمون میگیریم و میچسبونیم به اونا… پس اجازه بدید اونا که میرن پیش طلسم کننده ها و …و مشگلشون حل میشه برن چون باورشونه و حل میشه خدارو شکر حل بشه به هر طریقی میخواد بشه بشه. من بچه بودم چندبار جن دیدم با پاهای سم دار چند بار تو تاریکی شب صدام کردن و اعتقاد شدیدی داشتم بعدها فهمیدم چون شدیدا میترسیدم و تو تاریکی میرفتم و همش منتطر دیدنشون و صدا کردنشون بودم برام اتفاق افتاد چیزی که باور کرده بودم و میخواستم ببینم دیدم.. وقتی ادم دائم خوبی دیگرانا میخواد و این ملکه ذهنش میشه که مثبت های دیگرانا میبینه و حتی برای بدترین ادما دعا میکنه و مرگ و لعنت نمیخواد وقتی مدام به دیگران کمک و خوبی میکنی خودبخود این قانونی که خدا گذاشته و قانون جذب هم معروف شده و دارن اموزش هم میدن این قانون شروع به کار میکنه و دائم اتفاق خوب برات میافته و مشگلاتتم حل میشه وقتی مغزت کاملا پراز خوبی و کمک به دیگرانه و باورش میکنی که باید خوبی کرد باید کمک کرد باید از منفی ها و فحش و ناسزا و سرزنش دست برداشت و کاملا مغزت مثبت و خوبی میشه اون قانون هم وارد میشه و فقط خوبی میبینی ….ببخشید حرف زیاده ولی خیلی وقتتونا گرفتم شرمنده

    پاسخ
    • سلام نظرتون واقعا عالی بود.
      در حقیقت همه این چیزا ناشی از ذهن و باورهای ماست, نه طلسم و نه جادو و نه دعانویسی و کاغذ و… هیچی نیستن و همه چیز باور ماست که در حقیقت همون ذهن ماست. چیزی که همیشه گفته ام و در کتابم هم نوشته ام.

      پاسخ
    • Avatar
      جهان شهبازی
      ۶ بهمن ۱۳۹۸ ۰۳:۳۱

      من یک واقعیت عینی را تعریف میکنم که سالهاست سوال شده برایم شایدشما یا سایر دوستان توضیحی برای آن داشته باشید من اکنون ۵۰ ساله هستم شبی در روستای زادگاه مادریم بودم در سن ۲۰ سالگی حدود سه صبح بود از سمت چپ کوهی که در مقابلم بود یک توپ بزرگ به اندازه یک اطاق ۳در۴ اما کاملا گرد و توپ مانند که همه اش آتش بود و از لبه هایش مثل مستندهایی که از خورشید نشان می‌دهند آتش بیرون میزد به آرامی وبه صورت عمودی برخاست و ارتفاع آن از ارتفاع قله کوه کمی بیشتر شد آنگاه با سرعتی غیر قابل باور به سمت دیگر کوه رفت و باز به آرامی پایین آمد و قبل از برخورد با زمین ناپدید شد و بعدها فهمیدم که نه تنها من که مردم روستا هم اغلب دیده اند در ایام مختلف و حتی نسل‌های قبلی یعنی پدر خودم که اکنون فوت شده دیده بود و افراد مسنی که خود دیده اند و می‌گویند که پدران آنها هم دیده اند و بعد فهمیدم روستای دیگری هم آنرا می‌بینند اما آنها در پشت کوه دیگر می‌بینند و معتقدند که این یک روح است به همین خاطر بالای کوه زیارتگاهی درست کرده اند که آنرا چراغ محمد می‌گویند.

      پاسخ
      • قطعا روح نبوده دوست عزیز. احتمالا یوفو یا چیزی مشابه بوده.

        پاسخ
        • سلام آقای علی بیک میرزایی خسته نباشی بنده ازطرفی خوشم اومد ازشما که فردزرنگی هستی ومیخواهی توجه همه به سمت خود جلب کنی واز طرفی ازشما متنفر شدم که حتی شیطان وجن که در قرآن کریم هم چندین جا ذکر شده منکر شدیداقای میرزایی حضرت سلیمان تمامی اجنه و شیاطین رو تسخیر کرده بود ازشون کار میکشید وطلسم وجادویی که الان دعا نویسا استفاده میکنن ومینویسن کار شیطانی است واز اجنه استفاده میکنن شما مشخصات کامل رو نوشتی ولی دعا نویسی که بخواد کاری کنه اسم مادر میخواد نه پدر سهام عدالت نمیگیری که چالش گذاشتی شما عکس شناسنامه خود بزار ببین بنده چه بلایی سرت میارم وچه کارهایی بلدم شما به درد بازار یابی میخوری نه این کار

          پاسخ
          • دوست عزیز من این کامنتتونو بدون هیچ سانسوری قرار میدم تا هر کسی که بخونتش متوجه شخصیت داغونتون و سواد وحشتناک پایینتون بشه! احمق یه بار درست و حسابی مقالانمو بخون من کی گفتم جن وجود نداره؟! من تورو حتی پشم هم حساب نمیکنم چه برسه به اینکه بخوام تحت تاثیر کامنتتون قرار بگیرم! شما کودنی هستین که سوادتون در حد همین جادو جمبل و سوزوندن پی پی سگ و قاطی چایی کردنش و خورونشه! وجودتونو پی پی سگ گرفته بس که سر جادو جمبل قاطی چای کردین و خوردین! شخصی که مغزش با پی پی سگ تغزیه میشه حق نظر دادن به محتوای علمی رو نداره! طبیعیه که نخوام اسم مادرمو تو یه سایت پربازدید ذکر کنم! شما لطف کن به تلگرام یه پیام بده و هر مشخصاتی که خواستین بهتون بدم و طلسمم کنین ببینم اصلا علم خنده دارتون چند مرد حلاجه؟! شمایی که حموم رفتنی پس کله‌تونو با ادرارتون میشورین خیلی غلط میکنین با طایفه‌تون که میاین تو سایتای علمی کامنت میذارین و ذهن مردمو با مزخرفاتتون شستشو میدین.

        • من دوستان ن طلسم اینا رو میگم هست و ن میگم نیست..تنهاباور من اینه ک ما انسان ها هنوز ب تکامل کامل نرسیدیدم در خیلی جهات…همانطور ک ما نمتونیم در مورد خدا نظری بدیم و بگیم جهان هستی از کجا شروع شده…چون ما واقعا در این مورد هنوز بسنده میکنیم ب چن تا کتاب …..اگر درزمان قدیم میگفتن انسان ها میتونند روزی تصویری حرف بزنن…مطمن باشید حتی عالمان هم میگفتند این ناشدنی هست…پس ما انسانها هنوز نمتونیم درباره چیزهایی نظر قطعی بدیم..پس بیخودی ذهن خودتون رو درگیر نکنید..اینکه الان سحر و جادو افتاده دست بعضی سودجویان رو قبول دارم و بیشترشون دروغی بیش نیستن…اما اگ ب واقعیت نگاه کنیم وجود داره…اما بدونید ب این ادم هایی ک واقعا این قدرت رو دارند ما انسان های ساده دسترسی نداریم…پس اینو ب یقین میدم تنها یک درصد این ادمها واقعی هستن ..بقیه دروغی بیش نیستن…بهتره ک ندونسته سراغ هرکسی نرین..و تا حد امکان ب سراغ قران برید چون واقعا اگ عمیقا بخونید ومعنیش رو بفهمید همه چی کامل هست…ولی اینو بدونید باید واقعا عمل کنید..

          پاسخ
  • من تو کودکی ترسو بودم بابام گفت بیا بریم پیش دعا نویس خوب میشی منم بدم میومد از اینا ولی رفتم خدا را شکر بدتر شدم😂😂😂

    پاسخ
  • با سلام
    الان که بخشی از طلسم ها رو دیدم احساس کردم مغزم داره تکون میخوره
    شایدم اثر کرده

    پاسخ
  • Avatar
    Asgar tabatabai
    ۷ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸

    اگه واقعا میگی وجود نداره پس تو کافری و قران رو انکار میکنی منم بچه همشهری شما هستم اگه اعتقاد نداری تارموتو بیار جلو خودت خود شمارو هلاک کنم تا پی ببری به حروف مرموز قرانی جلوی چشمت اجسام غیر ارگانیک رو نشون میدم البته اگه حالت روحی قوی داری

    پاسخ
    • اولا من قرآنو قبول دارم و توهم بهتره به پدر و مادرت بفهمونی که آدم بچه به دنیا آوردنی تربیت یادش میده که الکی به کسی نگه کافر! من اگه بابت کافر گفتنت ازت شکایت کنم ۷۴ ضربه شلاق میخوری و ۱/۵ سال میری گوشه زندان میپوسی!

      پاسخ
  • ببخشید ولی فکر نمیکنید که طلسم چیزی باشه که نشه با علم توضیحش داد یا مثلا فرا تر از علم الان باشه چون خیلی از چیز ها در قبل به عنوان خرافات مردم قبول داشتن ولی الان نظریه علمیش ثابت شده
    مثلا پیامبر(فکر کنم پیامبر گفته اما حدیثش هست) در ظرف شکسته غذا یا مایعات نخورید زیرا کمین گاه شیطان هست یک چیزی تو همین مای ها که امروز تونستن میکروب رو کشف کنن خوب این هم شاید چیزی هست که حتی در قرآن اومده بعد شاید حالا حالا ها کسانی بگم مثل شما که خرافات هست(توهین نمیکنم) و بعدا اثبات بشه

    پاسخ
  • سلام دوباره. ببینید شاید از نظر شما من هم یک ادم خرافاتی و خنگ باشم ولی من با چشم های خودم دیدم قدرت طلسم و. یکیش اینکه یکی از دوستانم که ازدواج کرده بود بعد از چند سال با اینکه خیلی همدیگرو دوست داشتند جدا شدن بعد خیلی ناراحت بود خلاصه ما بعد از گشتن تونستیم یک نفر که کارش درسته و پول نمیگیره پیدا کنیم این بنده خدا اوردیم خونه این طرف یک کار های جلوس خودمون انجام داد بعد اسم تمام نقطه های داخل خونه رو میگفتیم تا یک دفعه که دوستم گفت ورودی اشپزخانه کتاب به اون سمت چرخید. بعد گفت بیل و کلنگ نیازه اوردیم شروع کردیم به کندن نیم متر که کندیم یک طلسم پیدا کردیم باز کرد اسم این بنده خدل و خانمش بود. خم جدایی هم بسته شدن بخت مرد تا ۴۰سال. بعد طلسم و با بدبختی باطل کرد و گفت بهش طلسمت باطل شد ولی اون زن دیگه برات زن نمیشه و نرو دنبالش این دوست من قبول نکرد و تا ۶ماع هر روز میرفت خونه مادر خانمش ولی خانمش از اتاق در نمی امد. بعد از خالش پرسید گفت برو ببین چرا نمیاد. گفت که خانم گفته من دوستش دارم ولی وقتی میخوام بیام یک چیزی میاد جلوم نمیزارا و ترس همه جام برمیداره. و کسی که این کار و کرده عاشق اون خانم بوده و یک زندگی نابود کرده. دیگه دید نمیشه برای اینکه خانم عذاب نکشه ببخیال شد. این یک نمونه با حضور خودم و دیده هام بوده حالا بازم هم هست ولی خیلی طولانی میشه بخوام بگم. علم طلسم نویسی واقعا خیلی سخته و از هر هزار نفر شاید یک نفر واقعا بلد باشه و بقیه همه کلاهبردارن برای همینم اسم این کار بد در اومده. کلا همیشه یک عده هستن که گند بزنن به اصل یک چیزی

    پاسخ
    • داستان جالبی بود! فقط موندم طلسمو چطور تو ورودی آشپزخونه داخل خونه چال کردن! کاشی ها رو کندن و… بیخیال دوست عزیز لااقل داستانی بگین که قابل باور باشه. طلسم وجود نداره همه اش خرافات و حقه و دغله

      پاسخ
      • اقا خوب چه دلیلی داره من دروغ بگم واقعا نه دعانویس ام من نه طرفدار کلاهبرداری ولی چیزی که خودم بودم و دیدم نمیتونم انکار کنم. در مورد دفن طلسم هم همون زمانی دفن شده که اشپزخانه باید تعمیر میشده و زمانی که کارگر گرفته بودن اون طرف یکجوری این کارگر و پیدا میکنه و پول میده تا اینکار و انجام بده.

        پاسخ
  • بیشتر طلسمهایی که شما میگین کار جنها هست اون یهودیها باید برن دنبال جنها چون اونها به لطف ماورایی بودنشون هرکاری میکنن و ما چون سواد نداریم و نمی بینیم میگیم طلسم

    پاسخ
  • با سلام خدمت دوست عزیز و ارجمند و کلیه دوستان دیگر مباحث بالا رو خواندم لطفا به اعتقادات همدیگر احترام بگذارید.در جواب درستی ست و جادو نیاز به مطالعه بیشتر دارید .
    یا خدا و پیامبران را قبول دارید یا نه اگر ندارید بحث تمام اگر دارید در مورد حضرت سلیمان و فرشته ای به نام یاجوج و معجوج و ماموریت آنها از طرف خداوند جه بوده باید نظر تون دو جلب کنم در ضمن من سه بار قرآن را فقط ترجمه خوانی کردم.
    حالا چرا یهودی ها دنبال تخت سلیمان هستند چون دنبال الباقی طلسمها زمان حضرت سلیمان هستند.وگرنه نیازی به حفاری در آنجا ندارند.
    از طرفی تمامی علما که دستی بر این کارداشتن حتما یا شیاد بودند یا بیکار که اینهمه کتب عجیب نوشتند.مثل شیخ بهایی و غیره.

    پاسخ
  • در جواب اقا حامد باید بگم که واقعا متاسفیم که این مردمه ما فقط فکر میکنن اومدن این دنیا که چندر غاز پول در بیارن بخورن بخوابن بعد بمیرن
    چنین اشخاصی اصلا نه فکر میکنن و نه دوست دارن فکر کنن ذهنشون فقط در چهارچوب ، خوراک. پوشاک . تفریح واستراحت هست و چقدر باید متاسف بود برای کسانی که نمی خوان این جهان بی کران با رمزو رازهاشو بدونن
    حیف که چقدر ذهنه بعضی ها در چهارچوب این جهان بیکران محدوده

    پاسخ
    • من تو کودکی ترسو بودم بابام گفت بیا بریم؟ پیش دعا نویس خوب میشی منم بدم میومد از اینا ولی رفتم خدا را شکر بدتر شدم😂😂😂

      پاسخ
  • حالا اصلا به قول این علی آقا همه این حرفا دروغ ، بعدش چی ؟ یا به قول من و امثال من همه این حرفا درست ، بعدش چی ؟ علی جان پسر جان به جای اینکه با این حرفا خودت رو سر کار بگذاری فکر نان باش که خربزه آبه من که یک کامنت گذاشتم و رفتم اما تو چند وقت بعد که عشق این کارها از سرت بیفته تازه خودت به درصد حماقت خودت پی می بری خدا حا فظ

    پاسخ
    • چون والدینت نتونسته بودن درست تربیتت کنن مجبور شدم بخشی از کامنتتونو حذف کنم. عزیز دل اینجا محفل عاقلان هستش بهتره این طرفا نگردی چون اذیت میشی به دلیل کمبود شدید عقلی! 🙂
      خیالتون راحت تا وقتی من زنده هستم این دانشنامه به فعالیتش ادامه میده! 🙂 پس بهتره دعا کنی بمیرم که اونم با دعای گربه سیاه بارون نمیباره! بهتره دست به طلسم و جادو بشین شاید از دست من تونستین خلاص بشین و اینقد با وجود من کسب و کارتون سنگ نشه!!! 😉 مگه نمیگین طلسم واقعیت داره؟ یه طلسمی بسازین که شما کلاهبردارا از دست من خلاص بشین! 🙂 🙂 🙂

      پاسخ
  • استاد علوم غریبه چی ها هستن یه مقاله مفصل بذارین بخونیم شاید چیزی عایدمان شد😐

    پاسخ
    • چشم حتما 🙂

      پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      علوم غریبه یکی از شاخه های علوم اسلامیه اگه سحر بهش قاطی نشه علوم غریبه علمیه که موجودات عجیب و غریب و ماورائی وجود دارد .مثل جن و موکل و دیو و…
      علم هایی که داخل علوم غریبه حلال هست
      شمال رمل علم دانیال یا داوود نبیه که توسط جبرئل اومده
      دومی علم جفره که میشه از طریق علم ابجد اینده رو دونست توسط پیامبر و حضرت علی نوشته شده
      سومی اسطرلابه اگه اشتباه نکنم یه وسیله رو میندازن روی کلمات توسط اون فال انجام میشه
      احضاز جن هم وجود داره ..که باید درآن خبره و استاد باشه
      .وگرنه به بلا و بدبختی میکشه

      پاسخ
      • ممنون از مطالب شما استاد عزیز خیلی مفید بود

        پاسخ
        • ممنون لطف دارین

          پاسخ
          • خدا پشت وپناهت باشه موافقم با اعدام درجاشون من با جادوگر و ساحره کار ندارم درخواست کنندش باید خوار و ذلیل بشه و رسوا عین مادر شوهرم و دخترای نجستش مدام دنبال این کاران منو با جادو طلسم ازبین ببرن ولی اسیب دیدم فراوان جسم و روحم درد میکنه کارم سالهست گریه شده سالها 😭اما هنوز ایمانم به معجزه خدا هست بارها و بارها نجاتم داده رد شده ازسرم خطر های بزرگ حتی مرگ ببخشید عذر خواهی میکنم امافقط بیلخ مونده براشون 😉دمت گرم خدا پشتت هست اقا ایمان دارم

          • 🙂

  • در ضمن اینم بگم که استاد میرزایی در مباحث های مختلفی که با هم صحب میکنیم همیشه از خدا و زیبای هایش و توکل به او صحبت میکنن طوری که بعضی وقتها به توکل و اعتمادی که استاد به خدا داره حسودیم میشه و کم میارم💕

    پاسخ
  • ان شاله قراره تو سایت استاد مقاله بنویسم و راه های کسب و کار و زندگی بهتر و تاثیر قانون جذب رو کاملا شرح دهم

    پاسخ
  • سلام جناب داش رضا
    من فکر میکنم شما به عمق مطالب من پی نبردین من نوشتم که اول خدا بعد قدرته ذهن
    من نگفتم قدرت ذهن خدای منه یا شماست
    بینید من خیلی چیزها میدونم و انشالله مقالاتم رو به استاد خواهم فرستاد و در این سایت قرارخواهد گرفت من دختری هستم اهل تفکر درباره این دنیا و همیشه هم جوابهامو از خدا به طریقی گرفتم
    من همیشه با خودم میگفتم این همه انسان و این همه خواسته تو هر ثانیه تریلیوها دعا از خدا اخه خدا مگه سرش درد میکرد این همه وقت بذاره برای همه
    تا اینکه به قانون جذب خدا پی بردم و تعاریف و کد نویسی هایی که خدا برای این قانون کرده و البته قدرتی به ما داده بنام قدرت ذهن که ما با این قدرت ذهنمان هرکاری میتونیم بکنیم و این کارها در قانون جذب تعریف شده توسط خدا
    ما چه انچه بخواهیم و چه انچه نخواهیم این قانون به ما میدهد چون خدا تعاریف و کدهایی دقیق برای این قانون وضع کرده مانند کامپیوتر
    مغز تو فرق بین خیال و واقعیت رو نمی دونه چه انچه بخواهی و چه آنچه نخواهی بهت میده پس باید بدانی چه فکر میکنی چه میبینی و چه میشنوی
    کسانی هستن که به خدا ایمان ندارند اما با این قانون میروند هرچه میخواهند رو بدست میاوڔند چون این قانون جذب تعریف شده یکسان برای تمام ذهنهاست چه کسانی که ایمان دارند و چه کسانی که ایمان ندارند اما
    همیشه یک جای کارشان خواهد لنگید و یا افکار شیطانی و بد خو اهند داشت
    اما کسانی همچون من با اعتقاد و توکل ۱۰۰%بخدا و بهره گرفتن از نعمت زیبای قدرت ذهنی که خدا به ما داده تمام کارهایمان زیبا و با ارامش و ۱۰۰%به موفقیت خواهد انجامید
    مثاله لامپتون عالیه اما نظرتون نادرست فرض کنیم خدا الکتریسته هست و انسانها لامپ و این وسط باید یک کلید باشه که همون قدرت ذهن
    تا شما این کلید رو نزنید لامپ روشن نمیشه و اون جریان الکتریسته هم کاری یا معجزه ای نمی کنه باید ما کلید رو بزنیم تا لامپ روشن شود
    نتیجه:
    خدا وقتی این دنیا رو افریده با نظم و نظام و قانونهای خاصی قرارداده که هردفعه نخواد به هر کسی یا موضوعی وقت تلف کنه این قانونها تعریف شده در این دنیا هستن که نظام کل افرینش دنیا رو به حرکت در میاورند و این عاااالی هست قدرت خدا همینجا مورد تحسین من است
    پس در این حین به ما انسانها قدرتی بنام قدرت ذهن با تعریفی نامحدود داده است و در این بین قانون های جذب که اگر ما خودمان رابا این قوانین و قدرت ذهن و توکل به خدا انجام دهیم میتوانیم به عرش اعلا برسیم
    توکل به خدا باعث میشود روحمان خدایی شود و از شیطان دور این ما هستیم که باید راهمان را با قدرت ذهنمان که خدا افریده پیدا کنیم و خدا بیکار نیست که هرثانیه به تمام انسانهاو تفکراتشان بپردازه کلید رو آفریده تا واسطه ای باشد برای خواستمون . کلید برق هست هر وقت تو دلت خو است لامپ راروشن کن و هر وقت خواستی لامپ رو خاموش کن
    دوستان این دنیا پر از رمزو راز هست یک زمانی ما فکر میکردیم که تنها موجودات این کهکشانیم اما با افشاگری ها و هک سایتهای ناسا فهمیدم که موجودات دیگر در کهکشان های دیگر نیز وجود دارند
    بپذیرید حقایق رو اونقدر با خرافات ها و شایعات و بی علمی زندگی نکنید هر روز مطالب جدید یاد بگیرید یک زمانی فکر میکردیم فیس بوک از همه بهتره بعد تلگرام اومد و بعد اینستا بابا علم اونی نیست که شما از گذشتگان به ارث بردید
    خود قران میگه بگردید دور جهان را تا بیابید علم های جدید و هر لحظه از خلقتهای خدا شگفت زده شوید

    پاسخ
    • من با نظرشما موافقم
      واین که میگی فرد بره کلید رو بزنه تا الکتریسیته وارد لامپ بشه این پاسخ منطقیه بلکه آدم باید اشتیاق داشته باشه و تسلیم خدا باشه و سعی و کوشش کنه درخواست کنه دعا کنه واینها به منزله کلید زدنه

      واینکه میگید خدابیکار نیست اصطلاح بهترش اینه که بگیم خدا کاربیهوده و عبث نمیکنه
      چون بگیم خدا بیکارنیست این تصور در ذهن تداعی میشه که خدامحدودیت داره و وقت نداره درحالی که خداوند فرازمان و فرا مکان هست و زمان رو اصلا خودش خلق کرده وتنها چیزی که باعث میشه خدا هدفمند کارکنه اینه که او حکیم وعلیم هست و نمیخواد کارعبث و بیهوده بکنه نه محدودیت زمانی
      وبنظرم درکنار این قانون جذب یک قانون دفع هم هست که این یکی خارج از حوزه قدرت فرد هست
      قانون دفع اینه که شمابنده خوبی هستی و به واسطه این خوبیت زیبایی ها و پیشرفتها وارد زندگیت شده اما مثلا همسایت یک شیطان صفته و چون آدم بدیه بدی ها و زشتی ها وارد زندگیش شده و یک شب می یاد از منزل شما سرقت میکنه و تمام زیبایی ها و موفقیت های زندگیتو میدزده یا همسر بدی گیرت می یاد یا شرایط اقتصادی مملکتت اجازه نمیده از یه جایی به بعد پیشرفتت ادامه پیدا کنه ویا حتی باعث پسرفتت میشه
      خلاصه اینکه این دنیا دنیای تضادها هست
      وفلسفه خلقت ما وهبوط ما از بهشت به زمین همین امتحان شدن و سروکله زدن با تضادها هست و راه مقابله با قانون دفع دیگه قانون جذب نیست
      و در این راه شما به شریعت که منطبق بر کتب آسمانی هست داری حالا هرکتاب آسمانی باشه
      و احتیاج به عقل داری و از قانون جذب هم استفاده کنی با اون تعریفی که گفتیم
      قانون جذب شد خدا و بندگان صالحش
      قانون دفع هم شد ابلیس و پیروان شرش
      و این نبرد ادامه داره تا بری بهشت اونجا دیگه تضادی نیست همش میشه جذب
      محدود به زمان و مکان هم نیستی
      منم که برم جهنم اونجا هم تضادی نیست همش قانون بدبختیه قانون جذب بدبختیه قانون دفع خوشبختیه
      پس نتیجه میگیرم که راز خوشبختیه خدا هست که نیرو و فرمان میشه برای ذهنم و روحم برای مقابله با اهریمنان هم قانون شریعتش که به من اجازه میده علف های هرز رو از بین ببرم به جامعه اجازه داده گردن رمال و دعانویس رو بزنن تا جن هارو وارد زندگی مردم نکنه دست دزد رو قطع کنی تا دزدی نکنه بره جذب کنه
      همسر زناکار و خیانت کار رو طلاق بدی یا سنگ سار کنی تا تعادل روانی آدمهای خوب رو بهم نزنه و کماکان بتونی به جذب خوبیها و بندگی خودت ادامه بدی

      کلا من با شما اختلاف نظری ندارم و این کامنت هم نظر خودمه و برای جبهه گیری بز علیه شما نیست ولی خوشحال میشم روی این کامنتم هم نظر بدی

      پاسخ
  • با سلام خدمت کاربر عزیزمان داش رضا
    جناب داش رضا و دیگر کاربران عزیز که مخالف صحبتها و نظریات علمی و عقلانی جناب استاد میرزایی هستید
    به عرض برسانم کسانی که با نظریات استاد مخالف هستند و نظریات استاد برخلاف میلشان و موجب کساد بازارشان میشود
    لطفا از سایت و کانال علمی محفل عاقلان علی لند خداحافظی کنند و با نظریات و خرافاتی که سالها نسل به نسل گشته و ملکه ذهنشان شده و حاضر به پذیرفتن حقایق و افشاگریهای جناب استاد بزرگوارمان نیست بیشتر از این موجب ناراحتی استاد و خودتان نشوید
    و بروید اگر راست میگویید کانال یا سایتی پیدا کنید که این رمالهآ برای کارشون دیدگاه گذاشتن و نظرات پربارتان را در انجا درج نمایید
    با توجه به شناختی که از شخصیت استاد دارم ایشون بسیار انسان نازنین و شخصیتی ارام و قابل احترام دارند و اگر استاد عصبانی شده و کمی با پرخاشگری جوابتان را داده علت شما نبودی علت اینه که استادمان از گول خوردن مردم بی خبر از همه جا ناراحت شدن و نمی خوان مردم بیشتر از این از این رمالها ضربه و سودجویی ببینند
    استاد نه جنه و نه شیطان ، انسانی است که همچون فرشته ها که خداوند در وجودش علم بسیاری قرار داه تا مردم رو اگاه کند
    در مورد نظریاتی که کاربران نوشته اند که قران به طلسم و جادو رو اشاره کرده بله استاد رد نمی کنه اما بدانید فلسفه تفسیر قران بسیار بزرگ هست و اینکه قرار نیست خدا همه چیزو تو قران بگه منظور خدا هم این هست کسانی که اومدن و نوشته هایی رو به اسم طلسم و جادو به خورد مردمان میدهند باعث میشه خود مردم خودشان را از طریق قدرت ذهنشون جادو کنن
    دقیقا استاد به اینها اشاره داره حتی تو خیلی از ایه های قران اشاره شده که با عقل و نه احساس عمل کنید ای جماعت ادعای قران خوان بروید و قران رو بارها و بارها با معنیش بخوانید ببینید درست به جواب استاد میرسد البته افرادی که قدرت تفکر ندارند واز نیاکانشان پیروی میکنن نخواهند فهمید درست مانند مردم احمق هندوستان که گاو رو خدا میدونن و میپرستن و یا بت پرستن
    وای استاد خوبه تو توی هندوستان نیستی و گرنه با گاو از روت رد میشدن 😅😅
    در ضمن این امریکایی ها میدونن که جن وجود داره و ما هم میدونیم و استاد هم میدونه و قران هم گفته وجود داره اما اگه دقت کنید استاد از دنیای جنها بقدری میدونه که یک امریکایی نمی دونه و هرگز هم در سایتش به دنبال جن رفتن و کارهای جن گیری اشاره نکرده و هیچ وقتم هیچ کس رو دنبال این کارها نمی فرسته چون میدونه اگه جنی وارد این دنیا بشه حتی مومن ترینش باعث اذیت اون جن و اذیت شما میشه
    عرضم به خدمتتون اگه نمی دونستین بدونید استاد از این امریکایی ها بیشتر میدونه چون ۱۸نظریه علمیش تو کتاب ۶۰ جدید و کاملا منطقی بوده که یکی از معتبرترین دانشگاها ی امریکا نظریاتشو جدید دونسته و برای استاد دعوت نامه برای شناختن بهتر نظریات استادفرستاده شده که ان شاله استاد تصمیم داره برای اثبات این نظریاتش حتما یه سر بره امریکا اما چون علاقش به کشورش ایران شدید هست و مردمش بیشتر به علمش نیاز دارن تصمیم داره تو ایران بمونه ورمردمو اگاه کنه
    استاد این مردم خرافه پرست وقتی تو رو قبول میکنن که کنفرانسهات تو امریکا برگزار بشه اخه چیکار کنن این احمق ها امریکا رو بیشتر از ایران قبول دارن
    استاد بخدا اگه شما تو امریکا بودی و این نظریات تو اونجا برای اولین بار گفته میشد همین داش رضا به سرتم قسم میخورد که راستو میگی چون این افراد امریکایی ها رو بیشتر از خودشون باور دارن برین ببینید که بزرگترین و پرفسور ترین انسانهای صاحب مقام و پولدار چقدرشون ایرانی هستن و تو امریکارندگی میکنن
    ایران بهشته اگه ما زیباتر و عقلانی تر ارتعاش بفرستیم
    در ضمن اون لشکر شیطانهایی رو که داش رضا میگه همه جا هستن بله هستن اما شیطان زادو ولد نمیکنه که میاد ذهنه ادمهای بی فکرو منطقی مثله شما و این رمالهای خانمان سوز و کاری میکنه که شما به شیطان و دستیارش تبدیل شین
    شیطان کارشو خوب بلده مطمنا شیطان الان داره تو مغزه تو هم کار میکنه که به استاد توهین میکنی
    🍁تا وقتی که لیوانتان از عقاید و مزخرفات پدران ، مادران و دوستان بی سوادتان پر باشه نمی تونید چیزی از حرفهای استاد بفهمید
    اینم بدونید که نسلهای قبلی همین پدر وماران بیشتر ما بی سواد بودن و درس نخواندن چرا تو زمان پدران و مادران ما مثلا موبایل نبود یا این همه پیشرفت و تکنولوژی چون سواد و اگاهی نبود
    من خانم افسانه با اطمینان کامل میگم :
    هرکی میخواد مطالب استاد رو درک کنه لیوان دانسته های اشتباه قبلی رو خالی کنه و یکربار هم به ازمایش نظریات استاد با ذهن بپردازه اگه جواب نگرفت
    من کلا از سایت علی لند خداحافظی میکنم

    پاسخ
    • دوتا کامنت شمارو خوندم
      وبا اکثر حرفهای شما موافقم و جای خوشحالی داره که میبینم یه خانوم اینقدر زیبا و دقیق ازاین چاه های ضلالت سحر و جادو وجن بگذره و به یه قدمی نور و ایمان و خدا برسه
      منم توی کامنتم گفتم مردم باید با سحر و حادو وجن آشنا باشن و باهاش مقابله کنن مثله شما که این چیزها رو میدونی و به واسطه این آگاهی که داری به نور رسیدی
      من نگفتم که مردم سحر و جادو رو بشناسن و ازش استقبال کنن و فکر کنن خبریه بعدش بدبخت بشن
      ااگه مردم مثله شما باشن و توکل به خدا کنن وقلب و روح و ذهنشون رو به خدا بسپارن و ازخدا کمک بگیرن و از شیاطین کمک نگیرن و مصداق آیه ایاک نعبد و ایاک نستعین بشن به سراغ طلسم نمیرن و اگه یه روزی هم خدای نکرده دشمنی اونها رو سحروجادو کرد در اونها اثر نمیذاره یا اگه هم اثر بذاره زود برطرف میشه
      فقط بایه بخش حرفهای شما مخالفم اونم اینه که شمامیگی قدرت ذهن
      من میگم قدرت ذهن نداریم هرچی هست همون قدرت خداونده
      مثله این که بگیم نورلامپ بخاطر قدرت لامپه واین اشتباهه نور لامپ بخاطر قدرت الکتریسیته هست نه لامپ و اگه جریان برق در اون نباشه و دو شاخش به پریز برق وصل نشه اون هیچ نوری نداره
      حالا شما هم مثله سلیمان اگه از فضل و کرم خداوند مشکلی ازشما برطرف شد یا پیشرفتی در زندگی شما محقق شد بگو هذا من فضل ربی
      این فکرهای زیبا که در سر شما و در ذهن شما جاریه همه رو الهاماتی از سوی پرودگار زیبایمان بدانیم و خدای نکرده نگیم که ما خالقیم ما میتوانیم فکر کنیم و خلق کنیم
      و کائنات بیشعوره و از این جور حرفها
      چون نصفش شرک به خداونده که انسان خودشو خالق بدونه و نصفش هم کفره که بگی بیشعوره
      به هرحال اگه ذهن ماآنچنان قدرت خدایی میداشت هیچکس از این دنیا نمی رفت هیچکس پیر نمیشد هیچکس حتی کسری از ثانیه سختی نمی کشید
      ما فقیریم و خدای عالم غنی و حمید است
      خودمان را بی نیاز از این ذات زیبا ندانیم

      وهموطنان عزیز هم با سحر و جادو و درمان آن که همان تلاوت قرآن و رقیه شرعی هست آشنا بشن و اینکه پیش دعانویس و رمال نرن چون به محض رفتن به اونجا شما از زیرولایت خدا در می یای و میری زیر ولایت برادر شیطان
      و در این شرایط دیگه جن وارد بدن و ذهن میشه بجای الهام مدام وسوسه میشی
      همش باید به همسرت شک کنی و افسرده باشی و ناامید باشی تااینکه توبه کنی یا اگه هم توبه نکنی چون جن وارد بدنت میشه سلولهای بدنت قاطی میکنن نصفشون سرطانی میشه و بجای ۸۰ سال باید توی ۴۰ سالگی بخاطر سرطان بمیری یا خودکشی میکنی یا به قتل میرسونی
      بذار ولی شما خدا باشه که نتیجش این میشه از تاریکیها به سوی نور خارج میشی
      نه شیطان و طاغوت که از نور به سوی تاریکیها خارج بشی
      الله ولی الذین امنوا یخرجهم من الظلمات الی النور والذین کفروا اولیاوهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات …
      خرج هم به شکل فعل مضارع آورده تا به ما بگه این خروج به سوی نور یا به سوی تاریکی مستمر و دائمی هست
      یعنی اگه مثله افسانه باشی هی هرسال بیستر ذهنت بازمیشه و پیشرفتهای اقتصادی و فرهنگی داری چون مدام برای اعتلای زندگیش الله بهش الهام میکنه
      ولی اگه مثله افسانه نباشی هی وسوسه میشی هی هرسال از سال قبل بدترمیشی و این انحطاط تا مرگ ادامه داره تا خوب و خوب به تاریکی برسی

      دوستان سوالی چیزی داشتید من در خدمتم

      پاسخ
    • سلام من به جن و پری و انس و موکل ایمان دارمحتی چیزهایی تو جهان هستی هستند موجوداتی که واقعا شاید خیلی ها از آن بی اطلاع هستند ولی انسان قدرت طلبه و همه چیز میخواد زیر سلطه خود قرار بده وبا قدرتهای ذهنی و فراماوراء وتلقین ذهنی به خواسته های خودش میرسه یا نمیرسه .حتی آدمی به یک میله اعتقاد داشته باشه تلقین میشه که اون اتفاق براش خواهد افتاد در یک آزمایش دیابتی سه گروهی انتخاب شد به گروه اول انسولین خیلی خوب زدند یه یکسری دوز انسولین کم زدن و به یک سرآب مقطر به همه هم گفته شد انسولین همیشگیه در آزمایش کسی که آب مقطر تزیق شد زودتر قندش پایین اومد چون تلقین بسیار تاثیر گذار بوده. ماهم در زندگی تلقین و باورها به خواسته هامون اثر میگذارد .ما میتونیم پیاده یه مسافتی بریم و به مقصد خواهیم رسید شاید طولانی بشه ولی میشه ولی یاد گرفتیم تاکسی دربست بگیریم و جن و پری و … هم مثل همین میمونند. ویکسری سود جو هم از این راه کلاهبرداری میکنند . من معتقدم انسان سیر ناپذیره و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست و هیچ موجودی جز انسان از حرف خدا سرپیچی نمیکنه طلسم و جادو …. همش اول بخدا میگی خدا نخواد هیچ برگی از درخت نیفته حتی اون جن و… به فرمانبرداری انسان در نخواهند آمد . من وجودشون انکار نمیکنم اما هنوز درفکرم چرا,خدا ما رو اشرف مخلوقات نامید.چون ایمان دارم انسان تکمیل تر میتونه خلق کنه.

      پاسخ
  • استاد این مطلبم بنویسم واقعا واقعیه حما بخونن کاربرهاتون
    چند ساله پیش یکی از دوستام بهم تعریف کرد که یه خانواده ای بودن که مدتی بود غرق مشکلات فراوان بودن اونقدر اون مشکلات تو زندگشون هرروز بزرگتر و بزرگتر میشد که کل خانواده دچار افسرده گی شده بودن تا اینکه به پیشنهادیکی ازدوستاشون رفت پیشه یه سید که دعا نویس معروف بود و همه بهش ایمان داشتن اون سید براشون یه نوشته توکاغذ نوشت و محکم اون کاغذ رو بست و بهشون گفت که این دعا قراره تمام مشکلاتتون روتایک هفته برای همیشه حل کنه تا به حال من هیچ مشتری ناراضی نداشتم ولی اصلا نباید درون نوشته اینکاغذ رو بخونید وباید واون کاغذرو روی درخت تو منزلتون آویزون کنید اون خانواده با شور و هیجان اون کاغذ رو گرفتن و تو حیاط روی درخت اویزون کردن بعد یکهفته درهای جدیدی به روی حل مشکلات این خانواده باز شده وتا عرض یکماه زندگیشون به روال عالی افتاد تا اینکه بعد از یکسال پدر خانواده یک روز کنجکاو شد و اون کاغذ طلسم رو باز کرد و با کمال تعجب دید که فقط اسم خدا توش نوشته شده
    نتیجه
    اون سیداز قدرت ذهن و باور اشخاص در حل مشکلات آگاه بود اون هیچ کاری نکرد فقط به اون خانواده گفت که حتما تایکهفته مشکلاتتان رو به حل خواهد بود
    اون سید کاری نکرد تمام کارهارو قدرت ذهن دسته جمعی اون خانواده با ارتعاش مثبت در حل مشکلات کرد
    دوستان اگه دقت کنید تو سایتهایی که میخواهین برین وهزینه کنید و دعا بنویسید اون دعا نویسه ازتمام جزییات مشکلتون از تون یه جوری با جزءیات میپرسه اون هیچی نمی دونه فقط تمام سوالاتی که باید بپرسه و جواب تو گفته هاتونه که اگر واقعا دعانویس هست رو نباید بپرسه و خودش باید بدونه بعد از اینکه همه چی زندگیتون رو فهمید یه نوشته تکراری داره براتون تایپ میکنه و میگه اینجوری حل میشه در واقعا این خوده شما هستین که با ذهنتون اگه باور داشتین هرچی دعا نویس بگه مشکلتون حل میشه اگه حل نشد بدونید که شما به دعای اون دعا نویس زیاد ارتعاش و اعتقاد نداشتین
    اگه دقت کنید اون رمالها تو کانالهاشون مینویسن افرادی که مشکلشون حل نشده باید خیلی به این دعاها و طلسم هاشون اعتقاد داشته باشن و کمی زمانش شاید طولانی بشه و یا حتی مینویسن میتونیدبرای اثر بیشتر یه طلسم قویه دیگه کنارش بدیم اثرش بیشتر باشه😅😅😅بعنی طلسم قبلیم اشتباه برات تزریق کردم اثر نکرد بازم سوالاتشون بیشتر خصوصی تر میشه یعنی خوده شما دقیقا با توضیحاتتون راه حلو بهشون میگین اونها یه طلسم قویتر به قوله خوشون خفن تر مثلا طلسم جنه فلان 😂 رو مینویسن
    بیچاره جنها بذارین اونها زندگی شون رو بکنن با این کار هم اگه اعتقادتتون قوی باشه مشکتون حل میشه البته ذهنه خودتون حل میکنه و چون اسم اون فلان جن رو اوردن شما بافکر کردن باعث میشین جنها وارد زندگیتون یا بدنتون بشه و خودتتون بعدها دچار مشکلات فراوان خواهید شد اونها دلشون بهتون نمی سوزه فکر جیب خودشن هستن
    دوستانم اگر دیدید جایی نوشته دعای فلان جن نرید سراغش چون اون جن با فکر کردن شما بهش وارد بدنتان و حتی بدن خانواده و مخصوصا بدن بچه هایتان میشود اون مشکلتون حل میشه اما مشکلات زیادی بهتون هم از لحاظ روحی و … میاد خونتون
    مواظب باشید
    بذآرین این جنهای بیچاره زندگیشون رو بکنن اونها هم مثله ما انسانها خوب و بد دارن
    ولی اگه بخواهین بیاد زندگیتون اون خوبشم بد میشه چون دعوت به این دنیا شدن و ناراحت خواهند شد و اذیت و باعث اذیت شما هم میشوند
    از استاد میرزایی میخوام تو سایتشون یک قسمتی رو باز کنن تا اشخاصی که تجربیات عقلانی دارند رو در اونجا بنویسن و تا مردم اگاه شن اولین نویسنده هم خودم خواهم بود💕
    ومن حتی بهتون میگم این رمالها از چه قانون هایی استفاده میکنن تا شما ها رو گول بزنن
    به امید اولین ها در ایران
    بیاید کشورمان را از جهان سومی در اوریم 💕

    پاسخ
    • عالی بود افسانه خانم🌹🌹🌹

      پاسخ
    • به نام خدا کمی بالاتر از دوست خودمون علی دعوت کردم برای مواجهه حظور ی و نوشتم که خانواده من نسل اندر نسل عالم به علوم غریبه بوده اند و نیز ،اما آنچه در این مقال مهمتر جلوه می نماید آنست که متاسفانه در جامعه کنونی ما برداشتی کاملا اشتباه از علوم غریبه رایج گشته و همه آنرا در ارتباط با اجنه و موکلین مختلف میدانند حال آنکه این تلقیناتی است که توسط رمالان و دعا نویسها به جامعه تزریق شده و عمده کسانی که در پی حل مشکلات خود نزد دعا نویس و امثالهم می روند افرادی هستند که نمی خواهند زحمت اندیشیدن را تحمل کنند اصلا کجای قرآن کریم آمده که برای مثال یک جن قدرت حل مشکلات بشر را دارد دوستان عزیز طلسم نوشتن ،دعا نوشتن حتی برای امور خیر از کثیف ترین و شیطانی ترین راه هایی است که یک فرد میتواند برای حل به اصطلاح مشکل لاینحل خود و یا احیانا برای ایجاد گشایش یا گره در کار دیگری به آن متوسل شود تمسک جستن به چنین کارهایی عین اهانت است به ذات باری که گویی فرد ساحر یا مراجعه کننده خلقت عقل را کاری بیهوده پنداشته است ،باز دیگر می گویم با آنکه عالم به علوم غریبه هستم و این علم را نسل به نسل و سینه به سینه حفظ منو ده ایم اما به شدت همه را از این کار نهی می نمایم و قویا میگویم نه خودم ونه گذشتگانم تا به حال نه دعایی نوشته ایم و نه طلسمی رقم زده ایم که اصولا این کارها را از علوم سحر می دانیم نه علوم غریبه

      پاسخ
      • و دوست عزیز من هم شمارمو بهتون دادم جهت هماهنگی ملاقات حضوری! ولی از شما خبری نشد! دریغ از یک اس ام اس حتی! بازم میدم تشریف بیارید ملاقات حضوری و علوم غریبه تون رو نشونم بدین! همونجا بهتون ثابت میکنم هیچ علمی ندارین و علوم غریبه از دم مزخرفاته! در حقیقت نسل اندر نسل در اشتباه بودین و نا آگاه هستین! و متاسفانه دارین این اشتباه و نا آگاهی رو همچنان ادامه میدین!

        پاسخ
      • سحر و جادو وجود داره از اول هم وجود داشته انکار نمیشه مگر نبی مکرم اسلام را سحر نکردند حدیث داریم که خداوند متعال سوره فلق را نازل کردند
        توی منطقه ما بعضی افراد برای خودشان تعویض میگیرند که تیر بهشون نمیخوره و اسیب نمیبینند که اصطلاحا میگند تیربند شدند و علم هیچ توجیح منطقی براش نداره برادرا خواهرا قبول کنید سحر و جادو وجود داره خدا هیچ کس رو گرفتار نکنه و همچنین چشم شور و نظر در حدیث امده که چشم شور شتر را در دیگ میبرد و انسان را در قبر مطالبی که فرستادم همه را تجربه کردم
        موفق باشید

        پاسخ
  • سلام استاد عزیز
    کاربران حتما بخوانید واقعیت دارد👇
    من خودم از اول به هیچ دعا و جادویی اعتقاد نداشتم اما مادرم خیلی اعتقاد داره خیلی وقتها هم دیگه واقعا مسخره میکنم از این اعتقادش یه بار برای من یه مشکل بزرگ پیش اومد مادرم رفت و از شهرستان از معروف ترین دعا نویس شهر که سرانگشت همه بود به مبلغ ۳۰۰هزار یه دعا برام نوشت و بهم داد منم خیلی اعصبانی شدم بهش گفتم چرا این کارهای مسخره رو انجام میده گفتم اگه خدا بخواد این مشکل به یه طریقی حل میشه اینم بگم من میخواستم از اون مشکل رد شم ولی مادرم میخواست اون حل شه اما چون دلشو نشکنم با بی میلی گرفتم و هرچی گفته بود با بی میلی انجام دادم شاید باورتون نشه اما استاد چون به هیچ عنوان اعتقادی به این سحرو جادو ها نداشتم نه تنها اثر نکرد بلکه همونی شد که من میخواستم درست برعکسه خواسته مادرم وبعد ها وقتی تو خونه تکونی اون دعا رو پیدا کردم نگاه کردم خندم گرفت و پارش کردم و انداختم دور
    من به قدرت ذهن باور دارم اگه ببینم که یه مشکلی برام پیش اومده شب هنگام چشمهامو میبندم و بایک هاله متصل میشم به خدا و از خدا میخوام تمام افکار منفی رو که روی این مشکلم هستن حذف کنه و خودم با یه ماجرا سازی ذهنی تمام افکار و منفیات رو به صورت یک نخ تصور میکنم که اومدن روی من و من با قدرت خدا در یک ان اون نخ ها رو پاره کرده و به نور هدایتشون میکنم
    باور کنید از فرداش اون مشکلم حل میشه
    راه حلشم ابداع ذهنی خودمه چون من روی قانونهای ذهنی خیلی آزمایشات ذهنی انجام دادم و نتایجش هر دفعه منو شگفت زده میکنه
    من الان خیلی خوشبختم منی که تو غرق مشکلات میخواستم چند بار خودکشی کنم اما الان با قدرت ذهنم خوشبخترین و شادترین دختر روی زمینم
    فقط ذهن و فقط متصل شدن به انرژی بی حدو حساب خالقمان خدا کفایت خوشبختی فراهم میکنم
    به امید اولین ها در ایران
    استاد موفق باشی و من حمایتت میکنم چون تجربه کردم و به چشم قدرته ذهنو دیدم
    استاد اینم بگم من اوایل اونقدر توکلم به خدا بود که یه دفعه بدون اینکه اصلا از دنیای جنها چیزی بدونم فقط با توکله فوقا العاده به خدا و ایمان به قدرته ذهنم جن گیری از یک شخص در حاله مرگ کردم و تونستم اونو از مرگ نجات بدم واز اون روز فهمیدم دنیا براساس ۲پایه هست خدا و قدرت ذهن

    پاسخ
    • بیسار عالی. راه درست همینه افسانه خانم. همه چیز خدا و ذهن

      پاسخ
    • دوست عزیز بنده به دعا اعتقاد دارم خیلی هم زیاد چون اثرش دیدم اما اما به دعای خیر خوبی در باره خود یا دیگران اما دعا درمورد شر وضرررساندن به دیگران اصلا دعا عمل نمیکنه چون مستقیما صفت عدل خدارو زیر سوال میبره

      پاسخ
    • سلام
      مطلبتون زیبا بود و به دل نشست
      کاش منم قدرت شما را داشتم یا راهشا بلد بودم
      یه صدایی هست که اختیار فکر کردن و ازم میگیره خیلی وقتا و مجبور به تکرار اون صدا میشم و حس میکنم اطرافیانمم متوجه میشن چون عکس العمل نشون میدن
      نمیدونم شاید فکر کنید دیوونم اما حقیقته
      کاش منم میتونستم راهی پیدا کنم تا رها بشم
      خیلی دوست دارم یه نفس راحت بکشم
      اما ته دلم روشنه اینجوری نمیمونم
      مطلب شما بهم انگیزه حرکت داد
      اگه تونستید راهنماییم کنید چطور ارتباط برقرار کنم با خدا واز ذهنم کمک بگیرم

      پاسخ
    • موافقم، به نظر منم دعا و طلسم همگی تلقین هستش، شاید در گذشته میخواستن مارو با قدرت ذهنمون اشنا کنن اسمش رو نمیدونستن و بجای جذب بهش میگفتن طلسم وجادو، قدرت ذهن از همه قدرتها بالاتر هست و نظرمنم اینه که روی قدرت جذبتون کارکنید مطمعن باشید هرچیزی رو بخواید بدست میارید .

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: طلسم چیست؟ آیا طلسم حقیقت دارد؟ […]

    پاسخ
  • سلام داداش دمت گرم که انرژی و وقت میزاری واسه روشنگری و پاک کردن ذهن مردم از خرافات…امید که موفق باشی…
    راستی بابت اون چالش که گذاشتی این حقه بازا معمولا اسم مادر رو میپرسن نه پدر.

    پاسخ
    • این رمالا و دعا نویسا و علوم غریبه کارا و کلا همه کسایی که ادعای ارتباط با اجنه و موکل و این چیزا دارن مرداشون کسایی هستن که زن و بچه و بخصوص دخترای جوونشونو خیلی راحت با پول عوض میکنن! اینا زنا زاده هایی هستن که از شرف بویی نبردن! این علوم غریبه کارای زن هم کسانی هستن که با پول هر بخشی از بدنشونو در اختیار دهها نفر قرار میدن! این بدبختا هنر داشتن برا خودشون کاری انجام میدادن! نه اینکه تن فروشی کنن! این احمقا امرار معاششون با لوات گری هستش! الان منتظرم طلسمم کنن ببینم اصلا عرضه این غلطا رو دارن؟! اونایی که به این جماعت پول میدن متاسفانه احمق ترین قشر کشورمون هستن! این علوم غریبه کارای بی شرف میدونین با کلاهبرداری هاشون چه زندگی هایی رو ویران کردن؟! میدونین چه درد و مرضای لاعلاجی مردم گرفتن بابت آت آشغالایی که این علوم غریبه کارای پوفیوز به خوردشون دادن؟! اصلا همینکه باورای مزخرف طلسم و دعانویسی و این چیزا رو بین مردم رواج دادن جنایته! به نظر من مجازات این افراد فقط و فقط باید اعدام باشه. دست من بود همه این جماعت رمالا و دعا نویسا و علوم غریبه کارا و ساحرا و کلا این کلاهبردارا رو اعدام میکردم و با انقراضشون آرامشو به مردم بیچاره برمیگردوندم.

      پاسخ
      • اینکه میگی رمالا و دعا نویسها باید اعدام بشن
        توی اسلام هم هست که جادوگرباید گردن زده بشه
        ولی جادو و طلسم رو بعنوان یه چیز بد و واقعی باید مردم بشناسن
        تابتونن در مقابلش از خودشون دفاع کنن
        از نحوه نوشتن جملاتت هم مشخصه که خیلی زود و به شدت اعصبانی میشی و همین خودش نشون میده که یا طلسمی یا جن زده ایی
        شما فکرمیکنی یه آدم طلسم یا جن زده باید مثل توی این فیلمها صورتش برعکس بشه جیغ بزنه صداش وحشتناک بشه اینها قسمت سخت ماجراست
        اماقسمت نرمش همینه که اضطراب داری افسرده ایی پرخاشگری
        تازمانی که دوست دختریا دوست پسرته هیچکس از اون برات بهتر نیست
        به محض حلال شدن و ازدواج گیر و لج بازی ها و دشمنی شروع میشه

        البته من یه رازی رو که بخوام بهت بگم اینه که شیطان و لشکریانش بدجور توی کشورما جولان میدن و کار فقط کار خداست که نجاتمون بده

        پاسخ
        • نظرتون از دم اشتباه بود ولی خیلی باحال نوشته بودین تاییدش کردم یکم سرگرم شیم خخخخخخخ 😊

          پاسخ
          • جادوگر وجود ندارن یعنی شما داری قسمت بزرگی از زندگی حضرت موسی و عیسی رو تکزیب میکنید

          • دوست عزیز در عصر حاضر چیزی به نام جادو و جادوگر وجود نداره! حالا چه خوشتون بیاد چه نیاد!

          • در عصر حاضر هم هست ولی هرکس با ذهنیتش شخصیت خودش رو میسازه بگه مثلا یکی فکر میکنه نیست این چیز ها، درصورتی که گذشته رو درس نگرفته یا بهش اهمیت نمیده و در لحضه زندگی میکنه مانند رژیم غاصب اشغال گر اسراییل الان طرز فکرشون جوری هست که میگن ما به خدا احتیاجی نداریم خودمون میتونیم از پس همه چی بر بیایم نعوذبالله واسه همین میترسند از مرگ که زنده بمونن و میدونن شاید خدایی هست که ازش میترسند،طبق روایاتی که بوده قوم بنی اسراییل کارهای ماوراطبیعه میکردن و با اجنه در ارتباط بودن و الانم تا جایی که شنیدم و تحقیق کردم هستند،من درموردش قبلا میگفتم بله اصلا این چیزا خرافاته و وقتی ماجراهایی از اطراف شنیدم بیشتر خواستم بدونم واقعا همچین چیزی هست یا نه ، تاریخ و سوال از طلبه و بزرگان دین کردم و سبک سنگین کردم تا یک روز توی زندگی خانواده ما اتفاق ترسناکی افتاد جوری که ما برامون اگه همون لحظه بودیم که بودیم همه چی عادی بود با چشم ولی طرفی که اون موجودات رو میدید از ترس داد میزد کمک میخواست طرف که میگم یک خانم محجبه و پاکی بودن که یک شب به محض رفتن برق در اتاق باد باز کرد و طرف قربانی از ترس میگفت اونارو ازم دور کنین ولی کسی نبود ما هم خیلی ترسیدیم و رفتیم پیش دعا نویس بردیمشون و دعای نوشتن واسش توی گردن اویزون کردنش به محض این که این دعا ازش دور بشه باز چیزهای عجیب میبینه و اذیت میشه،حقیقت اینه اجنه در میان مردم میتونن بیان و اگر شنیذه باشید اجنه ها هم خوب هست و بد مثل ادمها

          • ممنون بابت نظرتون

      • متاسفانه باید گفت طبق روایات و قرآن مجید این وقایع وجود داره ولی با این تفاوت که الان شده محل وراندرآمد شیادها و همین امر باعث شده که از نطر اعتقادی این مسئله بره زیر سوال تا حدی که ملت اینقدر به خرافات اهمیت میدن پناه به استکان های قهوه میبرند .شیادی با استفاده اهل از این قضایا متفاوت هست
        همآن طور که در آیات قرآنی هست که دو فرشته در سرزمین شام برای همین کار فرود اومدن و طبق آیات بدون اذن الهی به یاد دادن سحر و جادو اقدام کردن و مجدد میگم هر کسی توان انجام آن رو نداره ولی اینکه به عده به نام طلسم بخصوص برای روابط زناشویی چه وصل کردن یا جدا کردن از این طریق کلاهبرداری میکنند بر کسی پوشیده نیست و همین امر باعث میشه اصل قضیه زیر سوال بره .مراقب انسان های شیاد باشید و اعتماد نکنید

        پاسخ
  • Avatar
    آرش خفن 🙂
    ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۱

    بخدا اینایی که تو کامنتا میگن وجود داره خودشونم میدونن وجود نداره ها فقط دوست ندارند باور کنند ( آخه میدونی اینجوری ماورایی تره /: )

    پاسخ
  • کسی سحرو جادو رو واقعا وعمیقا قبول داره که واقعا زندگیش تحت اشعاع جادو وطلسم قرار گرفته باشه و با پوست خونش حسش کرده باشه منم الان به خانواده ام بگم هیچکدومشون نمیپذیرن ولی من متاسفانه گیر خانواده ای افتادم که تمامی کاراشون رو بادعا وسحر وجادو انجام میدن و من به عینه دارم همه تغییرات رو میبینم وطلسم و گره درزندگی دیگران انداختن هست

    پاسخ
    • دوست عزیز همه اینا ناشی از اتفاق و یا رفتارهای اشتباه خودتونه. شما رفتار درستی داشته باشید هیچ اتفاقی نمیفته! مثلا الان کسی جرات داره بیاد و منو طلسم کنه!!!

      پاسخ
      • سلام .
        تسخیر بعضا اجنه و بیشتر شیاطین برای اختلال در امور زندگی انسانها امری واقعی و حقیقی هستش.بین حقیقت و انچه در کتب مذهبی و غیر مذهبی آمده فاصله از زمین تا آسمان است.میدانم که فهم و درکش مشکله ولی هست. اما همه در تصرف و ید قدرت خداوند و اولیائ بحق اوست. از سخن اصلی دورماندیم و میدانم که درست فهم نکردیم. بدان کل عالم همچون یک سیب در دست مردان خدا بوده و بر اطراف عالم و حالات افراد موجودات کائنات محیط میباشند. هیچ چیز در عالم ملک و ملکوت و جبروت بر آنها پوشیده نیست و تنها راه امان ماندن از شرور عالم توصل به خدای جلیل و اولیائ اوست.در پایان در پاسخ به چالش جنابتان در مورد طلسم شخص شما دوستانه نصیحت میکنم که از خیر این چالش بگذرید.
        یا علی.

        پاسخ
        • سلام ممنون بابت نظرتون. ما واقعیت ها رو میگیم ولی تحمیلشون نمیکنیم! قبول کردن و نکردن واقعیات دیگه با شماهاست. هر کسی مسئول زندگی خودشه!
          در رابطه با چالش هم به عمد این کارو انجام دادم چون با چیزی که وجود نداره نمیتونن به من آسیبی برسونن!

          پاسخ
          • جناب بیک میرزایی شخصا به وجودتان افتخار میکنم🌹
            با هر فرمولی که حساب میکنم ،آن کس که خاورمیانه را جهان سوم نامید،یقینا بیشتر از سه توان شمردن نداشت…
            و متاسفانه با این افکاری که هم میهنانمان دارند ،هیچ امیدی به نجات و رهایی از جهل و نادانی نمیتوانم مشاهده کنم.
            فقط میتونم بگم ازشما ممنونم،چون خودم قربانیه این خرافات در زندگیم هستم ،به دلیل اینکه با همسرم در راه چرندیات همراه نشدم،از من جدا شد.

          • سلامت باشید دوست عزیز. ایشالا زندگی بهتری رو شروع میکنین.

  • سلام
    مشکل شما آقای علی این هست که فکر میکنید عقل کل جهان هستی هستید…. و بسیار از خود راضی هستید که همچین فکری میکنید.
    شما از متافیزیک و علوم غریبه و سحر و جادو چه میدونید که اینقدر با اطمینان حرف میزنید… درخت هر چه پربار تر باشه سر به زیر تر میشه…. شما اگر سحر و جادو و طلسم را نفی کنید یعنی… پس لطفا با تفکر و کمی مطالعه حرف بزنید.
    البته شاید دلایلی پشت تمام این بحث های شما باشه و خودت هم به طلسم اعتقاد داشته باشی ولی………………………..

    پاسخ
    • دوست عزیز به دلیل اینکه پدر و مادرتون در تربیتتون کوتاهی کرده بودن و سرشون جای دیگه ای گرم بود زحمتش گردن من افتاد و مجبور شدم تک تک توهینایی که کرده بودین رو از کامنتتون حذف کنم!
      دوست عزیز اتفاقا از سر مطالعه هستش که به این نتیجه رسیده ام که سحر و جادو مزخرفاتی بیش نیستن! از طرز صحبت کردنتون و فحش های رکیکی که دادین کاملا مشخصه که شما شیادی به دور از شرف و انسانیت هستین که از طریق همین سحر و جادو و رمالی و گول زدن مردم و بدبخت کردن مردم دارین امرار معاش میکنین واسه همینه که کسب و کارتونو با مقالات من در خطر میبینین و دیوونه میشین! لازم به ذکره که ینده اندازه تار موهای سرتون مطالعه داشته ام و دارم! درحال حاضر باسوادترین متافیزیک دان ایران و تنها متافیزیک دان علمی ایران من هستم و حالا حالاها سواد استاد متافیزیکی حتی به انگشت کوچیکه بنده نمیرسه! شما یه نگاه به سوابق بنده بندازین متوجه صحت حرفام میشین!
      موفق و پیروز باشید…

      پاسخ
  • درود برشما
    طلسم و جادو حقیقت هست چون در قرآن از سحر و جادو صحبت شده . اگر وجود نداشت که در کتاب مفاتیح الجنان دعا برای بخت بسته دختران یا خیلی از دعاهای باطل سحر وجود نداشت . پس بدونید که جادو حقیقت داره که در قرآن برای درمان آن آیاتی ذکر شده .

    پاسخ
  • پس طلسم و جادو خرافاته . مشکلی نیس اسم خودت که علی اسم پدرتونو بهم بگو تا بهت طلسم و جادو رو نشون بدم خرافاته یا نه

    پاسخ
  • آیا آنقدر شجاع هستید که با بنده حقیر مواجهه حظوری داشته باشیدخانواده من نسل اندر نسل وارث علوم غریبه هستند البته تی یک بار هم برای کسی دعا یا طلسم ننوشته ایم و نخواهیم نوشت

    پاسخ
    • لطف کنین هر موقع تشریف آوردین اردبیل، با من تماس بگیرین بچه ها رو بفرستم دنبالتون بیارنتون دفتر من. حالا ببینم شما اونقدی شجاعت دارین که بیاین یا نه. نگران چیزی نباشین در کمال احترام باهاتون رفتار میشه.
      با احترام

      پاسخ
    • سلام میشه اگه واقعا علوم غریبه بلد هستید بگید من مشکلم تو زندگی برای چی هست هر چقدر هزینه هم بخواید میدم

      پاسخ
    • ببخشید ولی اگه شما بلدید برای چی باید این فردی بسیار مهم در جامعه رو طلسم کنید چی بهتون میرسه
      وقتی وجود داره خوب شما چرا انقدر اصرار دارید کسی رو طلسم کنید
      یک حرفی زدن دیگه اثباتش کنید نه اینکه کار رو بیاین با بکش بکش تموم کنید

      پاسخ
  • دوست عزیزم من علوم غریبه بلدم حاظر به مواجه حظوری هستید

    پاسخ
  • از نظر علمی کل متافیزیک مردوده نه دعا و جادو
    لطفا در این مورد سراغ علم نرید
    و وقتی در مورد چیزی اطلاعات ندارید در موردش مقاله نذارید

    پاسخ
    • من واقعا نمیدونم بعضیا حرف نزنن فکر میکنن ملت راجبشون فکرای بد میکنن. وقتی سواد کافی ندارین لطفا کامنت بی مورد نذارین.
      با احترام

      پاسخ
    • شما الان موافق سحر و جادو هستین یا مخالف میگین هست یا نیست

      پاسخ
      • خرافات و مزخرفات مختص دیوانه های جهان سومه

        پاسخ
        • واقعا همین کارهات معلومه طلسم شدی
          مردم دارن میگن توی قرآن اشاره شده به جادو
          بعد تو از پیش خودت میگی نه نیست
          بعدش مشخصات میدی ای جادوگران من را جادو کنید
          خوب حالااگه جادو شدی و مثلا سروسامان تا آخر عمرت نگرفتی این مخاطبین سایت تو از کجا بفهمن
          بنظرم مردم باید این حقیقتو بشناسن و راه های درمانشو و پیشگیریشو بفهمن نه اینکه تکذیب بشن و صورت مساله رو پاک کنی
          بعدش نمی دونم چرا امثال شماها جوگیرهستید فکر میکنید راه علم و پیشرفت از این میگذره که چشماتو روی بعضی از حقایق قرآنی ببندی و بعدش همینطوری دیگه سرتاسر علم و تکنولوژی همه جا رو ورمیداره
          الان مثلاهمین آمریکایی ها در مورد جن یا طلسم فیلم ترسناک درست میکنن که ۹۰ درصدش هم حقیقته اینها عقب افتاده شدن
          یامثلا یکی بدون هیچ دلیلی دچار افسردگی یا اضطرابه با یه روش ساده دینی این حالش خوب بشه و آدم نرمال بشه بهتره یا بره پیش روانشناس سالهای سال قرض بخوره و پول خرج کنه و آخرش هم خودکشی کنه بهتره؟؟؟؟
          پس پسرجان یه کم عمیق فکر کن
          اون گرونی ها هم که میگی اولش همه فکر کردن موقعیت خوبیه بنظرم فقط خودت بودی فکر کردی موقعیت خوبیه و بعدش کله پا شدی
          وگرنه مردم میدونن گرونی از یک درصدش هم بده کسی نمیگه موقعیت خوبیه

          پاسخ
        • پس تو که کلام قرآن در مورد سحر را یقین نداری ییک دیوانه کافر بیش نیستی. الکی اسم خودت را نگذار مسلمان شیعه !

          پاسخ
          • اولا درست صحبت کن همه ما مسلمانا قرآنو قبول داریم و این موضوع هیچ ربطی نداره! درثانی کامنت اولتون اونقد بی شخصیتانه بود که مجبور شدم پاکش کنم بخاطر تربیت اشتباهی که والدینت بهت دادن!
            ضمنا از تو که اینقد بی سواد هستی که ایمیلتو نوشتی “www.mojgan1347moradi@gmail.com” و هنوز شعورت نرسونده که ایمیل “www” نداره بیشتر از این مزخرفات انتظار نمیره! احتمالا دعانویس و رمال هستی بی سواد خرافاتی معلوم الحال! 🙂

          • ببخشید ولی اگه شما بلدید برای چی باید این فردی بسیار مهم در جامعه رو طلسم کنید چی بهتون میرسه
            وقتی وجود داره خوب شما چرا انقدر اصرار دارید کسی رو طلسم کنید
            یک حرفی زدن دیگه اثباتش کنید نه اینکه کار رو بیاین با بکش بکش تموم کنید

          • نگران نباشین ایشون با چیزی که وجود نداره نمیتونه بلایی سر من بیاره 🙂

          • ببخشید ولی اگه ایمیل رو با www. نمینویسن سایت چجوری تایید کرد ایمیل رو ؟؟؟

          • ایمیل رو هرجور بنویسین فقط یه @ بذارین سایت قبول میکنه

          • کاری به طلسم و … ندارم، ولی اینقدر افکارت احمقانه س که اصل اسلام رو در شیعه بودن میبینی،
            حقا با انسانهای مثل تو واژه جهان سومی لایقمونه

    • والادوست گلم علم متافیزیک و فلسفه بسیاری ازرشته های امروزی رومشتق کرده متافیزیک مادرهمه ی علومه اون وقت شمامیفرماییدعلم متافیزیک رو ردمیکنه؟؟؟؟

      پاسخ
      • کجای کره زمین من گفته ام علم متافیزیک رو رد میکنه؟! مگه طلسم متافیزیکه؟!!! طلسم خرافاته! خرافات یعنی چیزی که وجود نداره ولی میگن هست!

        پاسخ
      • منم خیلی دوست دارم که باور پیدا کنم که این چیزا حقیقت نداره و فقط بخاطر تفکرات اشتباه و خرافی ملت ب وجود اومدن ولی یه اتفاقاتی تو زندگی من و خونوادم افتاده که اگه براتون بگم شمام بدون شک اعتقاد پیدا میکنید

        پاسخ
  • میشه توضیح بدید نفاسات فی العقددر قران منظورش کیا هستند؟اگه دروغه چرا خداوند درکتابش اینو گفته؟سحر وجادو حقیقت داره ولی ساحر وجادوگر هر کسی نیست اینا دروغیند تعداد کسانی که به علوم غریبه تسلط دارن به اندازه انگشتان دسته

    پاسخ
    • این نظر شماست و از نظر علمی این امر کاملا مردوده.

      پاسخ
    • بله بنده با نظر شما موافقم تنها کسانی میتونن که با علوم غریبه مسلط باشن از دعا توقران اومده باعث جلوگیری از قضا وقدر الهی میشه پیامبر رو در ای ۵۲ سوره نون والقلم خدا سفارش به گرفتن رقیه همون دعا میکنه

      پاسخ
  • داداش این مردم بیدار نمیشن چون دیدگاهشون احساسیه نه عقلانی

    پاسخ
  • منم مثل شما فکر میکردم که خرافات هست
    حتی اشارات قران و‌خود قران رو شک داشتم
    به تکرار دیدم که واقعا تاثیر دارن
    نمیخوام زیادی توضیح اضافه بدم ولی واقعا در چندین مرحله و نسبت به چند نفر و در خصوص موصوعات مختلف تاثیر طلسم رو دیدم

    پاسخ
    • اتفاقی بودن

      پاسخ
      • طلسم الان واقعیت نداره هرکی بگه دروغ گفته مگر کسی باشه واقعا با اجنه در ارتباط باشه

        پاسخ
    • سلام خدمت همه‌ی عزیزان‌… ببینید حرف های این آقا کاملا صحیحه و این شر و ور ها رو باور نکنید و گول نخورید…اینایی که میبینید تو تلگرام کانال دارن و رضایت مشتری ها رو میفرستن بدونید که همش جعلیه و اینکه یه یاروی بی سواد رو کاغذ نقاشی میکشه و یه چندتا چرت و پرت میگه و یه دفعه انگشتر میچرخه…شعده بازی بیش نیست…ولی اگر مطالعه زیادی کنید یک مسائلی وجود داره که در شرایطی جن احظار میشه و در یک صورتی شما هم دارای نیرو های ناپاک مثل گذر از دیوار و… میشید که عاقبت نداره و در جهنم به سر خواهید برد…
      با تشکر.

      پاسخ
  • سلام الان منو نامزدم یک ماهه ازهم جدا شدیم س روز قبل از عقدمون الکی بیخود و بی جهت زد زیر همه چیز درصورتی ک شب قبل از این اتفاق خیلی باهام گرم و صمیمی بود میگن طلسمش کردن حالا نمیدونم واقعا طلسمش کردن یا ن اون بدون من ی لحظه م دووم نمیاورد الان یک ماهه رفته پشت سرشم نگاه نکرده فامیلای مامانش اهل جادو وجنبل هستن اونا همشون چشمشون دنبال نامزد من بود میگن همونا طلسمش کردن اگه خرافاته پس چرا زندگی منو نابود کرده

    پاسخ
    • سلام. بابت جداییتون متاسفم ولی ممکنه بگین رو چه حسابی میگین بابت جادو بوده؟

      پاسخ
      • ب نظر من که واقعیته چون من دارم با چشمم میبینم که زنی شوهرش رو چنان مجذوب خودش کرده که هر کاری زنش میکنه مرد عکس العملی نشون نمیده ‌کاملا مطیع اونه

        پاسخ
        • دوستان همه نظر میدن بنده میخوام بدونم کسی هست اشنا به علوم غریبه باشه نه متافیزیک یه چیزی میخوام بگم واسه اونای که دانشی درباره علوم غریبه دارن تنها کسی میتونه طلسم کنه که با جن در ارتباط باشه که الحمدالله از زمان پیامبر خاتم براساس سوره جن دیگه کمتر کسی سراغ جن میره چون ارتباط شون با اسمان هفتم قط شده

          پاسخ
  • وثتی ک بدون هیچ دلیل منطقی حرف میزنین ونطر میدین پس سایتتونوو ببندین کمی تحقیق کنید ببینید چقدر طلسم ها وجادوها درزندگی انسانها اثر منفی گزاشته

    پاسخ
    • اینجا محفل عاقلان هستش، فکر کنم اشتباه اومدین!

      پاسخ
      • سلام من با نظرت تو بعضی چیزا هم عقیده ام ولی اینم یادت باشه ما علومی داریم بعنوان علوم غریبه که اگر کسی مسلط باشه کارهای خارق العاده میکنه

        پاسخ
        • بله حرف شما درسته ولی تعداد این افراد در کل جهان انگشت شماره،اینا که تو بوق و کرنا میکنن،اگه برین پیششون میبینین تو حاشیه شهر و وضع مالی بد، محتاج ۱۰ تومن تو و من هستن، اگه راست میگن برا خودشون یه کاری بکنن.کسی که علوم غریبه میداند،سیر و سلوک داشته تا به این مرتبه رسیده، با موجودات برزخی در ارتباط است و در این دنیا سیر نمیکند مانند آیه الله بهجت یا شاگردان ایشان و ..

          پاسخ
      • Avatar
        فاطیما محمودآبادی
        ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۴۹

        آقای میرزایی من با خودهیپنوتیزمی تونستم رتبه کنکورمو تغییر بدم و برگردم ب ۴ سال قبلی ک کنکور دادم ب نظرتون واقعا امکان پذیره؟ 😂😂
        من حتی بعضیارو بدون اینکه خودم بفهمم هیپنوتیزم میکنم
        اگ بخوام منطقی و عاقلانه ب این موضوع نگاه کنم طلسمی در کار نیست فقط تلقین و هیپنوتیزم درسته؟

        پاسخ
    • Avatar
      رضا اسماعیلی
      ۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۳:۱۰

      شما یه جمله نوشتی سه چهارتا غلط تایپی و املایی داشت جملتون. گیریم غلط هم نداشت .. یه جمله بی محتوا و …

      پاسخ
  • باسلام متآسفانه بعضی این علم شریف آلوده کردن به این مسائل ناخواسته
    زیادواردبحث نشیم سحروجادو وجودداره این علم پیچیده واثبات شده درقرآن وجودداره خدادرباره یکسری ازاین پارامترهاواطلاعات ضرررسان سحرگفته زن ومردی که عقدمیکنن وبین ایناروابط عاطفی بسته میشه وهمونطورکه طلاق وجودداره یعنی کندن وبستن ازهم جداشدن میتونن باسحربین زندگی زن ومرد سدراه بندازن گره بندازن پس سحروجادووجودداره

    پاسخ
    • با تشکر از کامنت شما دوست عزیز.
      علوم الهی کاملا جدا از متافیزیک هستند. متافیزیک یک مبحث کاملا علمی میباشد. دعا نویسی و طلسم به هیچ وجه مورد تایید نبوده و خرافاتی بیش نیستند.
      همانطور که در کتابم نیز آورده ام دلیل موفقیت برخی افراد با مراجعه به دعا نویس و یا استفاده از طلسم تنها خود هیپنوتیزمی میباشد. بدین ترتیب که آنان از بدو مراجعه به دعا نویس این اعتقاد را دارند که مشکلشان برطرف خواهد شد و یا… و همواره بدون آنکه خودشان بدانند درحال هیپنوتیزم کردن ذهن خودشان میباشند و بر اساس قانون جاذبه آنان به خواسته خود میرسند! ولی موفقیت آنها به دلیل طلسم یا دعا نویسی نبوده و تنها دلیل موفقیتشان ذهن خودشان میباشد.
      با احترام

      پاسخ
      • متافیزیک اومده علم رو به چالش بکشه بعد متافیزیک علمی🤔🤔🤔

        پاسخ
        • این که آتشرو با پیرو کینزی بدون هیچ دلیلی منطقی روی هوا میشه به وجود علمی

          پاسخ
        • کی گفته متافیزیک اومده علم رو به چالش بکشه؟ هرکی گفته شدیدا بیسواد و کند ذهن بوده!
          اینکه علم “هنوز” دلیل موجهی برای چیز خاصی پیدا نکرده باشه دلیل بر غیرعلمی بودن اون چیز نیست!

          پاسخ
      • با سلام با حرف شما خیلی موافق هستم
        چون دیدم یکی از رفیقام میخواست با دعا نویسی زنشو بیاره سر خونه زندگیش چون مشکل داشتن رفت پیش یکی براش کارشو حل کنه با دعا زنش رو برگردوند ولی بعد یه مدت طلاق گرفتن
        بنظر من ما خیلی مردم بدبختی هستیم که میخایم که برای حل یه مشکل که برامون پیش اومده میریم پیش یک نفر که کاری نمیتونه برای خودشم انجام بده ازش درخواست کمک کنیم تنها کسی که میتونه کمکت کنه اول خداست بعد خودت والسلام
        ما عادت کردیم به این مسایل مثلا طرف به علت نبود ایمنی تو ماشینایی که تو داخل داره تولید میشه میمیمره میگیم خواست خدا بوده یا مثلا یه نفر میره معتاد میشه و مسیر غلطی رو تو زندگیش انتخاب میکنه بازم انتخاب غلطمونو میندازیم گردن قسمت و این چیزا
        کلا هر چی میکشیم از همین طرز تفکزیه که تبدیل به فرهنگمون شده

        پاسخ
      • Avatar
        داوود اهری
        ۱ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۱

        سلام استاد…جن واحضار و تسخیرجن هم از نظرجنابعالی خرافاته یاواقعیت داره؟

        پاسخ
      • سلام داداش من پسر عمم زن قبلیشو به خاطر اختلافات طلاق داد زنش از اون شرور ها بود رفت براش طلسم درست کرد پسر عمم یه شخص مذهبیه و مداحه داداش قسم میخورد قسم میخورد جن اومده بود تو خونش و اذیتشون میکرد هرشب صداهای عجیب غریب میومد از خونشون در به تنهایی باز و بسته میشد نصف شب تا اینکه یبار هم با چشم خودش دید جن رو که خودشو به شکل یه زن در اورده بود جلوش ظاهر شد اونم داد و فریاد راه انداخت و همه بیدار شدن اینم بگم که قبلا تو خونشون حتی یه بار هم همچین اتفاق هایی تو خونشون نیفتاده بود بعدشم رفت پیش یه دعا نویس و بهش گفت که اون زن قبلیت برات طلسم درست کرده در صورتی که پسر عمم هیچ چیزی در مورد زن قبلیش به دعا نویس نگفته بود بعدشم چند تا دعا و ایت کرسی براش نوشت گفت تو هفت تا گوشه خونت بزار همین کارو کرد و دیگه خبری از اون اتفاقات نشد الان شما چه جوابی در مورد این قضیه داری لطفا بگید ؟؟

        پاسخ
      • سلام به اقای علی بیک میرزایی
        ایا شما رضایت میدی که کسی طلسمت کنه ،برای اثباتش؟
        پدر ومادر من طلسم شدن و از هم جدا شدن تاالان مادرم دوبار دیگه ازدواج کرده اما باز جدا شده و پدرم هم اصلا دیگه ازدواج نکرده و مثل دیونه ها گوشه گیر شده حتی چند بار توی خواب اذیتمون کردن و بدنمو رد انداختن تا الان هم ردش مونده
        درضمن اون طلسمی که نوشتی برای تبدیل شدن به غورباغه 😂 مال یکی از خطرناک ترین کتاب هاست حالا کار ندارم
        الان که عکستو گذاشتی یعنی رسما اجازه میدی و ممکنه یا توی بیداری ویا توی خواب واقعا یکی اینکارو بکنه
        بهرحال من واقعا فهمیدم که طلسم واقعیه چون تجربه دارم توی این کار ها

        پاسخ
      • اگه توی خواب اذیت شدید بهم بگید😂

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × پنج =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: