بازگشت عروسک جن زده! این داستان واقعی است!

وقتی به عروسک جن زده فکر می‌کنید احتمالاً نوع ترسناک چینی قدیمی ویکتوریایی این نوع از عروسک ها به ذهنتان خطور می‌کند. احتمالا دیگر هیچ عروسک جن زده ای در اطراف شما قرار ندارند. با این حال پیشنهاد میکنیم خیلی زود با اسباب بازی های بچه‌گانه صمیمی نشوید! میپرسید چرا؟ خوب پس دقت کنید: عروسک “السای منجمد” دیزنی که برای کریسمس ۲۰۱۳ در منطقه هیوستون هدیه داده شده بود اوایل امسال در تیتر خبرها قرار گرفت! این عروسک ظاهراا توسط یک جن تسخیر شده بود!

بیشتر بخوانید:
داستان واقعی شبح پیست اسکی لاپاروا

به گزارش KPRC2 هیوستون نیوز:

  • عروسک جن زده عباراتی از فیلم Frozen را خواند و با فشار دادن دکمه ای روی گردنبندش، “Let It Go” را خواند!
  • امیلی مدونیا گفت: “این عروسک به مدت دو سال به زبان انگلیسی صحبت میکرد. در سال ۲۰۱۵ ناگهان شروع به صحبت کردن به زبان های اسپانیایی و انگلیسی کرد. دکمه ای وجود نداشت که این زبانها را تغییر دهد!”
  • این خانواده بیش از ۶ سال است که صاحب این عروسک بوده و هرگز باتری آن را عوض نکرده اند. مادر می گوید که عروسک به طور ناگهانی شروع به صحبت کردن و آواز خواندن می کند حتی اگر سوئیچش خاموش باشد!

این خانواده تصمیم گرفتند عروسک جن زده ترسناک را در دسامبر ۲۰۱۹ از منزل خارج کنند ولی بعد از چند هفته آن را روی یک نیمکت در اتاق نشیمن خود پیدا کردند! مدونیا به KPRC2 هیوستون نیوز گفت: «بچه ها اصرار داشتند که آن عروسک را آنجا نگذاشته اند و من حرفشان را باور کردم چرا که آنها به زباله های بیرون هرگز دست نمیزنند. این اتفاق چنین افتاد که السا اجرای انگلیسی «Let It Go» را نخواند و با فشار دادن دکمه اش فقط به زبان اسپانیایی صحبت کرد. سپس خانواده از ترسشان عروسک عجیب و غریب را داخل یک کیسه گذاشته و آن را در ته زباله های خود قرار دادند و همان روز از خانه بیرون انداختند.

بیشتر بخوانید:
سایرن هد چیست؟ فیلم ضبط شده واقعی از حضور سایرن هد در ایران!

کمی بعد به مسافرت رفتند اما وقتی برگشتند این عروسک جن زده هم برگشته بود و در حیاط خانه منتظر آنها بود! این بار خانواده السا را برای یکی از دوستان خانوادگی در مینه سوتا پست کردند و او این عروسک جن زده را به سپر جلوی کامیونش چسباند. آنگونه که در آخرین به روز رسانی مادونیا در فیس بوک در ماه فوریه در مورد عروسک ترسناک آمده است به نظر می رسد که هنوز این عروسک راه خود را به هیوستون باز نکرده است!

منبع: esquire.com | ترجمه: علی لند

مقالات مرتبط

۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

14 − چهار =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: