قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟

مقالات
۱۳ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی داشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به شما عزیزان در رابطه با قانون جذب و اینکه این قانون چگونه باید انجام شود برایتان توضیحات مفیدی را رائه کنم که امیدوارم از این مقاله نیز همچون سایر مقالات لذت برده و بر معلومات خود در رابطه با متافیزیک واقعی بی افزایید. از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
آموزش قانون جذب – خواسته های خود را محقق کنید!

قانون جذب چیست؟

تعاریف زیادی در رابطه با قانون جذب وجود دارند. برخی میگویند قانون جذب این است که یک جا بنشینی و هیچ کاری نکنی و فقط به چیزی که میخواهی فکر کنیو بدین ترتیب آن چیز را به سوی خود میکشی! (زرشک! 😆 ) برخی نیز میگویند قانون جذب یعنی به چیزی که میخواهی و هدفت است فکر کنی و یک ماجرا برای آن بسازی و آن ماجرا را آنقدر ادامه بدهی تا اینکه در تخیلات خود غرق شوی و کائنااااات آن هدف را به سوی شما کشیده و شما به هدفتان خواهید رسید! (نمیدونستین کائنات بیکارن؟ 😛 ) خلاصه اینکه هر کسی به نوعی قانون جذب را برای خود تعبیر میکند! یادم است شاگردی داشتم که به من میگفت قبلا پیش استادی قانون جذب را کار کرده است! وقتی به او گفتم خوب توضیحی بده ببینم در کل چه یاد گرفته ای؟ در جواب گفت: یک گوشه بنشین و هدف خودت را در زمینه ای سفید رنگ تصور کن! و بعد داد بزن بگو من به تو میرسسسممممممممم!!!!!!!!!!!!! (من: 😐 اون: 😀 هدف: 🙁 )

بیشتر بخوانید:
آموزش جذب نیروهای متافیزیکی – ۱۰۰% عملی توسط علی بیک میرزایی

حال بگذارید بدانیم در کل قانون جذب چیست! قانون جذب در حقیقت نه از کائنات نشات میگیرد و نه از عاملی خارجی! قانون جذب در واقع از ذهن خود شما نشات میگیرد! شاید تا قبل از خواندن این مقاله تصور میکردید که جذب کار کردن هدف را به طرف شما میکشد ولی حقیقت این است که قانون جذب شما را به سوی هدف مورد نظرتان میکشد نه هدف را به سوی شما…! بله درست است! قانون جذب چنین است که شما با فکر کردن به چیزی در حقیقت نوعی موتیویشن (محرک) در خودتان ایجاد میکنید و بی آنکه بدانید در راستای هدفتان اقداماتی را انجام میدهید و در بلند مدت به این اعمال شرطی شده و بی آنکه خودتان بدانید ناخودآگاهتان شما را به سوی هدفی که داشته اید میکشاند همین! در حقیقت قانون جذب بدون عملِ درست پوچ و بی معنی است! بگذارید مثالی از خودم را برایتان بیاورم:

بیشتر بخوانید:
تفاوت بین تله پاتی و ذهن خوانی – این دو را باهم قاطی نکنید!

من از بچگی علاقه شدیدی به داشتن یک وب سایت با بازدیدکننده های بسیار داشتم. من از زمانی که با اینترنت آشنا شدم احساس کردم اینترنت بخشی از وجود من است! من آینده خود را در اینترنت میدیدم! آن زمان وقتی من ۱۶ سالم بود (۱۵ سال پیش) نه از تلگرام خبری بود و نه از اپلیکیشن های پیام رسان! به عبارتی حتی داشتن یک تلفن همراه دکمه ای هم آن زمان چیزی در حد خواب و خیال بود! تنها ابزاری که ما برای ارتباط داشتیم خدابیامرز “یاهو مسنجر بود! البته در کنار یاهو مسنجر “ام اس ان مسنجر” یا همان پیام رسان مایکروسافت بود که در ایران هیچ طرفداری نداشت و زندگی مردم شده بود یاهو مسنجر! در واقع یاهو بخش بزرگی از زندگی ایرانیان را تشکیل داده بود! آن زمان ها پیام رسان ها تنها تحت عملکرد ویندوز بوده و کافی نت ها مملو از کاربران بودند به طوری که همیشه کافی نت رفتنی باید ساعت ها منتظر میماندیم تا جا برایمان باز شود! نه اینترنت پرسرعت ADSL در کار بود و نه اینترنت پر سرعت ۴G موبایل! در آن زمان همه به دنبال چت کردن با این و آن بودند و همه بلا استثنا در “Add List” خود شخصی با آیدی “Asal” داشتند و بی آنکه حتی قیافه عسل خانم را دیده باشند عاشقش میشدند! :mrgreen:

بیشتر بخوانید:
رویای آگاهانه چیست؟ بررسی علمی رویای شفاف (آگاهانه)

در آن زمان ها من برخلاف بقیه سرم را با چت گرم نمیکردم چون میدانستم آینده من در اینترنت است و بدین ترتیب طراحی وب سایت های استاتیک را فرا گرفتم و به مرور به دانش برنامه نویسی ام افزودم و تصمیم گرفتم کسب و کار اینترنتی ای برای خودم راه اندازی کنم! ابتدا مشغول ارائه کدهای جاوا اسکریپت رایگان به افراد شدم و در ادامه شروع به ارائه خدمات طراحی وب سایت برای شرکت ها و اشخاص کردم! آن زمان که حقوق کارمندی ۵۰ هزار تومان بود من بابت هر وب سایت بین ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان میگرفتم! 😉 به مرور با روش های هک و همچنین نرم افزارهای هک آشنا شدم و از آنجا که این نرم افزارها در سایت های ایرانی موجود نبودند تصمیم گرفتم از سایت های خارجی آنها را تهیه کنم و از آنجا که انگلیسی بلد نبودم تصمیم گرفتم زبان انگلیسی را یاد بگیرم! از آنجا که اعتقادی به آموزشگاه نداشتم خودم زبان انگلیسی را شروع به یادگیری کردم و در نهایت در کمتر از ۲ سال به زبان انگلیسی مسلط شدم! (منی که در دبیرستان زبان انگلیسیم فاجعه بود و همیشه از آخر اول بودم!) اوضاع به همین روال ادامه داشت و من با طراحی سایت و بعضا خدمات هک وبلاگ ها حتی توانستم از پس بخشی از هزینه های دانشگاهم برآیم! از آنجا که همچنان به آینده ای که در نظر داشتم نرسیده بودم تصمیم گرفتم یک بیزینس اینترنتی راه بیندازم! ایده های زیادی را امتحان کردم ولی هر بار به در بسته خوردم و شکست خوردم! به جرات میتوانم بگویم بیش از ۲۵ ایده ارائه کردم که در همگی شکست خوردم! ولی این شکست ها همگی برای من تجربه شدند نه نا امیدی! با وجود اینکه در میان دوستان و آشنایان تبدیل به جوک شده بودم (بس که شکست خورده بودم) ولی دست از تلاش برنداشتم و بلاخره بیزنس اینترنتی ای که آرزویش را داشتم را برپا کردم و با تکنیک های بازاریابی ای که از طریق خواندن مقالات بسیار آموخته بودم این بیزنس را به سرعت گسترش دادم و در نهایت به جایگاهی که مد نظرم بود رسیدم!

بیشتر بخوانید:
قانون کارما چیست؟ حقایقی که در هیچ کجا نخوانده اید!

توجه داشته باشید که این تنها بخش کوچکی از زندگی شخصی من است که برایتان گفتم! حال شاید با خودتان بگویید این خاطره چه ربطی به قانون جذب دارد؟ دوستان در حقیقت قانون جذب تنها یک موتیویشن و محرک برای شماست که شما را به سوی هدفتان بکشد! من همواره سعی داشتم یک کسب و کار اینترنتی موفق داشته باشم و همواره به این موضوع فکر میکردم! اینکه من همواره به این موضوع فکر میکردم باعث میشد من در این راستا شروع به فعالیت و سعی و تلاش بکنم! فکر کردن به آینده ای که از طریق اینترنت خواهم داشت باعث شد با هر بار شکست دلسرد نشده و مجددا بلند شود و از تجربیات شکست های قبلی ام درس گرفته و با هر بار شکست یک نقطه ضعف را برطرف کردم و درنهایت به جایگاهی که الان هستم رسیدم! دوستان قانون جذب این است! نه کائنات قدرت دارند و نه قرار است چیزی به سوی شما کشیده شود! این ذهن شماست که قانون جذب را بنا کرده و در راستای قوانین آن شما را به سوی هدفتان سوق میدهد! هدف هرگز به سوی شما نمی آید این شما هستید که به سوی هدف میروید!

بیشتر بخوانید:
فال و استخاره – بررسی صحت و سقم فال و استخاره

سخن پایانی:

دوستان خواهشی که از شما دارم این است که مزخرفاتی که بسیاری از اساتید متافیزیک تلاوت میکنند را کنار گذاشته و با قانون جذب واقعی به اهدافتان برسید. هیچ میدانستید شما در واقع قانون جذب اساتید جعلی هستید و آنها با سرگرم کردن شما به مزخرفات به اهداف خودشان میرسند! این اساتید همواره سعی دارند مزخرفات را گسترش داده و چنان بازی با کلمات انجام دهند که ذهن شما را به کل شستشو بدهند! مزخرفاتی همچون قدرت کائنات… چشم سوم… چاکراها… و… تمامی این مزخرفات را ساخته اند که سر شما را گرم کنند و از طریق شما به خواسته هایشان برسند! این اساتید با ساخت آینده ای پوشالی و خیالی در ذهن شما در حقیقت به اهداف خودشان میرسند و برای این اساتید تنها چیزی که مهم نیست شما هستید! کمی با خودتان فکر کنید… موسسه ای به نام “جیمز رندی” جایزه ای ۱ میلیون دلاری (معادل ۱۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان!) برای کسی که بتواند با قدرت ذهن تحت نظارت مستقیم این موسسه یک کار ماورایی انجام بدهد تعیین کرده است! چرا تا کنین هیچ کسی نتوانسته است از پس این موضوع بر بیاید و جایزه یک میلیون دلاری را ببرد؟! آنوقت در ایران هر روز یک استاد متافیزیک را میبینیم که با قدرت ذهن مبل جابجا میکند! 😆 :mrgreen: 😐 به نظر شما اگر قدرت این اساتید واقعی بود چرا گدایی ۲۰۰ هزار تومان شما را میکنند؟!!! این اساتید که به راحتی میتوانند به دوبی, ترکیه و… بروند چرا نمیروند جایزه یک میلیون دلاری را ببرند و گدایی ۲۰۰ هزار تومان شما را میکنند؟ غیر از این است که این اساتید هیچ قدرت ذهنی و ماورایی ای ندارند و فقط با شعبده بازی و استفاده از قوانین فیزیک و قوانین هم رفتی جریان هوا (چرخاندن چرخونک) درحال گول زدن شما و پر کردن جیب هایشان هستند؟ استادی که از قضا در دوبی نیز تشریف دارد و ادعا میکند از بی حوصلگی با قدرت ذهن مبل را به سمت خود کشیده است, اگر قدرتش واقعی باشد میرود آن جایزه یک میلیون دلاری را بگیرد نه اینکه از شما ۲۰۰ هزار تومان گدایی کند! کمی فکر…!

بیشتر بخوانید:
آیا شفادهی و دعا درمانی گروهی حقیقت دارد؟

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بازهم سلام .آقایعنی شمامیفرمائیدپروفسوردکترعلیرضاآزمندیان بهترین استادانگیزشیه ایران درباره قانون جذب اشتباه گفتن .شمایکدفعه همه چیزرودروغ فرض کردیدوگفتیددروغه .خیلی ناامید شدم. دکترآزمندیان میفرمایندوقتی ماانتظارچیزی یاآرزویی رومیکشیم اون هم دنبال مامیادومنتظرمونه تابدستش بیاریم وماانگارکه میلیونهاطناب ازماوذهنمون به کائنات متصله وبه هرچیزیکه فکروباورداشته باشیم اون روبسوی خودمون می کشیم. پس نظرتون درمورداینهاچیه لطفابفرمائید

    پاسخ
    • سلام. آزمندیان سهله کل کره زمین حتی از مریخم بیان یه چیز اشتباهو بگن درسته اون چیز درست نمیشه! مشکل ما ایرانی ها اینه که در امور با متد گوسفندی پیش میریم! میگیم چون فلانی اینو میگه پس درسته! عقل خودمون کجاست پس؟! همون آزمندیانی که میگین داره نون همین حرفاشو از افراد ساده ای مثل شما میخوره! به عبارتی جیباش از برکت سادگی شماها پر شده! از این کائنات مائنات زیاد میگن هدف اصلی فروختن پکیجاشون به ساده جماعته! قانون جذب تا وقتی توش عملی نداشته باشین کاملا بی تاثیره! ما نمیگیم قانون جذب دروغه! قانون جذب حقیقته به شرط عمل

      پاسخ
      • تا حدودی درست میگین. واسه اونایی که میگن فقط فکر بدون عمل جواب خوبیه. به نظر من همونطورکه انگیزه از قانون جذب میاد یکسری فرصت ها و اتفاقات که قبلن نمیدیدم و بعدش میبینم هم از قانون جذب میاد. بعضیا میگن فکر و جذب مقدمه ی ایجاد باورهاست که اونم یه همچین کاری میکنه

        پاسخ
  • سلام خب در رابطه با قانون جذب من سوال دارم عزیز بی حاشیه ب موضوع خاصی اشاره کنم و برم سر اصل مطلب
    من همیشه از تیپ خاصی خوشم میومده تو رابطه شاید بشه گفت بی اغراق و دقیق ۱% از دختر ها همچین ویژگی مورد نظری رو ک میگم دارند
    من طرفم رو اصلا نمیشناختم ولی همیشه از اون مدل خوشم میومده و رویاشو داشتم و بعد از مدت ها فهمیدم ک دختری با اون مشخصاتی ک میخواستم بمدت ۲سال هستش ک روی من از راه دور کراش شدیدیو مریض گونه ای داره و برای اولین بار ک همو دیدیم واقعا چیز عمیقی شکل گرفت بینمون انگار ک همو میشناختیم از قبل و اصلا نیازی ب صحبت کردن راجع ب چیز خاصی اصلا نبود و فقط بودن مهم بودو حس کامل بودن و..
    راستش خیلی زندگیمو از لحاظ چیزای خوب عوض کردو ب چیزای مثبت هولم داد طوری ک اصلا جای گفتن نداره و اینها فقط خلاصه ای از حرفام هستن نه کامل
    جدا از دیدگاهای روانشناسی و روتین برخی عزیزان، آیا واقعا قانون جذب تو این موضوع صدق میکنه؟

    پاسخ
    • سلام. بله کاملا صدق میکنه.
      ولی یه قانونی هم هست که میگه: به دختر اعتماد نکن! چشم و گوش بسته ازدواج نکنین اول خوب بشناسینش بعد. با احساس تصمیم بگیرین کلاهتون پس معرکه‌ست!

      پاسخ
  • استاد ببخشید شما از کجا متافیزیک را فرا گرفته اید و استادتان چه شخصی بوده است. ممنون

    پاسخ
    • سلام من در این زمینه تحقیقات زیادی کردم. میتونین کتابمو تهیه کنین و همشو نوشتم تو کتابم. استادی که خیلی وقت پیش داشتم الان بیش از ۷ ساله که برزیل هستن و نمیتونم معرفیشون کنم.

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟ […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟ […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟ […]

    پاسخ
  • عالی بود درود بر شما به امید نابودی جهل

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نه + ده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: