پشت پرده پنهان منطقه ۵۱ نوادا – آیا حضور فرازمینی ها حقیقت دارد؟

برای دهه ها تأسیسات نیروی هوایی منطقه ۵۱ نوادا نشان دهنده طوفانی توطئه آمیز بوده است که در اطراف “شواهدی” مبنی بر وجود بیگانگان (و فناوری آنها) و پنهان شدن در پشت دیوارهای آن وجود دارد. کتاب ها، نمایش های تلویزیونی و حتی “حملات” گسترده آنلاین سعی کرده اند تا از شواهد واضح که در رابطه با حضور متجاوزین (بیگانگان) هشدار می دهند نگاه اجمالی داشته باشند. در حالی که بیگانگان در منطقه ۵۱ اقامت نمیکنند آنچه در آنجا می گذرد به همان اندازه جالب است! پس با این مقاله همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
نیمه تاریک ماه ایستگاه فضایی فرازمینی ها

در وسط بیابان بایر نوادا یک جاده بدون گرد و غبار و بدون علامت وجود دارد که به دروازه جلوی منطقه ۵۱ منتهی می شود. این جاده با چیزی بیش از یک حصار پیوند زنجیره ای، یک دروازه بوم و علائم تجاوزگر ترسناک محافظت می شود. می توان تصور کرد که پایگاه نظامی بسیار سری اسرارآمیز آمریکا تحت مراقبت دقیق تری قرار دارد، اما اشتباه نکنید. آنها دارند شما را تماشا می کنند. فراتر از دروازه دوربین ها هر زاویه ای را می توانند ببینند. کمی دورتر در بالای تپه، یک وانت سفید رنگ وجود دارد که شیشه جلو اتومبیل آن هر آنچه در پایین است را رصد می کند. مردم محلی می گویند این پایگاه از هر لاک پشت صحرایی و و یا جانوری که حصار را رد می کند اطلاع دارد. برخی دیگر ادعا می کنند که سنسورهایی در جاده های اطراف جاسازی شده اند.

بیشتر بخوانید:
آیا ویروس کرونا یک توطئه فرازمینی است؟

آنچه دقیقاً در منطقه ۵۱ رخ می دهد منجر به دهه ها گمانه زنی های بسیار شده است. البته توطئه های بیگانه نیز در این باره وجود دارند که بازدیدکنندگان کهکشانی در جایی در این پایگاه فرو میروند. یکی از شایعات پر رنگ تر اصرار دارد که سقوط روسول در سال ۱۹۴۷ در واقع یک هواپیمای اتحاد جماهیر شوروی بود که توسط میجت های جهش یافته هدایت می شد و لاشه هواپیماها در منطقه ۵۱ باقی مانده است. حتی برخی معتقدند که دولت ایالات متحده از فرود بر سطح ماه در سال ۱۹۶۹ در یکی از آشیانه های این پایگاه فیلم گرفته است.

بیشتر بخوانید:
رویدادهای واقعی و شواهد حضور بیگانگان در زمین!

با وجود همه افسانه ها در رابطه با این منطقه آنچه درست است این است که منطقه ۵۱ بسیار واقعی است و هنوز هم بسیار فعال است. ممکن است در پس آن حصارها بیگانگان یا فیلم فرود ماه وجود نداشته باشد اما چیزی در جریان است و فقط تعداد معدودی از افراد در مورد آنچه در آن پایین اتفاق می افتد باخبرند و باقی محرمانه هستند. پیتر مرلین مورخ و نویسنده هوافضا که بیش از سه دهه در مورد منطقه ۵۱ تحقیق کرده است می گوید: “جنبه ممنوعیت منطقه ۵۱ آن چیزی است که باعث می شود مردم بخواهند بدانند آنجا چه خبر است.” البته لازم به ذکر است که “مطمئناً آنجا هنوز چیزهای زیادی در جریان است که ما از آنها بی خبر هستیم!”

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

ریشه های یک افسانه مرموز

آغاز مساله منطقه ۵۱ ارتباط مستقیمی با توسعه هواپیمای شناسایی U-2 دارد. پس از جنگ جهانی دوم اتحاد جماهیر شوروی پرده ای آهنین اطراف خود و بقیه بلوک شرق ایجاد کرد و باعث خاموشی اطلاعاتی تقریباً برای بقیه جهان شد. هنگامی که شوروی از حمله کره شمالی به کره جنوبی در ژوئن ۱۹۵۰ حمایت کرد به طور فزاینده ای روشن شد که کرملین به طور تهاجمی نفوذ خود را گسترش می دهد. آمریکا نگران فناوری، اهداف و توانایی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی در حمله غیرمنتظره بود – تنها یک دهه از حمله ژاپن به پرل هاربر فاصله داشت.

بیشتر بخوانید:
سبک زندگی چیست؟ معرفی انواع سبک زندگی

۶ دلیل محکم برای باور واقعی به بیگانگان

در اوایل دهه ۱۹۵۰ نیروی دریایی و نیروی هوایی ایالات متحده هواپیماهای کوتاه برد را به مأموریت های شناسایی بیش از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی فرستادند، اما آنها در معرض خطر سرنگونی دائمی بودند. در نوامبر ۱۹۵۴ رئیس جمهور آیزنهاور توسعه مخفیانه یک هواپیمای شناسایی در ارتفاع بالا را به نام برنامه U-2 تصویب کرد. یکی از اولین سفارشات تجاری، ردیابی مکانی مخفی و پنهان برای آموزش و آزمایش بود. آنها آن را در بیابان جنوبی نوادا و در نزدیکی تالاب نمکی معروف به دریاچه گرم (Groom Lake) یافتند که زمانی جنگنده های جنگ جهانی دوم برای خلبانان سپاه هوایی ارتش بود. این سایت با نامگذاری نقشه به عنوان منطقه ۵۱ شناخته می شود. این سایت در ناکجا آباد به یک پایگاه کاملاً مخفی نظامی تبدیل شد. کلی جانسون، یکی از مهندسان برجسته پروژه U-2 برای متقاعد کردن کارگران نام فریبنده تری به آن داد: Paradise Ranch.

بیشتر بخوانید:
بررسی ارتباط با یوفو UFO از طریق متافیزیک و پاسخ به سوالات و ابهامات مضحک

افسانه سازی برای منطقه ۱

آزمایش U-2 در ژوئیه ۱۹۵۵ آغاز شد و بلافاصله گزارش ها در مورد مشاهده اشیا پرنده ناشناخته (UFO) به جریان افتاد. اگر جزئیات گزارش سال ۱۹۹۲ سیا (CIA) را بخوانید که در سال ۱۹۹۸ با اصلاحاتی طبقه بندی نشده بود (و متعاقباً تقریباً به طور کامل در سال ۲۰۱۳ منتشر شد) دلیل آن آسان است. بسیاری از این مشاهدات توسط خلبانان هواپیمایی تجاری مشاهده شده است که هرگز هواپیمایی را در ارتفاعاتی مانند U-2 ندیده بودند. در حالی که هواپیماهای مسافربری امروزی می توانند تا ۴۵۰۰۰ فوت ارتفاع بگیرند، در اواسط دهه ۱۹۵۰ شرکت های هواپیمایی در ارتفاعات بین ۱۰،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ پا پرواز می کردند. هواپیماهای شناخته شده نظامی می توانند به ۴۰۰۰۰ فوت هم برسند و برخی معتقدند پرواز با سرنشین نمی تواند بالاتر از این باشد. U-2 که در ارتفاعات بیش از ۶۰،۰۰۰ فوت پرواز می کند کاملاً بیگانه به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید:
یوفو چیست؟ همه چیز درباره یوفو ها

به طور طبیعی مقامات نیروی هوایی می دانستند که اکثر این مشاهدات غیرقابل توضیح آزمایش U-2 است اما به آنها اجازه داده نشد این جزئیات را برای عموم افشا کنند. بنابراین “پدیده های طبیعی” یا “تحقیقات آب و هوایی در ارتفاع زیاد” به توضیحاتی برای مشاهدات بشقاب پرنده تبدیل شد، از جمله در سال ۱۹۶۰ هنگامی که U-2 گری پاورز بر فراز روسیه سرنگون شد. آنچه در مورد جدیدترین گزارش سال ۲۰۱۳ نیز جالب توجه است تأیید وجود منطقه ۵۱ است. در حالی که نسخه ۱۹۹۸ هنگام ارجاع به نام و محل سایت آزمایش U-2 واکنش های قابل توجهی دارد، نسخه تقریباً بدون تغییر از سال ۲۰۱۳ موارد بیشتری را نشان می دهد، از جمله ارجاعات متعدد به منطقه ۵۱، دریاچه Groom و حتی نقشه کل حوزه.

بیشتر بخوانید:
رسومات به شدت چندش آور رمالان و جادوگران!

این فناوری زمینی است!

عملیات U-2 در اواخر دهه ۱۹۵۰ متوقف شد اما هواپیماهای نظامی کاملاً مخفی دیگر آزمایشات خود را در منطقه ۵۱ ادامه دادند. طی سالهای گذشته، هواپیماهای مخفی A-12 و مخفی کاری مانند Bird of Prey ،F-117A و TACIT BLUE همه ساخته شده اند. و در صحرای نوادا آزمایش شده است. اسناد محرمانه بیشتر نقش منطقه ۵۱ را در “Project Have Donut”، تلاش دهه ۱۹۷۰ برای مطالعه مخفیانه MiG های شوروی به دست آمده نشان می دهند. “این فناوری زمینی است. وقتی واقعاً دانش فنی قدیمی آمریکایی است، مردمی ادعا می کنند که این فرازمینی است.”

بیشتر بخوانید:
مدیتیشن چیست؟ بررسی تاثیر مراقبه بر روی افراد

مرلین می گوید: “آنها آنها را (بیش از منطقه ۵۱) به پرواز درآوردند و مبارزان خود را برای توسعه تاکتیک ها در مقابل آنها قرار دادند.” آنها آموختند که نمی توانید آن را دور بزنید اما می توانید از آن پیشی بگیرید. در سپتامبر ۲۰۱۷ یک سرهنگ نیروی هوایی در شرایطی مرموز کشته شد که هواپیمای او در نوادا سقوط کرد و پنتاگون بلافاصله از هویت اظهار بی اطلاعی کرد. به نظر می رسد که وی به احتمال زیاد با یک جت خارجی که توسط ایالات متحده بدست آمده بود پرواز می کرد.

بیشتر بخوانید:
یوگا نیدرا چیست و چه فوایدی برای شخص دارد؟

حقیقت منطقه ۵۱ درت همانجا است است!

امروزه منطقه ۵۱ هنوز هم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. طبق Google Earth ساخت و سازهای جدید به طور مداوم اتفاق می افتد. در بیشتر صبح ها بازدیدکنندگان تیزبین می توانند نورهای عجیبی را در آسمان منطقه ۵۱ مشاهده کنند که به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. نه، این یک بشقاب پرنده نیست. در واقع این خطوط هوایی مسافرتی نیمه مخفی با استفاده از علامت “Janet” است که کارگران را از فرودگاه مک کاران لاس وگاس به پایگاه منتقل می کنند.

بیشتر بخوانید:
بیداری کندالینی چیست؟ بررسی صحت و سقم کندالینی

در مورد آنچه این روزها در مخفی ترین پایگاه نظامی آمریکا می گذرد عده کمی وجود دارند که در رابطه با آنها به طور قطع می دانند. مرلین حدس هایی بر پایه مطالعات دارد، از جمله فن آوری مخفی کاری بهبود یافته، سلاح های پیشرفته، سیستم های جنگ الکترونیکی و به ویژه هواپیماهای بدون سرنشین. کریس پوکوک مورخ U-2 و نویسنده چندین کتاب در مورد این موضوع به Popular Mechanics گفت که او فکر می کند هواپیماهای طبقه بندی شده ، اشکال عجیب و غریب بیشتری از ارتباط رادیویی، سلاح های انرژی هدایت شده و لیزرها در حال حاضر در این پایگاه در دست توسعه هستند.

بیشتر بخوانید:
نظریه ذهن دوقطبی (توسط علی بیک میرزایی)

نحوه گردش در منطقه ۵۱

راست یا دروغ، بیگانگان یک نماد بزرگ در جهانگردی هستند. در سال ۱۹۹۶ ایالت نوادا نام مسیر ۳۷۵ را به “بزرگراه فرازمینی” تغییر داد و مقاصدی مانند مرکز تحقیقات بیگانگان و Little A’Le’nn (در شهر راشل با جمعیتی در حدود ۵۴ سال) جاده را مشخص کردند. در منطقه ۵۱ در غرب, Alien Cathouse وجود دارد که به عنوان تنها فاحشه خانه با مضمون بیگانه تبلیغ می شود. Geocaching همچنین بازدیدکنندگان را به اینجا جذب می کند.

بیشتر بخوانید:
داستان واقعی شبح پیست اسکی لاپاروا

سپس پایه ای حقیقی وجود دارد. در حالی که ورود به داخل برای بیشتر افراد ممنوع است، غیرنظامیان کنجکاو در واقع می توانند تا دروازه های جلو و عقب منطقه ۵۱ رانندگی کنند. افراد محلی شما را راهنمایی می کنند و وب سایت Dreamland Resort یک منبع عالی و پر از نقشه جهت رانندگی و حساب های دست اول است. با این حال باید وقتی به منطقه ۵۱ میروید مراقب باشید. آنجا کویر است پس آب فراوان، میان وعده و تجهیزات مناسب هوا را برای روزهای گرم و شبهای سرد به همراه داشته باشید. سرویس تلفن و GPS احتمالاً کار نمی کنند بنابراین نقشه های واقعی پرینت شده به همراه داشته باشید. پمپ بنزین ها بسیار کم و فاصله زیادی دارند، بنابراین سوخت و لاستیک اضافی به همراه داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید که دولت واقعاً نمی خواهد شما به منطقه ۵۱ نگاه کنید. هر دو “مرلین” و “پوکوک” تأیید کرده اند که آنها توسط نیروهای امنیتی (از جمله پرواز هواپیمای F-16) از نزدیک تحت نظر قرار گرفته و حتی آنها را مرعوب کرده اند. تحت هیچ شرایطی تخلف نکنید چرا که دستگیری و جریمه های سنگینی در انتظار شما هستند.

موفق و پیروز باشید…

منبع: popularmechanics.com مترجم: علی لند

مقالات مرتبط

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده − 7 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: