پیشگویی چیست و چگونه انجام میشود – مقاله ای متفاوت!

مقالات
۲۱ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به شما در رابطه با مبحث داغ پیشگویی مطالبی را ارائه کنم که در صورتی که این مقاله را تا انتها بخوانید احتمالا بسیاری از سوال های بی پاسختان در رابطه با پیشگویی به جواب خواهند رسید! هرچند طبق معمول عده ای بیسواد خواهند آمد و از رو علم تقلیدی ناقصشان شروع به اظهارنظرهای کارشناسانه بی در و پیکر و انکار حقایق خواهند کرد که ما نیز تنها از خداوند متعال برای آنان طلب شفاعت میکنیم. از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
دژاوو یا آشناپنداری چیست؟ انواع آشناپنداری و دلایل علمی آن

پیشگویی چیست؟

پیشگویی در حقیقت عمل دیدن و حس کردن اتفاقی در آینده است که هنوز رخ نداده است! در رابطه با عمل پیشگویی اظهارنظرهای بسیاری وجود دارد که برخی از این اظهارنظرها قابل تامل بوده و برخی نیز متاسفانه از سر معلومات ناکافی ارائه شده و به صورت فی البداهه ارائه میشوند, به طوری که شخص ارائه کننده این نظریه حتی ثانیه ای با خود فکر نمیکند که بر پایه و اساس چه چیزی شروع به گفتن این نظریه کرده است! این اشخاص میگویند مثلا فلانی از طریق اجنه پیشگویی میکند! 😐 یا مثلا فلانی با فرشتگان در ارتباط است! 😐 و عده ای هم برای اینکه خیال خود را راحت کنند میگویند “طرف با ذهنش میتونه پیشگویی کنه!” و وقتی میپرسید چطور این کار را انجام میدهد؟ در پاسخ میگوید: “با قدرت ذهنش دیگه!” 😐 😐 😐

بیشتر بخوانید:
همزاد چیست؟ آیا همزاد حقیقت دارد؟ انواع همزادها

پیشگویی چطور انجام میشود؟

اگر از من بپرسند آیا پیشگویی حقیقت دارد در پاسخ خواهم گفت بله حقیقت دارد! در این لحظه عده ای ممکن است بگویند آقای “لند” شما که میگویید سفر به آینده غیرممکن است! پس چگونه میگویید پیشگویی حقیقت دارد؟ در پاسخ به این سوال از شما دعوت میکنم این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه کنید! برای یافتن پاسخ اینکه پیشگویی چگونه انجام میشود و اینکه چگونه سفر به آینده امکانپذیر میشود, باید بگوییم ما تنها به یک چیز نیاز داریم و آن “شناخت زمان” است! ما نه به اجنه نیاز داریم و نه به پری! وقتش رسیده است که چشمان خود را باز کنید و از خواب زمستانی بیدار شوید! جن کجا بود؟ پری کجا بود؟ موکل کجا بود؟! 😐 برای دانستن این که پیشگویی چگونه انجام میشود شما ابتدا باید درک کلی ای در رابطه با زمان داشته باشید.

بیشتر بخوانید:
دایره زمانی و لایه های زمانی در متافیزیک چیست؟

زمان چیست؟

زمان در حقیقت قراردادی است که ما برای آن مقیاس هایی را تعیین کرده ایم و اساس آن را به چرخش زمین به دور خورشید (سال) و چرخش زمین به دور خود (روز) تقسیم بندی کرده ایم و در این تقسیم بندی ها سال را به ماه ها و روز را به ساعت ها و ساعت ها را به دقیقه ها و دقیقه ها را به ثانیه ها در حالت عام تقسیم بندی کرده ایم! البته این تنها تعریف ساده ای از زمان بود که برایتان ارائه کردم (بخواهم کامل توضیح بدهم احتمالا خیلی ها متوجه نشوند چی به چی ست! و همچنین باید صدها صفحه بنویسم!) . در همین یک خط میبینیم که زمان عاملی است وابسته به حرکت! و حرکت نیز عاملی است وابسته به مکان! به عبارتی در صورتی که حرکتی وجود نداشته باشد زمانی وجود ندارد و در صورتی که مکانی وجود نداشته باشد حرکتی نیز وجود نخواهد داشت!

بیشتر بخوانید:
دایره زمانی و لایه های زمانی در متافیزیک چیست؟

آیا سفر به آینده امکانپذیر است؟

جهت حرکت زمان همواره به سمت جلو میباشد. حقیقت این است که ما همواره درحال حرکت به سمت جلو و در زمان حال هستیم! گذشته حالی است که انجام شده است و آینده حالی است که انجام خواهد شد! ولی اگر کمی دقت کنید متوجه میشوید که مفهوم زمان بسیار پیچیده است! ما نه در حال و نه در گذشته و نه در آینده درحال زندگی کردن هستیم! دلیل آن این است که زمان حال بازه ای است که به محض رخ دادن تبدیل به گذشته میشود! بدین ترتیب برای زندگی کردن در زمان حال این بازه زمانی نیازمند استمرار است تا زندگی پابرجا بماند. کوچکترین مکثی در زمان برابر است با بهم ریختن نظم جهان! در آینده مقاله ای کامل در رابطه با زمان و مفهوم آن برایتان خواهم نوشت تا بیشتر با مفهوم زمان آشنا شوید. آینده هنوز اتفاق نیفتاده است چرا که حاصل اسمرار همان زمانِ حال است! پس این استمرار زمان حال است که آینده را رقم میزنم. در حقیقت آینده به محض اتفاق افتادن تبدیل به زمان حال شده و زمان حال نیز به محض اتفاق افتادن تبدیل به گذشته میشود! احتمالا کمی گیج شدید! 😆 پس میبینید که عملا سفر به آینده امکانپذیر نمیباشد چون اصلا وجود ندارد! (شعرای یه عده رو فراموش کنید که مثلا با هیپنوتیزم و پرواز روح میبریمتون به آینده! اونا بی سوادایی هستن که اصلا نمیدونن راجب چی دارن حرف میزنن!)

بیشتر بخوانید:
رشته دانشگاهی متافیزیک | اطلاعات کامل درباره رشته تحصیلی متافیزیک

پس پیشگویی چگونه انجام میشود؟؟؟

دوستان از آنجا که آینده حاصل استمرار زمان حال است پیشگویی تنها در صورت وجود نشانه در بازه زمان حال امکامپذیر میباشد! حال این نشانه چیست؟ برای درک بهتر نشانه ها در زمان حال مثالی را برای شما می آورم که مطمین هستم این مثال کمک شایانی برایتان در رابطه با درک پیشگویی خواهد کرد! برای آوردن این مثال من میخواهم از پیشگویی ای که خودم انجام داده ام و حتی در کتابم نیز آن را دکر کرده ام برایتان مثال بزنم! من در خانه نشسته بودم و با بقیه اعضای خانواده درحال صحبت کردن بودم که به یک باره گفتم تلفن! این درحالی بود که تلفن اصلا زنگ نمیزد! بعد از حدود ۱۰ ثانیه تلفن زنگ زد! اما این چگونه اتفاق افتاده است؟ دوستان برای درک این موضوع میبایست به تحلیل و بررسی این اتفاق بپردازیم:

بیشتر بخوانید:
رابطه مستقیم قدرت ذهن و متافیزیک – مقاله ای کاملا متفاوت

هنگامی که تلفن منزل ما به صدا در آمد این تلفن به قول دوستان گفتنی “یهویی” به صدا در نیامده است! قبل از زنگ خوردن, ابتدا شخصی که میخواسته به منزلمان زنگ بزند ابتدا تصمیم به زنگ زدن گرفته است, سپس به سمت تلفن رفته است, و بعد شماره منزلمان را گرفته و در نهایت تلفن منزل ما زنگ خورده است! اگر ما بخواهیم این پروسه را پیگیری کنیم میبینیم حدود ۳۰ ثانیه این فرایند کشیده است! در آن لحظه که آن شخص تصمیم به گرفتن شماره منزلمان کرده بود ذهن من متوجه این موضوع شده بود! در حقیقت من آینده را پیشگویی نکرده بودم بلکه همین زمان حال را پیشگویی کرده بودم! از آنجا که ذهن من متوجه تصمیم گیری آن شخص به زنگ زدن به منزلمان شده بود من به صورت ناخودآگاه متوجه تماس گرفته شدن با منزلمان شده بودم! در این مثال تصمیمی که شخص تماس گیرنده گرفته بود در حقیقت یک نشانه در زمان حال در رابطه با اتفاقی که با استمرار زمان حال در آینده میخواهد رخ بدهد بود! پس دیدید که عملا پیشگویی تنها با وجود نشانه در زمان حال ممکن است! در حقیقت پیشگویی همان دیدن نشانه های حال است!

بیشتر بخوانید:
انرژیِ چی چیست؟ همه چیز درباره نیروی چی

یادم است شخصی به نام “م آنجل” در ویدیویی یک پیشگویی کاملا بچگانه و خنده دار که شعبده بازی و هماهنگی از سر و رویش میریخت را در یک باشگاه بدنسازی ترتیب داده بود و بعد با چنان ذوقی نوشته بود در صورتی که شما هم میخواهید آینده را پیشگویی کنید پکیج آموزشی من را بخرید! 😆 حالا مانده ام اگر ایشان پیشگویی میکند چرا وقتی علیه من داشت یک مستند مضحک و پر از دروغ میساخت نتوانست پیشگویی کند که قرار است در جواب مستند سر تا پا دروغش, من در “مستند برگ آس” او را از سر تا پا بشویم و بچلانمش و آبرو برایش باقی نگذارم؟!!! و بدین ترتیب در “مستند برگ آس” چنان بلایی بر سرش آوردم که از ایران متواری شد! 😆

جهت مشاهده مستند برگ آس بر روی تصویر کلیک کنید
جهت مشاهده مستند برگ آس بر روی تصویر بالا کلیک کنید!
سخن پایانی:

دوستان از شما خواهشی دارم و آن این است که لطفا چشم و گوش بسته و صرفا به جهت اینکه فلان کس فلان چیز را میگوید, چیزی را باور نکنید! خداوند به شما عقل داده است پس از آن استفاده کنید! در رابطه با هر چیزی تحقیق کنید! تنها مطالعه کافی نیست شما باید تحقیق کنید! اجازه ندهید عده ای شما را مزحکه قرار دهند و همچنان که جیب هایتان را خالی میکنند به سادگی هایتان بخندند و شما را احمق بدانند! آگاه باشید چرا که در این زمانه آگاهی شما قدرتمندترین سلاح شماست!

بیشتر بخوانید:
قانون جذب چیست؟ قانون جذب چگونه باید انجام شود؟

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × 3 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: