با نیروی چی چه کارهایی میتوان انجام داد؟ کاربردهای نیروی چی

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و همراهان گرامی در رابطه با موارد استفاده از نیروی چی یا بهتر است بگویم کاربرد های نیروی چی مطالب مفید را برایتان ارائه کنم و دلیل نوشتن این مقاله پرسش برخی از شاگردانم در رابطه با اینکه از نیروی چی چه استفاده هایی می توانیم بکنیم میباشد. قبل از از اینکه به صورت مستقیم برویم سر اصل مطلب و به کاربردهای نیروی چی اشاره کنیم در صورتی که نمی دانید نیروی چیست به شما پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله “انرژیِ چی چیست؟ همه چیز درباره نیروی چی” را مطالعه کنید و سپس به سراغ این مقاله آمده و آن را تا انتها مطالعه کنید از شما دوستان و عزیزان دعوت می کنم با علی لند همراه باشید.

پیشنهاد ویژه:
دوره آموزشی سه گانه نیروی چی!

وقتی حرف از نیروی چی میشود ناخودآگاه اولین چیزی که به ذهن افراد میرسد این است که با یک ضربه بدون آن که دستشان به حریف بخورد حریف دهها متر در هوا پرواز کند و یا اینکه با یک اشاره یک میز را در هم بشکند بی آن که دستشان به آن میز برخورد کند! اگر بخواهیم واقع بینانه تر به مسئله نیروی چی و کاربردهای آن بپردازیم باید بگویم این گونه تفکرات در رابطه با نیروی چی از اساس اشتباه بوده و ساخته و پرداخته توهمات افرادی می باشد که به هنگام مشاهده فیلم های سینمایی بیش از حد از آن فیلم‌ها اقتباس گرفته و تخیلات خود را بر مبنای آن فیلم ها برپا می کنند.

بیشتر بخوانید:
چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ روش صحیح یادگیری متافیزیک

کاربردهای نیروی چی:

نیروی چی یک نیروی درونی است و در وجود همه ما جای دارد و تنها کافی است که ما بتوانیم این نیرو را فعال کنیم در حقیقت این یک نیروی ذهنی می باشد. با استفاده از نیروی چی می توانیم موارد زیر را انجام دهیم. البته توجه داشته باشید که اینها تمامی مواردی که می توانیم با نیروی چی انجام دهیم نیستند و بسته به نیاز هایمان و تمرین هایمان می توانیم از نیروی چی در بسیاری از موارد دیگر نیز استفاده کنیم. برخی از مواردی که می‌توانیم با استفاده از نیروی چی آنها را انجام دهیم این موارد می باشند:

بیشتر بخوانید:
چشم سوم چیست؟ آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ همه چیز درباره چشم سوم

  • افزایش زور بازو و ماهیچه ها
  • خلاقیت بیشتر و قدرت تصمیم گیری بهتر
  • ذهن قوی و بدور از آشفتگی
  • تمرکز بیشتر بر روی مسایل
  • در هنرهای رزمی افزایش قدرت آسیب پذیری ضربات
  • یادگیری و انتقال انرژی هر چه بهتر در تله کینزی
  • بسته به نیازهای متافیزیکی توانایی به کارگیری نیروی چی مانند ذهن خوانی و…
  • قدرت واکنش پذیری سریع در برابر ضربات به هنگام درگیری ها و همچنین عکس العمل مناسب در مواجهه با خطرها
  • افزایش تراکم استخوان ها و محکم تر و سفت و سخت تر شدن استخوان های بدن
  • قدرتمند تر شدن سیستم دفاعی بدن و جلوگیری از بیماری های مختلف
  • افزایش قدرت و توانایی گیرایی مسائل مختلف
  • افزایش قدرت و سرعت ضربات در هنرهای رزمی
  • نزدیک شدن هر چه بیشتر به خودشناسی و خداشناسی
  • خلق و خوی آرام و جامعه پسند
  • حس احترام و ارزش نهادن به همنوعان و همچنین به حیوانات و طبیعت

بیشتر بخوانید:
آیا استفاده از ۱۰۰ درصد قدرت ذهن امکان پذیر است؟

سخن پایانی:

دوستان و همراهان عزیز در پایان باید بگویم نیروی چی مواردی مشابه مواردی که در بالا مشاهده کردید را برایتان حاصل می کند ولی متاسفانه در بسیاری از سایت ها و منابع مختلف که مشخص نیست تولید کننده آن محتوا کیست و یا بهتر است بگویم چه کسانی هستند ما شاهد اغراق گویی های بسیاری در رابطه با نیروی چی می باشیم و بدین ترتیب به سادگی با دادن وعده های عجیب و غریب در رابطه با نیروی چی افراد ساده لوح بسیاری را گول زده و پول ها و اموالشان را تصاحب می کنند. دوستان و همراهان عزیز حقیقت نیروی چین است که دلتان بخواهد چه نخواهد و چه خوشتان بیاید چه خوشتان نیاید.

بیشتر بخوانید:
ساب تون یا زیر صوت چیست؟ علت اصلی مشاهدات ماورایی خود را بشناسید!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

17 − 10 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: