راهکارهای بسیار کاربردی برای موفقیت در کسب و کار تان

در این مقاله میخواهیم به شما دوستان و همراهان عزیز چند نکته بسیار کاربردی برای موفقیت در کسب و کار تان ارائه کنیم که قطعا کمک شایانی برای صاحبان کسب و کارها و یا کسانی که میخواهند کسب و کار موفقی داشته باشند خواهند کرد. در اینجا چند نکته مهم و کاربردی وجود دارد که می تواند به موفقیت شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کمک کند. با ما همراه باشید…

۱. عاشق کارتان باشید

برنامه کاری روزانه شما میبایست پرشور و سرگرم کننده باشد. اگر کاری که دوست دارید را انجام دهید همیشه در آن موفق خواهید بود!

۲. اطراف خود را با کسانی احاطه کنید که شما را در موفقیت به چالش بکشند نه کسانی که فقط بگویند بله قربان!

شما باید بتوانید قبل از تصمیم گیری به همه طرفین (موافق و مخالف) گوش فرا دهید. به سخنان افرادی که نظر صادقانه خود را ارائه می دهند گوش دهید نه کسانی که آنچه را که فکر می کنند می خواهید بشنوید را به شما بگویند. قبل از تصمیم گیری باید بدانید اصطلاحا مین های زمینی کجا هستند. کارکنان خود را به چالش بکشید تا با شما بحث و گفتگو کنند.

بیشتر بخوانید:
دوره آموزشی کارآفرینان موفق

۳. قدر کارکنان خود را بدانید

تیم شما می تواند شما را پیروز کند یا شکست دهد! بسیاری از صاحبان مشاغل فکر می کنند که باید کارکنان خود را تخریب کنند. حقیقت این است که بدون کارکنانمان ما هرگز آنجایی که باید باشیم نخواهیم بود. یک صاحب کسب و کار فقط قطار را میراند، کارکنان بخار را برای حرکت موتور در سربالایی فراهم می کنند.

۴- همیشه نظرات مشتریان خود را در نظر بگیرید

نظرات مشتریان برای همه امور از تبلیغات بازاریابی گرفته تا حل مشکلات ارزشمند است. این به این معنا نیست که همیشه حق با مشتری است ولی مهم است که خود را جای مشتری بگذارید و با او طوری رفتار کنید که اگر جایگاه ها برعکس می‌شد دوست داشتید با شما رفتار شود.

بیشتر بخوانید:
شش تکنیک کاربردی برای رسیدن به آرامش کامل

۵. برای تامین کنندگان خود ارزشمند باشید

صرفنظر از اینکه در چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید مهم است که با افرادی که با آنها تجارت می کنید یک پیوند کاری محکم برقرار کنید. از خودتان بپرسید چه چیزی را برای ارائه به میز مذاکره می آورید و به یاد داشته باشید که هر دو طرف به یکدیگر نیاز دارید. با تامین کنندگانتان صحبت کنید و آنها را بشناسید. ارتباطتان را تنها به ارسال ایمیل محدود نکنید.

۶. از رقبای خود قدردانی کنید

قدردانی از رقبا عجیب به نظر می رسد درست است؟ اما رقبای ما ما را سر پا نگه داشته و به ما انگیزه می دهند که هر روز بهتر عمل کنیم. ما باید بسیاری از رقبا را دوستان خود بدانم و یک اتحاد قوی با هدف مشترک ایجاد کنیم تا اصول صنعت را در مسیر خود نگه داریم.

بیشتر بخوانید:
رفتار هیجانی سهامداران چگونه باعث ضررهای سنگین آنها میشود؟

۷- یک استراتژی خروج حساب شده داشته باشید

باید توجه داشته باشید که در برخی مواقع باید یا شرکت خود را بفروشید یا کسب و کار خود را به کسی که دوستش دارید واگذار کنید. یک طرح جانشین پروری در الگوریتم سازمان خود ایجاد کنید. شما باید از میراث خود محافظت کرده و سالهای سخت و طاقت فرسای کسب و کار خود را به حداکثر برسانید (سخت کار کنید).

۸. یک سیستم پشتیبانی قوی و حرفه ای ایجاد کنید

همه کسب و کارها به یک سیستم پشتیبانی قدرتمند احتیاج دارند زیرا شما مواقعی را پیش و رو خواهید داشت که مشکلات متعدد اتفاق میفتند و اینجاست که مزخرف اعظم اتفاق می افتد! بنابراین شما به کسی نیاز دارید که به شما قوت قلب داده و اعتماد به نفس دوباره ای به شما بدهد.

بیشتر بخوانید:
۹ روش بسیار کارآمد برای بهبود بخشیدن شخصیت اجتماعی شما

۹. وقتی شکست میخورید قوی باشید

از تیم پشتیبانی خود که در مورد شماره ۸ گفتیم استفاده کنید! شما در کسب و کارتان اشتباهاتی خواهید داشت همانطور که همه ما اشتباهاتی داریم. شخص دیگری را به خاطر اشتباهاتتان سرزنش نکنید و سعی کنید تیم خود را در اختیار داشته باشید. تیم شما مال شما هستند. بازیابی سریع خطاها و درس گرفتن از شکست ها ما را در تصمیم گیری های آینده قوی تر و عاقل تر می کند.

موفق و پیروز باشید…

منبع: https://score.org مترجم: علی لند

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × یک =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: