تسخیر ذهن چگونه انجام میشود؟ بررسی تسخیر ذهن افراد

مقالات
۳۱ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به شما دوستان و عزیزان مطالب مفیدی را در رابطه با تسخیر ذهن و اینکه چگونه ذهن شخصی توسط شخصی دیگر تسخیر میشود مطالب مفیدی را ارائه کنم. لازم به ذکر است که این مقاله به درخواست بیش از ۵۰ کاربر که به پی وی من آمده بودند نوشته شده است. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
ارتباط با موجودات فضایی از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

تسخیر ذهن چیست؟

تسخیر ذهن در حقیقت حالتی است که شخص با وجود اینکه آگاه میباشد کاری را انجام میدهد که قصد انجام آن را ندارد و یا حتی نمیخواهد آن را انجام دهد! در تسخیر ذهن شخص با وجود اینکه سعی در مقاومت دارد انگار انرژی ای نامرئی او را ترغیب به انجام عملی میکند که حتی ممکن است او از آن عمل بیزار باشد! تسخیر ذهن تنها به انجام اعمال محدود نمیشود! تسخیر ذهن میتواند به حالت درگیری فکری و افکار درونی نیز انجام شود. به عنوان مثال آیا تابحال شده است که فکری پلید یا آزار دهنده به دهنتان خطور میکند و با اینکه از آن بیزار هستید و حتی نمیخواهید ذره ای به آن فکر کنید ولی ذهنتان همواره به آن مشغول باشد؟! در این حالت درصورتی که بخواهیم احتما اختلالات روحی و روانی را کنار بگذاریم احتمالا ذهن شما توسط شخصی تسخیر شده است!

بیشتر بخوانید:
نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک

علایم تسخیر شدن ذهن:

در رابطه با علایم تسخیر شدن ذهن باید به شما بگویم که عمل تسخیر ذهن به اشکال مختلفی انجام میشود. سوای احتمالات اختلالات ذهنی و… در صورتی که کلیه اختلالات غیر از تسخیر ذهن را فاکتور بگیریم, تسخیر ذهن میتواند با صداهای وز وز شروع شده و در مراحل بالاتر با افکار نامتقارن و در مراحب بسیار پیشرفته تر با انجام اعمالی که شخص اصلا قصد انجامش را ندارد به پایان برسد! معمولا تسخیر ذهن خارج از این موارد نیست. برخی افراد سراغ من آمده و میگویند خواب های عجیب و غریبی میبینند که مثلا فلانی مدام پیششان می آید و از من میپرسند آیا ذهنشان تسخیر شده است؟ در پاسخ به این دسته از افراد باید بگویم تسخیر ذهن هیچ گونه علایمی در خواب ندارد و در صورتی که شما مکررا یک شخص یا نشانه ای از طرف شخصی را در خواب میبینید به احتمال زیاد شخصی توانسته وارد خوابتان شود که آن هم مقوله ای کاملا مجزا از تسخیر ذهن است. در رابطه با نفوذ به خواب به مقاله “نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک” مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:
پیشگیری و درمان کرونا با متافیزیک! برای حفظ سلامتی خود حتما بخوانید

تسخیر ذهن چگونه انجام میشود؟

در مبحث تسخیر ذهن شخص حمله کننده ابتدا هدف مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به ایجاد یک پل ارتباطی با ذهن او میکند و بعد از کامل شدن این پل ارتباطی ذهن شخص را به ذهن خود متصل کرده و بعد ابتدا با سیگنال هایی ذهن شخص مقابل را تضعیف کرده و خستگی های مفرطی را به شخص میدهد. پس از خسته شدن شخص قربانی, از آنجا که وقتی خسته هستیم ذهنمان همانند یک درب بدون قفل میباشد, به راحتی وارد ذهن شخص شده و سیگنال های مخربی را به ذهن او ارسال میکند و در نهایت کنترل ذهن شخص را در دست میگیرد. در رابطه با مبحث چگونگی تسخیر ذهن بیشتر از این نمیتوانم توضیحاتی برایتان ارائه کنم چرا که میبایست صفحه ها برایتان آموزش قرار دهم! در صورتی که میخواهید این فن را بیاموزید میبایست با من تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:
عرفان حلقه چیست؟ بررسی ابعاد مختلف عرفان کیهانی

چگونه جلوی تسخیر شدن ذهنمان را بگیریم؟

روش های بسیار زیادی جهت جلوگیری از تسخیر شدن ذهنمان توسط سایرین وجود دارد و میتوانید با تماس با بنده راهکارهای بسیاری را از جانب من دریافت کنید. ولی در اینجا میخواهم به یکی از بهترین راهکارهای مبارزه با تسخیر شدن ذهنمان توسط سایرین اشاره کنم که واقعا کاربردی میباشد. بهترین راهکار برای جلوگیری از نفوذ و تسخیر ذهنتان این است که ابتدا بی اعتنایی کرده و سپس بخوابید. چرا که در مبحث تسخیر ذهن, شخص حمله کننده جهت برقراری پل ارتباطی ذهنی از آگاهی ذهن شما استفاده میکند و در صورتی که شما خواب باشید عملا دسترسی آن شخض به ذهن شما مسدود خواهد شد!

بیشتر بخوانید:
آینه بینی چیست؟ همه چیز درباره آینه بینی

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۳۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × سه =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: