آموزش پرواز روح – پرواز روح چیست؟

سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی سایت علمی متافیزیک و علوم ماوراء الطبیعه علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) بنا به سفارش عده ای از کاربران قصد دارم توضیحاتی در رابطه با پرواز روح داده و عملا پرواز روح را برایتان آموزش بدهم. پس با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
همه چیز درباره پرواز روح و برون فکنی – پیشنهاد میکنیم حتما بخوانید!

پرواز روح چیست؟

قبل از هر چیزی ما میبایست بدانیم در کل پرواز روح چیست؟! دوستان باید به اطلاعتان برسانم که پرواز روح در واقع یک اصطلاح است! در حقیقت این روح شما نیست که به پرواز درمیاید! پرواز روح یک اصطلاح است که ما انسانها در برابر ناتوانی از توضیح آن به اجبار به آن پرواز روح میگوییم! شاید با خودتان بگویید پس این حالت های ما به هنگام پرواز روح چیست؟ جواب ساده است! این قدرت ذهن شما است و دیگر هیچ! آری درست است در واقع پرواز روح همان پرواز ذهن شماست. مغز شما آن چنان قدرتی دارد که در صورت استفاده درست از آن میتوانید هر غیرممکنی را ممکن سازید!

بیشتر بخوانید:
آموزش ۱۰۰ درصد عملی تله کینزی – تکان دادن اشیاء با قدرت ذهن

آموزش پرواز روح

حال نوبت میرسد به آموزش پرواز روح! همانطور که میدانید در تمامی مباحث متافیزیکی قدم اول خود هیپنوتیزمی است! برای مشاهده آموزش خود هیپنوتیزم بر روی این لینک کنیک کنید! با فرض اینکه شما عمل خود هیپنوتیزم را به صورت صحیح انجام داده اید مستقیم میرویم به سراغ انجام عمل به اصطلاح پرواز روح از بدن!

قدم اول: اولین قدم برای پرواز روح از بدن محیا کردن امکانات خاص آن میباشد. همانطور که میدانید انجام عمل به اصطلاح پرواز روح از بدن یک عملیات کاملا ذهنی بوده و مستلزم محیا کردن شرایطی میباشد که ذهنتان بتواند به بهترین شکل ممکن عملیات به اصطلاح پرواز روح از بدن را انجام دهد.

ملزومات مورد نیاز برای آماده کردن ذهن جهت انجام عمل به اصطلاح پرواز روح از بدن:

۱: یک اتاق تاریک با دمای هوای ملایم نسبتا خنک.

۲: یک چراغ کم نور قرمز رنگ.

علت انتخاب کردن این موارد این است که ذهن شما در این شرایط بهترین عکس العمل را از خود نشان خواهد داد.

قدم دوم: در اتاق بر روی تخت یا زمین رو به پایین دراز بکشید. بدین صورت که صورتتان رو به زمین باشد. روی خود هیچ پتو یا چیزی نکشید. چشمان خود را باز نگه دارید و به زمین تیره و تاریک توجه کنید. چشمانتان را آنقدر باز نگه دارید تا خسته شوند و شروع به سوزش کنند… در این هنگام اجازه دهید از چشمانتان اشک بیاید (مشکلی ندارد) پس از چند دقیقه احساس خستگی شدیدی خواهید کرد. به آرامی چشمانتان را ببندید. در این هنگام انرژی را در اطراف خودتان حس خواهید کرد. سپس تصور کنید (باور داشته باشید) که میخواهید از جسم خود خارج شوید. در صورتی که به صورت عمیق این کار را انجام داده باشید میبینید که به آرامی بلند شده اید و حتی ممکن است جسم خود را نیز بر روی زمین مشاهده کنید! اصلا نگران نباشید چون این عمل در واقع پرواز روح واقعی نبوده و فقط قدرت ذهن شماست پس جای نگرانی نیست (روح به هیچ وجه پرواز نمیکند به اختیار شما).

بیشتر بخوانید:
منطق درمانی – درمان قطعی بیماری های روحی و روانی

حال شما موفق به انجام عمل به اصطلاح پرواز روح شده اید! در این هنگام شما هر کاری که دلتان بخواهد میتوانید انجام دهید. حتی میتوانید به دوردست ترین نقاط زمین سفر کنید در کسری از ثانیه! ممکن است برخی بگویند اگر روح پرواز نمیکند و این فقط یک عملیات ذهنی است پس چرا ما میتوانیم به هنگام پرواز روح به منزل فامیلمان سرک کشیده و حتی ببینیم چه میکنند؟! جواب این سوال ساده است! شما با قدرت ذهن خود توانسته اید وارد لایه های زمانی شوید! به شما پیشنهاد میکنم حتما حتما کتاب من را تهیه کرده و مطالعه کنید چرا که اطلاعات لازم در رابطه با لایه های زمانی و… در کتابم موجود میباشد. با مطالعه کتابم به جواب تمامی سوالات و ابهاماتی که در ذهنتان است خواهید رسید!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 × 1 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: