سنگ های انرژی بخش و خواص آنها – آیا سنگ ها دارای انرژی هستند؟

مقالات
۸ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله قصد دارم در رابطه با سنگ های انرژی که برخی حتی این سنگ ها را سنگ های قدرت نیز مینامند برایتان توضیحاتی را ارائه کنم که خواندن آنها خالی از لطف نیست! از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

دوستان راستش را بخواهید دلیل من برای نوشتن این مقاله اول از همه یکی از دوستان قدیمی ام است که مبالغ هنگفتی را بابت خرید سنگ های انرژی زا داده بود! او حتی ۲ عدد از آن سنگ ها را نیز به من هدیه داده است! دلیل دیگر من برای نوشتن این مقاله تماس یکی از شاگردانم با من و پرسیدن سوال اینکه: “استاد چرا من با وجود خریدن انواع سنگ های انرژی همچنان نمیتوانم تله کینزی کنم؟” بود! راستش را بخواهید اینگونه سوال ها آنقدر زیاد بودند که تصمیم گرفتم مقاله ای در این باره بنویسم تا به قول دوستان کار را یکسره کنم!

بیشتر بخوانید:
پرانیک هیلینگ یا همان انرژی درمانی طبیعی چیست؟

امیدوارم بعد از خواندن این مقاله همچون بسیاری از اساتید متافیزیک دروغین که دستشان را رو کرده ام و پس از لو رفتن حقه هایشان عده ای را به سراغ پی وی بنده فرستاده و فحاشی و تهدید کردند (حتی تهدید به قتل), اینبار دیگر فروشنده های سنگ های انرژی بخش نوچه های خود را به پی وی بنده ارسال نکنند! از کاسبان و دلالان خرافات خواهشمندم درد و سوزش این مقاله را تحمل کرده و به عوض فرستادن نوچه های خود و فحاشی, کمی تفکر و انسانیت پیشه کنند!

بیشتر بخوانید:
آیا کائنات دارای قدرت هستند؟ بررسی قدرت کائنات

سنگ های انرژی بخش چیستند؟

سنگ های انرژی سنگ هایی هستند که به باور عده ای (شما بخوانید اکثریت مردم!) دارای قدرت های کیهانی و کهکشانی و جادویی و ابر قهرمانانه هستند! به باور این افراد این سنگ ها درای قدرتی هستند که اجنه را دور میکنند!!! به باور این افراد سنگ های انرژی به شما توانایی افزایش نیروهای متافیزیکی را داده و همچنین موجب درمان بیماری ها شده و در اقدامی انتحاری عده ای از این افراد بر این باور هستند که این سنگ ها به آنان قدرت درمانگری خواهند داد!

جالب است بدانید که سنگ های انرژی بخش در اقدامی کینزی منشانه ( 😆 )به دسته بندی ۱۲ گانه ای مجزا تحت عنوان سنگ های ماه تولد نیز تقسیم شده اند که در مقاله ای دیگر قطعا در این باره مفصل با شما سخن خواهم گفت!

بیشتر بخوانید:
قدرت سحر آمیز سنگ های ماه تولد! سنگ ماه تولد را بیشتر بشناسید!

جنس سنگ های انرژی بخش از چیست؟

راستش را بخواهید جنس این سنگ ها بر خلاف انتظار اصلا مشخص نیست! این سنگ ها اکثرا از مرمر ساخته شده اند و تحت فعل و انفعالات شیمیایی به رنگ ها و نقش های گوناگونی مزین شده اند! اگر میخواهید در رابطه با جنس این نوع سنگ ها بیشتر بدانید به شما پیشنهاد میکنم ترتیب سفری به چین را داده و سپس در چین به محل تولید سنگ های انرژی بخش بروید و از آنان بپرسید با چه مزخرفاتی این سنگ ها را تولید میکنند؟!!! شاید باورتان نشود ولی در برخی موارد در ساخت این سنگ ها از پلاستیک و شیشه نیز استفاده شده است! نکته بسیار حائز اهمیت این است که خود چینی های سازنده این سنگ ها هیچ باوری به قدرت این سنگ ها ندارند! به عبارتی رسما شما را آویزان کرده اند! 😕

بیشتر بخوانید:
پرانایاما چیست؟ تمرینات تنفسی پرانایاما (پرانایام)

نکته قابل توجه تر از خود این سنگ ها فروشنده های این نوع سنگ ها هستند! به یک مغازه سنگ انرژی بخش فروشی میروید… کافی است سلام کنید! فروشنده بلافاصله کاتالوگی را از این سر میز تا آن سر میز باز کرده و مقابلتان قرار میدهد و شروغ به وراجی کردن میکند و چنان از خواص این سنگ ها (شما بخوانید اجناس بنجول چینی) برایتان میگوید انگار که خود خالق این سنگ هاست! چنان با ولع شروع به تعریف کردن از سنگ میکند که آدم عمیقا وسوسه میشود یک بار خریدنش را امتحان کند!

حال نوبت به خریدن سنگ میرسد! وقتی از فروشنده میپرسید: “خوب آقا حالا قیمت این سنگا چنده؟” در پاسخ چنان چش و چال خود را کج و ماوج خواهد کرد و به شما خواهد گفت: “مفت!!! عزیزم مفت! همه اش ۶۰۰ تومن!” (یکی از سنگا رو به شاگرد بیچاره من به همین قیمت انداخته بودن!) وقتی قیافه کج و ماوج فروشنده را موقع ۶۰۰ تومن گفتنش میبینیم بین یک دو راهی میمانیم! ۱: اگه نخرم فروشنده میگه چقد فقیره! ۲: اگه بخرم قطعا سرم کلاه رفته! و در نهایت فروشنده با چرب زبانی و بیان عبارات مزخرفی همچون (من رشته ام سنگ شناسیه خیالت راحت بخر ضرر نمیکنی!) تیر خلاص را زده و سنگ را تا دسته به شما می اندازد! جرات دارید از او تخفیف بخواهید و ببینید چگونه جوابتان را میدهد! “نهههههه این مبلغ در برابر قدرتی که این سنگ بهت میده مفته!” (آره جون عمه ت!)

بیشتر بخوانید:
آیا شفادهی و دعا درمانی گروهی حقیقت دارد؟

خواص سنگ های انرژی بخش:

خوب دوستان در ادامه میرسیم به معرفی خواص کزایی و مزخرف و فاجعه بار سنگ های انرژی بخش! (مانده ام ملت یعنی اینقد کودن تشریف دارن که میرن اینا رو میخرن؟!!! 😐 😯 ) ازجمله خواص کزایی سنگ های انرژی زا میتوان به موارد زیر اشاره کرد: (توجه داشته باشید که هیچ کدام از این موارد صحت نداشته و فقط و فقط حاصل چرب زبانی فروشنده و “دانکی” تصور کردن شما میباشند!)

  • رفع افسردگی
  • رفع استرس
  • افزایش اعتماد به نفس
  • افزایش جذبه
  • افزایش عشق
  • افزایش ثروت
  • افزایش قدرت
  • دور کردن اجنه
  • باز کردن بخت
  • گشایش
  • دفع چشم زخم
  • دفع طلسم و جادو
  • دفع بدی ها
  • افزایش رزق و روزی
  • و خلاصه اینکه تمامی موارد متافیزیکی ممکن و ناممکن! (ما محققان و متافیزیک دانان هم این وسط بادمجان پوست کنده تشریف داریم! با وجود این سنگا و فروشنده های همه فن حریفشان چه نیازی به ما هست! :mrgreen: )

بیشتر بخوانید:
رشته متافیزیک | همه چیز درباره رشته متافیزیک

سخن پایانی:

دوستان در نهایت باز به شما تاکید میکنم که این رسانه (دانشنامه متافیزیک علی لند) تنها هدفش رو کردن حقایق و افزایش آگاهی و سطح دانش متافیزیک علمی و واقعی شماست! اما در این را ما به هیچ وجه این آگاهی و حقایق را برای شما عزیزان تحمیل نمیکنیم! وظیفه ما بیان حقایق است و اینکه چه کسی این حقایق را قبول میکند و چه کسی قبول نمیکند و در جهل و نادانی خود به صورت ابد الدهر باقی میماند و در راه خرافات کل زندگی اش را میبازد مشکل ما نیست!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 − 11 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: