پیدا کردن گمشده از طریق متافیزیک و قدرت ذهن

مقالات
۲۲ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و همراهان گرامی در رابطه با پیدا کردن گمشده از طریق متافیزیک و قدرت ذهن مطالب مفیدی را ارائه کنم که مطمئناً از خواندن این مطالب هیجان زده خواهید شد. لازم به ذکر است که به شما این مورد را متذکر شوم که یافتن گمشده از طریق متافیزیک کاملا واقعی و شدنی می باشد. از شما دعوت می کنم با علی لند همراه باشید.

بیشتر بخوانید:
دریافت سیگنال بورس پر سود از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

یافتن گمشده از طریق متافیزیک:

دوستان و همراهان عزیز پیدا کردن گم شده از طریق متافیزیک نه از طریق جادو و جنبل و نه از طریق طلسم و دعا و نه از طریق موکل های خیالی و توهمی امکان پذیر می باشد بلکه این امر فقط و فقط از طریق ذهن انجام می شود همین و بس. در صورتی که می خواهید بدانید پیدا کردن گمشده از طریق ذهن چگونه انجام میشود شما را به خواندن ادامه مقاله دعوت می کنم.

بیشتر بخوانید:
آیا تاثیر بر ارتعاشات ماده امکان پذیر است؟ کوانتوم تاثیر پذیری ارتعاشات

پیدا کردن گمشده از طریق متافیزیک و علم ذهن چگونه انجام میشود؟

همانطور که میدانید هر چیزی در دنیا دارای ارتعاشات خاص خود می باشد و این ارتعاشات دارای دو خاصیت ارتعاشات خاص و ارتعاشات عام در رابطه با ماهیت آن چیز هستند. ذهن انسان این توانایی را دارد که این ارتعاشات را دریافت کرده و آنها را تصویر سازی کند به طوری که هرچقدر ذهن قوی تر و متمرکز تر باشد این تصویر سازی دقیق تر و واقعی تر خواهد بود. در مبحث پیدا کردن گمشده از طریق متافیزیک در صورتی که شخص بتواند ارتعاشات مورد گمشده را از طریق قدرت ذهن خود دریافت کند و آن را تصویر سازی کند میتواند به موقعیت گمشده خود دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
ارتباط با ارواح از طریق متافیزیک

آیا می توان به موقعیت به دست آمده از گمشده خود توسط ذهن استناد کرد؟

در رابطه با این مبحث که آیا می توان به موقعیت به دست آمده از گمشده خود توسط ذهن استناد کرد یا خیر باید بگویم موقعیت که از گمشده خود توسط ذهن به دست می آید یک موقعیت نسبی می باشد. موقعیت نسبی بدین معنی میباشد که آیتم مورد نظر در محل مورد نظر قرار دارد ولی موقعیت شناسایی شده به صورت نقطه ای نمی باشد و شدت دقت در موقعیت به دست آمده بستگی به ذهن شخص و عوامل جانبی ای دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، ولی این به این معنی نیست که به موقعیت به دست آمده از طریق ذهن نباید استناد کرد!

بیشتر بخوانید:
درمان بیماری ها از طریق متافیزیک!

عوامل موثر در یافتن محل دقیق گمشده از طریق متافیزیک:

در رابطه با دقت یافتن گمشده از طریق متافیزیک موارد بسیاری وجود دارند که در شناسایی محل دقیق گمشده تاثیر گذار هستند که این موارد به شرح زیر می باشد:

  • میزان تمرکز و آرامش ذهنی و عدم آشفتگی ذهن.
  • وضعیت روحی و روانی و ذهنی.
  • ارتعاشات محیطی ایجاد کننده اختلالات در دریافت ارتعاشات گمشده.
  • عوامل مزاحم همچون صدای محیط و تنش های محیطی و ذهنی.
  • وضعیت ذهنی و جسمی شخص دریافت کننده ارتعاشات گمشده.
  • و…

بیشتر بخوانید:
آیا انسان متعلق به کرات دیگر است؟ شواهد عدم تعلق انسان به کره زمین!

سخن پایانی:

دوستان و همراهان عزیز در مبحث یافتن گمشده توسط متافیزیک باید به شما بگویم این کار هرگز توسط موکل های خیالی و تخیلی و یا عوامل ماورا طبیعی و امثال آن هرگز امکان پذیر نبوده و تنها راه یافتن گمشده فقط و فقط دریافت ارتعاشات آیتم گم شده و تصویر سازی آن توسط ذهن می باشد که این عمل نیز باید با دقت و ظرافت انجام شود تا قابل استناد باشد. قطعاً عده ای خواهند بود که با خواندن این مقاله بر مغز معیوب شان فشار آمده و خواهند گفت “نه این کار از طریق موکل انجام میشود” که باید در جواب آنها بگویم آره عزیزم شما راست میگی!!!

بیشتر بخوانید:
هواپونوپونو چیست؟ برترین تکنیک پاکسازی درونی – محدودیت صفر

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج + 14 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: