آمبرا کینزی چیست؟ اسرار شگفت انگیر کنترل سایه ها با قدرت ذهن!

مقالات
۲۶ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به شما عزیزان در رابطه با آمبراکینزی یا همان کنترل سایه ها از طریق متافیزیک نکات مهم و مفیدی را ارائه کنم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید. از شما دعوت میکنم این مقاله را نیز مانند سایر مقالات تا انتها مطالعه فرمایید. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!)

چطور شد که تصمیم گرفتم در رابطه با کنترل سایه ها (آمبرا کینزی) برایتان بنویسم؟

دوستان حقیقتش را بخواهید داشتم در اینترنت به گشت و گذار میپرداختم که چشمم به عبارت آمبرا کینزی افتاد. از آنجا که من قبل از نوشتن هر مقاله ای ابتدا تحقیق میکنم, خواستم بدانم در این باره در اینترنت تا چه حد مطالب آمده است… پس از گشت و گذار در اینترنت متوجه شدم تقریبا هیچ معلوماتی در اینترنت در این باره وجود ندارد و تمامی سایت ها تنها اشاره به خرید یک کتاب کرده اند! و آن دسته از سایت هایی هم که اقدام به انتشار مطالب در رابطه با آمبرا کینزی یا همان کنترل سایه ها کرده بودند مطالبشان به قدری مضحک و خنده دار بود که در همان سطر های اولیه مقالاتشان (که همگی از یکدیگر کپی برداری کرده بودند) صفحه را بسته و از سایت کزاییشان خارج شدم. نکته جالب توجه در رابطه با این مقالات کزایی کامنت هایی بود که کاربرانشان گذاشته بودند! راستش را بخواهید بیشتر از خود مقالات, کامنت هایشان برایم جالب بودند! در این کامنت ها عباراتی همچون “وااااای عااالیه”, “آموزششو کی میذارین؟ میخوام یاد بگیرم!” و امثال این کامنت ها فتح و فراوان بود! گویی برخی علاقه شدیدی به دانکی تصور شدن دارند! از این رو تصمیم گرفتم همچون گذشته دست به کار شده و در مقاله ای همه گان را ملتفت سازم که با هیچ علمی ۀمبرا کینزی امکانپذیر نیست مگر علم هپروت!

بیشتر بخوانید:
پایرو کینزی / پیرو کینزی چیست؟ آیا پیروکینزی حقیقت دارد؟

آمبرا کینزی چیست؟

آمبراکینزی در حقیقت به قدرت توهمی کنترل سایه ها و تسلط دادن تاریکی بر روشنایی توسط قدرت ذهن میگویند! تعاریف زیادی از آمبرا کینزی وجود دارد که نمونه هایی از این تعاریف را برایتان در زیر آورده ام تا بدانید برخی به هنگام تماشای فیلم تا چه حد غرق در تخیلات خود شده و هرچه را که در تخیلاتشان میبینن بر زبان آورده و ادعای حقیقی بودنشان را دارند! ازجمله تعاریفی که از آمبراکینزی میتوان آورد این موارد هستند:

  • تغییر شکل و حالت سایه ها…!
  • کم کردن روشنایی محیط!
  • تاریک کردن هوا…!
  • و…

بیشتر بخوانید:
مدیتیشن تی ام چیست؟ همه چیز درباره TM و آموزش

دوستان در صورتی که کسی کمی (توجه کنید که گفتم کمی! عقل سلیم داشته باشد متوجه میشود با هیچ قانونی این امکانپذیر نمیباشد! بگذارید در اثبات این اصل که آمبرو کینزی تماما خرافات و ساخته و پرداخته توهمات عده ای بیمار (توجه داشته باشید که در اینجا بدون شوخی میگویم عده ای واقعا بیمار) میباشد. دوستان اصلا آیا میدانید سایه چیست؟ اینان که میگویند قدرت کنترل سایه را دارند در واقع افرادی هستند به شدت کم سواد که هیچ چیز از قوانین عمومی فیزیک نور نمیدانند! دوستان سایه در حقیقت از نبود روشنایی بوجود می آید! در حقیقت وجود نداشتن روشنایی موجب میشود هیچ گونه انعکاس نوری ایجاد نشده (و یا انعکاس نور کم بوده) و در نتیجه سایه تشکیل شود! وقتی شما در جایی می ایستید اگر از سمتی نور به شما بتابد, در حقیقت اینکه بدن شما قسمتی از پرتوی نور را به شکل بدنتان مسدود میکند در نتیجه عمل تابش نمیتواند به قسمت های مسدود شده برسد و درنتیجه انعکاس نور ایجاد نشده و سایه تشکیل میشود! همین و بس! هرچه بدن یا جسم زاویه تابشی بیشتری را مسدود کند به همان اندازه سایه بزرگتر خواهد شد! به تصویر زیر توجه کنید:

آمبرا کینزی (کنترل سایه) دروغی حاصل سواد پایین اساتید متافیزیک!
تصویر نمایش دهنده جهت و زاویه نور و محدوده مسدود کننده پرتوهای نور. بردارهای آبی جهت تابش پرتوهای نوری را نشان داده و بردارهای قرمز مسیری که جلوی تابش پرتوهای نور را مسدود کرده است.

بیشتر بخوانید:
مانیه تیزم چیست؟ معلومات کلی در رابطه با مانیه تیزم

در صورتی که به تصویر دقت کنید میبینید که هرچه جسم مسدود کننده پرتوهای نور به مرکز نور نزدیکتر باشد طبیعتا به دلیل اینکه زاویه بیشتری از تابش را مسدود میکند سایه بزرگتر شده و در صورتی که از منبع نور دورتر شود حالت برعکس شده و زاویه های مسدود شده کمتر خواهند شد و در نتیجه سایه کوچکتر خواهد شد! پس تا اینجا دانستید که سایه در نبود نور ایجاد خواهد شد! حال اینکه چگونه عده ای ادعا دارند که با قدرت ذهن میتوانند سایه ها را تغییر داده و حتی روشنایی را کاهش داده و سایه تولید کنند جای تامل دارد! در حقیقت تا وقتی عامل مسدودکننده پرتوهای نوری وجود نداشته باشد سایه ای هم وجود نخواهد داشت!

بیشتر بخوانید:
حس ششم چیست؟ بررسی حس ششم از بعد متافیزیک

حال شاید با خود بگویید پس چرا مثلا وقتی آتش روشن میکنیم میتوانیم جهت تابش را تغییر دهیم و موجب درهم ریختگی تصویر شویم و سایه هم ایجاد کنیم؟ پاسخ ساده است! حرارت حاصل از آتش موجب تغییر ساختار مولکولی آن قسمت شده و در نتیجه موجب شکست نور میشود به همین سادگی! مانند اینکه مثلا یک عدد نی را داخل یک لیوان آب انداخته به طوری که نصف نی بیرون باشد, در این هنگام مشاهده میکنیم که سطح آب باعث شکست نور شده و در نتیجه شکلی مشابه زیر به دست می آید:

آمبرا کینزی (کنترل سایه) دروغی حاصل سواد پایین اساتید متافیزیک!
نمونه تصویر نشان دهنده شکست نور.

دوستان دیدید که با هیچ قوانینی تولید سایه با قدرت ذهن امکانپذیر نمیباشد! در تئوری بله میتواند با تغییر ساختار مولکولی محیط موجب ایجاد سایه شد ولی بدانید که این امر از طریق ذهن کاملا غیرممکن است! حال شاید با خودتان بگویید پس چرا عده ای هستند که میتوانند سایه تولید کنند؟! پاسخ بسیار ساده است! این کار تنها دو روش دارد! روش اول این است که از حقه های شعبده بازی و دوربین استفاده شود و روش دوم بسیار زیرکانه میباشد! در این روش شخص با خیس کردن بخشی از دستان خود و گرفتن دست خود مقابل نور آفتاب (وقتی هوا خیلی گرم است) موجب بخار شدن آب موجود بر روی دست خود شده و در نتیجه این بخار موجب شکست نور میشود! شما این بخار را نمیبینید ولی عملا پرتوهای نور با برخورد به این بخارها شکسته شده و به نوعی سایه تشکیل میشود! و به همین راحتی به بهانه آموزش دادن آمبراکینزی جیب هایتان را صاحب میشوند! و بلاخره هم با بازی با کلمات حسابی سرتان را شیره میمالند!

بیشتر بخوانید:
قانون کارما چیست؟ حقایقی که در هیچ کجا نخوانده اید!

سخن پایانی:

همواره بوده اند و هستند کسانی که دوست دارند حقایق را انکار کرده و دز نادان بودن خود به بهترین شکل ممکن لذت میبرند! ما حوصله بحث با این نادان جماعت را نداریم. ما حقایق را برایتان میگوییم ولی تحمیلشان نمیکنیم برایتان! شما مختار هستید که حقایق را قبول کنید و یا اینکه در جهل خود تا ابد باقی بمانید.

بیشتر بخوانید:
چله نشینی چیست؟ حقایقی تلخ در رابطه با چله نشینی!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • شما برای رد کردن مطلبی باید ابتدا مطالعه کامل سپس شواهد و آزمایش انجام بدید. از بچه دوساله دلیل وجود خدا رو پرسیدن و خندیدن کار افراد نادانه. شما چند کتاب راجب این مسائل خوندید و نظر میدید؟

    پاسخ
    • شما سطح شعورتون متاسفانه در سطحی نیست که بهشه بهتون چیزی رو علمی توضیح داد. نباید جواب شما رو داد. مقاله به اندازه کافی توضیح داده دلایل رو.
      موفق باشید.

      پاسخ
  • در رابطه با عالم عقل چیزی می دونید؟ اگر مطالعه کرده باشید می فهمید که بلد کردن اشیا از عالم عقول ممکنه. یه کم در مورد افرادی که مدعی هستن مطالعه کنید. عوالم پله پله از بالا به پائین مدیریت میشن مثل نور خورشید که تابشش هرچی دورتر میشه ضعیف تره. بلند کردن اجسام برای کسی که به عالم عقل که بعد عالم معنا هست راه پیدا کرده ممکنه و نقل هایی هم داریم.

    پاسخ
  • بابا اصن اونطور که شما میگین نیس نبود تاریکی باعث میشه همه جا روشن بشه نه اینه نبود نور باعث بشع همه جا تاریک بشه اگ خورشید نباشع روزم نیس اگ چراغ نباشع خونه تاریک میشع پس باید چیزی ساخته بشه که تاریک و به روشنایی تبدیل کنه تاریکی از قبل اینکه همه جا به وجود بیاد وجود داشت ولی روشنایی نه پس تاریکی طبیعیه ولی روشنایی نه

    پاسخ
  • آمبرا کینزی مزخرفاته

    پاسخ
  • Avatar
    محمد امین نجفی
    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ۰۵:۴۱

    سلام . همانطور که خودتون میگید مانع در برابر نور آفتاب باعث تشکیل سایه میشود . اگر شخصی با نیروی ذهنش موانعی نامرئی ایجاد کند و مانع نور شود میتواند تا حدودی آمبرا کنیزی کند

    در نتیجه به طور کلی مبرا کنیزی با استدلال شما قابل نفی و حذف نیست .

    پاسخ
    • خدایا واقعا کف کردم وقتی این حجم از دانش بالاتونو مشاهده کردم!😐 موانع نامرئی؟؟؟ باشه آقا گیریم بر فرض محال مانع نامرئی درست شد! خوب خودتون دارین میگین نامرئی! نامرئی چرا نامرئی شده؟؟؟ چون نمیتونه جلوی عبور نورو بگیره و درنتیجه نور ازش به طور کامل عبور میکنه که نامرئی شده دیگه! پس یعنی عملا سایه نداره! وقتی نور عبور کنه پس سایه ای هم تشکیل نمیشه!😐 خدایی حرف زدنی فکر میکنین بعد حرف میزنین یا یه چی الکی در میکنین؟؟؟ خدایا با کیا شدیم ۸۵ میلیون نفر! اصلا فکر نمیکنن حرف زدنی خداااااا😂😂😂

      پاسخ
  • خیلی خیلی سخته

    پاسخ
    • شما که میگی وجود نداره بیا اول تحقیق درست کن بعد بگو

      پاسخ
      • شما که میگی وجود داره اول یکم از اون مغزت استفاده بکن بعد بگو وجود داره تار عنکبوت بست اون مغزت اینور بی استفاده مونده

        پاسخ
      • یجا تو بخش کامنتا یکی نوشته بود که رفته یه فیلمی دیده بعد اومده دست خودشو گاز گرفته خون اومده شاید بتونه تبدیل به تایتان بشه. اون موقع با خودم گفتم چه احمقیه این یارو بعد فهمیدم شما هم همینید. اونا دستشون رو گاز میگیرن شما موانع نامرئی می‌سازین. هیچکدوم که‌ عقل ندارید دیگه فرقتون چیه؟

        پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آمبرا کینزی چیست؟ مقاله کامل کنترل سایه ها با قدرت ذهن! […]

    پاسخ
  • ببخشید آقای علی بیک داستانهایی‌ مثل دکتر استرنج و مشت آهنی تا چه حد درستن (مشت آهنی از نیروی چی استفاده میکنه دکتر استرنج از انرژی ) و این میتونی عنوان خوبی واسه یه مقاله باشه چون معمولا آدما بخاطر همین فیلما به یادگیری متافیزیک می پردازه ؟؟

    پاسخ
  • تو درباره ی فیزیک داری حرف میزنی فیزیک طبیعت معناش هست ولی آمبرلا کینزی یک واقعه ی متافیزیکی هست که معناش مافوق طبیعی هست که شما با قوانین طبیعی داری میگی که یک پدیده ی مافوق طبیعی وجود ندارد.

    پاسخ
    • پسر خوب شما اگه دقت کنی آمبرا کینزی خروجیش فیزیکه! طبق این قوانینم اصلا امکانپذیر نیست! چرا اینقد سعی دارین با مقاومت در برابر فهمیدن به فهم و شعور خودتون توهین کنین؟! 🙂

      پاسخ
      • تمام قدرت های متافیزیکی خروجیش فیزیک چه ربطی داره

        پاسخ
        • اگر تعریف شما از تاریکی وجود نداشتن نور حرفتون درست داخل این استدلال تاریکی هیچ وجود خارجی نداره و از وجود نداشتن نور به وجود میاد پس همچین چیزیرو نمیشه کنترل کرد

          پاسخ
          • کلا همه چی رو قاطی کردین تو هم!

          • Avatar
            فرهاد مجیدی
            ۲۸ دی ۱۳۹۹ ۱۷:۲۸

            من از آمبرا کینزی چیزی نمی دانم ولی در مورد فیزیک تا اون جایی که می دانم
            نبود نور تاریکی می آورد ولی نبود اکسیژن هم تاریکی می آورد پس نور برای حرکت به اکسیژن نیاز دار و نبود اکسیژن تاریکی می آورد چون نور در خلع وجود ندارد
            من با حرف تون که آمبرا کینزی وجود ندارد موافقم

        • اصلا متوجه منظورم نشدی! وقتی خروجی فیزیکه پس باید این خروجی تحت عاملی بر اساس قوانین فیزیک برقرار بشه!

          پاسخ
          • بابا جانه من همون عوامل فیزیکی که شما داری میگی باعث نرسیدن نور به یک مکان و تاریکی داخل آن منطقه هستش دیگه منظورتونو نفهمیدم چیه بعد یه چیزی من بگم من اول نگرفتم چی می گیرد ولی الان ما حرفمو یکی فقط دارم دست و پا میزنم

    • اول اینکه فهمیدم شما آدم فهمیده و با استدلالی هستید دوم اینکه چرا توهین می‌کنید من استدلال خودمو گفتم شما چرا توهین میکنی

      پاسخ
      • من توهین نکردم!ولی خوب بعضا چیزایی میشنوم که واقعا آدم به عقل طرف مقابل شک میکنه! (منظورم شما نیستین) خوبه که آدم قبل از هر چیزی یکم فکر کنه. بیخود نیست که خدا گفته ۱ ساعت فکر کردن از ۷۰ سال عبادت بالاتره!

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 + 2 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: