مانیه تیزم چیست؟ معلومات کلی در رابطه با مانیه تیزم

مقالات
۸ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) میخواهم توضیحات کامی را در رابطه با مانیه تیزم برایتان ارائه کنم. از شما دعوت میکنم همانند همانند سایر مقاله هایم این مقاله را نیز تا انتها دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:
همه چیز درباره پرواز روح و برون فکنی – پیشنهاد میکنیم حتما بخوانید!

راستش را بخواهید امروز داشتم در سایتم به گشت و گذار میپرداختم که ناگهان متوجه چیز عجیبی شدم! هرچه در سایت گشتم به غیر از آموزش مانیه تیزم چیزی در رابطه با مانیه تیزم در سایتم پیدا نکردم! واقعا برایم عجیب بود اینکه میدیدم در رابطه با مبحثی به این مهمی چیزی در سایت ننوشته ام! 😐 😐 😐 از این رو بر این شدم تا این مقاله را برایتان بنویسم تا هم معلوماتتان در این زمینه بالاتر برود و هم اینکه مطالب سایتم کاملتر شود!

بیشتر بخوانید:
کاربرد خود هیپنوتیزم در زندگی و مباحث متافیزیک

مانیه تیزم چیست؟

در حالت کلی مانیه تیزم یک نوع نیروی نشات گرفته از طبیعت تلقی شده و اصولا در تمامی موجودات زنده موجود میباشد. باورهای زیادی وجود دارند مبنی بر اینکه کائنات بر پایه قوانین این نیرو عمل میکنند و سرپیچی از این قوانین عواقب وحشتناکی به همراه خواهد داشت! (و باز هم کائنات :mrgreen: ). باور بر این است که از این نیرو باید در جهت بشر دوستی استفاده شود! (دونستین دیگه کلا فیزیک و میزیک و این چیزا همه کشکن! کل کائنات با مانیه تیزم حول یه مدار میچرخن! 😯 یعنی باید ۹۹.۹ درصد متافیزیک دانا رو گل بگیرن فقط! 😳 )

بیشتر بخوانید:
کاتالپسی چیست؟ نکات مهم در رابطه با کاتالپسی در هیپنوتیزم

مانیه تیزم واقعی چیست؟

در حقیقت مانیه تیزم از عبارت مغناطیسم نشات گرفته و به معنای واقعی کلمه همان جذبه فردی میباشد! برخی مانیه تیزم و هیپنوتیزم را به هم نسبت میدهند ولی باید بگویم این دو مقوله هایی کاملا متفاوت هستند! من واقعا مانده ام این ۹۹.۹ درصد متافیزیک دانان (شما بخوانید احمقان) بر پایه چه چیزی این مزخرفات را در رابطه با هر چیزی تحویل مردم میدهند؟! یعنی شما فکرش را بکنید چون مانیه تیزم اشاره به قدرت جذبه فردی دارد این کودن های مفت خور آمده اند و جاذبه کاملا علمی کائنات و سیارات و… و حرکت بر روی مداری خاص را نیز به مانیه تیزم نسبت داده اند! آخر جذبه فردی چه ربطی به این قوانین قیزیک دارد؟؟؟ چرا میخواهید نسبت به هر چیزی ابراز نظر کنید؟ چرا میخواهید هر چیزی را متافیزیکی کنید؟؟؟ کمی آدم باشید بد نیست! 🙄

بیشتر بخوانید:
نیروی کیهانی چیست؟ حقایق شگفت انگیز نیروهای کیهانی

هدف از مانیه تیزم چیست؟ چه درمان هایی با مانیه تیزم امکان پذیر است؟

برخی ادعا دارند هدف از یاد گیری مانیه تیزم درمان بیماری هاست! ولی آخر چه ربطی دارد؟ آخر جذبه چه ربطی به درمان بیماری ها دارد؟ در کل مانیه تیزم تنها قادر است بیماری های ناشی از روح و روان را درمان کند که سیستم عصبی را تحت تاثیر قرار داده اند! وسلام! آن هم موفقیت در این روش درمانی به هیچ وجه تضمینی نبوده و به هیچ وجه روشی قطعی و کاملا مناسب برای درمان نیست! شاید مانیه تیزم بتواند مثلا شخصی که از دوری کسی مریض شده است را با برگرداندن آن شخص درمان کند. یا مثلا شخصی افسرده را از افسردگی نجات دهد ولی این به معنی درمانگری تمامی بیماری ها نیست! ممکن است موفق شوید و یا ممکن است هیچ! ولی در کل چه ربطی به شفا دهی دارد خدا میداند! من واقعا مانده ام این متافیزیک دان نماها این مزخرفات را از کجایشان درمیاورند؟! البته نگفته نماند که تا وقتی این مزخرفات خریدار داشته باشد, این متافیزیک دان نماها نیز به این مزخرفات خود ادامه خواهند داد!

بیشتر بخوانید:
حس ششم چیست؟ بررسی حس ششم از بعد متافیزیک

بهترین موارد استفاده از مانیه تیزم چیست؟

به عقیده من بهترین موارد جهت به کار گیری مانیه تیزم تربیت فرزندان و ارتقای هوش کودکان و همچنین ارتقای سطح کیفی رفتار اجتماعی است! با استفاده از مغناطیس مانیه تیزم میتوان رفتارهای اجتماعی و معاشرتی که مدها طول میکشد افراد در کودکی یاد بگیرند را در همان دوران کودکی در مدت کوتاهی یادشان داد و همین کار را در رابطه با جامعه نیز انجام داده و با تقویت معاشرت اجتماعی سطع زندگی اجتماعی را ارتقا بخشید. همچنین از مانیه تیزم میشود در افزایش علاقه طرفین به یکدیگر (مثلا زن و شوهر, خانواده و…) نیز استفاده کرد که در این صورت بهترین نتایج عاید خواهند شد! از مانیه تیزم میتوان در افزایش سطح معنوی جامعه نیز استفاده کرد! در کل از مانیه تیزم میتوان در تمامی زمینه های روحی و روانی و ذهنی و اثرگذاری روی افراد به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و بهترین نتایج را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:
منشا دریافت انرژی های متافیزیکی

در کل باید بگویم همانند تمامی نیروهای متافیزیکی, مانیه تیزم نیز ناشی از طبیعت نبوده و نیرویی ذهنی است که در درون تمامی موجودات قرار دارد. شاید با خود بگویید اگر در طبیعت نیرویی نیست پس چرا ما مثلا به فلان شئ حسی خاص داریم؟ در پاسخ باید بگویم دلیل آن این است که ذهن شما در درون خود از آن شئی یک نوع وابستگی برای خود ساخته است! شاید در آینده ای نزدیک در رابطه با وابستگی ذهنی مطالب مفیدی را برایتان بنویسم.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

15 − دو =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: