تله پاتی چیست؟ همه چیز درباره تله پاتی

مقالات
۱۸ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی دانشنامه متافیزیک علی لند. بنا به درخواست عده ای از کاربران من (علی بیک میرزایی) امروز در این مطلب میخواهم به شما توضیحات لازم در رابطه با تله پاتی را ارائه دهم. امیدوارم این مقاله نیز مورد پسندتان واقع شود. با علی لند همراه باشید…

پیشنهاد میکنیم:
آموزش تله پاتی حرفه ای

تله پاتی چیست؟

در کل تله پاتی به قابلیت ارتباط دو طرفه ذهنی به صورت هم راستا و موازی میگویند. به عنوان مثال دو نفر وقتی همزمان به یک چیز فکر میکنند این نوعی تله پاتی است! تله پاتی انواع مختلفی دارد ازجمله:

  • تله پاتی ذهنی
  • تله پاتی کلامی
  • تله پاتی عملی
  • تله پاتی حسی
  • تله پاتی احساسی

بیشتر بخوانید:
کاربرد خود هیپنوتیزم در زندگی و مباحث متافیزیک
جذب ثروت از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

تله پاتی ذهنی:

تله پاتی ذهنی هنگامی است که دو نفر به طور همزمان هر دو به یک چیز مشترک فکر میکنند! این فکر کردن میتواند حتی در فواصل بسیار دور (کیلومترها دور) انجام پذیرد. به عنوان مثال دو نفرد که یکی در منزل بوده و دیگری در خیابان درحال قدم زدن هستند هردو به یک موضوع مشترک فکر میکنند! و یا دو نفر درحال صحبت کردن با همدیگر هستند و یا در جمعی هستند و هردو در درون خود به یک موضوع و عبارت مشترک فکر میکنند.

تله پاتی کلامی:

تله پاتی کلامی نوعی تله پاتی است که در آن دو نفر به صورت همزمان در رابطه با موضوعی خاص چیز میگویند و یا اظهار نظر میکنند. این نوع تله پاتی با تله پاتی ذهنی نیز در ارتباط مستقیم میباشد.

تله پاتی عملی:

این نوع تله پاتی بدین گونه است که در آن دو نفر به صورت همزمان یک عمل را انجام میدهند. مثلا هردوشان همزمان هوس قایق سواری کرده و این کار را نیز انجام میدهند! این نوع تله پاتی نیز با تله پاتی ذهنی در ارتباط مستقیم میباشد.

بیشتر بخوانید:
تله کینزی چیست؟
آموزش ۱۰۰ درصد عملی تله کینزی – تکان دادن اشیاء با قدرت ذهن

تله پاتی حسی:

این نوع تله پاتی را ممکن است ما بارها و بارها تجربه کرده باشیم! به عنوان مثال علاقه یک دختر و یک پسر به یکدیگر به صورت همزمان! این نوع تله پاتی نیز با تله پاتی ذهنی در ارتباط مستقیم میباشد.

تله پاتی احساسی:

در این نوع تله پاتی دو نفر به صورت همزمان نسبت به موضوع, شرایط و یا چیزی خاص احساسی مشترک دارند! این نوع تله پاتی نیز با تله پاتی ذهنی در ارتباط مستقیم میباشد.

توجه داشته باشید که تله پاتی تنها در میان دو نفر نبوده و این امکان وجود دارد که عمل تله پاتی حتی به صورت گروهی نیز انجام پذیرد!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × سه =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: