آموزش قانون جذب – جذب ثروت از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این کلیپ به شما آموزش میدهم چگونه از قدرت ذهن خود در جهت جذب ثروت استفاده کنید! به خاطر داشته باشید که ذهن شما بسیار قدرتمندتر از چیزی است که فکر میکنید! شما در صورتی که به این نکات توجه کنید به راحتی میتوانید از طریق قدرت ذهن خود به جذب ثروت پرداخته و ثروت را به سوی خود بکشانید!


وقتی سخن از قانون جذب به میان میاید ممکن است با خودتان بگویید “اینها همه اش حرف است!” و سپس اعتنایی نکرده و به سادگی از این موضوع بسیار مهم و ضروری عبور کنید! غافل از این که قانون جذب از اساسی ترین مباحث متافیزیک بوده و میتواند زندگی شما را در مدتی کوتاه دگرگون کند! شما در صورتی که قانون جذب را در راستا جذب ثروت به شیوه صحیح اجرا کنید در مدت زمان کوتاهی به ثروت هنگفتی دست خواهید یافت. البته توجه داشته باشید که قانون جذب بدون عمل هیچ و پوچ است! قانون جذب ثروت تنها در کنار عمل صحیح است که معنی میگیرد.

بیشتر بخوانید:
آموزش قانون جذب – خواسته های خود را محقق کنید!

لازمه های قانون جذب:

ازجمله ملزومان قانون جذب به شرح زیر میباشند:

  • ایمان و اعتقاد واقعی به رسیدن به هدف مورد نظر.
  • باور داشتن توانایی های خود.
  • تصور واقعی هدف مورد نظر.
  • سعی و تلاش در جهت هدف مورد نظر.

بیشتر بخوانید:
افراد موفق چه خصوصیاتی دارند؟ روشهای موفقیت در زندگی

دوستان وقتی شما هدف مشخصی را در ذهن خود ترتیب میدهید و میخواهید قانون جذب را بر آن اعمال کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها تصور کردن به موضوع مورد نظر کافی نیست! تصور خالی و بدون داشتن ایمان به رسیدن به هدف مورد نظر مثل این است که هوا شب باشد و شما بگویید نه هوا روز است! شما باید قبل از تصور کردن هدف مورد نظر ابتدا به توانایی های خود در رابطه با رسیدن به هدف مورد نظر ایمان و اعتقاد کامل داشته باشید!

بیشتر بخوانید:
آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

باور داشتن توانایی های خودتان باعث خواهد شد اعتماد به نفس در شما بالا رفته و در جهت رسیدن به هدف خود ترس و واهمه ای نداشته باشید! ترس از رسیدن به هدف حاصلی جز شکست برایتان به همراه نخواهد داشت! شما میبایست هدف خود را به گونه ای واقع گرایانه تصور کنید که انگار الان واقعا به هدف خود رسیده اید! همان حس و حالی را داشته باشید که وقتی واقعا به هدف خود میرسید خواهید داشت! داستان سرایی نکنید و واقعا باور داشته باشید که به هدف خود رسیده اید!

بیشتر بخوانید:
آموزش رسیدن به آرامش ذهنی – چگونه ذهنی آرام داشته باشیم؟

در صورتی که موارد بالا را به درستی رعایت کرده باشید حال نوبت میرسد به سعی و تلاش! وقتی شما خود را باور داشته باشید و ترس و واهمه ای از آینده نداشته باشید و همچنین موفقیت خود را به گونه ای واقعی تصور کرده باشید حال شما میبایست به سعی و تلاش در جهت رسیدن به هدف مورد نظرتان بپردازید! یادتان باشد در جهت رسیدن به موفقیت, اهداف بزرگی را انتخاب کرده و گام های کوتاه و صحیح در مسیر رسیدن به موفقیت بردارید و همواره سعی کنید این گام های کوتاه را به صورت مستمر بردارید! پس از مدتی وقتی به پشت نگاه کنید خواهید دید کیلومترها راه را در مسیر موفقیت پیموده اید و هم اکنون شخصی موفق هستید و حتی ممکن است خودتان هم شوکه شوید که چگونه توانسته اید به هدفی به ای بزرگی دست پیدا کنید!

بیشتر بخوانید:
سایکو کینزی چیست؟ مقاله ۲۰۱۹ سایکوکینزی واقعی!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پانزده − 2 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: