تله کینزی چیست؟ اسرار پنهان حرکت اشیا با قدرت ذهن

مقالات
۲۳ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با مبحث تله کینزی مطالب مفیدی را ارائه کنم و در کل در این مقاله می خواهیم بدانیم که تله کینزی چیست و آیا با قدرت ذهن می‌توانیم اشیا را به حرکت درآوریم یا خیر؟ از شما دعوت می کنم با این مقاله همراه بوده و در پایان کمی در این باره فکر کنید و بدون فکر کردن دست به هیچ اقدامی نزنید و در صورتی که خود را آماده فحاشی کرده‌اید کریم مودب باشید و از دید منطقی بررسی های لازم را انجام دهید. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
تله کینزی چیست؟ (مقاله قدیمی)

تله کینزی چیست؟

در حقیقت تله کینزی به معنی تکان دادن اشیا با فاصله و بدون دخالت فیزیکی می باشد که در اصطلاح متافیزیکی به معنی تکان دادن اشیا بدون دخالت فیزیکی با استفاده از قدرت ذهن می باشد. تله کینزی یا به عبارتی Telekinesis از دو عبارت Tele (پیشوندی به معنی از راه دور) و Kinesis (به معنی حرکت کردن) تشکیل شده است. در کل از نظر لغوی تله کینزی یا تله کینزیس (Telekinesis) به معنی به حرکت درآوردن از راه دور می باشد. در متافیزیک نیز مبحثی وجود دارد به نام تله کینزی یا اصطلاحاً تکان دادن اشیا با قدرت ذهن.

بیشتر بخوانید:
کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!)

آیا تله کینزی حقیقت دارد؟

در پاسخ به این سوال باید اعتراف کنم خودمان نیز تا چندی پیش فکر می‌کردیم تله کینزی یا تکان دادن اشیا با قدرت ذهن ممکن بوده و امکان پذیر می باشد, تا اینکه طی آزمایشات گسترده و بررسی ها و تحقیق های کامل و تحلیل بیش از ۲۰۰ مورد کلیپ تله کینزی انجام شده توسط مدعیان قدرت ذهن به این نتیجه رسیدیم که عمل تله کینزی عملی کاملاً غیر ممکن و غیر واقعی می باشد. به عبارتی تکان دادن اشیا با قدرت ذهن کاملاً غیر ممکن بوده و تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست و در این باره دلیل و سند علمی هم وجود دارد که برایتان توضیح خواهیم داد. لطفاً قبل از اینکه خودتان را آماده فحاشی کنید ابتدا مقاله را تا انتها بخوانید و سپس نظرات گهربار خود را بنویسید.

در تلویزیون علی لند ببینید:
تحلیل تله کینزی

اگر تله کینزی حقیقت ندارد پس چرا می توان یک چرخونه را با قراردادن دستان در دو طرفش و کمی تمرکز چرخاند؟

در پاسخ به این سوال که چرا با قرار دادن دستانمان در دو طرف چرخونه و کمی تمرکز چرخونه شروع به حرکت کردن و چرخیدن میکند باید بگویم عملی که مشاهده می کنید کاملاً واقعی می باشد ولی نه با قدرت ذهن شما! شما به عبارتی چه مدیتیشن کنید و یا تمرینات خاصی را انجام دهید یا نه, تنها کافیست دستان خود را در دو طرف چرخونه قرار بدهید تا پس از چند ثانیه چرخونه شروع به چرخیدن کند! اگر باورتان نمی شود می‌توانید خودتان امتحان کنید! اما دلیل این چرخش چیست؟ دلیل چرخیدن چرخونه علمی بوده و ربطی به قدرت ذهن شما ندارد بلکه این چرخش به دلیل گردش جریان هوا یا همان کوران ناشی از اختلاف دمای هوا و اختلاف دمای دستان شما می باشد که منجر به برقراری یک جریان چرخشی هوا میشود. همین و بس!

چرخونه یا همان درخت طلا در تله کینزی توهمی کاربرد بسیاری داشته و از این طریق خیلی از اساتید متافیزیک را به مال و ثروت رسانده است!
چرخونه یا همان درخت طلا در تله کینزی توهمی کاربرد بسیاری داشته و از این طریق خیلی از اساتید متافیزیک را به مال و ثروت رسانده است!

بیشتر بخوانید:
آگرو کینزی چیست؟ اسرار پنهان کنترل گیاهان با قدرت ذهن

حال ممکن است با خود بگویید اگر این چرخش به دلیل جریان هواست پس چرا وقتی یک شیشه نیز بر روی چرخونه قرار می دهیم باز هم می توانیم با قرار دادن دستانمان دو طرف آن، چرخونه را بچرخانیم؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم وقتی شما شیشه را بر روی چرخونه قرار می دهید عملاً یک محیط چرخشی را برای چرخونه مهیا می کنید در واقع ان چرخش را راحت‌تر می‌کند بدین ترتیب وقتی دستانتان را دو طرف شیشه می‌گیرید با وجود اینکه فکر می‌کنید شیشه جریانات اطراف را مسدود می کند، دستان شما میتواند منجر به اختلاف دما در داخل شیشه شده و جریان هوای موجود داخل شیشه را تبدیل به یک کوران کند و به راحتی چرخونه را برای شما بچرخاند! حتی نزدیک شدن دستان شما به شیشه میتواند منجر به اختلاف فشار داخل شیشه شده و چرخونه را بچرخاند! حتی هوای موجود داخل شیشه خود به تنهایی نیز میتواند منجر به چرخش چرخونه شود!!! درصورتی که باور ندارید چرخیدن چرخونه به دلیل جران کوران هوا می باشد می‌توانید شرایط خلا راه داخل حباب شیشه ای ترتیب دهید و وقتی داخل حباب شیشه هیچ هوایی نباشد خواهید دید که خودتان را بکشید هم چرخونه نخواهد چرخید!

بیشتر بخوانید:
بیوکینزی چیست؟ تغییر ساختار DNA توسط قدرت ذهن!

ممکن است با خود بگویید پس چرا در برخی موارد می‌بینیم که چرخونه بدون نزدیک کردن دستان ما نیز شروع به چرخش می کند؟! در پاسخ به این سوال باید بگویم که وقتی شما نفس می‌کشید حتی اگر یک ماسک بر دهان داشته باشید و یا وقتی بدن شما کوچکترین حرکتی داشته باشد وقتی که در یک اتاقی هستید یا بهتر است بگویم وقتی در یک مکانی هستید بدانید که که در آن مکان حجم مشخصی از مولکول های هوا وجود دارد و کوچکترین حرکتی توسط شما چه تنفس شما و چه حرکت اندامهای شما و چه حرکت شخصی که در گوشه‌ای از اتاق در دورترین فاصله ممکن قرار دارد منجر به جابجایی مولکول های هوا می‌شود و این جابجایی مولکول های هوا منجر به حرکت دومینو وار شده و در نتیجه چرخونه حرکت می کند! لازم به ذکر است که چرخونه اولین تمرینی است که اساتید پشمکی متافیزیک در پکیج های آموزشی خود ارائه می کنند چون خودشان نیز می دانند نه نیازی به مدیتیشن و نیازی به تمرکز است چراکه چرخونه قرار است بچرخد و همین کافیست تا شرکت کننده ساده لوح فکر کند که با استفاده از تمرینات استاد متافیزیک, با قدرت ذهن خود توانسته است شیئی را به حرکت در آورد!

بیشتر بخوانید:
اعداد تکرار شونده میخواهند به ما چه بگویند؟

آیا کلیپ های حرکت اشیا با قدرت ذهن توسط اساتید متافیزیک حقیقت دارد؟

تله کینزی

در پاسخ به این سوال باید بگویم کلیه تله کینزی های انجام شده توسط تمامی اساتید بلا استثنا جعلی و ساختگی بوده و هیچ کدام از اساتیدی که کلیپ هایشان را مشاهده می کنید باز هم تکرار می کنم هیچکدام از این اساتید هرگز و به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی هیچ گونه توانایی مبنی بر حرکت دادن اشیا با قدرت ذهن نداشته و کلیپی که مشاهده می‌کنید کاملاً ساختگی و با حقه و کلک انجام میشود. و کلیپ هایی هم که در رابطه با چرخیدن چرخونه مشاهده می کنید از دم ناشی از جریان کوران هوا می باشند.

بیشتر بخوانید:
پرانیک هیلینگ یا همان انرژی درمانی طبیعی چیست؟

استنباط علمی عدم حقیقت نداشتن تله کینزی:

در خصوص استنباط علمی عدم حقیقت داشتن تله کینزی تنها به این مورد بسنده می‌کنم که ما در جهان فیزیکی قرار داریم و کلیه متعلقات فیزیکی در جهان تحت امر قوانین فیزیک می باشند و بر اساس قوانین فیزیک برای به حرکت درآمدن یک فیزیکی نیاز به نیروی حاصل از عامل فیزیکی می باشد! حال ممکن است برخی در این میان مبحث کوانتوم را مطرح کنند که در پاسخ به این افراد نیز باید بگویم اگر شخصی بگوید من کوانتوم را می دانم بدانید که هیچ چیزی در رابطه با کوانتوم نمی داند! اینها تنها بازی با کلمات جهت توجیه کردن حقه و کلک تله کینزی انجام شده توسط خود و نسبت دادن آن به علم می باشد. فیزیک می گوید هر عملی عکس العملی دارد! پس یک عامل فیزیکی تا زمانی که به آن نیرویی حاصله از فیزیک وارد نشود هرگز تکان نخواهد خورد!

بیشتر بخوانید:
چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟

سخن پایانی:

کلیه کلیپ های تله کینزی که در اینترنت مشاهده می‌کنید و مشاهده می‌کنید که اساتید از شاگردان خود کلیپ تکان دادن اشیا با قدرت ذهن نمی‌گذارند همه و همه از دم ساختگی بوده و هیچ یک از آن افراد نیز شاگردان آن اساتید نیستند بلکه دستیاران خود آن اساتید هستند و این کار فقط و فقط با هدف کسب درآمد و یا سر و پا کردن شهرت واهی برای خود می باشد! چنانکه همه می دانیم موسسه ای به نام جیمز رندی وجود دارد که چالشی ترتیب داده است که در آن در صورتی که شخصی بتواند تحت شرایطی که آن موسسه تعیین می کند (امکان تقلب را از افراد میگیرد) شیئی را بدون دخالت فیزیکی و با قدرت ذهن خود تکان بدهد مبلغ یک میلیون دلار پاداش خواهد گرفت! و این در حالی است که سالهاست حتی یک نفر نیز موفق به دریافت این جایزه یک میلیون دلاری نشده است! حال به عقل خود رجوع کنید که شخصی که ادعا می‌کند که با ذهن خود می تواند اشیا را تکان دهد آیا عقل خود را از دست داده است که جایزه یک میلیون دلاری برابر با ۲۴ میلیارد تومان را ول کند و از شما دستمزد های صد، دویست و یا چند هزار تومانی بابت آموزش تله کینزی بگیرد؟!!! کمی فکر!

بیشتر بخوانید:
همزاد چیست؟ آیا همزاد حقیقت دارد؟ انواع همزادها

جرالد فلمینگ شخصی بود که ادعا می‌کرد با قدرت ذهن می‌تواند فلزات را خم کند که این نوعی تله کینزی محسوب می‌شود! حال سوال این است که چرا وقتی از او درخواست شد تحت شرایط علمی کنترل شده یک قاشق را خم کند و در قبال این کار به او ۲۵۰ هزار دلار پاداش بدهند، چرا او این پیشنهاد را رد کرد؟ چرا به جاهای دور می رویم بگذارید به همین کشور خودمان بپردازیم! چرا هیچ کدام از اساتید متافیزیکی که ادعای قدرت های ماورایی همچون تکان دادن اشیا با قدرت ذهن و غیره دارند هیچ یک جربزه مواجهه حضوری با شخص من و انجام عمل تله کینزی تحت شرایط کنترل شده توسط من را ندارند؟ آنان که من را از ابتدا دنبال می کنند باید بدانند که من حتی یک جایزه یکصد میلیون تومانی نیز برای این کار تعیین کردم ولی هیچ استادی جرأت و جنم و عرضه مواجهه حضوری با من را نداشت و هر دفعه به یک بهانه ای فلنگ را می بست!

بیشتر بخوانید:
مدیتیشن چیست؟ بررسی تاثیر مراقبه بر روی افراد

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۲۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • صد میلیون کم نیست؟

    پاسخ
  • Avatar
    پدرام محمودی
    ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۱۳

    نظرتان در مورد اثبات قدرت های *******((( در جلوی چشم خبرنگاران چیست؟
    خوب می شد از قدرت های ایشان هم تحقیق و مصاحبه و مقاله صورت می گرفت.

    پاسخ
    • یه دلقک دروغگو با ذاتی بسیار پلید که شاگرداش احمق ترین آدم های روی کره خاکی هستن❤ درضمن مادامی که عقل جای سر در چشم و گوش باشه آش همینه کاسه همین! یک شعبده باز در برابر ۳ هزار نفر یک شخص رو ناپدید میکنه ولی آیا واقعیه؟! از خدا برای مردم کشورم تفکر و سواد و آگاهی میخوام چرا که در طول تاریخ هرچه سرمون اومده بخاطر نبود خرد و آگاهی بوده و هست و خواهد بود❤

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    دوست عزیز اگر کسی بتونه از راه دور یعنی فاصله حد اقل ۵ متری این کار رو انجام بده قبولش داری
    اگر واقعا جایزه در کار هست من حاظرم تو هر شرایطی حتی از پشت دوربین در دو اتاق مجزا اما نزدیک هم این کار رو انجام بدم

    پاسخ
    • بله لطفا جهت هماهنگی به ایمیل info[at]aliland.info پیام بدین. منتظر حضورتون در چالش هستیم البته اگه جرات کنین تشریف بیارین چون خیلی ها تو کامنتا مثل شما بمب اعتماد به نفس بودن و الان ۲ سال از کامنتشون و شماره ای که دادیم گذشته و هنوز خبری ازشون نشده!

      پاسخ
  • سلام
    فکر کنم من میتونم انجام بدم! یعنی اولین نفری هستم که میتونم؟!
    فکر میکردم کاریه که همه بتونن انجامش بدن!
    من هر چیزی که دارای اصطکاک کمی با سطح باشه و حالت چرخونک یا فن یا پنکه داشته باشه حتی جدا از وزنش میتونم بچرخونم یا البته نگه داشتنشون از حرکت، از چرخوندنشون راحت تره برام!
    و جهت چرخششون رو میتونم راحت عوض کنم البته این مورد بستگی به وزن هم داره
    حتی با فکر کردن بهش!
    من اصلا از قضیه چالش ها خبر نداشتم!
    من همیشه با فن ها تمرین میکنم
    حتی یکبار پنکه خودنمون رو درست کردم
    و این رو اضافه کنم که افکار ، تخیلات و تجسمات افراد، بزرگترین بزرگترین و بزرگترین قدرت هستی و‌ روح های جاودان هستن!

    پاسخ
    • آره شما راست میگین! به اون درازگوش بگین اینقد آدماشو نفرسته الکی تله کینزی تبلیغ کنن و مردمو گول بزنن و پکیجای مسخره بندازن به ملت. شما که اینقد ماشالا قدرت دارین لطف کنین تشریف بیارین چالش درخدمتیم.

      پاسخ
  • با سلام چاکرا ششم من همانند چاکرا های دیگم فعال هستش و قدرت ذهنی بالایی برخوردارم
    اما لزوما چاکرا ششم من ب عنوان چاکرا انرژی فعالیت می کند ن اینک کاملا باز باشد و….
    و نکته دیگر هم این است ک اگ روی اجسام دیگ تمرکز کنم و اون ها رو ب حرکت در بیارم امکانش هست و این مبحث ادامه بدم امکانش هست چشم سوم من برای همیشه باز شه ؟
    هیچ دلم نمی خواد این اتفاق بیافتد چون سردردهایی رو دارع و این انرژی های ک ساتع میشه اگ کنترلش نکرد باعث دردسر میشه
    خلاصه اگ همش این مبحث رو دنبال کنم چطور میشه چشم سوم من باز نشه ؟
    رهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام. فکر کنم دارید اشتباه میزنید. لطفا تلگرام پیام بدین: ۰۹۹۰۹۳۸۴۶۱۶

      پاسخ
      • سلام ببخشید ای تله کینزی یا کینزی های دیگر واقعیه؟اخه اصن با عقل جور در نمیاد😟،قصد بدی ندارم اما میتونین ثابتش کنید که واقعین همشون«قصد بدی ندارم بازم میگم»

        پاسخ
  • شما خودتون شخصا به بقیه کینزی ها معتقد هستین ینی میشه عملی کرد مثلا ایروکینزی ؟

    پاسخ
  • چگونه میتوانم اشیا را با قدرت ذهنم تکان دهم

    پاسخ
  • ببخشید من گیج شدم شما در یکجا انکار می‌کنید که انسان بتواند یک جسم را معلق کند اما در جای دیگری ادعا دارید که می‌شود با بشکنی کهکشانی را نابود کرد می‌شود توضیح دهید ؟؟؟

    پاسخ
    • بله دوست عزیز با قدرت ذهن میشه هر کاری کرد ولی به روش خودش! الان اینکه با یه بمب اتم یه شهرو پودر میکنن حاصل چیه؟ حاصل قدرت ذهن! اینکه علم پزشکی اینهمه پیشرفت کرده حاصل چیه؟ حاصل قدرت ذهن! ولی این دلیل نمیشه چون با قدرت ذهن میشه هر کاری کرد یکی بیاد بگه من صندلی به پرواز درمیارم! کسایی که همچین ادعاهایی دارن افرادی دارای سطح شعور و سواد بسیار پایینی هستن. خیلی ها قدرت ذهنو اشتباه متوجه شدن!

      پاسخ
      • سلام دوست من. من امروز موفق شدم تله کینز کنم و کاغذ رو تا نصفه بچرخونم اونم با قدرت ذهن قبلش هم ۱۵ دقیقه مدیتیشن کردم و تونستم ولی مشکل اینجااست که روش تمرکزی نداشتم مثلا اون سمتی که میخواستم کاغذ بچرخه نمیچرخید سمت مخالفش میچرخید بعد چند دقیقه چشمام یه نور ابی رنگ رو دیدن و فقط کاغذ معلوم بود و همه جا نور ابی رنگ بود یا نیلی وقتی اینجوری میشد کاغذ راحت تر میچرخید وقتیم که چشمام رو یه لحظه میبستم باز میکردم متوقف میشد چشمامو که باز میکردم دوباره شروع به حرکت میکردن

        پاسخ
        • چرخونه تله کینزی نیست

          پاسخ
        • چرا دروغ ب مردم میگی ک چی ؟؟؟؟ همه قدرت تله کنیزی رو دارن هرکی باورش نشد بیاد تا از دو س متری یا پنج متری این کارو کنم حتما از پنج متر عقب تر دما راحت تر ه برای چرخوندن اگه بدون دست چرخپندم چی اصلا قالب پنیر ظروف یبار مصرف اینا هم باقدرت دما حتما جمع کن کاسه کوزتو مردمو فریب نده هرکی صدامو میشنوه همه کینزی ها حقیقت داره

          پاسخ
          • پاشو بیا چالش تله کینزیتو انجام بده ۱۰۰ میلیونم جایزه ببر! ولی اگه نتونی انجام بدی همون قالب پنیرو طوری میکنم تو چاکرای ریشه‌ت که برا خودت لبنیاتی راه بندازی! مرتیکه شیاد برو به اون استاد دارگوش بی پدر و مادرت بگو علی لند بلایی سر کسب و کارت آورده که صدا خر میدی برا مشتری جمع کردن.

  • ببخشید اقای علی عمل تله کینزی در واقه چطور اتفاق می افتد ؟

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: تله کینزی چیست؟ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار − یک =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: