چاکرا چیست؟ آیا چاکرا حقیقت دارد؟ آزمایش علمی چاکرا ها

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به بررسی چاکراها بپردام. به عبارتی در این مقاله در رابطه با چاکراها میخواهیم بدانیم چاکرا چیست و در نهایت بررسی کنیم که آیا چاکراها وجود دارند و یا خیر؟ قطعا مباحث مربوط به چاکراها یکی از ترند ترین مقولات متافیزیک بوده و تقریبا هیچ طرفدار متافیزیکی وجود ندارد که در رابطه با این موضوع ابراز علاقه نکرده باشد! لازم به ذکر است که این مقاله در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۳۰ به روز رسانی شده و به آن ۲ پاراگراف محتوای جدید اضافه شده و همچنین یک کلیپ بسیار جالب در خصوص آزمایش علمی صورت گرفته روی اساتید متافیزیک در رابطه با چاراها و انرژی به این مقاله اضافه شده است که نتیجه این آرمایش بسیار جالب و به شدت خنده دار است! از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
ریشه خرافات چیست؟ حقایق شگفت انگیز در رابطه با خرافات

پیش مقدمه مقاله چاکراها:

دوستان و همراهان گرامی من قبول دارم که مطالب سایتم برخی را نا امید میکند ولی خوب هرچه باشد حقیقت تلخ است و هدف این سایت افشای حقایق و پیشبرد متافیزیک به صورت علمی و نه خرافی است! من افتخار میکنم که سایتی که من بنیانگذاری کرده ام و متعلق به همه فارسی زبانان ایران و جهان است. “علی لند” به عنوان اولین و تنها سایت متافیزیک کاملا علمی (باز هم تاکید میکنم اولین و تنها سایت متافیزیک کاملا علمی) فارسی زبان در کل ایران و جهان است و هم اکنون تبدیل به یک منبع موثق و به عبارتی معتبرترین منبع برای دانش متافیزیک شده است! این سایت به قدرتی مورد توجه قرار گرفته است که افراد زیادی دست به هر اقدامی زده اند تا جلوی فعالیت ما را بگیرند اما هر دفه با شکست مواجه شده اند. انسان دارای عقل و خرد است و بدا به حال کسی که در مباحث علمی و زندگی خود عقل را کنار بگذارد و نا عقلی را پیشه بگیرد. اگر چیزی مورد پسندتان نیست به معنی بد بودن آن چیز نیست! شما بهتر است نگرشتان را عوض کنید همین و بس! در رابطه با مقالات این سایت نیز در صورتی که جهل و خرافات را کنار گذاشته و عقل و منطق را جایگزینش کنید خواهید دید که مطالب این سایت برایتان چقدر شیرین و دلپسند خواهند بود. با این پیش مقدمه هدفمان این بود که به عوض اینکه پس از خواند این مقاله در بخش کامنت ها به فحاشی فحاشی بپردازید, با دیدی عقل گرا گفته های این مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید:
کلاهبرداری کریستال تخت خواب پاکسازی چاکراها با نور کریستال

چاکرا چیست؟

چاکرا یا بهتر است بگویم چاکراها در کل ریشه در باورهای آیین هندو دارد که بر طبق باورهای آیین هندوها بدن انسان دارای مراکز انرژی ای است که به آنها اصطلاحا چاکرا میگویند! هندوها بر این باورند که اعمال متافیزیکی ناشی از فعال شدن یا اصطلاحا باز شدن این چاکراها در بدن میباشند! برخی میگویند چاکراها مراکز انرژی بدن میباشند و برخی نیز میگویند چاکراها هادی های انرژی یا به عبارتی مراکز انتقال انرژی در بدن میباشند! همچنین بحث های زیادی در رابطه با تعداد چاکراها وجود دارد. برخی معتقدند بدن دارای ۶ چاکرا است و برخی میگویند ۷ و برخی نیز ۸ چاکرا…! جالب است بدانید که با یک استادی صحبت میکردم که میگفت در بدن ۱۲ چاکرا وجود دارد! 😐 حال حقیقت چیست خدا میداند! 😐 نکته جالب توجه این است که در این میان اساتیدی وجود دارند که برای فعال شدن یا به عبارتی باز شدن این چاکراهایی که حتی نمیدانند تعدادشان چند تا است تمرین های خاصی را نیز ترتیب داده اند بدون هیچ تحقیق و مطالعه ای! 😐 تمریناتی که ورای عقل بوده و بیشتر جنبه بیمارگونه دارند!

بیشتر بخوانید:
پاکسازی و فعال سازی چاکراها – چگونگی پاکسازی چاکراها

آیا چاکراها حقیقت دارند؟

از قدیم الایام گفته اند دروغ بزرگ را همه باور میکنند! یک دروغ اگر بسیار بزرگ باشد میتوان به راحتی به کمی تبلیغ آن دروغ را تبدیل به یک اپیدمی کرد! متاسفانه مبحث “چاکرا” نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دستخوش یک سری باورهای اشتباه مردم شده و متاسفانه در جهان تبدیل به یک اپیدمی فراگیر شده است! دروغی که نه تنها عده کثیری از مردم جهان به آن باور و اعتقاد دارند که بر روی آن در حد ناموس نیز تعصب دارند! تعصبات خشک و بی معنی همواره جز عقب ماندگی یک جامعه چیزی برای آن ندارند! متاسفانه در میان عده انگشت شماری از مردن سیستمی به عنوان سیستم گوسفند مَنِشی وجود دارد! سیستم چنین است که از گوش های یک گوسفند گرفته و آن را داخل طویله می اندازند و باقی گوسفندان خودشان به دنبال آن گوسفند اولی داخل طویله تشریف فرما میشوند! حال اینان نیز میگویند از آنجا که خیلی ها میگویند چاکرا حقیقت دارد پس حقیقت دارد! در واقع بدون تحلیل و بدون علم و دانش تنها با تکیه به کتاب های موجود هندو به این باور خنده دار رسیده اند و جالب این است که بر این باور مزخرف خود تعصب نیز دارند! ممکن است بگویید علی لند دارد توهین میکند ولی این توهین نیست بلکه عین حقیقت است! در صورتی که این مقاله را با صبر و حوصله تا انتها بخوانید به دلایل منطقی در رابطه با عدم وجود چاکراها بر خواهید خورد! اجازه بدهید نکته ای در رابطه با هندو ها در قالب دو عدد تصویر که گویای همه چیز است برایتان ارائه کنم تا بدانید بر روی باور چه احمق هایی تعصب خشک دارید!

حال ببینید شما چه انسان های فرهیخته ای هستید که مزخرفات این جماعت را تحت عنوان مرجع متافیزیکی خود انتخاب کرده اید و روی این مزخرفات تعصب خشک هم دارید, آن چنان که وقتی شخصی مثل من پیدا میشود که شما را به تفکر و علم دعوت میکند او را مورت فحاشی و انواع توهین ها قرار میدهید! به متن زیر توجه کنید که نقل قولی از سایت ویکی پدیا میباشد:

چاکرا به باور آیین هندو به مراکز انرژی در بدن انسان گفته می‌شود. چاکرا یا شاکرا در وجود هر موجود زنده‌ای قرار دارد حتی گیاهان. این چاکراها منابع انرژیها به عبارتی شریان‌های حیات می‌باشند. (منبع: ویکی پدیا)

بیشتر بخوانید:
رابطه مستقیم قدرت ذهن و متافیزیک – مقاله ای کاملا متفاوت

در این متن عملا مشاهده میکنید که چاکرا “به باور آیین هندو” مراکز انرژی در بدن میباشند! حقیقت این است که وجود چاکراها هیچ پایه و اساس علمی ای ندارد و کاملا ساخته و پرداخته ذهن افراد عادی میباشد! استنباط هایی زیادی مبنی بر عدم وجود چاکراها وجود دارند که یکی از همین استنباط ها تعداد چاکراها میباشد! آخر افراد چگونه میتوانند چیزی که حتی خود سازندگانش حتی در تعدادشان اختلاف نظر دارند را باور کنند؟!!! (کمی عقل!)

بیشترب خوانید:
سابلیمینال مسیج چیست؟ انواع سابلیمینال مسیج

دلایل علمی عدم وجود چاکراها:

حال نوبت میرسد به ارائه دلایل علمی مبنی بر عدم وجود چاکراها. اگر دقت کنید باور عده ای بر این است که چاکراها مراکز انرژی بدن میباشند! از آنجا که اعضای بدن تحت امر مرکز انرژی ای به نام مغز و ذهن میباشند پس عضوی که خود تحت امر یک مرکز انرژِ میباشد هرگز نمیتواند خودش یک مرکز انرژی باشد! در پاسخ به این نقض بزرگ وجود چاکراها عده ای گفته اند خیر! چاکراها مراکز انتقال انرژی هستند! حال سوال این است که یک هادی چگونه میتواند یک مرکز باشد؟!!! حتی در صورتی که بگویند چاکراها مرکز تجمع و توزیع انرژی هستند باز هم این امر شدنی نیست چرا که این اعضا تحت امر مغز هستند پس فرایند توزیع انرژی نیز میبایست بسته به فرمان مغز انجام شود! عده ای گفته اند یکی از دلایل وجود چاکراها این است که در صورتی که به چاکراهای مختلف بدنمان فکر کنیم میتوانیم آنها را حس کنیم! در پاسخ به این افراد نیز باید بگویم این افراد لطف کرده و با گفتار خودشان وجود چاکراها را نقض کرده اند! دقت کنید میگویند که در صورتی که به این بخش ها “فکر و تمرکز” کنید! همین نشان میدهد که این عمل توسط ذهن است که انجام میشود و این ذهن ماست که با تلقین موجب شده این بخش ها را حس کنیم! شما حتی اگر به انگشتتان فکر و تمرکز کنید این تلقین موجب میشود تا انگشتتان را نیز همانند یک مرکز انرژی حس کنید! هر بخشی از بدنتان همین است! اینها تنها بخش کوچکی از دلایل علمی عدم وجود چاکراها هستند!

بیشتر بخوانید:
بیوکینزی چیست؟ تغییر ساختار DNA توسط قدرت ذهن!

حال عده ای آمده و میگویند دوربین هایی به نام دوربین کرلیان وجود دارند که میتوانند هاله انرژی و چاکراها را نشان بدهند! خیر دوست عزیز اصلا چنین نیست! این فقط یک بلف اینترنتی است همین و بس! بلفی مانند کریستال تخت خواب پاکسازی و فعال سازی چاکراها که از دم مزخرفاتی بیش نیستند! این دوربین ها در واقع چیزی نشان نمیدهند به غیر از تجمعات توده ای و همچنین گرما و فرایند تبخیر حاصله از بدن! هیچ ربطی هم به وجود چاکراها و هاله های انرژی ندارند! البته لازم به ذکر است که در این میان فتوشاپ نیز به شدت به کارشان آمده و همچنین مانیتورهای این دوربین ها افکت های از پیش تعیین شده ای را نیز که توسط این دوربین ها اعمال شده اند را به ساده لوحان عزیز و گرامی نشان میدهند! بدین ترتیب با تصاویر مبتنی بر خرافات سالانه درامدهای میلیارد دلاری از فروش این دوربین های خنده دار برای خود دست و پا کرده اند!

در خصوص عکاسی کرلیان پیشنهاد میکنم مقاله دوربین کرلیان چیست؟ مشاهده هاله انرژی با عکاسی کرلیان! را مطالعه کنید تا متوجه شوید که عملکرد عکاسی کرلیان چگونه است و چرا تصاویر در این گونه عکاسی ها آن گونه نمایش داده میشوند!

چاکرا ها و انرژی!

در خصوص مبحث چاکرا ها و انرژی باید بگویم همانطور که میدانید گفته میشود چاکراها مراکز انرژی هستند! ناگفته نماند که عده ای نیز میگویند چاکراها مراکز انتقال انرژی هستند! اوکی شما راست میگویید! حال لطفا به من بگویید منظور از انرژی چیست؟! آیا میدانستید انرژی در بدن فقط و فقط به صورت شیمیایی وجود دارد؟! حال نظرتان راجب مدعیان انرژی درمانی و… که میگویند قادر به شناسایی میادین انرژی در بدن افراد و لمس درمانی هستند چیست؟ به نظرتان خنده دار نیست اگر بگویم آنها اصلا نمیدانند انرژی چیست؟ از آنجا که این جماعت گنده تر از دهانشان میخورند دانشمندان در سال ۱۹۹۰ آرمایبشی را ترتیب دادند که در آن شخص انرژی درمانی کننده را در یک سمت قرار داده و دختر بچه ای ۹ ساله را در سمتی دیگر قرار دادند و سپس بین آنها یک دیوار کارتنی قرار دادند. شخص ماورایی (خخخخ) هر دو دست خود را از سوراخ های تعبیه شده در دیوار خارج کرده و سپس دختر بچه دستش را در بالای یکی از دستان شخص ماورایی قرار میداد و سپس از شخص ماورایی میخواستند با توجه به دریافت جریان انرژی دختر بچه تشخیص دهد دست دختر بچه بالای کدام دست او قرار دارد! در این آزمایش از چندین استاد متافیزیک دعوت شده بود! نتیجه جالب بود! تمامی اساتید متافیزیک و انرژی درمانی کننده ها که مدعی چاکرا و انرژی بودند “تِر” زدند! در زیر باهم کلیپ این ر*یدمان اساتید را میبینیم:

 

حال لطفا به ادامه مطلب توجه کنید! در ادامه ابتدا میخواهم شما را با تصاویر منتسب به چاکراها که از سایت ویکی پدیا قدرت گرفته اند آشنا کنم:

هر کدام از این چاکراها اشاره به بخش خاصی از بدن ما دارند. ولی متاسفانه چون این چاکراها اشاره به بخشی از بدن ما را دارند و هر بخشی از بدن ما یک مبحث علمی است اکثر افراد فکر میکنند علم چاکراها را تایید میکند! از این رو سفت و سخت میگویند ” نخیر چاکرا واقعیه! 😐 ” ولی حقیقت این است که باید بگویم چاکرا توهماتی بیش نبوده و ساخته و پرداخته ذهن سران آیین هندو است! این بخش ها از بدن که چاکراها بر آنها اشاره میکنند بخش های عملکردی بدن هستند ولی متاسفانه باید به شما بگویم هیچ انرژی ای این بخش های بدن صادر نمیکنند! همه چیز در متافیزیک ذهن شماست! تمریناتی که برای باز کردن چاکراها (باز کردن چاکراها یک اصطلاح بوده و فقط و ساخته تخیل هندوها است!) به کار میبرند در واقع هیچ چاکرایی برایتان باز نمیکنند بلکه فقط تمرین هایی برای رسیدن به آرامش و تقویت ذهن است و همه کارها را ذهن شما است که انجام میدهد نه بخش های ذکر شده در مبحث تخیلی چاکرا…! اگر میخواهید دلایل قاطعانه مبنی بر عدم وجود چاکراها را بدانید به شما پیشنهاد میکنم حتما مقاله پاکسازی و فعال سازی چاکراها – چگونگی پاکسازی چاکراها را مطالعه کنید تا با حقیقت چاکراها آشنا شوید!

بیشتر بخوانید:
سایکو کینزی چیست؟ مقاله ۲۰۱۹ سایکوکینزی واقعی!

سخن پایانی:

خرافات غوغا میکند! مردم عاشق حرف های دهن پر کن ماورایی هستند! مردم به نوعی دوست دارند تخیلات را وارد دنیای واقعی کنند! با این کار حس خاص بودن به آنها دست خواهد داد! ولی من فقط یک چیز میتوانم بگویم: خرافات تنها به غیر از به بطالت کشاندنتان چیزی برایتان نخواهد داشت…

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۴۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • Avatar
    چاکرا خرافات است
    ۳۰ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۰۸

    والا موندم جماعت احمق چطور وجود چاکرا رو باور میکنن. ممنون ازت علی لند که با روشنگری هات برای اولین بار چنین جسارتی رو تو ایران داشتی که به عنوان عالم ترین و باسوادترین استاد متافیزیک ایران در برابر کاسبان خرافات ایستادی

    پاسخ
  • دوست عزیز فقط اینو می دونم به هر چی که از ته قلبت بهش فکر کنی و به اون ایمان داشته باشی و براش وقت بزاری و انرژی صرف کنی بهش صد در صد می رسی حالا چاکرا یا تلقین یا هر چیز دیگه در حد حرف زدن میشه تا ۲۴ ساعت صحبت کرد و به نتیجه هم نرسید

    پاسخ
  • علی لندی هر چقدر هم بگی که به اسلام اعتقاد داری من نمیتونم باور کنم.
    کدوم مسلمونی اینقد عفت کلامش پایین بوده.
    آیا حضرت محمد (ص) و امامان معصوم با منطق و دلیل حرف میزدن یا اینکه با فهش و بی احترامی سعی میکردن بقیه رو توجیه کنن.
    من خودم مسلمونم و به حرمت اسلام کوچک ترین حرف بدی در عمرم نزدم و اگر بزنم عذاب وجدان میگیرم و خیلی ناراحت می شم.
    بعد تو میای به آدم و عالم فهش میدی و اسم خودت رو میزاری مسلمون.
    شبیه ترین شما به من با اخلاق ترین شماست
    این جمله زیبا از حضرت محمد است.
    پس اگه کوچیکترین احترامی برای اسلام و خودت قائلی اینطور با مردم رفتار نکن و مطمئن باش که با فهش نمیتونی کسی رو مسلمون کنی ولی با دلیل منطقی و عقل میتونی.

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون ولی تا اونجا که یادمه به کسی نه توهین کردم و نه فحش دادم! فقط کسایی که توهین کردن رو به شکل خودشون جوابشونو دادم که از نظر من هیچ اشکالی نداره و خیلی هم سازنده است.
      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  • متاسفانه خیلی لحنتون بده.
    از کوزه همان برون تراود که دراوست…

    پاسخ
    • دوست عزیز باید بهتون بگم که شما متاسفانه به اون حد از درک و فهم کافی نرسیدین که بدونین مباحث علمی ربطی به اخلاق ندارن. شما به عوض جستجو و مکاشفه اخلاق بهتره تو سایت علمی دنبال محتوای علمی باشین.
      با اشعارتون موفق و پیروز باشید.

      پاسخ
  • من فقط از نویسنده مطالب ،تعصب و عصبی بودن و بیماری خودشیفتگی دریافت میکنم همین و بس،

    پاسخ
    • ممنون بابت نظرتون ولی این مشکلیه که همه جاهلان و نادان ها و اکثرا قشر احمق جامعه با مقالات ما دارن پس طبیعیه حستون🌹❤ مثلا شما هیچوقت یه تحصیل‌کرده باسواد و اهل تفکر و روشنفکر رو نمیتونین پیدا کنین که با مقالات ما مشکل داشته باشه پس رو خودتون کار کنین تا سمت قشر باسواد کشورمون باشین🌹❤

      پاسخ
  • . زمان گالیله تمام انسانها پافشاری داشتن که زمین صافه و بقیه ستاره ها دور زمین میچرخن و مطمئن بودن به این عقیده و گالیله رو فردی دیوانه خطاب کردن و دستور اعدامش صادر شد… هیچ چیزی صددرصد رد یا پذیرش نمیشه … شاید زمانی پی برد ک صحت داشت اون ماجرا…. معجزات پیامبران همه بی منطق و غیر علمی هستن اما بازم صددرصد رد نمیشن مثلا کی باور می‌کنه آتش گلستان بشه کی باور می‌کنه ابراهیم پرنده رو قطعه قطعه کنه بذاره رو کوه اسمشو صدا بزنه بیاد بچسبه بهم باز جون بگیره عصی موسی شق القمر زمان محمد نهنگ یونس و و و تمام داستانهای موجود … هدف شما آگاهی هست اما تندخو هستید و انتقاد پذیر نیستید و نظرات خودتون رو صددرصد میدونید
    کمی مهربان‌تر باشید و میتونید بگید این نظر منه نه بگید فقط نظر من درسته…. من خودم به شخصه یکبار هفت نور دیدم که از بدن مادرم میتابه بدون اینکه بدونم چی هستن و بعد در مورد چاکرا خوندم تمام رنگ های رنگین کمان از همون محل چاکراها خارج شده بود …اما نه رد میکنم نه تایید …. هر نظریه ای ممکنه درست باشه … اگر کسی انرژی و آرامش میگیره با قبول این باور چه عیبی داره…. وقتی همه چیز ذهنیه پذیرش اینها و پاکسازی ش آرامش نصیبش می‌کنه و قدرت جذب حالات خوب درونش بالا میره

    پاسخ
    • مشکل شما اینه که از باب احساس وارد میشین. تنها چیزی که علم سرش نمیشه احساسه و ما تو راه علم احساس رو به کل سرکوب کردیم.
      با احترام

      پاسخ
      • خیلی وقتا چیزایی علمی نیست اما پذیرفته شده… مثل قرآن که بر محمد وارد شد موسی کلیم الله عیسی موسی داوود یونس و و و … دیدن رویای صادقه علمیه مگه اما وجود داره تله پاتی مگه علمیه اما وجود داره و خیلی چیزای دیگه…. علمی میشه تلسکوپ جیمز وب …. خب مثلا علمی نظریه بینگ بنگه اما خیلی ها قبول ندارن

        پاسخ
  • کمی مودبانه تر ذکر میشد تاثیر بهتری داشت … وقتی کسی خودشو استاد معرفی می‌کنه تنها استاد متافیزیک دنیا پس باید همه چیزش طوری باشه که الگوی بقیه باشه با توهین و انتقادات تند فقط باعث دوری افراد میشید اگر هدف تون آگاه کردن خلقه… زمان گالیله تمام انسانها پافشاری داشتن که زمین صافه و بقیه ستاره ها دور زمین میچرخن و مطمئن بودن به این عقیده و گالیله رو فردی دیوانه خطاب کردن و دستور اعدامش صادر شد… هیچ چیزی صددرصد رد یا پذیرش نمیشه … شاید زمانی پی برد ک صحت داشت اون ماجرا…. معجزات پیامبران همه بی منطق و غیر علمی هستن اما بازم صددرصد رد نمیشن مثلا کی باور می‌کنه آتش گلستان بشه کی باور می‌کنه ابراهیم پرنده رو قطعه قطعه کنه بذاره رو کوه اسمشو صدا بزنه بیاد بچسبه بهم باز جون بگیره عصی موسی شق القمر زمان محمد نهنگ یونس و و و تمام داستانهای موجود … هدف شما آگاهی هست اما تندخو هستید و انتقاد پذیر نیستید و نظرات خودتون رو صددرصد میدونید
    کمی مهربان‌تر باشید و میتونید بگید این نظر منه نه بگید فقط نظر من درسته…. من خودم به شخصه یکبار هفت نور دیدم که از بدن مادرم میتابه بدون اینکه بدونم چی هستن و بعد در مورد چاکرا خوندم تمام رنگ های رنگین کمان از همون محل چاکراها خارج شده بود …اما نه رد میکنم نه تایید …. هر نظریه ای ممکنه درست باشه … اگر کسی انرژی و آرامش میگیره با قبول این باور چه عیبی داره…. وقتی همه چیز ذهنیه پذیرش اینها و پاکسازی ش آرامش نصیبش می‌کنه و قدرت جذب حالات خوب درونش بالا میره

    پاسخ
    • دوست عزیز من این افتخارو دارم که شخصیت واقعیمو نشون افراد بدم و دورویی نکنم. علم احساس سرش نمیشه و متاسفانه باید بگم به تنها چیزی که در راه علم اهمیت نمیدیم نظر سایرین در رابطه با خودمونه چون هدف ما کشف حقایقه نه راضی نگه داشتن جماعت احساسی و خرافاتی. ممکنه الان بعضی ها ازجمله شما ناراحت بشن ولی مطمئن باشین در بلند مدن جهان متافیزیک رو مدیون ما خواهد بود.
      با احترام

      پاسخ
      • کلا میگم ممکنه نظریه شما درست باشه اما ملایم تر میشه گفت و رد و پذیرشش رو بر عهده خواننده بگذاریم نه بگیم فقط من درست میگم فقط من با سوادم بگذارید آدم ها خودشون با دیدن علم شما و آموزش های شما به این درک برسن

        پاسخ
  • ببینید مطلب طولانی هست ولی لطفا وقت بذارید تمامش را بخوانید ارزشش را دارد با کمال احترام و تشکر🌹❤️
    سلام ممنون بابت مطالبتان ولی من یک سوال داشتم شما وجود نیروی چی را تایید میکنید و از اونطرف وجود چاکراها را رد؟ و خب باز نیروی چی رو هم یکجا در مطالبتان به نیروی ذهن ربطش دادین و در جای دیگر نیروی درونی اگر شما هم نیروی چی را همان نیروی تلقین تلقی میکنین و به ذهن ربطش میدهید پس دوره هایتان را به اسم اموزش نیروی چی نفروشین! و از اونطرف هم به خاطر یه عده ای که مدفوع گاو را به خود میمالن و یکسری اعمال زشت رو انجام میدهد تاریخ چند هزار ساله انها را زیر سوال نببرید چاکرا ها هم تاریخی چند هزار ساله دارند و کسانی به اسم بودا و اسونااگر اشتباه نکنم و… از این طریق و مدیتیشن و رجوع به درون خود با استفاده از انرژی معنوی خود و خود برترشان توانستند به درجات اگاهی والایی برسند که اگر زندگی ادما های مثل بودا را خوانده باشی که تمام دنیا را در جست و جو اگاهی گشتند و به این نتیجه رسیده بودند که فقط خوده درونیشان می می توانند جواب سوال هایشان را بدهند و همینطور خیلی کسانی دیگر حالا بیشتر توضیح میدهم. و در مطلب نیروی چی هم که نوشتین که چینی ها میگوییند نیروی چی را باید دریافت کرد یا از طبیعت میگریند یا قدرت های فرا بشری میگریند از این حرفا خب بگم که اشتباه شنیدید کسی همچین چیزی نگفته شاید در فیلمشان پیاز داغش را زیاد کرده باشند ولی خب این هم شگردشان برای جذب مخاطب برای فیلمشان هست دیگه چیزی که من از نیروی چی فهمیدم و خوندم نیروی چی همان نیروی زندگی است که در درون همه ما و موجودات از جمله گیاهان و حیوانات و حتی حشرات در جریان هست و تفسیرانه گوناگونه دیگری و نیروی چی را قرار نیست از جایی دریافت کنیم بلکه در درون خودمان هست و در اصل به نیروی جنسی یا پرانا (ولی درمورد پرانا یکم شک دارم که اسم دیگر نیروی جنسی است) هم ربط میدهند اگر دقت کرده باشین اگر شما بیشتر از یک هفته از رابطی جنسی و استمنا فاصله بگیرین نیروی خاصی را در درونتان به جریان می افتد و انرژی بیشتری خواهید داشت و اگر ورزشکار باشید استقامت و قدرت بیشتری خواهید داشت و چینی ها یاد میگیرند که این نیرو را کنترل و به جریان بندازنش و الکی مثله رابطه جنسی هدرش ندهند و سعی کنند به درجاتی والا از قدرت جسمی تا قدرت روحی و درونی برسند و شما که ویدیو هاشون و مطالبه هزار ساله شان را به سخره میگیرین و یه ذره با تمسخر صحبت میکنین به نظر من یه ذره قشنگ نیست شما اگر واقعا رزمی کارا های چینی و کلا اون سمتا هارو دیده باشین از دست هاشون کاملا معلوم هست که چقدر رنج کشیده هستن و پینه هایی که روی دستشان هست نشان دهنده تمریناته سختشان و خب من قبول دارم که ویدیو های فیک توی اینترنت خیلی زیاد شدند ولی اگر واقعا در اینترنت بگردین ادم هایی هستن که کاملا صادقانه و جوری فیلم گرفتند که واقعا نمیشه گفت فیک هست من خودم کیوکوشین کار هستم و شیهان هایم (استاد هایم) جلوی خودم چند تخته سنگ را شکستند و حرکت هایی زدن که فقط قدرت بدنی بالا لازم نداشت بلکه هماهنگی جسم، روح(انرژی درونی) و ذهن باید در هماهنگی کامل باشن و نیروی چی فقط یک تلقین نیست بلکه واقعا فراتر از اون چیزی که فکر میکنید هست (البته من هم با فیلم های تخیلی که ساختن مخالفم و پیاز داغشون زیاد هست ولی اینها نشان دهنده کامل و واقعی تاریخ و سنت های هزار ساله شان نیست همونطور که در بالا گفتم فقط برای جذب مخاطب هست که خب این یک چیزی معمول در همه شاخه های کسب و کار است) ولی در کل این ها تاریخ های هزار ساله ای پشتشون هست که وقتی درونشون میری میبینی یک دنیایی هست و بله من موافقم که اطلاعاتی موثقی در مورد مثلا اینکه واقعا چند چاکرا وجود دارد نیست ولی این نشان دهنده این نیست که این یک چیزی بی پایه ای است بلکه به خاطر بزرگ و طولانی بودن این انرژی معنوی و تاریخشون هست و کلا در مورد متافیزیک و معنویت نمیشه یک نظریه واحد و کاملا علمی داشت بلکه مثله پوست پیازی هست که وقتی یک پرش رو میکنی دوباره بایک در هم تنیدگی جدید مواجه میشید من باز حرف خیلی زیاد دارم من خودم خیلی در این مورد تحقیق کردم به پوچی رسیدم و دوباره شکفته شدم و دوباره شکسته شدم و خودم البته نمیخوام بگم که الان استادیم برا خودم نه من الان خیلی چیزهاست که باید یاد بگیرم همونطور که در کیوکوشین میگویند که ادم وقتی ۱۰۰۰ روز تمرین کنند تازه اول راه است ولی وقتی بتوانی ۱۰۰۰۰ روز تمرین و سختی بکشی تازه اونموقع یک استاد واقعی هستی. خیلی چیزها خوندم و میدونم که اینجا جاش نیست که بگم و واقعا حجم اطلاعات زیاد است و الان فعلا بهنظرم کافی هست😅 و به شما پیشنهاد خیلی جدی میکنم که کانال یوتوب به اسم *** را ویدیو هاش رو بشنید قشنگ به ترتیب ببینید مطمئنم هستم که طرز دید جدیدی رو بهتون میده و خودم خیلی اطلاعاته جدیدی رو به من یاد داد و حتی در این ویدیو ها میبینید همین علمی که به شما یاد داند چه خبرایی هست توش و یه جورایی در مورد همه چی حرف میزنه و شاید مسخره به نظر بیاد ولی همه ویدیو هاش به هم متصلن و پیامی رو مرساند که شاید هرکی یک برداشتی بکند حالا نمی خوام واردش شم. چه علمی چه تاریخی چه دینی همه منبع هاش رو میزنه و واقعا بین همه کانال ها و سایتها که چرت و پرتی بیش نمیگن این کانال کندلوس و همینطور سایت شما واقعا حرف های قشنگی میزنه و همینطور علمی که تمام منبع هاش رو در کپشنش میزاره در کل ممنون از سایتتون که شما هم در راه اگاهی مردم دارید مطلب درست میکنید و همین یک مورد برای خلوص نیتتون بس است🌹

    پاسخ
    • سلام.
      ممنون بابت کامنتتون. نیروی ذهنی همون نیروی درونیه دوست عزیز. ما نیروی چی رو قبولش داریم ولی نه اونطوری که گفته میشه! نیروی چی ربطی به طبیعت نداره! همه چیز ذهنتوته و دلایل و توضیحات کامل در مقاله مربوط به نیروی چی اومده و نیازی به بازگویی نیست. فقط کافیه نیروی چی رو تو سایتمون جستجو کنین تا مقالات مربوط بهش بیان. در رابطه با چاکراها هم دلایل علمی و منطقی کافی در خصوص عدم وجودشون آوردیم. تاریخچه چاکراها حتی اگه برا دهها هزار سال پیش هم باشه متاسفانه باید بگم وجود ندارن. در کل ممنون که وقت گذاشتین و کامنت گذاشتین. کامنتتونم به صورت کامل قرار دادیم فقط نام کانال رو سانسور کردیم که تبلیغ نشه.
      با احترام.

      پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر قبلا من یه پیام فرستادم نمیدونم اومد یا نه من یه چیزایی رو متوجه میشم واقعا بخصوص مرگ. مثلا همین برای خانم امینی زمانی فهمیدم که با شخصی برخورد کردم که دو تا نام خانوادگی داشت که یکیش امینی بود و فهمیدم که یه اتفاقس می افته. یا مثلا اگه فیلم ببینم خارجی جنگ و خونریزی باشه بخصوص بعد از بیدار شدن از خواب و صبح زود یه اتفاقی قطعا می افته احتمالا نزدیکی هام و چند مورد دیگر نظر شما چیه؟

    پاسخ
    • ذهنتون توانایی دریافت و تصویرسازی ارتعاشات رو داره

      پاسخ
      • متوجه شدم که چیزهایی رو میفهمم. اینکه قابل تغییر هست؟ همه دارند یا محدوده؟ و اینکه بتونم ازش استفاده شخصی کنم? در ضمن من حالت وشکا اشیا رو تا حدودی دقیق میگیرم. مثلاً اگر روی قالی یه چند ثانیه خیره شم شکلش اگر لوزی باشه یا چهارچوبش تقریبا یه لحظه برام قابل رویت میشه؟

        پاسخ
  • سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و جناب علی آقا.اینکه بگیم چیزی دلیل علمی داره یا نداره بستگی به شناخت ما از علم داره چون علم بسیار گسترده تر از اون چیزی هست که ما ازش شناخت داریم اساسا هرچیزی که بتونه ما رو به چالش بکشه علمه.نکته بعدی اینکه آیا انرژی به خودی خود درر بدن موجود هست یا اینکه وارد میشه؟یا اینکه در بدن هست و بوسیله تغذیه یا تحرک تقویت میشه؟ذهن چگونه تشخیص میده انرژی باید افزوده یا کاهش پیدا کنه؟انرژی چطور در بدن تقسیم میشه؟طراحی برنامه جریان انرژی چگونه صورت میگیره؟به شخصه از جرات و توانایی شما در مورد ارائه مطالبتون واقعآ خوشم اومد و تحسینتون میکنم.امیدوارم درخت آگاهی بر کل جهان سایه افکن باشه تا همه از طعم شیرین اون بهره مند بشیم

    پاسخ
  • پس اینکه میگن بچه هاتاقبل ۳سالگی میتونن بعضی چیزای ماورایی روببینن،بخاطراینکه چشم سومشون بازه خرافاته؟یعنی توهم وتخیل بچه هاست؟

    پاسخ
  • خوب در حالت واقعی اومده بودم از سایت پر محتواتون مثلا چیزایی یاد بگیرم که نصف محتواتون این الکیه اون الکیه کلاهبردار کلاهبردار کلاهبردار از کجا باور کنم تو کلاهبرداری نکنی بعدشم تو اگه واقعا چیزی یاد میدی نباید برای هر چیزی اسم یا برچسب خوب و بد بودن بزنی چون کل چیز های علمی یا غیر علمی فعلا شک هستش و میرسه تا متوجه بشن واقعا این درسته یا نه تو فقط باید از یه جمله پیروی کنی قبول نکن ولی رد هم نکن همه حالات رو در نظر بگیر و تحقیق کن …

    پاسخ
    • ما نمیتونیم برا راضی نگه داشتن یه سری افراد بی سواد و کم هوش الکی دروغ بگیم. ما حقایق رو میگیم چون وظیفه‌مونه. شما هم خوشتون نمیاد میتونین تشریف ببرین از سایت کسی به زور نگهتون نداشته.
      موفق باشید.

      پاسخ
    • میدونین علم چیه؟ علم چیزیه که تایید شده باشه و کاملا ثابت شده باشه. یعنی چی همه ی چیزای علمی و غیر علمی شک هست؟

      پاسخ
  • معلومه که خرافیه اینقدر خرافات ادم می‌شنوه که اصلن نمیدونم چرا دارم وقتم رو تلف میکنم ببینم چاکرا و این مزخرفات چیه

    پاسخ
  • چاکرا مزخرفاته

    پاسخ
  • سلام اولا بگم که کسی نمیتونه دین و یا روش عبادت یا حالا هرچی یک ملت دیگر یا کشور دیگر را بگوید که دروغ است یا صحیح است، دوما وقتی درباره یک مسئله ی غیر علمی چیزی را به وجود نداشتن وادار میکنید اول خود ان را خودتان امتحان کنید که ببینید صحیح است یاغلط و از نظر علمی بهش نگاه نکنید، چون وقتی درباره ی یک چیزی غیر علمی(مذهبی)یا حالا هرچی نگرش میکنید با علمی که انسان دارد نمیشه جوابی برایش پیدا کرد🙏

    پاسخ
  • سلام .
    دوست عزیز من نه تخصصی دارم نه چیزی فقط داشتم مطالب شما و چند جای دیگه رو مطالعه میکردم ،شما که دم از تخصص و علم و منطق می‌زنید، لطف میکنید بگید سطح علمیتون چیه و چه مدارک و تجاربی دارید .
    با تشکر از وقتی که می‌گذارید.

    پاسخ
  • واقعا عالی بود. چاکرا = مزخرفات

    پاسخ
  • واقعا درسته این هندو ها رو هیچی بگو ما چمونه باور میکنیم همش مزخرفه بعد من یه سوال داشتم چطور میتونیم متافیزیک رو بدون کلاس و اینا یاد بگیریم؟ یعنی زیر شاخه هاش چیه؟

    پاسخ
  • از اول صحبت از تعصبات بی مورد کردی ولی متنی که نوشتی به متعصبانه ترین شکل داشت این جریان رو رد میکرد بدون اینکه واقعا هیچ دلیلی داشته باشی.به شخصه نه وجود چاکرا رو قبول دارم و نه ردش میکنم چون اطلاعی ازش ندارم ولی تو بشین تمام روز رو انگشتت تمرکز و تلقین کن هیچی حس نمیکنی اما چند دقیقه راجب چشم سوم فقط مطالعه کن کاملا حسش میکنی.چیزای زیادی وجود دارن که دلیل علمی ندارن ولی دلیل بر نبودنشون نیست مثل اینکه بی دلیل به یاد یه نفر بیوفتی و همون روز ببینی اون شخصو که برای همه هم اتفاق میوفته.

    پاسخ
    • رو تفکراتتون بیشتر کار کنین. وقتی با اینهمه دلیل میگین دلیلی ندیدم یعنی خیلیییییی عقب هستین

      پاسخ
      • …درود و عرض ادب..
        استـــــــــــــــــاد مسألتونٌ!؟؟
        درموردذهن وتلقین …
        همه مراحل شکل گیری تلقین رامیدونیم…
        ومیدونیم طبق نظربه یی ک شماباان مخالفید: چاکراهادرجهت ساعت وخلافش درچرخشند و این چرخش در مذکرومونث متفاوته..
        واین موضوع رامیشه بایک شاقول ساده مشاهده کرد..
        حال…
        دونفرکه هیچکدام ازچاکراه هیچ چیزنمیدونند را درنظربگیریم
        اگریکی از ایشان، شاقول را مقابل نقاط مشکوک ب محل چاکرا بدن شخص دوم نگه دارد…
        چراشاقول درمحل هرچاکرا، درجهت درست میچرخد؟
        لطفأبفرمائید دلیل این چرخش چیست
        اصلامهم نیست اسمش جاکرا باشه یامیدان انرژی یا؟؟
        مسلمأ نه تلقین است، نه توهم.
        پیشاپیش ازوقت و انرژیتـون برای روشن کردن ذهن بنده بواسطه پاسختون ب سوالم سپاسگذاری میکنم.
        عاقبتتون بخیروعزت وشادی.
        مهرداد. معتاد درعذاب.

        پاسخ
        • دوست عزیز شما یک شاقول بدین من به هر جهتی که دلتون بخواد بچرخونمش بدون اینکه حتی متوجه بشین! اگه استدلالاتون اینه باید بگم برای مردم کشوم متاسفم.

          پاسخ
  • شما تا حالا تجربه کردین چاکرا رو؟؟😐 منم باور نداشتم تا اینکه با بدنم حسش کردم البته واسه کسایی مث شما که باور ندارین هم قطعا نمیتونین حس کنین

    پاسخ
    • میفهمی تلقین چیه؟ تلقین عزیز من تلقین! شمایی که روی دانشگاهو ندیدی بهتر نیست در برابر مقالات من سکوت کنی؟؟؟!!!

      پاسخ
  • سلام. با تشکر از مطلب خوب و مفیدتون. این خیلی خوبه که شما به دور از خرافات هستین و سعی هم میکنین که با خرافات مقابله کنین. فقط یه سوال از شما دارم. شما که اینقدر اهل عقل و علم و منطق هستید، آیا خود دین اسلام رو بدون درنظر گرفتن اعمال و رفتار و شیوه‌ی زندگی مسلمونا قبول دارین؟ ممنون میشم اگه زود پاسخ سوالم رو بدید.

    پاسخ
    • سلام ممنون لطف دارین. دین یه مساله شخصیه و اینکه بیاین راجب اعتقادات کسی سوال بپرسین به نظرم کار درستی نیست. من مسلمان هستم و اسلام رو قبول دارم و این ربطی به مسایل علمی و… نداره.

      پاسخ
      • ببخشید که راجع به دین پرسیدم. قصدم فضولی نبود. فقط می‌خواستم مطمئن بشم که دارم از یک منبع درست برای گرفتن پاسخ‌ سوالات متافیزیکی استفاده می‌کنم. بازم معذرت میخوام که با این سوال، ناراحتتون کردم. آخه این روزا بعضی از آدما هستن که به خرافات اعتقادی ندارن اما توی اینکار زیاده‌روی میکنن و حتی دین اسلام رو هم خرافی میدونن. خدا رو شکر که شما جز این دسته از آدما نیستین. ممنون که سریع جوابمو دادین.

        پاسخ
  • سلام من خیلی چیزا در مورد تله کینزی و فراتر از اون می‌دونم و باور دارم که ذهن انسان فراتر از درک خود انسان هست ما کارهایی رو میتونیم با ذهنمون انجام بدیم که حتی تصورش رو نمیکنیم در رابطه با تله کینزی من خیلی چیزا میدونم ولی خودم انجامش ندادم اگه تا حالا موفق شدید که تله کینزی رو انجام بدین لطفاً توی واتساپ به شماره من پیام بدین ***********

    پاسخ
  • سلام دوست عزیز اگه قرار باشه با دیدن چنتا هندی نادون دستاورد همشون رو زیر سوال ببریم پس باید به خارجیایی که بادیدن عزاداری هایی که با چاقو به سر و بدن خودشون میزنن ما رو وحشی و تروریست میدونن هم حق بدیم

    پاسخ
  • استدلالات شما قانع کننده نبود و نتونست منو به یه جمع بندی و نتیجه گیری برسونه

    پاسخ
  • چاکرا علم نیست و یک شبه علم است.
    اگر تونستید وجود ضمیر ناخودآگاه را اثبات کنید میتوانید وجود چاکراها را هم اثبات کنید .

    پاسخ
  • اقای میرزایی اولا که کسی از شما نخواسته نظر بدید دوما اینکه همه اینها ثابت شده هستند

    اگه شما نمیتونید چاکرا هاتون رو فعال کنید باید بگم تواناییش رو ندارید و هر چقدر هم که زور بزنید نمیتونید بازشون کنید.

    اینها انرژی هستند

    انرژی که ما ازش زاده شده ایم

    سایتی ک مردم نباید باور کنند سایت خود شما هست:)

    پاسخ
    • ما چیزی که وجود نداره رو باز نمیکنیم دوست عزیز. اونی هم که تو ماتحتانتون باز کردین چاکرای ریشه نیست عزیزم یه چیز دیگه‌ست که زدین ترکوندین و بازش کردین و متاسفانه دیگه هم بسته نمیشه😂😂😂

      پاسخ
  • کاش اسم جالبتری برای سایت علمیتون میذاشتین مهندس….

    پاسخ
  • سلام خواستم بگم که چاکرا واقعی هست من وقتی مدیتیشن میکنم و تمرکز میکنم واقعا حسش میکنم انگار یه جریان سردی در تمام بدنم به گردش میاد : )

    پاسخ
  • سلام آقای بیک میرزایی میخواستمربدونم که آیا پاکسازی کوانتومی وجود داره و قانون جذب حقیقت یارخرافاتی بیش نیست؟

    پاسخ
  • ما هفت چاکرای اصلی داریم و جمع کل چاکراها بطور تقریبی ۸۸۰۰۰است

    پاسخ
  • با سلام ببخشید من قبلا تقریبا می دونستم بقیه سایت های دیگه حرف های درستی نمی زنن چون چند تا سایت خوندم اصلا با هم تناسب نداشتن چجوری باید به این سایت اعتماد کنم ؟
    ایا واقعا با تلاش کردن یا با خرید یکی از پکیج ها می توانم چیزی عملی یاد بگیرم ؟چون این روزا دزدی های ایترنتی هم خیلی زیاد شده

    پاسخ
  • سلام.خدارو شکر که مسیر زندگیم به سمتی رفت تا چیزهایی رو ک خرافات میدونستم،درست شناختم و فهمیدم حقیقتن.اقا علی درباره تنجیم مطالعه کن.به حقایق جالبی میرسی.

    پاسخ
  • اقای علی بیک میرزایی، من امروز با سایت شما بخاطر همین موضوع چاکرا اشنا شدم و روراست بگم خیلی خوشحالم که یکی مثل شما چقدر خوب میتونه به قول معروف مو رو از ماست بکشه و هممون باید از شما یاد بگیریم، ایکاش میشد به جای اینکه به دنبال خرافات دروغ ها بریم یکمم مثل شما دید عقلانی و منطقی داشته باشیم، به نظر بنده هم این چشم سومی و چاکرایی که میگن همشون به نوعی از ارامش ذهن خود فرد بدست میاد و هرکسی میتونه با اراده خودش و به هر روشی به افکار و ذهن با سباط دست پیدا کنه و اینجور پرت و پلاها مثل چشم سوم یا همین چاکرا فقط به طور مسخره ایی بزرگ جلوه دادنو خیاله، من معمولا نظر نمیدم تو سایتی ولی اینبار خیلی هم با نظرات و مقاله شما حال کردم و نتونستم نظرمو در میون نزارم

    پاسخ
  • ما جزی از همین هستی هستیم و ممکنه هرچی ب ذهنمون برسه درست باشه چون همه هستی بهم ربط دارن چ ماورای چ فیزیکی بعدشم منظور از چاکراها ک تو بدن هست کنترل احساسات درونه هر چاکرا برایه هر احساسی تو بدنه مثه ترس یا گناه یا وابستگی ب دنیا و..همین موضوع تو انیمیشن اواتار فصل دو قسمت ١٩ اومده ب زبان ساده ک فک میکنم ب کارتون میاد اقای دکتر

    پاسخ
  • سلام. قبل از هر سخنی ممنون از مطالب جالب سایتتون. ولی یک سوال ذهن منو درگیر کرده که اگه شما به وجود چاکرا ها اعتقاد ندارید چرا در مورد تک تک اونها مطلب گذاشتین؟ البته من از دیدگاه طرفداری از این نظریه حرف نمیزنم چون اولین بار در سایت شما این مطالب رو خوندم.
    به نظر مندباعث دوگانگی در خواننده میشه.

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ […]

    پاسخ
  • سلام.میخواستم بگم که بنظرم اینقدر زود قضاوت نکنیم.شاید چاکراها خرافات و شاید واقعی باشند ولی نباید برای چیزی که هنوز کاملا اثبات نشده قضاوت کرد و اینکه این موضوع نباید باعث این بشه که ما با تندی با هم برخورد کنیم.ممنون.

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ […]

    پاسخ
  • سلام
    بله شاید یک باور هندو باشد
    ولی شما که در حال کسب اطلاعات هستید باید بدونید این باورها هستند که زندگی رو می سازند در زندگی ما تاثیر دارند
    حتی در فیلم راز یا کشف دانشمندان ثابت شده حتی اگر به یک سنگ کوچیک که در دست داشته باشید و” “باور ” داشته باشید که بیماریتون رو شفا میده این باور باعث شفای بیماریتون میشه
    برای هندو یا هر کسی که چاکرا رو باور داره عمل میکنه و تاثیر گذار هست
    در ضمن اشاره به چاکرا و ” پاکسازی چاکراها ” چیزی شبیه به پاکسازی درون و ذهن خودمونه
    مثل پاکسازی ناخودآگاه از باورهای مخرب و پاکسازی درون از دلایل عدم اعتماد به نفس ، عزت نفس ، خودآزاری ، پاکسازی از عدم خویشتن دوستی
    مثلا برای پاکسازی و تعادل چاکرا گلو ( تاکید می کنن که از دروغ گفتن بپرهیزید )
    یا برای پاکسازی و تعادل چاکرای قلب تاکید می کنن از وابستگی ها رها بشید
    یا برای پاکسازی چاکرای خورشیدی تاکیید به خویش تن دوستی و اعتماد به نفس داره و بقیه موارد …
    بهتر هست بیشتر از یک سرچ ساده در ویکی پدیا تحقیق کنید پرسُ جو کنید و از کسانی که تجربه کردند هم نظر بگیرید ( البته اگر انسان انتقاد پذیری هستید )
    اگر شما به چیزی باور ندارید دلیل بر رَد شدن و خرافاتی بودن موضوع نیست …

    پاسخ
    • خوب دوست عزیز خودتونم تو این کامنتتون رسما تایید کردید که همه چیز ذهنه! اگه چاکرا وجود داشت اصولا باید برای کسی که باورش نداشت هم عمل میکرد! پس دیدین همه چیز ذهنه؟!!!

      پاسخ
  • با عرض احترام باید عرض کنم چاکراها کاملا واقعی است و از دید علم هم ثابت شده است به وسیله دستگاه ویدئویی هاله ثابت شده است، چاکراها در کالبد اثیری انسان واقع شده اند و با چشم و دستگاه های عادی دیده نمی شوند. یکی از اصول متافیزیک چاکرا است ، چطوری شما استاد عزیز چاکراها را رد می کنید و دروغ می دانید.

    پاسخ
    • دوست عزیز هیچ وسیله ای در رابطه با مشاهده چاکراها و هاله ها وجود نداره چیزایی که تو اینترنت میبینینو باور نکنین اینقد ساده نباشین. تمامی تصاویر مربوط به هاله ها هم مشخص شد که ساختگی و شکست نور بودن و دلیلش رو هم قراره تو یه مقاله بنویسم. بهتره واقع بینانه پیش برید و از خرافات دور باشید.

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ […]

    پاسخ
  • مطالبتون واقعا عالی هستن

    پاسخ
  • واقعا متاسفم برای کسانی که چاکرا رو باور دارن

    پاسخ
  • به همه انگ میزنی که با انگیزه مالی اولش شروع نشدن .بعدها پول میگرفتن ، خب اگه شما انگیزت مالی نیست مثه اونا نیستی چرا باید دوره هات رو خرید؟!اگه دیدگاهمو تو پیج فیلتر نکردی مشخصه حرفی داری واسه گفتن ولی اگه نشر ندی مشخصه هیچی تو چنتت نیست

    پاسخ
    • دوست عزیز هر چیزی که بابتش زحمت کشیده شده مستحق پاداشه! وقتی من تولید کننده یه آموزش هستم این حق رو دارم که بهش ارزش قایل باشم! شمام اینقد دنبال مال مفت نباشین یکم زحمت بکشین!

      پاسخ
      • سلام و درود بر استاد واقعا بزرگ و دانا ک از قدرت عقلشون استفاده میکنن
        دوستان اقای علی بیک میرزایی اطلاعات فوق العاده ای دارن ک از قدرت عقلشون استفاده میکنن و واقعا دست این شیاد های پست را رو میکنن. هر کسی ک بدون کمی تحقیق بخاد درمورد ایشون نظر بده بدونین شیادی بیش نیست ک میخاد با اطلاعات غلط سو استفاده کنه و ایشونو تخریب کنه و درمورد خودش تبلیغ کنه
        و میخان ایشون رو (ک جزو تنها کسانی هستند ک میخان دست این رزل های شیاد را رو کنن) خراب کنن اما من به جرئت میتونم بگم اکثر کامنت های ضد ایشون رو خوندم و جواب فوقالعاده دندان شکن اقای بیک میرزایی رو هم شنیدم ک بعد از اون دیگ جرئت نمیکنن ک حرف بزنن اما باز هم کم نیستن افراد پست
        واقعا که!!! کسانی ک بدون تحقیق درمورد ایشون نظر میدن افرادی فوق العاده بی خرد، بیشعور و احمق هستن ک یا از روی بی خردی ضد ایشون حرفی رو میزنن و یا افرادی کلاهبردار هستن ک میخان ایشون رو جلوی شما خراب کنن
        باز هم به نقل از اقای علی بیک میرزایی کککککمممممییییی فکر

        پاسخ
      • یا هم ممکنه تبلیغاتی باشه حرفاتون و ممکنه یه نوع رقابت باشه که بقیه رو زمین بزارید تا خودتون رو بالا بکشید………..

        چه توضیحی برای این دارید؟

        من چند جا دیدم که حرفاتون باهم همخوانی نداره

        اینم واقعیتیه که شما باید قبول کنین اقای میرزایی:)

        پاسخ
        • به نظرتون دیگه رقیبی برامون مونده؟؟ دوران کسب درامد از خرافات متافیزیکی تموم شد! اونقد مردمو آگاه کردیم که لنگه های شما به دست و پا زدن افتادن و اینجا ناله میکنن زیر مقالاتمون یه زمانی با خرافات چاکراها امپراطوری داشتین الان دیگه چاکرا تبدیل شده به یه جوک که تو گروها همه مسخره میکنن! یه تنه خاک بر سر اساتید متافیزیک کردم و کاسب و کارشونو از عرش به فرش نشوندم. مردم دیگه آگاه شدن و گول شما رو نمیخورن

          پاسخ
          • اوه خدای من دوستان به دین علی لند بگروید شاید هم اصلا او تجسم خدا بر زمین است که آمده تا متافیزیک فیزیکی یادمون بده ایشون ماورا الطبیعه رو با علوم طبیعی آموزش میدن ایشون یک نفره همه ی این کار ها رو می کنن و صد نفر هم نمی تونن جلوشونو بگیرن (به حکم یک متافیزیکدان فیزیکی یه سنگی می ندازه تو چاه صد تا متافیزیکدان فهمیده و ریاضت کشیده نمی تونن درش بیارن) ما همه در عصر جهالت بودیم که ایشون ظهور کردن و با این موضوع که همه چیز دروغ و توهمه ما رو از توهم در آوردن ایشون حتی دین اسلام هم اصلاح کردن و نظری غیر از نظر علما و مراجع دادن ایشون از نزد خودشون فتوا می دن و هر چیزی که پیامبر و امامان و هر کس دیگه ای گفته باشه نقض می کنن تازه اگه ایمان بیارید پنجاه درصد داخل بسته هاش تخفیف میده 🙂

          • ببین دیگه مجبورم کردی دهنمو باز کنم. تا اینجا بهت چیزی نمیگفتم ولی دینمو زیر سوال بردی باید جوابتو بدم. آخه خطا زاده, من خودم مسلمانم کِی گفته های اسلامو نقض کردم که تو بی پدر و مادر به خودت اجازه میدی به من بگی غیرمسلمان و کلی هم تهمت بزنی؟ شما که رفتی ریاضت کشیدنی استاد متافیزیکت مورد تجاوز قرار دادتت خیلی بیجا میکنی میای تو سایت من توهین میکنی و تهمت میزنی حرام زاده.

  • علمی که در دست انسان هاست نمیتواند پاسخگوی همه چیز باشد .

    پاسخ
  • راستی در مورد چشم سوم ممنون میشوم توضیحاتی بدهید..آیا تقویت آن منفی است یا مثبت؟ من هم خواندم باعث ارتباط با غیرارگانیک ها می شود و خطرناک است هم برعکس که باعث تقویت شهود انسان می شود از لحاظ علمی کدام درست است واقعا وجود دارد؟

    پاسخ
  • سلام من مدام مریض می شوم از بیماری خسته شده ام بنظرم ریشه همه شان در ذهنم است ولی نمیدانم چگونه ذهنم را تقویت کنم…حدودا تا ۱۰ سال پیش آدمی خیلی شاد و انرژیک و قوی و همیشه سالم بودم الان کاملا برعکس ترسو و منفی شده ام…ازانجایی که بر تعقل تاکید دارید و بسیار نظر مرا جلب کرد ممنوم می شوم راهنمایی بفرمایید..با سپاس از مطالب خوبتان

    پاسخ
  • قانع کننده بود دوست عزیز

    پاسخ
  • امیدوارم درمورد موجود تخیلی به اسم خدا هم اینطوری پست بذارین چون خدا هم اثبات علمی نشده و وجودش اثبات یا رد نشده و در هر اعتقاد و آئینی خدا متفاوت از دیگران تعریف میشه، شاید بگین خدا یک نوع انرژی در جهانه و قابل رویت نیست پس در جواب میشه گفت چاکرا هم قابل دیدن نیست ولی وجود داره.

    پاسخ
    • واقعا براتون متاسفم که میاین خدا رو با توهمات بیمارگونه هندوها مقایسه میکنین! خدا دیده نمیشه؟! نه واقعا دیده نمیشه؟! علم ثابت نکرده وجود خدا رو؟!!! با این سطح از فهم و شعور بایدم چاکراها رو باور داشته باشی!

      پاسخ
    • دیگه در این حد نه، خدا واقعیه, معمولا چیزهارو با فرمول ثابت میکنن اما این چیزا فرمول نداره، باید درکش کنی.

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: چاکرا چیست؟ آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ […]

    پاسخ
  • ممنون از حرفتان استقبال میکنم استاد

    پاسخ
  • منبع و تاییده غلط بودن رو ذکر بفرمائید!
    منتظریم

    پاسخ
    • منبع: عقل سلیم!

      پاسخ
      • خوشالم که بلاخره سایتی پیدا کردم که واقعیات رو ارائه میکنه نه مزخرفات و خرافات

        پاسخ
        • ممنون لطف دارین

          پاسخ
        • چون واقیعیت با عقلتو با‌ورات بیشتر در میاد دلیل نمیشه حقیقت داشته باشه

          پاسخ
        • بنظر من واقعیه چون یه انرژی خاصی از تمرینا بم دس میده

          پاسخ
        • Avatar
          علی نیکخواه
          ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۳۸

          اینکه میگیددستگاه های کرلیان چرت وپرته رولطفابادلیل علمی یاذکرمقاله توضیح بده.چون جوری که درموردش توضیح میدی انگاراطلاعات کامل داری دراین مورد.لطفاهم نگومنبع عقل سلیم چون منی که برای اولین بار اومدم تواین سایت هیچ اعتمادی به شماوعقلتون ندارم چه برسه به اینکه سلیم بدونمش.

          پاسخ
          • دوست عزیز در مقاله “عکاسی کرلیان” به صورت تمام و کمال همه چیز در رابطه با عکاسی کرلیان به صورت علمی توضیح داده شده! بهتره به عوض جهل و غوطه ور بودن در فاضلاب خرافات هندو کمی مقاله عکاسی کرلیان رو بخونین!

      • پس چطوری شما ها معجزات پیامبرانتونو قبول میکنین
        که موسی دریا رو دو نصف کرد
        محمد ماه رو نصف کرد

        خب عقل همیشه همه چیزو نمیتونه درست باهم جور دربیار
        یا اینکه میخوای بگی پیامبران هم یک مشت دروغ گو و بلف زن هستن

        پاسخ
        • پروفسور پیامبرا که قدرتشون به اذن خدا بود رو با دیوانه های هندو مقایسه نکن

          پاسخ
          • خب خودت میگی به اذن خدا بود ما هم که نمی خوایم بی اذن خدا کاری بکنیم ما ریاضت می کشیم تا بتونیم اینقدر پاک بشیم که به انرژی خدا که بهش انرژی کیهانی میگن وصل بشیم این ریاضت می تونه هر قیافه ای داشته باشه اما مهم ریاضت هست برای پاکی که اگر پاک بشی خدا تو رو یاری می کنه و بهت قدرت میده

          • شما به معجزه پیامبران ایمان دارید؟ 😳 با وجود این متن که به شدت سعی داشت علمی باشه اگه به معحزات پیامبران و خدا ایمان داشته باشید واقعا عجیب و باور نکردنی میشه

          • معجزات پیامبرا به اذن خدا بود و برای خداوند ناممکن وجود نداره.

          • مگه توی همین قران نگفته خداوند از روح خودش بر انسان دمیده؟ یعنی قرانو الان دارید بدون خوندن دلیل میارید ازش؟ واقعا جالبه! کسایی همیشه ضعیف بودن که ایمان نداشتن

          • الان این چه ربطی داشت؟! 😐

          • من این ماجرای چاکرا رو قبول ندارم ولی اگه قراره علمی نگاه کنین به همه چیز علمی نگاه کنین . قدرت پیامبران هم میتونه ساخته ذهن دیوانه های عرب باشه

          • ما با مسایلی که خارج از حیطه تخصصمونه کاری نداریم. در رابطه با این موضوع باید با علمای دینی صحبت کنید.
            با احترام.

          • با احترام
            معجزاته پیامبران و یا وجود یا عدم وجود خدا مسئله ای هست که علم فیزیک و منطق نمیتونه تاییدش کنه پس به مبحث متافیزیک مربوط میشه و کاملا در حیطه ی کاری شماست
            خوشحال میشیم در این مورد هم مقاله ای منتشر کنید که کاملا علمی باشه .

          • در رابطه با اثبات علمی وجود خدا قبلا یه مقاله نوشتیم. مقاله آتئیسم چیست رو بخونین

          • شما اول باید وجود خدارو اثبات کنید بعد به این موضوع بپپردازین. اگر در حوزه متافیزیک واقعا فعالیتی دارین چرا این سوال رو از خودتون نپرسیدین؟

          • خدا چه ربطی به چاکرا داره؟ چرا سعی دارین رو جهلتون پافشاری کنین؟

      • واقعا متاسفم برات علی لند یا هر چی ک هستین . واقعیت اینه که شما تجربه نکردی این موضوع رو واس همین این حرفو میزنی و نمیگم ب تلقین ربط نداره بلکه تلقین ابزاریه برای کار با چاکراه ها اما خود چاکراه ها ربطی ب توهم ندارن و چاکراه ها ونوع فعالیتشون رو میشه حس کرد البته باید یوگیست باشی و مدیتیشن های عمیق و مخصوص کرده باشی تا بفهمی چی میگم

        پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ حتما بخوانید! […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ حتما بخوانید! […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ حتما بخوانید! […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ حتما بخوانید! […]

    پاسخ
    • شما صلاحیت ندارین در مورد متافیزیک اظهار نظر کنید

      پاسخ
      • آره خوب اسکل بیسوادی مثل شما صلاحیت نظر دادن داره

        پاسخ
      • دوستان عزیز که تا حرف از خدا میشه جبهه علمی میگیرن
        آیا جهان خودش خودش رو خلق کرده آیا جهان قبل از خودش وجود داشته!
        و در مورد چاکرا ها چاکرا ها در واقع قسمتی از روح هستن و الکی نیستن.
        هر کی تجربه کرده باشه میفهمه.
        و معجزات پیامبران
        برای خدایی که جهان رو خلق کرده سخت نیست که دریا رو بشکافه.
        و خدا خودش قوانین جهان رو تعیین کرده و براش سخت نیست که کاری فراتر از قوانین فیزیک انجام بده.
        و متاسفم برای کسایی که هندو های بت برست و هزار تا آدم بی منطق رو با امامان و پیامبران معصوم و کریم مقایسه میکنن.

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 − 4 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: