افشاگری حقایق پرواز روح و کلاهبرداری های پنهان پشت آن!

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. راستش را بخواهید خرافات و توهمات در جامعه به اندازه ای بالا رفته است که دیگر مهار آن غیر ممکن شده است! در این میان هستند افرادی که از آب گل آلود ماهی گرفته و از عقاید و خرافات مردم سو استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری های کلان از مردم میکنند! یکی از این متدهای کلاهبرداری عملیات پرواز روح است! پرواز روح عملی کاملا ذهنی میباشد. این در حالی است که این افراد شیاد با آب و تاب دادن به آن و با توجه به اینکه انجام این عملیات ساده است و به راحتی با کمی تمرین میتوان انجامش داد به دروغ در میان افراد شایعه کرده اند که عملیات پرواز روح واقعی بوده و روحتان واقعا به پرواز در می آید! این درحالی است که عملیات پرواز روح تنها یک عمل هیجان انگیز کاملا ذهنی میباشد!

بیشتر بخوانید:
آموزش حرفه ای پرواز روح – برون فکنی

پرواز روح چیست؟

دوستان توجه داشته باشید که عملیات پرواز روح کاملا ساخته و پرداخته ذهن شما بوده و یک عملیات کاملا ذهنی میباشد که حاصل تجربیات شما از دنیای واقعی میباشد! شاید با خود بگویید این موضوع همان رویای آگاهانه است! ولی دوستان اشتباه نکنید! عملیات رویای آگاهانه یک عمل کاملا متفاوت میباشد! به زودی در رابطه با رویای آگاهانه نیز مقاله ای ارائه خواهم کرد!

دوستان تنها هدف من آگاهی شما عزیزان از حقایق بوده و میخواهم شما را از دام شیاد ها و کلاهبردارانی که از خرافات مردم سو استفاده میکنند در امان نگه دارم! تنها راه مقابله با خرافات افزایش و ارتقای سطح دانش است! تا وقتی مردم آگاه نباشند نخواهند توانست بر خرافات غلبه کنند!

بیشتر بخوانید:
کالبد اختری چیست؟ بررسی صحت و سقم کالبد اختری در پرواز روح

در این کلیپ من (علی بیک میرزایی) حقایق واقعی در رابطه با عملیات پرواز روح را آشکار ساخته ام تا شاید توانسته باشم گام موثری در جهت از بین بردن خرافات برداشته باشم و جلوی متضرر شدن شما عزیزان را هرچه بیشتر و بیشتر بگیرم. دوستان از زمان شروع فعالیت های من افراد زیادی از طریق تماس تلفنی و پیامک و شبکه های اجتماعی فحاشی های زیادی به من کرده اند و حتی در این راه مرا تهدید به قتل نیز کرده اند! تمامی این اقداماتشان تنها برای جلوگیری از فعالیت های آگاه سازانه من در رابطه با خرافات های وارده بر متافیزیک میباشد. آنان مرا مانع بزرگی در مقابل اهداف شوم و کلاهبرداری هایشان میبینند!

بیشتر بخوانید:
خرافاتی کیست؟ تاثیر خرافات بر زندگی انسان

دوستان من به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی آگاه سازی شما عزیزان را متوقف نکرده و با هر بار توهین و تهدید با عزمی راسخ تر به فعالیت خودم ادامه میدهم. به امید روزی که خرافات را از جامعه مان ریشه کن کنیم.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۷ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • هوراااااا به کمک استاد داریوش تونستم با شونه ای که به سرم میمالم وقتی به خرده کاغذ نزدیک میکنم تله کینزی انجام بدم😂😂😂😂

    پاسخ
  • سلام استاد حتی بعضی ها نوشتن ناسا از کالبد اختری برای بازدید از سیارات استفاده میکنه 🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخ
  • سلام استاد.واقعا این اساتید چرت و پرت میگن و حتی بعضی جهاه نوشته ناسا از پرواز روت استفاده میکنه🤣🤣🤣

    پاسخ
  • من خودم با استاد داریوش در ارتباط بودم به ایشان دو بار پیام دادم تا بدانم چرا در برونفکنی موفق نیستم هیچ بار جواب ندادند با اینکه آیدی ای که من به آن پیام دادم در توضیحات کانال خود ایشان بود.

    پاسخ
  • پس یعنی برونفکنی چون یه عملیات ذهنیه هنگام انجام دادنش هیچگونه آسیب،خطر جسمی و
    یا روحی انسان رو تهدید نمیکنه؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید،من از متافیزیک توقعه کارهای خارق العاده و عجیب غریب ندارم اما به دنبال بازپروری ذهنی و کسب آرامش هستم در واقع بهبود افسردگی و افزایش اعتماد به نفس واقعا زندگیم رو درگیر کرده پیشنهادتون چیه ؟ تحت نظر روانپزشک هستم اما بهبود کمی که حاصل شده موقتی و حاصل مصرف داروهای گوناگونه

    پاسخ
    • پیشنهاد من اینه که تحت نظر من منطق درمانی بشین. بیمار روحی ای که ۳۰ ساله قرص میخوره رو در طول دوره درمان ۱ ماهه منطق درمانی حالشو کامل خوب کردم. متد منطق درمانی تنها توسط من انجام میشه و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
      لطفا تماس بگیرید

      پاسخ
      • خیر شما متافیزیکدان علمی نیستید، ماده گرای مدعی متافیزیک هستید. به گمانم شما ماتریالیست هستید! آیا تحقیقات فراروانشناختی پروفسور راسل تارگ (فیزیکدان و پاراسایکولوژیست) در معتبرترین ژورنال جهان یعنی مجله‌ی نیچر Journal of Nature درباره‌ی دوربینی روحی remote viewing را خوانده اید؟ آیا تحقیقات پروفسور بروس گریسون و پیم ون لومل در مجله‌ی لانست، و….. را خوانده‌اید؟ به این نام کاربری پیام بدهید تا به عنوان یک محقق جواب تان را با Reference های معتبر بدهم. اتفاقا تحقیقی بود که شرکت‌کننده تحت هیپنوتیزم توانست تصاویر آبجکتیو اطراف جسم اش را درست ببیند. با چشم بسته.

        Six Studies of Out-of-Body
        Experiences.
        Charles T. Tart, Ph.D.
        Institute of Tanspersonal Psychology, Palo Alto, CA
        University of California at Davis.

        پاسخ
  • یه سوال اگر پرواز رو فرایند ذهنیه و واقعی نیست مثلا همونطور که تو آموزشش ذکر کرده بودید مثلا به خانه همسایه میریم سرک میکشیم. یعنی در اون لحظه واقعا اون اتفاقاتی که دیدیم رخ نداده؟ جاهایی که تا به حال نرفتیم بریم چی من چون تجربشو نداشتم بیشتر میخوام بدونم.

    پاسخ
    • از دم تصویرسازی ذهنی با توجه به مشاهدات قبلی و توصیفاتیه که از جایی دارین. ذهن همواره درحال ساطع کردن سیگناله و این سیگنالا با برخورد با محیط به ذهن بازتاب داده میشن (مثل رادار) و ذهن میتونه از مکان مورد نظر تصویرسازی کنه!

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: افشاگری حقایق پرواز روح و کلاهبرداری های پنهان پشت آن! […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: افشاگری حقایق پرواز روح و کلاهبرداری های پنهان پشت آن! […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × 4 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: