کلاهبرداری کریستال تخت خواب پاکسازی چاکراها با نور کریستال

با سلام و درود خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) میخواهم در این کلیپ پرده از راز کلاهبرداری بزرگ و فراگیر یکی از اساتید متافیزیک با نام اختصاری “گ” بردارم! متاسفانه کلاهبرداری از طریق موضوع چاکراها که امروزه شدیدا همه گیر شده و طرفداران زیادی دارد بسیار افزایش یافته است. به طوری که کلاهبرداران در هر سمتی که باشند از انواع روش های کلاهبرداری تحت عنوان چاکراها جهت خالی کردن جیب هایتان استفاده میکنند! یکی از این روش های کلاهبرداری روش “کریستال تخت خواب پاک سازی چاکراها با نور کریستال” میباشد!

بیشتر بخوانید:
افشاگری حقایق پرواز روح و کلاهبرداری های پنهان پشت آن!

داستان کلاهبرداری از طریق چاکراها از چه زمانی شدت گرفت؟

طبق معمول همه داشتند زندگیشان را مکردند تا اینکه عده ای یوگا کار فنجان قهوه به دست داخلی به جهت بالا بردن کلاس کاری شان به دامن هندوها پناه برده و عبارت چاکرا را خز کرده و در میان افراد رواج دادند و همانند قضیه “فال قهوه” آن را تبدییل به یک کلاس کردند و با اعمال و تمرینات خود مرتبط ساختند! (نسل سوم است دیگر… 😥 ) این بود که ملت همیشه در صحنه لبیک گفته و به سوی بازگشایی چاکراها هجوم بردند! (یاد اول مهر ماه افتادم! :mrgreen: ) از طرفی دیگر متافیزیک دان نماهای سر تا پا فیک نیز با دیدن مسیر حرکت جریان خرافاتی جماعت بلافاصله تور و قلاب ماهیگیری خود را برداشته و دل را به دریا زدند!

از آن موقع بود که چپ رفتیم و راست رفتیم از هر طرف با عبارات کزایی چاکرا چاکرا چاکرا مواجه شدیم! دیگر کم مانده بود سبزی فروش محله مان نیز بگوید: آی خونه دار آی بچه دار زنبیل و بردار و بیار… حراج باز کردن چاکراها…!!! 😳

بیشتر بخوانید:
آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟ حتما بخوانید!

کلاهبرداری چاکرا با استفاده از کریستال تخت با چراغ کریستالی!

پس از داغ شدن مبحث چاکراها تنها متافیزیک دان نماهای ایرانی نبودند که دست به کار شده بودند! بلکه نمونه های باکیفیت خارجی نیز دست به تور ماهیگیری شدند و از آنجا که آنان همیشه کیلومترها از ما جلوتر هستند (در هر زمینه ای) با ابداع دستگاه باز کننده چاکراها یا همان کریستال تخت با لامپ کریستالی میلیونها دلار به جیب زدند! از آنجا که ایرانی ها به هبچ وجه تقلید نمیکنند ( 😐 ) یک شخص مثلا دکتر (بخوانید آبدارچی :mrgreen: ) در اقدامی انتحاری تصمیم گرفت در فرایند کزایی باز کردن و پاک سازی چاکراها از دستگاههای ابداع شده توسط کلاهبرداران خارجی در جهت کلاهبرداری داخلی استفاده کند! نتیجه این کلاهبرداری شد چیزی که در پایین میبینید!

کلاهبرداری کریستال تخت خواب پاک سازی چاکراها با نور کریستال
کلاهبرداری کریستال تخت خواب پاک سازی چاکراها با نور کریستال

 

باقی ماجرا را در کلیپ ویدیویی همین مقاله مشاهده کنید!

بیشتر بخوانید:
فال و استخاره – بررسی صحت و سقم فال و استخاره

دوستان تنها هدف ما افزایش و ارتقای سطح دانش متافیزیک شما و جلوگیری از کلاهبرداری ها توسط متافیزیک دان نماها و همچنین از بین بردن خرافات رایج بین افراد ساده لوح میباشد. از شما درخواست میکنیم به هنگاه مواجهه با مواردی که احساس میکنید کلاهبرداری هستند ما را در جریان قرار دهید و قبل از انجام هر اقدامی ابتدا با ما به صورت کاملا رایگان مشورت کنید.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفت + نوزده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: