نظریه بازه حقیقت | حقایق در متافیزیک کجا پنهان میشوند؟!

نظریه ها
۶ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله اقتباسی از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) میخواهم در رابطه با نظریه ای برایتان بگویم که توسط من ارائه شده است و در آن به بررسی بعد قرار گیری حقایق اعمال پرداخته ام! نظریه بازه حقیقت! از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
دایره زمانی و لایه های زمانی در متافیزیک چیست؟

دوستان طبق روال همیشگی این سایت من (علی بیک میرزایی) یکی دیگر از نظریات خود را در این سایت قرار داده ام که فکر میکنم برایتان جالب باشد. من اسم این نظریه را گذاشته ام (بازه حقیقت) اطلاعات کامل در رابطه با این نظریه را در کتابم (۶۰) قرار داده ام ولی در این بخش میخواهم اشاره مختصری به این نظریه کرده باشم.

کلیه اعمالی که شما انجام میدهید در حقیقت بخشی و یا حتی تمامی آنها در بازه ای از زمان در متافیزیک قرار دارند که من آن را بازه حقیقت نامیده ام. بازه حقیقت بهتر است بگویم عنصر متافیزیکی است که تنها از طریق متافیزیک و نه فیزیک ماده قابل دست یابی و استرداد داده های آن میباشد. وقتی شما عملی را انجام میدهید این عمل همواره در بازه حقیقت در حال گردش میباشد اما چگونه؟ فصول اول را یادتان هست که در آن ذکر شده بود هدف همواره مشخص است و این ما هستیم که طریقه رسیدن به آن را مشخص میکنید؟ در اینجا نیز دقیقا همین قاعده عمل کرده و ما با انجام عملی در واقع در مسیری از جاده زندگی طی میکنیم که مشخص است.

بیشتر بخوانید:
افشای حقه سوراخ نشدن بدن با دریل این بار به صورت عَمَلی!

حال بازه حقیقت تمامی تکاملات و روند های این مسیر را در خود نگاه داشته و برای کوچکترین و حتی بزرگترین عناصر متافیزیکی آزاد برای دسترسی قرار داده است و ما برای دست یابی به این اطلاعات ابتدا میبایستی بتوانیم خودمان را در بازه حقیقت قرار دهیم که برای این کار تنها راهی که موجود است استفاده از لایه های زمانی دوم و سوم میباشد که در اکثر موارد لایه زمانی دوم کارساز نبوده و فرد حتما میبایستی در لایه زمانی سوم قرار گیرد. فرد با ورود به دایره زمانی و گذر از دو لایه اولیه و ورود به لایه سوم به راحتی میتواند وارد بازه حقیقت شده و خبر از آینده و حتی گذشته بیاورد. این امر درست همانند قطار در حال حرکتی میباشد که شخصی که در داخل آن قرار دارد از مسیر مقابل و گذشته خود خبری نداشته و کسی که از دور نظاره گر این جریان است از تمامی وقایع باخبر است! اما برای این اتفاق و قرار گیری در این پروسه نیاز به عواملی هستند که بعضا این کار را برای ما مشکل ساخته اند. چرا که اگر چنین نبود هر کسی میتوانست خبر از آینده دهد!!!

برگرفته از کتاب متافیزیک و علوم ماوراء طبیعه ۶۰ (نوشته علی بیک میرزایی)

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 − 1 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: