کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! لطفا شوکه نشوید!

به روز رسانی: ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ – با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله ارزشمند و آگاه سازانه قصد دارم ابتدا به معرفی و توضیح انواع کینزی ها پرداخته و در نهایت حقایق کینزی های واقعی را به شما آشکار ساخته و سپس پرده از اسرار پنهان کینزی های دروغین بردارم که اکثر اساتید متافیزیک جعلی با ترتیب دادن این کینزی های دروغین افراد زیادی را دور خود جمع کرده و به کلاهبرداری های کلان میپردازند. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
سونو کینزی چیست؟ بررسی تخصصی کنترل صدا با قدرت ذهن

دوستان حقیقتش را بخواهید دلیل من برای نوشتن این مقاله مراجعه افراد زیادی به من است که از من در رابطه با کینزی ها سوالاتی میپرسند و در برخی موارد سوالاتشان چنان شاخ دار است که من واقعا میمانم خودم را از بالای برج میلاد پایین بیندازم یا به این مزخرفات گوش کنم! البته آنان تقصیری ندارند! مقصر اصلی اساتید فیک و جعلی متافیزیکی است که این مزخرفات را به خورد این افراد ساده لوح داده اند! دوستان همانطور که میدانید تنها هدف من آشکار کردن حقایق متافیزیک واقعی و آگاه کردن افراد از متافیزیک واقعی است و قصد من از قدم گذاشتن در این راه این است که با بالا بردن سطح آگاهی افراد, جلوی متضرر شدن آنان و در دام کلاه برداران افتادنشان را بگیرم!

بیشتر بخوانید:
همزاد چیست؟ آیا همزاد حقیقت دارد؟ انواع همزادها

دوستان همانطور که میدانید من در طول این مدت دست اساتید متافیزیک جعلی زیادی را رو کرده ام و همانطور که پرواضح است اساتید زیادی از دست من کفری شده اند و آرزوی محو شدن من را داشته و مرا همچون کابوسی وحشتناک در برابر کسب و کار عوام فریبانه شان میدانند! کافی است نام من را در گوگل سرچ کرده و در کنار اسمم عبارت “افشاگری” را اضافه کنید و ببینید چه بلاهایی بر سر اساتید جعلی متافیزیک آورده ام! در طول این مدت که به افشاگری و آگاهی افراد پرداخته ام, به کررات مورد تهدید و فحاشی از طرف اساتید متافیزیک و پیروان فریب خورده شان قرار گرفته ام! در طول مدت افشاگری هایم تنها در بازه زمانی کوتاهی بیش از ۳۰۰۰ حمله سایبری به وب سایتم شده است و در یک مورد نیز هکرها توانستند بخش مدیریت سایت را موقتا از دسترس خارج کنند ولی با آگاهی تیم مان این حمله سایبری با شکست مواجه شد و کلیه مشخصات شخص هکر به دستمان افتاد!

بیشتر بخوانید:
پایرو کینزی / پیرو کینزی چیست؟ آیا پیروکینزی حقیقت دارد؟

حال که با چرایی راه اندازی این سایتم آشنا شدید و از این موضوع اطلاع یافتید که در این راه چه سختی ها و فشارهایی را متحمل شده ام از شما دعوت میکنم در ادامه این مقاله با انواع کینزی ها آشنا شده و سپس به شما کینزی های واقعی و دروغین را آشکار کرده و به شما خواهم آموخت بنا بر چه فاکتورهایی میتوانید متوجه ساختگی و یا واقعی بودن کینزی های انجام شده توسط اشخاص شوید.

بیشتر بخوانید:
پاکسازی و فعال سازی چاکراها – چگونگی پاکسازی چاکراها

معرفی انواع کینزی ها:

حال نوبت میرسد به معرفی انواع کینزی ها که قطعا بسیاری از افرادی را که اهت تفکر هستند را به فکر وا خهواهد داشت. از شما دعوت میکنم ادامه مقاله را با دقت بخوانید.

تله کینزی:

این نوع کینزی به عبارتی محبوب ترین کینزی شناخته شده در میان افراد میباشد. این کینزی در واقع تکان دادن اشیا به وسیله قدرت ذهن میباشد! تله کینزی به هیچ وجه حقیقت نداشته و شما میتوانید مستندات مبنی بر عدم حقیقت داشتن تله کینزی را در مقاله تله کینزی چیست؟ اسرار پنهان حرکت اشیا با قدرت ذهن بخوانید!

بیشتر بخوانید:
ترس چیست؟ چگونه بر ترسمان غلبه کنیم؟

آمبرا کینزی:

آمبراکینزی در حقیقت به قدرت توهمی کنترل سایه ها و تسلط دادن تاریکی بر روشنایی توسط قدرت ذهن میگویند! تعاریف زیادی از آمبرا کینزی وجود دارد که نمونه هایی از این تعاریف را برایتان در زیر آورده ام تا بدانید برخی به هنگام تماشای فیلم تا چه حد غرق در تخیلات خود شده و هرچه را که در تخیلاتشان میبینن بر زبان آورده و ادعای حقیقی بودنشان را دارند! ازجمله تعاریفی که از آمبراکینزی میتوان آورد این موارد هستند:

  • تغییر شکل و حالت سایه ها…!
  • کم کردن روشنایی محیط!
  • تاریک کردن هوا…!
  • و…

آمبرا کینزی یا کنترل سایه ها به هیچ وجه واقعی نبوده و کاملا ساخته توهمات و خیال پردازی های افراد متوهمی است که زیادی فیلم های ماورایی تماشا میکنند. در صورتی که میخوانید مستندات علمی عدم وجود آمبرا کینزی را مشاهده کنید این مقاله را بخوانید!

سایکوکینزی:

این نوع کینزی به عبارتی یکی از کم اهمیت ترین کینزی ها در بین افراد میباشد و عملکرد این کینزی تاثیر گذاشتن ذهن بر روی اشیا و افراد است. (احساسات و عواطف, ارزش گذاشتن بر چیزی و…) این کینزی واقعی است و بیشتر جنبه روانشناسانه دارد.

آگرو کینزی:

در رابطه با مبحث آگرو کینزی می بایست بگویم که در عرف متافیزیک و مباحث ماورا و توانایی های خارق العاده ذهن انسان باور بر این است که آگرو کینزی توانایی کنترل گیاهان با استفاده از قدرت ذهن می باشد. به عبارتی از طریق آگرو کینزی انسان میتواند سرعت رشد گیاهان را با استفاده از قدرت ذهن خود دستکاری کرده و آن را افزایش و یا کاهش دهد. همچنین در رابطه با مبحث آگرو کینزی چنین نیز آمده است که با استفاده از قدرت ذهن می‌توان حالات شادابی و یا پژمردگی نیز به گیاهان با استفاده از قدرت ذهن القا کرده و گیاهان را تحت تاثیر قرار داد. آگرو کینزی نیز همانند بسیاری از کینزی ها کاملا غیر واقعی و ساختگی بوده و ساخته و پرداخته توهمات بیمار یک سری از افراد به شدت کم سواد میباشد. شما میتوانید مستندات مربوط به عدم حقیقت داشتن این کینزی را نیز در مقاله آگرو کینزی چیست؟ اسرار پنهان کنترل گیاهان با قدرت ذهن بخوانید.

ایروکینزی:

این نوع کینزی به باور عده ای کنترل و تولید باد و تغییر جهت دادن باد و هوا میباشد. این کینزی از پایه و اساس اشتباه و غیر واقعی میباشد و کلیه کسانی که ادعای ایروکینزی دارند از دم بلا استثنا از حقه های شعبده بازی استفاده میکنند.

هیدروکینزی:

این نوع کینزی به باور عده ای کنترل آب و جریان آب با استفاده از قدرت ذهن میباشد. این کینزی نیز به هیچ وجه حقیقت ندارد و ساخته و پرداخته تخیلات عده ای خاص است.

سابلیمینال مسیج های صوتی رایگان (اولین بار در ایران)

پایروکینزی / پیروکینزی:

پایروکینزی یا همان پیرو کینزی کینزی کنترل و تولید آتش با استفاده از قدرت ذهن است! این کینزی نیز به هیچ وجه حقیقت ندارد و ساخته و پرداخته تخیلات عده ای خاص است.

بیشتر بخوانید:
یوگا بهتر است یا پیاده روی؟ بخوانید و آگاه شوید!

ژِئوکینزی:

این نوع کینزی (ژئوکینزی یا گئوکینزی) به معنی کنترل انرژی گیاهان و زمین و در کل اکوسیستم میباشد که از پایه و اساس دروغ میباشد!

الکتروکینزی:

این نوع کینزی تولید و کنترل جریان برق میباشد که این نوع کینزی در حقیقت از پایه و اساس اشتباه و دروغین میباشد. تمامی کینزی های این شکلی که میبینید از طریق تکنیک های الکتریسیته ساکن یدن انجام میشوند که اگر بخواهید میتوانید به پی وی تلگرام بنده پیام دهید تا برایتان تکنیکش را به صورت کاملا رایگان یاد بدهم!

بیشتر بخوانید:
روش های دور کردن جن و شیاطین از خود

ترموکینزی:

این نوع کینزی به باور برخی کنترل دمای هوا و یا چیزی میباشد. این کینزی نیز کاملا ساختگی و غیر واقعی بوده و به وسیله تکنیک های شعبده بازی انجام میشود!

سایروکینزی:

این نوع کینزی نیز همانند بسیاری از کینزی ها کاملا ساختگی و غیر واقعی میباشد و این کینزی به معنی کنترل سرما و یخ است!

بیشتر بخوانید:
چله نشینی چیست؟ حقایقی تلخ در رابطه با چله نشینی!

بیوکینزی:

این نوع کینزی از مزخرف ترین کینزی های موجود و دروغین میباشد که در آن رنگ چشم ها و موها و… را تغییر میدهند! کلیه کسانی که این ادعا را دارند در واقع از حقه های “حبس” برای تغییر رنگ چشم ها و سایر حقه های شعبده بازی استفاده میکنند.

اتموکینزی:

این نوع کینزی به معنی کنترل اتمسفر میباشد که از اساس ساختگی و غیر واقعی بوده و هر کسی که ادعای این نوع کینزی را دارد باید بر روی شانه اش زده و بگویید: ایول کلاهبردار! 😉

بیشتر بخوانید:
آلفای ذهنی چیست؟ معرفی امواج مغزی

چرونوکینزی یا کرونوکینزی:

این نوع کینزی تنها از جنبه روانی حقیقت دارد! در این نوع کینزی به هیچ وجه سرعت حرکت زمان را کند و یا سریع تر نمیکنند! بلکه در این نوع کینزی کاری میکنند که شما فکر کنید زمان سریعتر میگذرد و یا کندتر میگذرد. بهترین مثال برای کرونوکینزی یک بازی ویدیویی مهیج است که وقتی آن را انجام میدهید نمیدانید چه شد ۵ ساعت گدشته است! هر کسی که ادعای کنترل زمان را دارد بدانید کلاهبرداری بیش نیست.

لونارکینزی یا آمبراکینزی:

این نوع کینزی به معنای کنترل سایه ها و تاریکی است و ساخته و پرداخته توهمات مریض یک عده افراد است که فیلم زیاد نگاه میکنند!

بیشتر بخوانید:
سن شروع تمرینات ماورایی | متافیزیک را از چه سنی شروع کنیم؟

سونوکینزی:

این نوع کینزی به معنی کنترل و تولید صدا میباشد. گونه های این نوع کینزی را که در اینترنت مشاهده میکنید در حقیقت ناشی از توهمات افراد بوده که “ساب تون ها” را شنیده و فکر میکنند تولید صدا کرده اند! در رابطه با سونوکینزی ما یک مقاله کامل نوشته ایم که پیشنهاد میکنیم مقاله سونو کینزی چیست؟ بررسی تخصصی کنترل صدا با قدرت ذهن را مطالعه کنید. البته لازم به ذکر است که سونوکینزی حقیقی تکنیکی است که شخص بدین ترتیب میتواند صدایی را در محیط تفکیک کند و آن را بهتر بشنود یا بهتر انتقال دهد.

بیشتر بخوانید:
تله پاتی چیست؟ همه چیز درباره تله پاتی

رادیوکینزی:

این نوع کینزی به معنی کنترل امواج رادیویی میباشد که کاملا ساختگی بوده و از طریق حقه های “فویل” انجام میشود. به خاطر داشته باشید که هر کینزی ای را نباید باور داشته باشید.

فوتوکینزی:

این نوع کینزی به معنی تولید و ایجاد نور میباشد که این نوع کینزی نیز ساخته توهمات افرادی است که فیلم زیاد نگاه میکنند و با تکنیک استفاده از فسفر انجام میشود!

بیشتر بخوانید:
پیشگویی چیست و چگونه انجام میشود – مقاله ای متفاوت!

سایبرکینزی یا تکنوکینزی:

این نوع کینزی نیز کاملا ساختگی بوده و غیر واقعی میباشد. در این کینزی شخص با قدرت ذهن تعمیرات مکانیکی انجام داده و یا در قطعات سخت افزاری و همچنین نرم افزار سیستم با استفاده از قدرت ذهن (الکی مثلا قدرت ذهنشه) تغییراتی را در سیستم اعمال میکند!

بیشتر بخوانید:
چشم زخم چیست؟ راههای مقابله با چشم زخم!

نمونه بارز سایبرکینزی را در کلیپ زیر میتوانید مشاهده کنید که من (علی بیک میرزایی) چگونه توانسته ام با استفاده از تکنیک های خاص عملیات سایبرکینزی را بر روی یک گوشی گلکسی جی ۷ سری ۲۰۱۶ انجام بدهم! در این سایبرکینزی من صفحه گوشی خاموش شده را با قدرت ذهن روشن کرده و سپس قفل گوشی را با قدرت ذهن باز میکنم! توجه داشته باشید که در این کلیپ صفحه گوشی کاملا واقعی روشن شده و قفل گوشی نیز کاملا واقعی باز میشود! ولی این کار نیز حقه های خاص خود را دارد!

توجه داشته باشید که کلیپ تهیه شده در این مقاله (توسط بنده) تنها به منظور آگاه کردن افراد از حقه های کلاهبرداران میباشد! دوستان توجه داشته باشید که در صورتی که شما آگاه باشید به هیچ وجه در دام افراد شیاد و کلاهبرداران نخواهید افتاد! آگاهی شما بزرگترین سلاح شما در برابر کلاهبرداران میباشد! این افراد سادگی شما را هدف گرفته و با ظاهر سازی های عجیب و غریب شما را ترغیب به باور چیزهایی که وجود ندارند میکنند و در نهایت با استفاده از سادگی شما عزیزان مبالغ هنگفتی را از شما کلاهبرداری میکنند.

پیشنهاد ویژه:
آموزش تصویری نیروی چی در یک ماه (تولید و فعال کردن نیروی چی در بدن)

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۳۳۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • همیشه آدم حسود و نادان و ترسو همه چیزو انکار میکنه.انسانها اشرف مخلوقات هستند و کدهایی داخل بدن انسانها هست که اگه فعالشون کنین حتی میتونین پرواز هم بکنین.این چرندیات چیه از خودت نشستی و نوشتی و ادعای پیامبری میکنی؟اگه جرات داری روحتو از بدنت خارج کن و طی الارض کن اونوقت میبینی تمام اینا حقیقته و شعبده بازی و فریب نیست.تازه ا نم اگه نترسی.تو فقط ادعا داری وگرنه یه آدم معمولی هستی

    پاسخ
  • Avatar
    ‌مبینا قاسمی
    ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۳۶

    از مطالب سایتتون واقعا لذت بردم. در کامنت ها هم بهترین کارو میکنین که هرکی بی احترامی میکنه رو خورد و خمیر میکنین بهتون افتخار میکنم

    پاسخ
  • Avatar
    عباس بواعزا
    ۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۵۶

    کسایی که دنبال اینجور قدرت ها هستن فقط یک حدف دارن اونم پوشوندن ضعف های خودشون با قدرت های خیالی

    پاسخ
  • یک پیامی هست که میگه وقتی که شما نتونستید به یک چیزی دست پیدا کنید دلیل بر این نداره که این چیز واقعیت نداره لطفا هر چیزی که نمیتوانید تمرکز و کنترل کنید را دروغ نشمارید تا بقیه هم از ان منصرف بشن

    پاسخ
  • کینزیها کلا چرت و مزخرفن

    پاسخ
  • ذهن خودتون رو محدود کردید به یک سری چرت و پرت …… چرا به نظرتون این کارا غیر ممکنه ؟ من با چشم خودم دیدم اونم توی ویدیو نه دقیقا فردی کنار من بود و هیدروکینزی رو انجام میداد …. به نظرتون انسان ها ضعیفن؟ خیر سرمون اشرف مخلوقاتیم و خدا از روح خودش در ما دمیده پس ما کم چیزی نیستیم و مطمئن باش اگه اراده کنیم میتونیم هر کاری که میخوایم رو انجام بدیم ….. همه چیز در این دنیا ممکنه پس ذهنتونو محدود نکنید

    پاسخ
    • مشکل شما اینه که عقلتون تو چشماتونه! هرچی رو دیدین مگه باید باور کنین؟! شعبده بازم جلو انظار عمومی یه آدمو ناپدید میکنه! یکم هم راجب الکتریسیته ساکن مطالعه کنین بد نیست.

      پاسخ
  • موندم مردم چطور این قدرتای خیالی رو باور میکنن😐

    پاسخ
  • با سلام
    ببخشید من قصد هیچ گونه توهینی به شما ندارم اما احتمال اینکه این نیرو ها واقعی باشن هست(البته بعضی هاشون مثل آمبرا کینزی مسخره هستن)اما بعضی ها نمیتوانن کینزی ها رو اجرا کنن و به جاش ادای اون کار رو در میارن
    با تشکر از زحمات شما

    پاسخ
  • فقط دارید به قدرت ذهن توهین می کنید🙂
    اگه تمرین و ایمان به خودمون و خدا داشته باشیم واقعی .

    پاسخ
  • داداش تو که همرو گفتی دروغه پس کدوم واقعیه؟😂😂

    پاسخ
  • عالی عالی حال میکنم با مقالاتت علی لند

    پاسخ
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز که مقاله رو نوشتید،اولا کامنت ها رو که خوندم به یک چیز پی بردم اقای(علی لند)عزیز…خب شما خیلی زحمت کشیدید و مقاله رو نوشتید،سپاسگزارم،اما در مورد اینکه دارین به یک سری توی کامنت ها توهین میکنین واسم قابل قبول نیست،اگر هدفتون آگاه کردن هست،نباید اینگونه با ناآگاه ها صحبت کنید،در مورد کینزی ها نظر خاصی ندارم چون امتحان نکردم و اگر هم بخوام به دستش بیارم(که البته هیج اطمینانی نیست و ممکنه طبق حرف شما دروغ باشه)اما نمیام با شما چالش بذارم،چون در اون صورت حدود ۲۰ سال دیگه خودتون می‌فهمید اونا واقعیه،اما شما خیلی از مسائل رو انکار کردید و من یک سوال دارم از خدمتتون،ابا وجود چاکرا ها رو در بدن انکار میکنین یا اینکه خیر؟
    !چون در مود وجود چاکرا ها من شکی ندارم،و اونارو واقعی میدونم،ولی اینکه شما اینقدر با اطمینان کینزی ها رو رد کردید واسم قابل قبول زیاد نبود،من در مورد یک سری کینزی های احمقانه مثل اونی که سخت افزار رو درست میکنه که نظری ندارم،چرند محضه،اما در مورد کینزی ۴ عنصر و همچنین کنترل الکتریسیته،باید عرض کنگ که هنوز در سطح جهان هیچکس به درجه آگاهی تمام در زمین نرسیده!پس شما چطور حالا به خودت جرئت دادی به اطمینان کذب کنی همه رو عجیبه واسم،شاید در آینده کسی به درجه آگاهی برسه و اینا واقعیت پیدا کنه،چون هنوز خیلیا به دینا نیومدن تا بخوام به اون درجه برسن،نباید یک فرد که خودش به درجه قدرت کامل انسان نرسیده نظر بده،چرا میگم به قدرت کامل انسان ها نرسدید،چون اگر رسیده بودید اینقدر با اطمینان چیزهایی رو که با مدرک نپیتونین نقض کنین، رو کذب نمیکردین و اینکه به کامنت ها هم اینقدر با توهین صحبت نمیکردین،بنده خودم هم هنوز به اون درجه آگاهی نرسیدم و به نظر من وقتی هنوز کسی موفق به اجرای کامل راز قدرت درون انسان نشده،حق نداره یک سری چیز ها رو انکار کنه،و من اینکار و مقاله شما رو با اجازه خیلی صحیح نمیدونم….امیدوارم از طرف تیم خاصی نباشید اقای علی لند عزیز…چون احساس میکنم اونطور که ادعا میکنید قصد آگاه کردن دارین،بلکه برعکس دارین بیشتر ناآگاه میکنین یک سری چیز ها رو

    پاسخ
    • دوست عزیز هر شخصی با توجه به علم و سوادش حرف میزنه و قطعا از بعد علمی در هیچ کجای جهان متافیزیکدانی وجود نداره که علم و دانش من رو داشته باشه به عبارتی در برابر من بچه مهدکودکی ای بیش نیستن اساتید متافیزیک چه داخل کشور چه خارج کشور و این رو مقالات مضحکشون در سایتهاشون گویاست! کدومیکی از اساتید رو دیدین که مثل من بیاد و علمی صحبت کنه؟ کدوم استاد رو دیدین که مثل من تو برنامه لایو ساعت ها بدون حتی یه خط نوشته صحبت علمی بکنه و جواب تک تک سوالات رو از بعد علمی بده؟ هیچ استادی چنین هنری رو نداره چون از دم دری وری های هند رو خوندن و تحویلتون میدن و عملا از خودشون چیزی برا ارائه ندارن و کل دانششون مطالبیه که از جاهای دیگه خوندن! از طرفی متاسفانه دانش شما اونقدی کم هست که دلایل علمی من رو متوجه نشدین. این یه باور اشتباهه که بهتون خوروندن قدرتهای ناشناخته جهان و… همه این قدرتها با علم میان نه توهم! مثلا انسان با علم تونست به جاذبه غلبه کنه! ما تو جهان فیزیکی زندگی میکنیم و فیزیک پایبند قوانین فیزیکه چه بخواین چه نخواین! در رابطه با توهینا باید بگم من فقط جواب هر شخصی رو شکل خودش میدم تا هیچ کسی جرات نداشته باشه توهین کنه وگرنه کسی محترمانه نقد کنه هیچ برخوردی از طرف ما صورت نمیگیره. چاکراها توهمات هندوهای گاو پرست هست که مدفوع گاو رو شفای کرونا میدونن!!! تا زمانی که ملاک تفکرتون عبارات احساسی باشه و علم رو کنار بذارین جاهل باقی میمونین از من گفتن بود.

      پاسخ
      • Avatar
        هایده احمدی
        ۲۳ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۳

        علی لند عشقی

        پاسخ
      • از وقتی با سایتتون آشنا شدم دیگه گول اساتید شیادو نمیخورم. علی لند خیلی دوستت دارم❤❤❤❤❤❤❤

        پاسخ
      • اولا که الان دارین به اعتقادات هندی ها بی احترامی میکنید آدمی که آگاهی داشته باشه بی احترامی نمیکنه بعدشم شما توی یک کشور کوچک و یک شهر کوچک هستید یک آدم بین بقیه ی آدم ها پس نمیتونید از کل این سیاره و آسمان و زمین اطلاع داشته باشید پس ادعای دانایی نکنید ….. به نظر یک نفر این قدرت ها واقعیه و به نظر یک نفر دیگه واقعی نیست حق ندارید به نظرات بقیه توهین کنید و وجود اینا رو انکار کنید شما از کجا انقد مطمئنید که ما نمیتونیم این همه قدرت پیدا کنیم؟

        پاسخ
        • دیتابیسی که من بهش متصلم کره زمین جلوش اندازه یه نخوده! پس جای این تعصبات احمقانه کمی رو تفکر و ذهنتون کار کنین و تحلیل منطقی رو یاد بگیرین.

          پاسخ
      • آقای علی لند
        بهتره که همه چیز رو از نظر علمی نبینی و یکم از خیالات استفاده کنی میفهمی که چهار عنصر واقعی هستند و من افرادی رو میشناسم که با ذهنشون واقعن اینکارو کردن جلوی خود من و من دروغ نمیگم
        که یکی از اونا خود من هستم که هیدرو کینزی رو
        واردم و کنترل میکنم پس بهتره همه چیز رو انکار نکنی

        اگه اینطوریه که باید از نظر علم خدا و شیطان رو انکار کنی
        یا انگشتر حضرت سلیمان حالا چی میگی

        پاسخ
        • دوست عزیز منم منم همه میگن! لطفا به ایمیل info[at]aliland.info پیام بدین هماهنگ شیم شما به چالش ۱۰۰ میلیون تومنی دعوت شدین. بهتره حضوری ثابت کنین ادعاتونو چون ما حرف هیچ مدعی ای رو تا وقتی ثابت نکنه باور نمیکنیم و دروغگو میدونیمش.
          با احترام

          پاسخ
  • ببخشید من خودم ادعایی ندارم و ممنون بابت مقاله خوبتون
    ولی مگه خودتون یک کلیپ از تله کینزی خودتون ارائه نکردین؟
    البته بنده به شخصه فکر میکنم به اشتباه به اسم شما رد شده

    پاسخ
    • خیر دوست عزیز کلیپ مورد نظر ما نیستیم و به ما نسبت داده شده. هیچ کلیپی در فضای اینترنت از ما وجود نداره و هرچی که مشاهده میکنین فقط به ما نسبت داده شدن و در جهت تخریب وجهه علمی سایتمون هست چرا که با ظهور علی لند عملا اساتیدت متافیزیک به خاک سیاه نشستن.
      با احترام

      پاسخ
      • برای تبادل تجربه پیام دهید *********** من اساتید نیستم ولی یه چیزای رو میدونم که تو در غفلت از اون ها هستی

        پاسخ
  • سلام آقای علی (لطفا تا آخر بخونید ) همونی هستم که فکر میکردم هیدرو کینزی بلدم ولی از پنجره باد میومد و اینا(داستانی بود)😂 امیدوارم یادتون بیاد البته فکر نکنم چون سرتون شلوغه یه چیزی بگید تا 👇رو حل کنم ممنون

    دوستم میگه می‌تونه باد کنترل کنه آب ریخته توی کاسه یه تیکه چوب شکل قایق کرده گذاشته توش یه ظرف بزرگ هم گذاشته روش که باد نیاد مثلاً بعد میگه ظرف رو که برداشته قایق اونور کاسه بوده فیلم هم گرفته من هرچی میگم خرف شدی میگه نه باد زدم به ی قایق، قایق رفته اونور من یه ساعت دارم میگم خب حتما لرزیده رفته اونور این میگه نه، العان هم رفته به همه دوستامون گفته همون ویدیو نشونشون داده همه فکر میکنن حالا این یه کاره ای هست از ظهر همه رو گنا کرده یه چیزی بگید بهش بگم بفهمه گاو هست😂
    هرچیزی می‌شده گفتم بهش که یهو شما رو یادم اومد گفتم دیگه شما میتونید یه چیزی بگید من نشونش بدم خفه شه ممنون

    پاسخ
    • خخخخخ. دوست عزیز اطمینان میدم ایشون هیچ قدرت ماورایی ای ندارن. دلایل زیادی وجود داره. مثلا کاسه رو گذاشتنی ضربه خوررده و جابجا شده. مورد بعدی هوای داخل کاسه هستش که وقتی کاسه رو روش قرار میده هوای داخل کاسه موجب ایجاد فشار و جابجایی شده! مورد بعدی کوران هوای داخل کاسه هستش! مورد بعدی لزرش میلیمتری آب داخل خود کاسه هستش! و و و و… میبینین که دهها دلیل فیزیکی وجود داره! بهتون اطمینان میدم هر دلیلی داشته بجز قدرت ذهنشون! ایول به تخیلاتشون😂😂😂

      پاسخ
  • به نام خداوند بخشنده و مهربان سلام
    ببخشید استاد من ی بار در مدرسه میخواستم اسممو بگن سر صف برای نیومدن به صف صبحگاهی
    و زمستون
    بود دستم توی جیبم بود توی حیاط کنار صفم من رو نگه داشتن
    و استرس زیادی داشتم و کمی هم اعصبانی یادم نمیاد
    چون مال ۳ سال پیش باشه اگه اشتب نزنم
    به هرحال دستم رو از جیبم در آوردم و دیدم داره ازش دود سفید بیرون می یاد و چند تا از بچه ها هم دیدن
    نمیدونم قدرت بود یا از استرس میخواستم بدونم واقعا چی بوده قدرت بوده یا استرس
    ۱۰۰درصد خیالات نبوده چون بچه ها هم دیدن
    و سوال بعدی من اینه که اگه لطف کنین جواب بدید ممنون میشم که آیا انسان اصلا قدرت ماوراءالطبیعه داره یا نه ؟؟ ممنون از شما استاد

    پاسخ
    • بخار رطوبت دستتون بوده. تو زمستون دهنتونو وا کنین و هوا رو آروم بیرون بدین همون دود رو میبینین مخصوصا اگه به سمت آفتاب این کارو بکنین. انسان هیچگونه قدرت ماورایی تاثیرگذار بر روی فیزیک ماده رو نداره.

      پاسخ
  • بعدشم اگه تمام اینا دروغ اگه راست میگی حقه هایی که برای اینا هست رو بگو ببینم واقعا مطمئنی حقه است بگو از چه حقه هایی استفاده میکنن

    پاسخ
  • سلام خسته نباشد ببخشید من به متافیزیک خیلی علاقه دارم و تمام تمرین های تله کینزی رو انجام دادم و تونستم مدادم رو کنترل کنم و بعد که به سایت شما آمدم دیدم همه این کینزی ها دروغ برام سوال شد که چرا اگه این کینزی ها دروغ من تونستم مدادم رو کنترل کنم ممنون میشم اگه جوابم رو بدید

    پاسخ
    • جناب پروفسور خان تا همین چند کامنت پیش داشتی فحاشی میکردی حالا اسمت و ایمیلتو عوض کردی و با چرت و پرت گویی سعی داری مردمو گول بزنی و خیال کردی متوجه نمیشیم؟! اسمتو عوض کردی آپیتو چیکار میخوای بکنی؟ بیا اینم آیپیت: ۸۶.۱۰۴.۹۰.۲۴۹
      از بی سواد بودنت دیگه مطمئن شدم توله همون استاد کلاهبردارتونی 🙂

      پاسخ
  • دروغ میگه من برق رو امتحان کردم شد تله کینزی رو عموم امتحان کرد شد دروغ تمام مطلب های این سایت دروغ

    پاسخ
    • لابد استادتونم همون کلاهبردار درازگوشه آره؟ 🙂

      پاسخ
      • استاد من اگه کلاهبردار بود من نمیتونستم قاشق خم کنم باهوش

        پاسخ
        • دوست عزیز شما ماورایی هستین استادتونم کلاهبردار نیست خدا حفظش کنه لطف کنین تشریف بیارین چالش برنده بشین جایزه ۱۰۰ میلیونی رو ببرین.

          پاسخ
      • خیلی بیشعوری مردک پشمالو تمام تون ریش و پشمتو باید عن مالید روش رو چه حسابی به مردم فحاشی و توهین میکنی خجالت بکش احمق گوش دراز

        پاسخ
        • جای حرص خوردن و فوش دادن تعصبو بذار کنار و سعی کن یه بار هم که شده تو زندگیت تفکر داشته باشی! بخدا عقل داشتن خیلی مزایا برات داره.
          موفق باشید…

          پاسخ
  • ببخشید آقای علی من هم گول اون آدم های پول دوست و دروغ گو خورده بودم بعد از کلی تمرکز روی چاکرا های دست و این خرافات های الکی یکم گرد آب رو فکر می کردم درست کردم اما امروز رفتم همونجا و دیدم که باد پنجره بوده من دو ماه دور مزخرفات این آدم های پول دوست بودم هنوز باورم نمیشه به اونا پول دادم برای هیچی واقعا ببخشید آقای علی 😞 من دچار غرور شده بودم خیلی خجالت می کشم با اون حرفی که به شما زدم دوباره دارم نظر میدم اما لطفا عذرخواهی من رو بپزیرید. (باتشکر که من را آگاه کردید ) من نمیخوام اسمم رو بگم مینویسم ناشناس

    پاسخ
  • ببخشید آقای علی من نمی خواستم به شما توهین کنم تو پیامی که گفتم (دروغ گوی خوبی هستید ) ببخشید یگم عصبانی بود به خواطر یه موضوع اومدم تو سایت شما و بعد اون نظر رو دادم ببخشید

    پاسخ
  • نمیخوام توهین کنم ولی من می تونم هیدرو کینزی کنم کسایی که به کینزی ها علاقه مند هستید نا امید نشید اراده محکم لازم هست اما به نظر من بعضی از کینزی ها واقعا دروغ هستن مثل( رادیو کینزی 😡 و کنترل تکنولژی و… البته نه همشون

    پاسخ
  • دروغ گو خوبی هستی ولی من هیدرو کنیزی بلد هستم کسایی که به کینزی ها علاقه دارید حرف هاش رو باور نکنید

    پاسخ
  • Avatar
    محمد حسین کلاته عربی
    ۸ مرداد ۱۴۰۰ ۰۶:۲۵

    اقا اونایی که خیلی دلشون می خواد بهتر نیست از طریق علم پیش برن
    حد اقل کمی اون تخیلات سرکش رو تسکین میدن.
    شما که می خوای آب افزاری کنی فقط لازم مولد وان دو گراف داشته باشی
    هم اب رو تکون میده هم اتش رو
    خاک رو هم که خیلی راحته براده اهن قاطیش می کنی چسبندگیش رو هم یه مقداری زیاد می کنی بعد فقط لازمه اهن ربای قوی داشته باشی
    برای برق هم که سیم رو حلقه می کنی بعد یه انشعاب رو وصل می کنی به امپر سنج( که ببینی ایا برق درست کردی یا نه) بعد اهن ربایی قوی مثل نئودینیوم را مثل جغجغه از وسط حلقه هی بالا و پایین می کنی بعد برق درست میشه
    نور که دیگه کار هرکسی نیست باید یا مرمک چشم افراد تحریک بشه یا با جریان برق که این دومی عملا تو مهتابی داره انجام میشه
    باد افزاری هم که خدا بهتون پووووف داده 🙂
    کجای کارید بجای این چیز ها که بیشتر به توهم شبیه اند قدرت علم رو دریابید که باهاش خیلی کارا میشه کرد

    انشاءالله که تونسه باشم منظورم رو فهمونده باشم

    پاسخ
  • در ضمن متافیزیک چیزیست که با علم توضیح داده نمی شود بعد شما می گویید من اولین متافیزیکدان علمی هستم من هم اولین کسی هستم که شغل آب دادن به گیاهان دریایی را دارم

    پاسخ
    • سطح سوادتون به شدت پایینه و متوجه نیستین چیزی اگه وجود داشته باشه پس علمه! بحث کردن با شما کاملا اشتباهه. موفق باشین.

      پاسخ
  • در هیدرو کینزی و پایرو کینزی موفق بودم .‌د.ر پرواز روح همینطور . آدم علم گرایی هستم نه خرافه پرست .. شاید بگم پرواز روح بازسازی ذهنی مکان و اتفاقات باشه برام ولی نسبت به کینزی ها تا حدود بسیار زیادی ایمان دارم چون تجربه اش رو دارم و تجربه خیلی مسائل دیگه که جز اسرار هستند ‌‌‌ . سایتتون بی‌نقص نیست ولی جزخوبهاست . پیروز باشید

    پاسخ
  • سلام.
    به امید روزی که همه بتونیم
    واقعیت رو از تخیلات تمیز بدیم. 🙏🌹

    پاسخ
  • اصلا میگیم حق با تو اونایی که میگن واقعیه حقه باز تو که چیز های واقعی تدریس میکنی چرا پول میگیری

    پاسخ
    • به سه دلیل. اول اینکه عشقم میکشه وقتی بابت آموزش زحمت کشیدم و سالانه هم ۵ میلیون بابت هاست سایت میدم و بیش از ۲۵ نیلیون هزینه های جانبی سایت در سال هست که از جیب خودم میدم پس مستحق پاداشم. دوم هم اینکه گرفتن پول باعث میشه شرکت کننده واقعا تلاش کنه. سوم هم اینکه جلوی ترویج مفت خوری رو میگیریم. شمایی که هیچ اطلاعی از هزینه های نگهداری سایتی به این بزرگی ندارین بهتره اول یکم تحقیق کنین و بعد درخواست آموزش مفت کنین.

      پاسخ
  • سلام برادر
    شما هرچه که گفتی واقعی است از همان دسته ای بود که در فصای مجازی فیلم ها و مستنداتش پخش شده بود
    یعنی به جای اعتماد به عقل به چشم خود اعتماد کردید .
    دگر کسی که به ان توانایی هایی که شما فرمودی غیر واقعی است در فضای مجازی وقت خود را تلف نمی کند یا به دنبال خود نمایی نیست

    پاسخ
  • لایک

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: کینزی های واقعی &#1608… […]

    پاسخ
  • مثل همیشه علی لند عالی

    پاسخ
  • ای نامرد علیه من توطئه می‌کنی؟
    من خودم آواتار هستم الان میام سراغت!
    😂😂😂
    ولی این چیزا برا سرگرمی خوبه.

    پاسخ
  • دوستان شاید کنترل سایه واقعا وجود نداره
    ولی امکان داره واسه ی یه نفر سو تفاهم پیش اومده باشه و واقعا فکر کرده میتونه
    وگرنه همه که دیوونه نیستن
    واسه ی خود من این سو تفاهم پیش اومده بود
    و فکر کردم واقعا قدرت دارم
    پس بدویم که همه هم از عمد این چیزارو نمیگن

    پاسخ
  • سلام استاد چند تا سوال داشتم.۱.چاکرا ها حقیقت دارن؟
    ۲.این حقیقت داره که هرکسی بتونه از ۱۰۰ درصد مغزش استفاده کنه قدرت های ماورایی به دست میاره؟
    ۳.اگه کسی قدرت ذهن زیادی داشته باشه میتونه کار های ماورایی انجام بده؟

    پاسخ
  • سلام با خواندن مطالب سایتتون و کامنت ها خیلی چیزا فهمیدم
    شما به خدای بزرگ که شمارو خلق کرده اعتقاد دارید؟!
    به خدایی که سرتاسر شگفتی و اعجاز داره!!
    به خدایی که مغز و ذهنی به ما داده که فقط میتونم درصد ناچیزی رو ازش استفاده کنیم!!
    به خدایی که به ما گفت اشرف مخلوقتاتی!!
    به خدایی که پیامبران و امام هاشو افرید!!
    به خدا اعتقاد داری!!
    شاید پیش خودتون بگید این چی میگه!! چه ربطی داره!!
    پس خوب بخونید
    پس اگه به خدا اعتقاد داری باید بگم امام ۱۲ مون کجاست؟!!
    بله غایب هستن
    امام چهارممون و اکثر امامامون و حتی بعضی از از افراد خاص که به اون درجه ی کافی میرسیدن میتونستن طی العرض کنن
    شما منطق علمی میخواین باید بگم با سوادی که شما داری این چیزا قابل درک نیست براتون

    میتونی بهم بگی با چه علمی میخوای علم خدا رو انکار کنی؟!!

    لطفا پاسخی که به من میدی از قبل . افرین تو خوبی .اره تو راست میگی نباشه و همچنین دور از ادب چون من به شما بی احترامی نکردم .بخاطر این گفتم چون با اکثرا کسانی که شمارو نقد کردن با تندی برخورد کردی

    باتشکر موفق باشید

    پاسخ
    • دوست عزیز من با هر کسی عین خودش رفتار میکنم پس بدونین جواب هرکی رو هرطور دادم حق مسلمش بوده!
      حالا بریم سراغ جواب سوالتون… کدوم یکی از مواردی که گفتین حتی درمورد پیامبرا با قدرت خودشون بوده؟؟؟؟؟؟؟ هیچکدوم! تمامی کارایی که پیامبرا میکردن به اذن خدا بوده نه خودشون! اینم جوابتون. بار آخرتون باشه که متافیزیک رو با قدرت خدا مقایسه میکنین. شما یه چیز میدونین چندتا چیز نمیدونین پس سعی نکنین با من یکی به دو کنین چون من هرچی میگم با تحقیق و مطالعه‌ست پس بدونین هرگونه مقاومت در برابر گفته های من با شکست مواجه میشه چون علم همیشه بر خرافات غالب بوده و هست!
      موفق باشین

      پاسخ
      • وقتی میگید تله کینزی و پیروکینزی و هیدروکینزی بسیار جزئیه پس میشه گفت که اوناهم وجود ندارن
        همونطور که ۰/۰۰۰۰۱=۰
        ۲-چرنوکینزی؟؟😐…یعنی قدرت ذهن اونقدر قویه که نظریه نسبیت انیشتین رو نقض میکنه؟
        خیلی دیگه احمقند اینایی که اینو باور میکنن

        پاسخ
    • سلام استاد.بنظرتون وقتی تله کینزی وتقعی نیست نباید بگیم هیدرو و پایرو کینزی هم وجود ندارخ چون تاثیر ذهن بر ماده و ایجاد نیروی کنش ممکن نیست؟

      پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگ
    میخواستم بدونم سابلیمینال ها واقعا واقعیت داره یا اینم دروغه.

    پاسخ
  • Avatar
    نگگگااااااررررر
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۰۶

    الکی نگین من خودم می توانم در هیدرو کیننزی آب رو جا به جا کنم
    فقط باید آدم ذهنش قوی باشه

    پاسخ
  • سلام…ممنون از اطلاعاتتون…امیدوارم با انتشار این مطالب…سایت کلاهبردار جادوگر شرقی از هم بپاشه

    پاسخ
  • ممنون..که مارو آگاه میکنید..تا حالا سایت جادوگر شرقی رفتید…یه شخصیت نفرت انگیز و دروغین… و یک شیاد..امیدوارم این اطلاعات همگانی بشه و بتونیم سایت جادوگر شرقی رو نابود کنیم..

    پاسخ
  • شما همه کینزی های ممکن را اموزش میدهید؟

    پاسخ
  • سلام.امکان برقراری ارتباط با حیوانات از طریق ذهن وجود دارد؟

    پاسخ
  • ببخشید ممنون از مقاله عالی تون فقط یک سوال چرا خیلی وقت ها یک صحنه ای رو میبینم که برام اشناست وقتی بهش فکر میکنم یادم میاد خواب دیده بودم ازخیلیا پرسیدم ولی جواب درستی بهم ندادن و فقط گفتن برای همه این اتفاق میوفته ولی شما با این مقاله های زیباتون جواب قانع کننده ای دارید با تشکر

    پاسخ
  • لااقل حقه باز کردن گوشی رو بگید

    پاسخ
  • من قبلا دوبار برایم زمان خیلی کند شده بود در حدی که می توانم بگویم ایستاده بود و من مطمئنم که در بیداری بوده لطفا مقاله
    چرونو کینزی را بگذارید تا شاید دوباره بتوانم اون حس خوشایند را تجربه کنم

    پاسخ
  • آقای علی شما یه دروغگو هستید

    پاسخ
    • ممنون لطف دارین

      پاسخ
      • سلام من به کارتون آواتار خیلی علاقه داشتم که اتفاقی درباره کینزی ها فهمیدم و وقتی به سایت شما مراجعه کردم بیشتر متقاعد شدم که بعضیاش واقعی هستن یانه
        وحتی خودم به مقدار کم تله کینزی رو انجام دادم
        ولی اگه انسان از بقیه قدرت ذهنش استفاده کنه میتونه اجسام و عناصر رو به طور کامل کنترل کنه

        پاسخ
  • سلام استاد من یه سوالی داشتم اونم اینه که من بعضی وقتا خیلی کم پیش میاد بعضی چیزا رو یهویی میبینم یا حدس میزنم مثلا حرف های طرف مقابلمه بازم میگم بعضی وقتا ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    پاسخ
  • سلام . اول اینکه مرسی بابت اگاهی رسانی هایی که میکنید تا بعضی از هموطنان از دایره توهم ها و دروغ های عجیب و غریب بیرون بیان . این کار شما واقعن شایسته اس . من خودم وقتی ۱۲ سالم بود و کارتون اواتار رو اولین بار دیدم بدم نمیومد اگه میتونستم اتش افزاری کنم 🙂 ولی خب اینا همش خرافات و پرداخته ذهن ادمی هستش . من دانشجوی مکانیکم و اصلن به این کینزی ها اعتقادی ندارم . اما بنظرم یچیز اگه واقعی باشه که از متافیزیک یادگرفته باشم قانون جذبه . خیلی سعی کردم جدا از تجربیات خودم از نظر علمی اثبات این موضوع رو بفهمم تا اینکه گفته های دکتر جان هاگلین و فرد الن وولف که در حوزه فیزیک کوانتوم مطالعه میکردن رو خوندم (کتاب راز از راندا برن) . تنها چیز شگفتی اوری بود که شاید بنظرم واقعی باشه .

    پاسخ
  • یه چیز هس به اسم مشروب کینزی وقتی سر میکشی نمی خواد دیوارو جابجا کنی خودش جابجا میشه برات🤣📿

    پاسخ
  • سلام استاد خدا قوت .
    ممنون بابت این مقاله ی توپ .
    میشه راجبه مفهوم روح هم یک مقاله بزارید ؟ روح یک مفهوم متافیزیکی حساب میشه
    یا یک مفهومی که مربوط به الهیاته ؟

    پاسخ
  • آقا علی یک مقاله ای مطلبی در مورد استفاده های نیروی چی بزارید تو سایت.

    پاسخ
  • سلام.شما دارید میگید پرواز روح یا برون فکنی واقعی نیستش آره؟درسته؟

    پاسخ
    • بله کاملا ذهنیه

      پاسخ
    • سلام✾
      در حین خواندن کامنت ها ،تماشای یک برنامه ی تلوزیونی که پارسال دیده بودم به یادم اومد …هر شب میداد تو ماهواره و هر کس قدرت های عجیبی داشت به اجرا میگذاشت⦅ مسابقه بود ⦆ایرانی نبود…یکی اومده بود ذهن آدم رو میخوند به مجری گفت به ی چی فکر کن …بعد تمام افکار اون رو گفت نام مشروبی که بهش فکر میکرد جایی که بهش تامل میکرد لباسها و رنگ ها و…همه ام درست درومدن …خیلیا اومده بودن یکی رو هوا مینشست دیگری از چشش شیر میومد بیرون اما واسه من اون یکی عجیب و واقعی بود لطفا پاسخ بدید اولین باره دارم سوال میپرسم…ممنون…

      پاسخ
  • ببخشید اما من میتونم لونار کینزی کنم و اصلا دروغ نیست اما نه در اون حد که یک توپ سیاه را ایجاد کنم و میتوانم در گوشه دیوار تاریکی زیادی ایجاد کنم

    پاسخ
  • باسلام و تشکر از سایت خوبتون من آدم منطقی ای هستم و حرف های شمارو قبول دارم فقط میخواستم بدونم راجع این چی فکر میکنین من مدت ها قبل که بچه بودم یک شب متوجه شدم با اراده و حرکت دستای من اعضای بدن خونوادم حرکت میکنه منظورم اینه که دستم رو تکون میدادم سر مادرم میچرخید یا دستش حرکت میکرد یا پاش اون شب من خوابم نمیومد و گمون نکنم توهم بوده باشه… شاید مسخره به نظر بیاد :/ بعدش دیگه سراغ این چیزا نرفتم (برای یه بچه زیادی ترسناک بود :دی)

    پاسخ
  • سلام آقای میرزایی یه سوال داشتم اگر یک نفر قدرت ماورایی داشته باشه چکار باید بکنه آیا جانش در خطر میوفته آیا میتواند خودشو مثلا به ارتش معرفی کند تا از این قدرت خدادادی برای کشور استفاده بشود لطفا رهنمایی کنید

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!) […]

    پاسخ
  • میتونیم بپرسم چرا تازه من یک جا دیدم که یک کشور به کسی که این رو ثابت کنه پول میدهند

    پاسخ
  • ببخشید آقای علی بیک شما خودتان تله کینزی بلدید یعنی میتوانید انجام دهید ؟ اگر بله میشه یک ویدیو بگیرید از تله کینزیتون
    اگه نه پس چطور یک آموزش پاس گذاشتید
    و از سایت خوبتون ممنون

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!) […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!) […]

    پاسخ
  • سلام . اول این که میخواستم بگم سایتتون خیلی خیلی خیلی عالی هست . فقط من چن تا سوال برام پیش اومده ممنون میشم پاسخ بدین.
    اول این که من یه نفرو میشناسم با هیپنوتیزم کردن افراد ذهنشون رو کنترل میکنه و اونا رو میبره به زمان گذشته و آینده و هرچیزی رو ک دیدن میگن و بدنشون کلا بی حس میشه یعنی کلیپاشو دیدم میخواستم بدونم از نظر شما همچین چیزی ممکن هست ؟
    دوم این که نظر شما درمورد برونفکنی و تجربه خروج روح از بدن چیه ؟؟ آیا این هم دروغه !! چون من کاملا قبولش دارم.

    پاسخ
    • سلام ممنون بابت نظرتون.
      کلیپایی که در اینترنت در رابطه با هیپنوتیزم میبینین ۹۹/۹۹۹ درصدشون ساختگیه! سفر در زمان با هیپنوتیزم امکانپذیر نیست و فقط میشه خاطرات گذشته رو ریکاوری کرد! اگه مفهوم زمان رو کسی کامل بفهمه متوجه میشه که عملا سفر به آینده امکانپذیر نیست! چیزایی که در اینترنت مشاهده میکنین ساخته توهمات افرادی بشدت بی سواده. نمونه یکی از همین هیپنوتیزما یکی از اساتید مدعی هیپنوتیزم استاد “ص” هستش که از قضا مدعی پیش کسوتی هیپنوتیزم ایرانم هستن! شریک ایشون الان با من دوسته و بعضا از خاطراتش واسم تعریف میکنه که چطور تو هیپنوتیزمای این استاد نقش داوطلب رو بازی میکرد و بدنشو به خشک شدن میزد الکی مثلا توسط این استاد هیپنوتیزم شده! مقاله زیر رو در رابطه با هیپنوتیزم بخونین:
      https://aliland.info/%d9%87%db%8c%d9%be%d9%86%d9%88%d8%aa%db%8c%d8%b2%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

      پرواز روح به کل تصویرسازی ذهنی هستش و روح نیست که پرواز میکنه. اگه کسی مفهوم واقعی روح رو متوجه بشه خواهد دونست که پرواز کردن روح لطیفه خنده داری بیش نیست. مقاله های زیر رو در رابطه با پرواز روح بخونین:
      مقاله ۱:
      https://aliland.info/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%d8%ad/
      مقاله ۲:
      https://aliland.info/%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%af-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b1%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

      پاسخ
  • ممنون بابت مقاله عالی تون

    پاسخ
  • اقای علی بیک من با یه مرورگر دیگه هم میام بازیم پیامااتون رو نمیاره مگه اینکه یه چیام قبلش بنویسم

    پاسخ
  • ببخشد اقای علی بیک مگر نگفتید الکتروکینزی الکیه ؟؟؟ اگر بله بالاتر تو کامنتا گفتید تو سایت اموزشش هست

    پاسخ
    • نگفتم تو سایت آموزشش هست! گفتم حقه داره و هرکی میخواد بیاد پی وی یادش بدم! الانم کل حقه هاشونو تو کانالمون گذاشتیم: @ALILAND_IR

      پاسخ
  • ببخشد اقای علی بیک مگر نگفتید الکتروکینزی الکیه ؟؟؟

    پاسخ
  • ببخشید اقای علی بیک شما این کینزی ها را امتحان کردید که می گویید ؟؟؟؟؟؟(چند بار نوشتم جواب ندادید )

    پاسخ
  • سلام
    من یک چیز رو متوجه نمیشم ، حالا درسته که یکسری از این راه واس خودشون کاسبی درست کردند ، ولی هنه بر یک چیز تاکید دارن ، این که تفکرات بد رو کنار بزاریم ، فکرهای منفی رو کنار بزاریم و احساس خوب و قدرت بکنیم ، از نظر من اینها هرچی که باشن ولو اشتباه ، باز هم باعث آرامش روحی و روانیت که میشه
    اینها همه و همه اثرات تلقینه ، خو بزارید باشه ، وقتی یچیز باعث بشه بتونی لااقل خوبی های جهان رو جذب کنی بزار بکنی
    چرا انقد صریح و واضح رد میکنید ، لااقل از خوبی هاش هم بگید
    قدرت تمکزی که میده به ادم و کارایی مغزو بالا میبره و این در جهان مادی به شدت تاثیرگذاره در همه امور منطقی چون باعث آرامش و تفکر بهتر میشه
    درسته ، گیریم که ما جاهل ، خوب باید یسری چیز هارو متوجه بشیم دیگه ، همه چیز در جهان که قرار نیس معقول باشه

    پاسخ
    • دوست عزیز نظر واقعا خوبی دادین و ممنون بابت نظرتون ولی خوب اینجا یه دانشنامه هستش و باید حقیقتو گفت

      پاسخ
    • Avatar
      آخرش که چی ...
      ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹

      سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دوستان
      اول از هر چیز تشکر بکنم از شما دوست خوبمون علی آقا
      راستش من خودمم یه زمانی خیلی درگیر این سری مسائل بودم و هی فکر میکردم دارم به یه جاهایی میرسم(حدود۲سال) البته نه به کمک هیچ سایت بلکه خودم به یه نتیجه متقاعد کننده رسیدم.
      خوشحال میشم دوستان هم یکم فکر کنن.
      دوستان به نظر من خیلی اینکه یه نفر بتونه مثل کارتونا و فیلما این کارای عجیب یا به اصطلاح ماورایی رو انجام بده کار باحالیه هیچ کسم نمیتونه بگه که نیس چون توی سرشت تک تک انسانها هست. منم نمیتونم بگم دقیق وجود دارن یا نه. اما مسئله اینه …
      گیریم واقعی باشن ما راهی که داریم میریم برای اینکه به اینجا برسیم غلطه. ما انسانیم فکر میکنیم‌ خدا به ما اختیار داده که انتخاب کنیم. میتونیم با عادت دادن خودمون به اینکه رسیدن به چنین چیزایی با تلاش زیاد قایل دسترسه سرگرم بشیم یا حتی بهشون برسیم یا اینکه با پیش گرفتن راه کسی که میدونیم هیچی جلودارش نیست خودمون رو قلبا عاشقش و بهش اعتماد کنیم و به همون مرتبه هم به دستوراتش عمل کنیم. شاید بهمون این قدرت ها رو هم بخشید. ولی چیزی که مسلمه اینه که این فرد که واقعا خودشو بنده خدا میدونه اصلا نیازی در خودش به این چیزهای مادی نمیبینه چون میدونه یک چیزی خیلی قوی تر حواسش بهش هست حتی از خودش بیشتر. البته نمیشه یهو به این مقام رسید. باید از مسائل ساده ولی لازم مثل نماز شروع کنیم. اینا رو به جای اینکه خیلی سریع یاد بگیریم باید خیلی خوب درک کنیم.
      دوستانی که خوندن شرمنده بابت زمانشون ولی این بحث واقعا جای بحث داره ولی خیلی طولانی میشه و نمیشه خیلی تو یه نظر دربارش حرف زد.
      امیدوارم همه تو زندگی بهترین خودشون باشن و بدونین همیشه از همین مباحث پایه تفاوت انسانها آشکار میشه. اول درباره هر چیزی خوب فکر کنین. موفق و سربلند باشین

      پاسخ
  • اقای علی بیک ایا شما این کینزی ها رو ازمایش کردید که می گویید

    پاسخ
  • من به متافیزیک و ماورا خیلی علاقه دارم واینکه میخواستم کلاسای استاد داریوش ثبت نام کنم وباخوندن مقاله تون دیدم که ایشون کلاهبردارن.ولی من خودم چندسالی میشه راجب متافیزیک وعلوم غریبه مطالعه میکنم وکارای خطرناکی هم کردم مثال تنهایی هوای نسبتا تاریک رفتم روستایی قبرستون وبغل قبرکمی بازبودیه طلسمی بادستم بردم وگذاشتم داخل قبرویه دفعه دستم به استخون مرده میخوره ویه لحظه ترسیدم وباعجله دستش هم کشیدم بیرون که کم مونده بود روانی بشم.روال کار انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم.ولی ازبعضیاهم نتیجه گرفتم. وتجربیاتی هم داشتم وواقعی هم بودن مثلا درحین تمرین کندالینی دوبار لیوان چای که بغلم بوده وموقع تمرین یه حواسم هم رو اون بود که سرد نشه خوبخود شکسته ولی من چون مقاله شمارو خوندم بنارو براین میذارم که تلقین بوده یادلیل دیگه داشته.نه میگم واقعیته ونه دروغه متافیزیک.روش بازم تمرین میکنم وتجربه و نتیجه ای بگیرم حضورتون میگم.

    پاسخ
  • Avatar
    مرگ بر داریوش متقلب
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۰۸

    عاشقتم علی لند

    پاسخ
  • ببخشید من انگار لبتابم هم همین مشکلو داره که جواباتون رو نمیاره

    پاسخ
  • آقای علی بیک شما همه این کینزی ها را آزمایش کردید که می گویید ؟؟؟؟

    پاسخ
  • ببخشید مگه نگفتید الکترو کینزی الکیه ؟

    پاسخ
  • سلام در رابطه با الکتروکینزی گفتین رایگان اموزش میدن من میخوام یاد بگیرم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    آیا چاکرا و هر موضوعی در رابطه با چاکرا حقیقت داره؟؟
    مقاله ایی درمورد چاکراها دارید؟؟

    پاسخ
  • Avatar
    علی اکبریان
    ۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴

    تله پورت هم هست مثلا فردی که خلیفه سوم را کشت تله پورت شد به مکانی دیگر و زنده ماند و یا در زمان حضرت سلیمان باد مسخر او شد و فردی را هم جابه جا کرد . انسان جانشین خداست یعنی چه ؟ یعنی انسان کامل قدرت الهی دارد . مثلا علم کیمیا را مردمی در هند داشتند بهتر از آن را مولا علی علیه السلام داشت . ایشان کیمیای حقیقی هیستند که راه الهی ایشان انسان زمینی را به عرش الهی می برد. همین علم چگونه کشف می شود توسط انسان . همه چیز در نهایت انرژی است ولی روح الهی انرژی نیست فرا بعد است . بعد اول نقطه و خط . دوم صفحه دوبعدی . سوم مکعب و حجم یا همین دنیای ما . چهار بعد زمان که بر بعد ما غلبه دارد و ما دیر یا زود جسم که مال دنیاست را از دست می دهیم هرچه دنیا به ما بدهد از ما می گیرد الا روح که فرابعداست . بعد پنج انرژی . بعد ششم نسبیت و … . ولی روح بعد ندارد راز است و راز هرگز کشف نمی شود رمز قابل کشف است . مومن روحش در سرای نیکو جسمی از جنس آن سرای دارد و ظالم و کافر در دوزخ با سختی آن . اعمال نیز مانند سایه همراه ماست مگر آنکه فرد توبه نصوح کند که این توبه هم کیمیاست

    پاسخ
  • Avatar
    علی اکبریان
    ۱ بهمن ۱۳۹۸ ۰۹:۵۵

    سلام انسان با نگاه خاک را کیمیا می کند . در زمان شیخ بهایی هم رخ داده . و یا شیخ حسنعلی نخودکی روی آب و هوا نیز اثراتی داشته . یا دعا می خوانده انجیر و خرما و… می داده مرد می خوردن زنش شفا می گرفته چرا ؟ بخاطر قدرت اشرف مخلوقات بخاطر درهم تنیدگی کوآنتومی انسان با انسان . یا همین الآن سابلیمینال و بیوکینزی داریم رنگ چشم را عوض می کند مثلا دختر خانمی سیزده ساله سابلیمینال چشم سبز را چند ماه گوش داد چشمش سبز شد مدرسه ایشان را خواست که چرا لنز می گذاری وقتی فهمیند رنگ چشم خودش است متعجب شدند . بله انسان موجود شگفت انگیزی است . ندیدی یعنی نیست ؟

    پاسخ
    • با همچین کامنتایی که میبینم, فکر کنم حالا حالاها باید رو سواد خیلی ها خیلی خیلی کار بشه

      پاسخ
    • این جوری که شما می گی ادم یا باید مانند مرتاض های هندی به بدنش زجر بده یا اینکه انقدر دل و روحش پاک باشه که مثل شیخ بهایی خداوند از علمش بهش بده تا بتونه طی العرض یا تلپورت کنه

      پاسخ
    • الان درهم تنیدگی کوانتومی چه ربطی به شیخ بهایی و سابلیمینال داره؟؟؟!!!!!🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️

      پاسخ
    • شما چرا دانشمندان رو بدنام میکنید حسودی میکنید نه؟
      هوی انیشتین منِ ۱۵ ساله خودم دونفر رو با دست خالی خوب کردم چون ۱ چاکراهام بازه ۲ از راه سریع استفاده کردم
      تا بتونم یه باره همه چیز رو استاد باشم، منِ ۱۵ ساله تونستم با دست خالی ماشین درحال شروع به حرکت رو خاموش کنم
      منِ ۱۵ ساله تونستم بادست خالی لگ گوشیم رو کنترل کنم

      پاسخ
      • به نظرم شما ۱۵ ساله که فقط دارین زر مفت میزنین همین! تشریف بیارین چالش و گفته هاتونو عملی نشون بدین و جایزه ۱۰۰ میلیون تومنی رو ببرین. شما رسما به چالش دعوت شدین لطفا به ایمیل info[at]aliland.info یک پیام بدین.

        پاسخ
  • دروغ توی ذات من نیست و هیچ گونه شعبده بازی و حقه ای بلد نیست ولی من میتونم به طور ضعیفی وقتی به باد فکر میکنم و به اون دستور میدم به حرکت در میاد اما تاکید میکنم با قدرت ضعیفی

    پاسخ
  • سلام میشه شماره واتساپتونو بدید ممنون میشم کار شخصیه

    پاسخ
    • سلام ببخشید شما مطمئنید نمیشه بادو کنترل کرد نه اینکه بگم باهاش پرواز کنیم و از این جور کارها فقط میگم مثلا حداقل یه ذره وزش باد رو زیاد کنیم حالا شاید کسی تونسته ولی شاید در شرایطی بوده که نمیدونه خودش انجام داده یا طبیعی بوده این از این کنترل اب و اتش و تله کینزی لطفا سایت اموزش رو که خودتون گذاشتین برام بفرستین و از همه مهم تر کنترل سنگ و خاک واقعا نیست ؟ خیلی واسم مهمه ممنون به خاطر مطلبتون

      پاسخ
  • 👏

    پاسخ
  • آقای علی بیک چه انیمیشن هایی هست که درمورد متافیزیک واقعی باشه و ما بتونیم از اون الهام بگیریم مثل اواتار مشت آهنی دکتر استرنج لاکپشتاهی نینجا ؟

    پاسخ
    • بهتره از انیمیشنا الهام نگیرین چون کلا ذهنیتتونو منحرف میکنن از متافیزیک واقعی. میتونین از رنگ و شکل و شمایل قدرتاشون برای تصویر سازی الهام بگیرین فقط

      پاسخ
      • سلام، مرسی از سایت خوبتون ، نظر شما در باره ی تله پات ذهنی، تله پورت،برون فکنی روح از بدن ،چروکینزی چیه آیا حقیقت داره اینا؟؟؟

        پاسخ
        • سلام ممنون.
          تله پاتی واقعیت داره.
          تله پورت به صورت جسمی با قدرت ذهن به هیچ وجه امکانپذیر نیست.
          برون فکنی یه تصویرسازی ذهنی هستش که خیلی شبیه واقعیه ولی متاسفانه روح نیست که پرواز میکنه و ساخته ذهنه.
          کرونوکینزی به هیچ وجه امکانپذیر نیست و ارائه کننده های این فرضیه به هیچ وجه درک درستی از زمان ندارن. ولی به صورت ذهنی این شکلی امکانپذیره که مثلا وقتی سرگرم چیزی میشیم نمیدونیم زمان چطور گذشته! در حقیقت گذر زمان همون بوده ولی از نظر ما زود گذشته.

          پاسخ
  • آقای علی بیک‌من یه شب به ذهنم اومد که چون ذهن ما روی انرژی تاثیر داره و با تصور هم در ارتباطه شاید بتونیم با تصور های مختلف ،کار های مختلفی با انرژی بکنیم ؟؟؟ مثلا تکنیک های جدید

    پاسخ
  • آقای علی بیک به نظر من الکترو کینزی میتونی درست باشه چون ذهن روی بدن تاثیر داره و بدن هم که الکتریسیته ساکن داره میشه کنترلش کرد

    پاسخ
  • Avatar
    آیلار اخوندی
    ۱۵ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۸

    سلام من می خواستم بدونم چه جوری می توانم اشیارو با ذهنم جابه جا کنم چون توی هر سایتی که میرم درست آموزش نمی ده و من فکر می کنم شاید استعدادشو ندارم اما خیلی این جور چیزا رو دوست دارم شما می توانید من و راهنمایی کنید تا یاد بگیرم؟؟

    پاسخ
  • سلام علی آقا من از بچگی تا تا الان یه علاقه ی شدیدی به آواتار و اب افزاری داشتم و هنوز هم دارم و تازگی متوجه شدم ک علمی به نام هیدروکینزی وجود داره
    آیا واقعاً میشه اب رو متلاتم کرد یا به سمته خود جذب کرد یا بلعکس؟!
    به نظرتون موفقیت تو این زمینه در گروعه انجام چ کارهایی هستش؟!
    خیلی ممنون از سایته خوبتون

    پاسخ
    • در سطح خیلی خیلی جزئی میشه این کارو انجام داد و درصد موفقیتتونم بسیار بسیار بسیار پایینه

      پاسخ
      • تو فقط میخوای جامعه رو از این کاری که خدا برای آدم آفریده رو گمراه کنی
        واقعا برات متاسفم آخه واقعا چه سودی بهت میرسه توروخدا یکم سوادتو ببر بالا

        پاسخ
  • ایول اینقدر چرندیاتو مضخرف به مردم نگو شما دارید دنیای ماورا با متافیزیک رو با علم قاتی میکنید برو این بسات مسات هاتو بردار و برو

    پاسخ
  • سلام اقاشاید این سوال ربطی نداشته باشه به اینجا ولی میخوام میدونم در مورد طلسم ها چه نظری دارین؟

    پاسخ
  • به نظر من شما الکی میگید وگرنه من خودم بیو کینزی رو انجام دادم و نتیجه هم گرفتم و تو برون فکنی تونستم خواهرم رو تعقیب کنم بعد بهش بگم این کارو کردی گفت آرع و آتش افزاری هم انجام دادم

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!) […]

    پاسخ
  • استاد سلام
    به نظر من ذهن انسان ها اونقدری قدرتمند و قوی هست تا بتونه هرکاری رو انجام بده و اگرنا خداوند خودش اونقدری قدرتمند هست که ما انسان هارو چیزی حساب کنه

    پاسخ
    • احسنت

      پاسخ
      • Avatar
        حسین زمانیان
        ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۰۹

        سلام به شما دوست عزیز
        قدرت ذهن بسیار بالا هستش اینی که می فرمایید با تله کینزی فقط میتوان اشیاء کوچک را تکان داد بسیار جمله ی غلطی هست زیرا که قدرت ذهن محدودیت ندارد و اگر بتوانیم ۱۰۰% قدرت ذهن خود را بدست بیاریم میتوانیم به جایی برسیم که نمیشه تصور کرد ولی من اطمینان دارم که کسی نمیتونه به اینجا برسه

        پاسخ
        • نمیدونم خود آقای زمانیان هستین یه کس دیگه هستین و از اسم ایشون استفاده میکنین, ولی لطف کنین تشریف بیارین دفتر من و گلدون روی میز منو که هیچ ۲۰۰ گرم وزن نداره با قدرت ذهنتون جابجا کنین و درجا ۵۰ میلیون تومن بهتون بدم.

          پاسخ
          • Avatar
            همونی که میاد با اثباتش میرزا قاسمی رو میزاره توی
            ۶ خرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۳۷

            میشه بگی دفترتون کجاست
            میخوام بیام گلدونتونو یه هولی بدم 😐😐
            یعنی واقعا به چاکرا و اینا اعتقاد نداری ؟
            تله کینزی که دیگه چیزی نیست که بخواهیم باور نکنیمبرو صد تا کلیپ بسیار معتبر که میگه و اثبات می‌کنه که اینا حقیقت داره
            فقط آیدیه ایمیل یا تلگرامتو بده ببین با این کلیپ ها و مقاله ها چجوری بهت اثبات میکنم میشاشی تو خودت

          • وقتی شعورتون اونقدیه که به کلیپ محدود میشه آخرش طبیعیه که همچین بزله گویی باشین! تشریف بیار دفترم. آدرس دفترم تو زیر سایت اومده. درامدتون از این مزخرفاته حالا به خطر افتاده شروع کردی به توهم؟! جرات داری بیا دفترم. شرف نداری اگه نیای دفترم گلدون تکون بدی با ذهنت. حالا تو موندی و شرفت! آدرس خواستی آدرس دادم اگه نیای یعنی ترسیدی و شرف نداشتی و چرت و پرت گفتی!

        • کمتر فیلم ببین مخصوسن اون فیلم لوسی رو که کلا بر پایه نظریه غلطی ساخته شده چون انسان برای همه فعالیت های زندگیش از ۱۰۰% ذهنش استفاده میکنه

          پاسخ
  • بسیار عالی بود آقای لند 🙂

    پاسخ
  • حقه باز کردن قفل گوشی چی بود؟

    پاسخ
  • من هیچ گونه حقه شعبده بلد نیستم ولی میتونم جهت باد رو عوض کنم و حتی باد رو نگه دارم برای این چه دلیلی میارید

    پاسخ
  • اگر کسی باد وگردو خاک را آرام کنه وار حرکت باز بایسته واین کار که می دونید نمی تونه شعبده بازی باشه ویا آورون باران در یک ساعت واین هم نمی تونه شعبده باشه ودرست در روزی که هواشناسی افتابی اعلام میکنه وماههاست باران نیامده …می خواستم سوال کنم آیا همه را در کنار هم قرار می دهید ویا استثنا هم وجود دارد ؟

    پاسخ
    • دوست عزیز هیچکدوم از اینایی که گفتین هیچوقت اتفاق نیفتادن و نخواهند افتاد! مگر در فیلمبرداری که خیلی راحت میتونن حقه به کار ببرن!

      پاسخ
      • Avatar
        امیر حسین مولایی
        ۸ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۵۳

        هیچکس تا حالا نتوانسته بادو کنترل کنه

        پاسخ
        • به اون شکل که مشاهده میکنیم تو کلیپا بله هیچکس نتونسته.

          پاسخ
          • Avatar
            سید کربلایی محسن سادات حسینی هاشمی علوی
            ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ۰۳:۵۹

            ببخشید علی آغا می خواستم بپرسم حالا که همه این دوروغین هست انسان کدام قدرت داره میشه با نام کینزی اسمم ببری من خیلی وقته دنبال. پیرو کینزی و تله کینزی و از همه مهمتر دنبال الکترو کینزی هستم و خیلی هم تمرین میکنم خواشم میکنم هم اسم ببر هم کمی در باره الکترو بگو

          • دوست عزیز ممنون بابت کامنتتون. باید بگم جواب همه سوالاتتون تو همین مقاله اومده. در رابطه با الکتروکینزی هم باید بگم فقط و فقط یه توهم شیرینه که ساخته ذهن کودن های کلاهبرداره که اصلا در رابطه با ساختار ذهن چیزی بارشون نیست. فردا یک مقاله در همین باره میذارم سایت.
            با احترام

          • بخدا تمام کینزی ها واقعی این سایت داره دروغ میگه من تله کینزی رو انجام میدم تونستم یه قاشق رو خم کنم پسر خاله میتونه با دستش آتیش درست کنه پیرو کینزی و الکترو کینزی و تله کینزی و …. همش وجود داره

          • آره دوست عزیز ما دروغ میگیم شما راست میگین لطفا تشریف بیارین چالش خیتمون کنین و جایزه ۱۰۰ میلیون تومنی رو ازمون بگیرین و آبرومونو تو برنامه لایو ببرین 🙂

          • باشه میام دوست عزیز اصلا تو از همه باهوش تری خودت دوبار بیشتر تمرین نکردی دیدی نمیتونی میخواهی یه کاری کنی بقیه هم به این کینزی ها نرسن

          • مفت حرف زدن نداریم. تشریف میارین چالش. با ایمیل info[at]aliland.info هماهنگ بشین.

          • چشم عباس اقا مفت حرف نمیزنم دیگه باتو دروغ میگم باشه عباس

          • عجبا…! من دارم میگم پاشو بیا چالش عزیز من شما راست میگین حالا بیاین چالش. اصلا به استادتونم بگین بیاد چالش به اون ۴۰۰ میلیون میدم اگه برنده چالش بشه خدا شاهده

          • عزیز شما احتیاجی ب اثبات حرفتان نداری من و همه کسانی که تونستیم شما رو قبول داریم وقتی ما میگیم ک میتونیم پس میتونیم بزار بقیه فک کنن نمیشه

          • حرفو همه بلدن بزنن! بیا و ثابت کن 🙂

      • Avatar
        محمد پارسا
        ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۶

        سلام واقعا ممنون از سایتتون خیلی کمک کرد فقط یه سوال داشتم در مورد الکترو کینزی من داشتم بازی ویدئویی میکردم که خسته شدم و یه هو بلند شدم دیدم لوستر اتصالی کرد بعد یه کم تلاش کردم دیدم هر وقت به لوستر فکر میکنم و دقت میکنم اتصالی داره این چه طور اتفاق می افته وقتی میگین الکترو کینزی وجود نداره؟
        ممنون میشم پاسخ بدید

        پاسخ
        • Avatar
          محمد پارسا
          ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰

          بعد یه سوال دیگه داشتم در مورد بیو کینزی من یک ویدئو دیدم که رنگ چشمم رو عوض کنم بعد ۵ دقیقه دیدم رنگ چشمم روشن تر از قبل شده (خیلی کم) میشه بگین منتشر کننده این ویدئو چه کار کرده؟
          خیلی ممنون از سایت خوبتو

          پاسخ
          • در واقع رنگ چشمتون عوض نشده! این کلیپ باعث شده که شما طوری تلقین کنین که فکر کنین رنگ چشمتون عوض شده. در حقیقت ذهنتون گولتون زده

          • همونی ک مثلااااا چشم و سبز میکنه؟من از همون اول گفتم چرته ولی گفتم امتحان کنم ببینم چی میشه اصا چطوریه ۶ دقیقه ی کامل زل زدم ب گوشیم کورشدم رفتم جلوی آینه ببینم چ گلی ب سرم زده دیدم زکی 😶بیا بیخودی فقط کورمون کرد🤬

          • خخخخ😂😂😂😂

          • علی لند دشمن اساتید شیاد

        • دو تا حالت داره یکی اتفاق بوده و حالت دوم الکتریسیته ساکن بدنتون و همچنین سیگنالای الکتریکی بدنتون بوده، این بخاطر قدرت ذهنتون نیست

          پاسخ
      • اگر بخواهیم با حرف شما پیش بریم یعنی همه ی این چیز ها دروغه من هر شب وقتی میخوابم یه چیزی رو تصور میکنم ودر خواب به ان تسلط کامل دارم وهر کجا که میخواهم میرم در این باره چه میفرماییدسنمم۱۴است

        پاسخ
      • علی لند یدونه ای

        پاسخ
  • چه مزخرفات😒پس منو چی میگید کاغذ رو با ذهن میچرخونم یا پرواز روح اینارو چطور انکار میکنید

    پاسخ
  • پس یعنی اینکه نمیشه هر کاری که نا خودآگاه میکنه ما روی خودآگاه انجام بدیم درسته؟
    ببخشید میدونم خیلی سوال پرسیدم
    ولی در متافیزیک مسئله ای هست که باید برای انجامش از ناخوداگاه و خوداگاه با هم استفاده کرد،چون اینجوری یادگیری اسون تره

    پاسخ
  • یک سوال در مورد چرونو کینزی داشتم،
    اگه انسان میتونه در ناخودآگاهش سرعت زمان رو برای خودش تغییر بده،با تمرین نمیشه همین عمل رو روی خودآگاه انجام داد؟

    پاسخ
    • دوست عزیز باید در جواب این سوالتون ببینیم کلا خود آگاه چی هست! تابحال تعریف مناسب و دقیقی در رابطه با خودآگاه ارائه نشده. چیزی که مشخصه عاملی که در عمل کرونوکینزی باعث میشه فکر کنیم زمان زود گذشته یا دیر یک عامل ذهنی و مربوط به ناخود آگاه ماه هستش. به عبارتی کرونوکینزی روی خود آگاه نمیتونه تاثیر داشته باشه.

      پاسخ
      • میدونید مشکل شما چیه …
        مشکل شما اینه ک دارید از سوراخ کلید به دنیای بیرون نگاه میکنید و ذهنتون رو به همین دنیای مادی محدود کردی و وقتی فرصتی پیش میاد ک بتونید با دید باز تر به این دنیا نگاه کنید اون فرصت رو با دید علمی به هیچ تبدیل میکنید … من خودم به شخصه تله کینزی رو انجام دادم و به جای اینکه کاغذ و … رو تو هوای آزاد قرار بدم ک جریان هوای اتاق و دست روی اون تاثیر بزاره اون رو داخل یه تنگ شیشه ای برعکس قرار دادم ک هیچ گونه راه ورود هوا به داخلش نباشه و روال تله کینزی رو انجام دادم و به نتیجه هم رسیدم … ولی امثال شما سعی دارن به کذب نشون دادن سایر چیز بپردازن تا خودی نشون بدن …☺👋

        پاسخ
      • سلام.ایا کینزی ها به چشم سوم مرتبط هستند؟

        پاسخ
    • مرسی بابت مقاله خوبت😉🙂

      پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!) […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + 4 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: