بخش های دارای انرژی متافیزیکی بدن – آموزش صحیح جذب و انتقال انرژی

سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی سایت علی لند. امروز در این بخش من (علی بیک میرزایی) میخواهم به شما بخش هایی از بدن را معرفی کنم که دارای انرژی هستند و همچنین میخواهم به شما آموزش بدهم که این انرژی را چگونه جمع کرده و چگونه منتقل کنید! پس در ادامه با علی لند همراه باشید…

برای شروع مبحث انرژی بدن قبل از هر چیزی میبایست بدانیم انرژی متافیزیکی بدن چیست و در کل چه کاربردی دارد؟ انرژی متافیزیکی بدن را من در کل به انرژی برق شبیه میدانم! شاید با خودتان بگویید آخر چه ربطی دارد؟؟؟ 😕 لطفا زود قضاوت نکنید و به ادامه مطلب توجه کنید: دوستان اگر از شما بپرسند کاربرد برق چیست چه جوابی خواهید داشت؟ قطعا بی نهایت جواب برای کاربرد برق وجود دارد! به همین دلیل است که من انرژی متافیزیکی بدن را به انرژی برق تشبیه میکنم!

بیشتر بخوانید:
آموزش جذب نیروهای متافیزیکی – ۱۰۰% عملی توسط علی بیک میرزایی

انرژی متافیزیکی بدن دارای بی نهایت کاربرد میباشد به طوریکه در صورتی که شما بتوانید انرژی متافیزیکی بدنتان را به درستی جمع کرده و انتقال دهید میتوانید حتی سرطان را با آن درمان کنید! بله درست خوانده اید سرطان! شما با استفاده از انرژی متافیزیکی بدن قادر خواهید بود تبدیل به یک ابر انسان در هر زمینه ای شوید!

بسیار خوب دیگر مقدمه بس است پس بگذارید مستقیما به سراغ دو مبحث اصلی یعنی بخش های دارای انرژی متافیزیکی بدن و همچنین آموزش جذب و انتقال انرژی متافیزیکی بدن برویم!

بخش های دارای انرژی متافیزیکی بدن:

دوستان بر خلاف باورهای عموم, بخش های بدن دارای انرژی نمیباشند! هیچ بخشی از بدن دارای انرژی نیست! بلکه بخش هایی در بدن وجود دارند که قادر به جذب انرژی بوده و پس از جذب آن را صادر میکنند! حال در این بخش میخواهم این بخش ها و نحوه صدور انرژی به دیگر بخش های بدن را برایتان توضیح بدهم.

در کل انرژی های متافیزیکی توسط ذهن و به واسطه ستون فقرات دریافت میشوند. سپس این انرژی پس از جذب از طریق ستون فقرات به بخش های پشت بدن صادر شده و سپس از قسمت زیر بازو ها به روی ساعد و از ساعد به پشت دست و از پشت دست به کف انگشتان دست منتقل میشود. توجه داشته باشید که به این مرحله “انتقال انرژی” نمیگویند! انتقال انرژی زمانی است که شما این انرژی صادر شده را به عاملی خارج از جسمتان منتقل کنید (عامل ثانویه). حال به سراغ آموزش جذب انرژی های متافیزیکی و انتقال آن میرویم…

آموزش جذب و انتقال انرژی متافیزیکی بدن:

با فرض بر اینکه شما تمامی موارد ذکر شده در مبحث “آموزش جذب نیروهای متافیزیکی” را به درستی انجام داده اید به سراغ آموزش اصلی میرویم.

ابتدا چشمان خود را ببندید و سعی کنید به چیزی فکر نکنید. سپس خود را در یک مکان تاریک تصور کنید. نور کم رنگی به رنگ زرد مایل به قهوه ای دارای رگه های سفید را تصور کنید که تمام فضا را فرا گرفته است… در همین حال نفس عمیقی بکشید و سعی کنید انرژی را در پشت خود و به خصوص پشت دستان و ستون فقرات خود حس کنید. آن لحظه ای که پشتتان و همچنین پشت دستان مور مور شد بدانید که موفق شده اید… وقتی انرژی را دریافت کردید در ستون فقرات خود احساس درد و گرفتگی خواهید کرد. حال نوبت به آن رسیده است که این انرژی جمع شده را به منطقه اصلی خروج آن که کف دست و نوک کف انگشتان و وسط قفسه سینه است منتقل کنید. مجددا نفس عمیق دیگری بکشید و همزمان که نفستان را از دماغتان بیرون میدهید سعی کنید انرژی را به پشت بازو ها و سپس بالای ساعد و پشت کف دستتان منتقل کنید. پس از انجام این کار در بالای پشت دستتان احساس مور مور کردن خواهید کرد! تا اینجای کار شما موفق شده اید انرژی را به محل شلیک که کف دستتان است با موفقیت انتقال دهید. حال کل انرژی جمع شده در پشت دستتان را به صورت برعکس و با یک نفس عمیق سعی کنید به وسط سینه تان منتقل کنید. در این حالت درد شدیدی در سینه تان احساس خواهید کرد که ناشی از جمع شدن انرژی میباشد. سپس انرژی جمع شده در سینه تان را با بیرون دادن شدید نفستان از وسط سینه و کف دستانتان به شیء یا فرد مورد نظرتان انتقال دهید! (شلیک کنید!) در این حالت سینه تان و کف دستانتان مور مور شده و به وضوح خارج شدن انرژی را حس خواهید کرد. به این عمل در اصطلاح انتقال انرژی میگویند.

دوستان به پایان این آموزش رسیدیم. در آموزش های بعدی موارد استفاده از این انرژی و اینکه چگونه آن را کنترل کنید را به شما آموزش خواهم داد.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۴۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × 1 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: