بهترین مکان ها برای جذب نیروهای متافیزیکی (مقاله آپدیت شده)

مقالات
۱۰ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی داشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله اقتباسی از کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته خودم) میخواهم به شرح بهترین مکان جهت دریافت نیروهای متافیزیک بپردازم. از شما دعوت میکنم این مقاله ارزشمند را مطالعه کرده و با علی لند همراه باشید…

بیشتربخوانید:
جن و باورهای اشتباه در رابطه با اجنه – مقاله آپدیت شده

بهترین مکان برای جذب نیروهای متافیزیک:

از قدیم الایام گفته شده است که برای جذب نیروهای متافیزیکی فضاهای سه گوش بهترین فضاها هستند. حال این فضاهای سه گوش میتوانند با دیوار شکل گرفته باشند و یا اینکه با علایم و خطوط بصری!

بهترین مکان برای جذب نیروهای متافیزیکی فضاهای مثلثی شکل هستند!
بهترین مکان برای جذب نیروهای متافیزیکی فضاهای مثلثی شکل هستند!

اما آیا میدانید چرا؟ پاسخ بسیار ساده است. جواب برمیگردد به خاصیت نقطه عطف ذهن انسان. محیط های چهار گوش و یا دایره ای به هنگام قرار گیری در آنها عملا از نظر ذهن انسان دارای نقطه عطفی نیستندن که انسان را به خود متمرکز کند و فرد به فکر فرو رود. این درحالی است که در مکان های سه گوش عملا این کنج ها و گوشه های فضا هستند که ذهن انسان را به خود متمرکز کرده و موجب نوعی مدیتیشن درونی میشوند و فرد در چنین مکانهایی به راحتی میتواند ذهنی آماده برای دریافت عوامل متفیزیکی را برای خود مهیا کند!

بیشتر بخوانید:
قانون کارما چیست؟ حقایق کارما که در هیچ کجا نخوانده اید!

ذهن انسان طوری برنامه ریزی شده است که روی مشخصه های واحد تمرکز بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال شما وقتی به یک چیز نگاه کنبد طبیعتا تمرکز بیشتری خواهید داشت نسبت به اینکه به دو چیز نگاه کنید! اتاق سه ضلعی به دلیل زاویه دار بودن دیوارهایش در حقیقت نقطه عطفی را در کنج های خود ایجاد میکند که این نقطه عطف موجب تمرکز هرچه بیشتر شخص میشود. از آنجا که ذهن اصلی ترین عامل متافیزیکی میباشد با متمرکز شدن آن طبیعتا نیروهای متافیزیکی بیشتری دریافت کرده و ذهنتان فعال تر خواهد شد!

بیشتر بخوانید:
روش های دور کردن جن و شیاطین از خود

سخن پایانی:

دوستان در متافیزیک همه کاره ذهن شما میباشد! در رابطه با یادگیری متافیزیک به هیچ وجه سمت فرعیات نروید! همواره هستندکسانی که سعی دارند با مطرح کردن مسایلی همچون چاکراها و… ذهن افراد را در جهت منافع خودمنحرف کنند ولی بدانید که ذهنش شما اصلی ترین عامل متافیزیکی میباشد! همواره سعی کنید روش هایی را کشف کرده و یا خلق کنید که ذهنتان را متمرکز کند!

بیشتر بخوانید:
نظریه بازه حقیقت (توسط علی بیک میرزایی)

موفق و پیروز باشید…

منبع: کتاب متافیزیک ۶۰ (نوشته علی بیک میرزایی)

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهارده − ده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: