چشم سوم و تکنیک های بسیار کاربردی برای باز کردن آن

مقالات
۵ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما همراهان گرامی به معرفی تکنیک های کاربردی جهت باز کردن چشم سوم بپردازم که امیدوارم مورد پسندتان واقع شوند. در پایان می توانید نظر خود را در رابطه با این مقاله در بخش کامنت ها مطرح کنید. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
معرفی سریع ترین راه باز کردن چشم سوم با متد فوق العاده فراذهنی

چشم سوم چیست؟

در پاسخ به این عنوان که چشم سوم چیست نظر شما را به نقل قول زیر از مقاله مربوط به چشم سوم علی لند جلب می کنم:

در حقیقت چشم سوم توانایی های متافیزیکی ذهن میباشد که فعال میشود یا بهتر است بگویم چشم سوم در حقیقت توانایی های ذهنی است که کاملتر میشود! چشم سوم بدین معنی نیست که در پیشانیتان یک چشم دیگر وجود دارد! ذهن توانایی های بی نهایت بسیاری دارد که در صورت فعال شدنشان انسان قادر خواهد بود به انجام امور نسبتا ناممکن معقولی بپردازد که یک ذهن معمولی توانایی انجام آنها را نخواهد داشت. توانایی هایی همچون ذهن خلاق و قدرتمند و… توانایی هایی همچون شهود بالا و حتی ذهن خوانی و… .

بیشتر بخوانید:
چشم سوم چیست؟ آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ همه چیز درباره چشم سوم

برای اصطلاحاً فعال شدن چشم سوم شما نیاز به دنبال کردن یک سری موارد میباشید که بهتر است به آنها بپردازید. مواردی که میتوانند به فعال شدن چشم کمک شایان و حائز اهمیتی کنند عبارتند از موارد غذایی و تمرینی. در ادامه به بررسی عوامل غذایی و تمرینی جهت باز شدن چشم سوم می پردازیم.

بیشتر بخوانید:
مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید

چه غذاهایی در جهت باز کردن چشم سوم موثر هستند؟

غذاهایی در جهت باز کردن چشم سوم

در خصوص باز شدن چشم سوم موارد غذایی که بهتر است رعایت شوند عبارتند از:

  • خوردن غذاهای کم چرب
  • سرخ کردنی ممنوع
  • خوردن انواع میوه
  • خوردن ویتامین ها
  • مصرف کمتر قند
  • خوردن غذاهای دارای فسفر
  • نوشیدن آب میزان مکفی روزانه دو لیتر یا هشت لیوان
  • وعده های غذایی متعادل
  • کمتر خوردن تنقلات
  • و…

بیشتر بخوانید:
ایموشن کد چیست؟ اصلی ترین کاربرد ایموشن کد در زندگی

چه تمرین هایی جهت باز کردن چشم سوم بیشترین تاثیر را دارند؟

تمرین هایی جهت باز کردن چشم سوم

در خصوص اینکه چه تکنیک هایی بیشترین تاثیر را در باز شدن چشم سوم دارند می بایست بگویم که مدیتیشن های متد سیلوا و همچنین متد فراذهنی که ساخته علی لند می باشد و همچنین تمرین های هوازی و متمرکز کننده ذهن می‌توانند نقش بسزایی را در باز کردن چشم سوم ایفا کنند. انجام مدیتیشن های مربوط به باز کردن چشم سوم به هنگام صبح و همچنین آخر شب به شدت توصیه می شود. همچنین در صورتی که میخواهید چشم سوم تان را به بهترین شکل ممکن در کمتر از دو ماه فعال کنید ما به شما دوره آموزشی باز کردن چشم سوم علی لند را پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید:
همزاد چیست؟ آیا همزاد حقیقت دارد؟ انواع همزادها

دوره آموزشی باز کردن چشم سوم علی لند با بهره گیری از متدهای نوین فراذهنی و متد سیلوا و تکنیک های تصویر سازی ذهنی اختصاصی و همچنین جدول زمانبندی موثر که تاثیرگذارترین زمان ها را جهت باز کردن چشم سوم شما ارائه می کند بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی میباشد که تصمیم دارند چشم سوم خود را بدون هیچ گونه نقصی و در کمترین زمان ممکن به عبارتی در مدت زمان کمتر از دو ماه فعال کنند.

بیشتر بخوانید:
مدیتیشن چیست؟ بررسی تاثیر مراقبه بر روی افراد

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × 2 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: