ایموشن کد چیست؟ اصلی ترین کاربرد ایموشن کد در زندگی

مقالات
۱۴ دیدگاه

به روز رسانی شده در: ۱۴۰۰/۰۱/۰۹ – با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) با توجه به درخواست عده ای از کاربران تصمیم گرفته ام در این مقاله به شما عزیزان در رابطه با ایموشن کد مطالب مفیدی را ارائه کنم که امیدوارم این مقاله نیز مورد پسندتان واقع شود. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
افشای حقه سوراخ نشدن بدن با دریل این بار به صورت عَمَلی!

ما انسان ها همواره مخلوقاتی کمال پسند بوده و هستیم به طوری که همواره سعی داریم در زندگی خود آسایش و راحتی را به حد نهایی خود برسانیم و از لحاظ فیزیکی نیز تقریبا به آسایش کامل جهت یک زندگی عادی رسیده ایم! اما این آسایش ما تنها جنبه فیزیکی داشته است… متاسفانه در زندگی همه ما مشکلی وجود دارد به نام عواطف و احساسات! بله مشکلاتی که متعلق به ذهن و روح ما هستند همواره برای مان اتفاق می افتند و هیچ کسی نمیتواند این اصل را انکار کند که تابحال حد اقل چند باری دچار مشکلات روحی و ناراحتی های ذهنی شده است. این مشکلات و ناراحتی های ذهنی ناشی از جمع شدن احساسات منفی در ذهن ما بوده و متاسفانه به مرور کار به جاهای باریک خواهد کشید! این احساسات میتوانند منجر به افسردگی شدید و حتی خودکشی شوند. شاید در نگاه اول این احساسات برایتان کودکانه و بی ارزش به نظر برسند ولی در حقیقت در صورتی که این احساسات به مراحل بحرانی برسند پشیمانی وحشتناکی را بر جای خواهند گذاشت!

بیشتر بخوانید:
دژاوو یا آشناپنداری چیست؟ انواع آشناپنداری و دلایل علمی آن

از آنجا که احساسات منفی به این راحتی ها پاک نمیشوند, تجمع این احساسات منفی به مرور از ما شخصی افسرده و دارای مشکلات ذهنی بسیار ساخته و بدین ترتیب آینده و زندگیمان را همچون خوره ای وحشتناک تحت تاثیر قرار خواهند داد. ممکن است با خود بگویید گذر زمان این احساسات منفی را از بین میبرد! شاید در نگاه اول فکر کنید که بله گذر زمان این احساسات را از بین برده اند, ولی به خاطر داشته باشید که خاطرات بد همواره در گوشه ای از ذهن شما قرار گرفته اند و فقط مسیر ذهنی شما تغییر پیدا کرده است! این بدین معنا میباشد که با کمی تفکر و تحرک ذهن این خاطرات و احساسات منفی میتوانند عین روز اول زنده شده و شما را درگیر کنند! حتی وقتی این خاطرات منفی را به خاطر نیز نمی آوردی بدانید که ناخودآگاه شما تحت تاثیر این ذهنیات منفی قرار گرفته است و شما بی آنکه بدانید میبینید دچار افسردگی هایی شده اید که حتی دلیلش را نمیدانید! اینجاست که ایموشن کد به دادتان میرسد!

بیشتر بخوانید:
قدرت سحر آمیز سنگ های ماه تولد! سنگ ماه تولد را بیشتر بشناسید!

ایموشن کد چیست؟

دوستان در پاسخ به این سوال باید بگویم ایموشن کد علمی است یا بهتر است بگویم تکنیکی است برای رها ساختن و از بین بردن و پاک سازی عواطف و احساسات و انرژی های منفی که در بدن گیر افتاده اند! به عنوان مثال تصور کنید که شما در گذشته اتفاق ناراحت کننده ای برایتان رخ داده است. حال در گذر زمان چه به سادگی چه با سختی بلاخره آن اتفاق ناخوشآیند را فراموش کرده اید! حال تصور کنید که از آن واقعه ۱۰ سال گذشته است… با وجود اینکه شما آن واقعه را به کلی فراموش کرده اید ولی آن واقعه تحت عنوان یک خاطره ناخوش آیند همچنان در گوشه ای از ذهنتان قرار دارد و تنها منتظر بهانه ای برای به خاطر آمدن است! چرا که خاطرات هیچ گاه از دهن ما فراموش نمیشوند بلکه در گوشه ای از ذهنمان انباشته شده و خاطرات دیگر جای آنها را میگیرند. پس بدین ترتیب با کمی کنکاش خاطرات گذشته قابل بازیابی هستند!

بیشتر بخوانید:
کالبد اختری چیست؟ حقایق باور نکردنی پرواز روح!

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی این خاطرات در دراز مدت با وجود اینکه فراموش شده اند میتوانند موجب عواقب وخیمی شوند! این عواقب میتوانند بیماری های زیادی را ناشی شوند. بیماری هایی مانند افسردگی بدون دلیل, فراموشی, پرخاشگری, بیخوابی و… میتوانند ناشی از تجمیع خاطراب بد و ناراحتی های گذشته باشند. حال کاربرد ایموشن کد در این میان چیست؟ برای رسیدن به جواب این سوال به ادامه این مقاله توجه کنید…

بیشتر بخوانید:
هیپنوتیزم چیست؟ همه چیز درباره هیپنوتیزم واقعی

کاربرد ایموشن کد:

با استفاده از ایموشن کد میتواند خاطرات بد گذشته را از ناخودآگاه حذف کرد. این حذف شدن خاطرات به این معنی نیست که دیگر خاطرات بدی وجود نخواهند داشت و به کل ذهنتان را فرمت میکنید! بلکه بدین معنی است که فاصله خاطرات بد گذشته را از زنده شدن مجددشان حتی از ناخودآگاهتان بیشتر و بیشتر میکنند تا دستیابی به این خاطرات بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن شود. ایموشن کد روشی است که ریشه مشکلات را هدف گرفته و اقدام به درمان میکند. ایموشن کد یکی از روش هایی است که ما در منطق درمانی (بنیانگذاری شده توسط علی لند در کشور) انجام میدهیم و به وسیله آن تاکنون توانسته ایم صدها نفر را از بند مشکلات ذهنی و روحی و روانی رها سازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با منطق درمانی بر روی لینک مقابل کلیک کنیید: منطق درمانی – درمان قطعی بیماری های روحی و روانی

آیا میتوان ایموشن کد رو روی شخص دیگری انجام داد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم خیر! ایموشن کد موردی است که میبایست توسط خود شخص انجام شود. متاسفانه افراد سودجوی زیادی وجود دارند که ادعا میکنند میتوانند ایموشن کد را روی اشخاص پیاده کنند و از این راه مبالغ زیادی را کلاهبرداری کرده اند. حقیقت این است که ایموشن کد متدی است که میبایست تنها توسط خود شخص اجرا شود و شخص ثانوی تنهذ میتواند تکنیک های ایموشن کد را به شخص مورد نظر آموزش دهد و بس! پس حواستان باشد که در صورتی که شخصی ادعا کرد میتواند ایموشن کد را از راه دور و یا نزدیک و… بر رویتان اعمال کند بدانید کاملا دروغ میگوید. دلیل اینکه زیادی روی این مورد تاکید دارم تماس های افرادی است که به من میگویند امکانش هست ایموشن کد را از راه دور برایمان اجام دهید؟! وقتی میگویم خیر, در ادامه میگویند آخر فلانی گفته است در قبال فلان قدر پول این کار را برایت انجام میدهم!

بیشتر بخوانید:
آیا فرازمینی ها در گذشته به کره زمین آمده اند؟

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار + 11 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: