خون آشام چیست؟ آیا دراکولا وجود دارد؟

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و همراهان همیشگی در رابطه با موجود افسانه ای به نام خون آشام یا دراکولا مطالب مفیدی را ارائه کنم و در کل در این مقاله می خواهیم بدانیم که آیا خون اشام وجود دارد یا اینکه افسانه‌ای بیش نیست. با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! لطفا شوکه نشوید!

خون آشام چیست؟

بنابر افسانه ها خون آشام یا دراکولا موجودی اهریمنی بوده که با قدرت های شیطانی خود با استفاده از دندان های تیز خود و مجاری که در دندانهای تیز خود دارد قربانیان خود را گرفته و خون آنان را میمکد. این مکش خون توسط دراکولا تا حدی ادامه پیدا می کند که حتی یک قطره خون برای قربانی باقی نمانده و قربانی جان خود را از دست میدهد. بنابر افسانه ها خون آشام شاهرگ یا رگ اصلی قربانی خود را جهت مکش خون آن انتخاب می کند.

بیشتر بخوانید:
چاکرا چیست؟ آیا چاکرا حقیقت دارد؟ آزمایش علمی اثبات وجود چاکرا ها

انواع خون آشام ها:

بنابر افسانه ها دو نوع خون آشام وجود دارد. دسته اول خون آشام ها یا دراکولاها آنهایی هستند که ظاهری اهریمنی و هیولا گونه داشته و قربانیان خود را به هلاکت می رساند. دسته دوم دراکولا ها خون آشام های انسان نمایی هستند که با تغذیه خون انسان علاوه بر اینکه شکم خود را سیر میکند شخص قربانی نیز پس از زخمی شدن توسط آن خون اشام خود نیز تبدیل به دراکولا میشود که البته این نوع از خون اشام را تحت عنوان زامبی نیز می شناسیم. حال در ادامه می خواهیم ببینیم که آیا افسانه های خون آشام حقیقت دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:
همه چیز درباره پرواز روح و برون فکنی

آیا خون آشام حقیقت دارد؟

اجازه بدهید قبل از اینکه به مبحث حقیقت داشتن خون آشام یا حقیقت نداشتن دراکولا بپردازیم ابتدا عبارت مضحکی که نقل قولی از یک استاد متافیزیک ساکن شیراز میباشد (م-م) را برایتان ارائه کنم! این استاد متافیزیک بذله گو در کلیپ ویدیوی خود چنین عنوان کرده است که خوناشام ها یا دراکولا ها موجوداتی ماورایی هستند که در مابعد طبیعی زندگی می کنند و وجودشان حقیقت دارد! هوای شل مغز بودن این استاد متافیزیک که بدون دلیل و بدون مدرک و بدون هیچگونه سندی آنچه توهمات خود است را ارائه می دهد می خواهیم به پاسخ این سوال که آیا خون آشام حقیقت دارد بپردازیم.

بیشتر بخوانید:
کالبد اختری چیست؟ حقایق باور نکردنی پرواز روح!

آیا خون آشام حقیقت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم خیر دراکولا به هیچ وجه حقیقت ندارد. من با مغز معیوب آن دسته از افراد خرافاتی کاری ندارم بلکه من با حقیقت کار دارم و حقیقت آن است که چیزی به نام خون آشام وجود ندارد بلکه خون آشام قصه های ساخته و پرداخته ذهن خلاق انسان است. در توصیف دراکولا نظر شما را به نقل قولی از ویکی پدیا جلب می کنم:

خون آشام در افسانه‌ها و فرهنگ فولکلوریک مردم اروپا و آسیا، موجودی زنده‌است که اکثراً از خون انسان‌ها تغذیه می‌کند. در این داستان‌ها، خون‌آشام‌ها دندان‌های نیش بلندی دارند که با آن‌ها از گردن زندگان خون می‌مکند و معمولاً دارای قدرت‌های فوق بشری از جمله زندگی جاودانگی و پرواز و کنترل و هیبنوتیزم موجوادت زنده به جز خود خون‌آشام .برای دور کردن خون آشام‌ها طلسم های ویژه‌ای استفاده می‌شود. برای کشتن او یا باید سرش را با شمشیر ، چاقو و یا وسایل دیگری که تماماً از نقره ساخته شده باشند از تن جدا کرد و یا تکه چوبی را به قلب او فروکرد. همچنین در گذشته مردم برای دور کردن خون‌آشام‌ها از سیر استفاده می‌کردند و اعتقاد داشتند که خون‌آشام‌ها تصویرشان در آینه(عکس) دیده نمی‌شود و از سیر بدشان می‌آید.

منبع: ویکی پدیا

بیشتر بخوانید:
افشاگری حقایق پرواز روح و کلاهبرداری های پنهان پشت آن!

در این نقل قول به وضوح خرافات و ساخته و پرداخته ذهن انسان بودن مبحث خون آشام را مشاهده می کنیم حال با نقل قول بعدی از ویکی پدیا می‌خواهیم به تاریخچه خوناشام به شکل فعلی بپردازیم:

قصه خون‌آشام‌ها به شکل امروزی در قرن شانزدهم و از بالکان پا گرفت. در قرن هفدهم مسافرانی که از بخش مرکزی اروپا می‌آمدند افسانه‌های هولناکی از موجودات خون‌آشام و خبیث شیطانی نقل می‌کردند. وحشت خون‌آشام‌ها در مجارستان قرن هجدهم آنچنان گسترش یافت که هیئتی از طرف دولت مجارستان مسئول بررسی موضوع شد. بسیاری از نویسندگان قرن نوزدهم مانند گوته، دکتر پولیدوری و بودلر قطعاتی دربارهٔ خون‌آشام‌ها به رشتهٔ تحریر درآوردند. نمایش‌هایی در این زمینه نوشته و اجرا شد. در آلمان اپرایی نیز بر صحنه آمد. خون‌آشام‌ها از باورهای فولکوریک اروپا به ادبیات کلاسیک و نوین جهان وارد شده‌اند و امروزه کتاب‌ها و فیلم‌های فراوانی با داستان‌های متفاوت در مورد آن‌ها ساخته می‌شود.

منبع: ویکی پدیا

بیشتر بخوانید:
خرافه گرایی و تمایل شدید افراد به آن! بررسی علل گرایش به خرافات

در نقل قول بالا به وضوح مشاهده می کنیم که قصه دراکولا یا خون آشام ها به شکل امروزی از قرن شانزدهم و از بالکان پا تا به امروز نشات گرفته است و سیر پیشرفت آن به صورت پله ای به تکامل رسیده است. حقیقت است که هیچ اسناد و مدارک واقعی و قانع کننده‌ای دال بر وجود خون آشام ها تابه‌حال یافت نشده است وجود خون آشام ها تنها افسانه ای جالب و مهیج می باشد. نا گفته نماند که خود من نیز علاقه‌مند به افسانه های خون آشامی هستم و حتی شده است که با خود گفته باشم ای کاش خون آشام ها و زامبی ها حقیقت داشتند و من با آنها به جنگ و پیکار می پرداختم! افسوس که افسانه ای بیش نیستند.

بیشتر بخوانید:
موکل چیست؟ آیا موکل حقیقت دارد؟ بررسی انواع موکل ها

خون آشام واقعی!

ممکن است با خودتان بگویید این مقاله که به کل وجود دراکولا ها را رد کرده است پس این عنوان خون آشام واقعی چیست؟! در پاسخ باید بگویم که دو خون آشام واقعی وجود دارد! نوع اول از خون آشام واقعی نام یک حشره است که به دراکولا نیز معروف است که وای به حال آن کسی که دراکولا او را نیش بزند و خونش را بمکد! شخص به شکل ناجوری به فنا می‌رود! و حتی ممکن است دچار خفگی شده و فوت کند! ترسیدید نه؟ بهتر است در رابطه با حشره خون آشام به شما بگویم که اندازه این حشره تنها در حد چند میلیمتر است!😂 نوع دوم خوناشام یا دراکولا واقعی انسان هایی هستند که تحت تاثیر جو قرار گرفته و اقدام به خوردن خون انسان ها و حیوانات می کنند که در حقیقت این ها خون آشام نیستند بلکه بیماران روانی هستند.

حشره دراکولا - فلفل نبین چه ریزه!
حشره دراکولا – فلفل نبین چه ریزه!

بیشتر بخوانید:
چگونه چشم سوم خود را باز کنیم؟ فواید و خطرات فعال کردن چشم سوم

سخن پایانی:

در پایان باید بگویم من هرگز با افراد خرافاتی بی مغز در رابطه با وجود داشتن یا نداشتن خوناشام یا دراکولا بحث نمیکنم چرا که افراد خرافاتی اگر عقل داشتند خرافاتی نمی بودند و از آنجا که بحث با افراد خرافاتی پایان ندارد بهتر است هرگز با این جماعت بحث نکنید زیرا مغز آنها قابلیت پردازش اطلاعات را ندارد. علت نوشتن این مقاله نیز اصرارهای مکرر چند نفر از شاگردانم بود.

بیشتر بخوانید:
آگاهی چیست؟ از آگاهی تا فرا آگاهی

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفت + 5 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: