قانون نسبیت لند | منشا و شدت حالات روحی و روانی شما نسبی است!

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند پ. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله می خواهم به شما دوستان و عزیزان در رابطه با یکی از نظریه هایی که فکر نکنم تنها توسط من ارائه شده باشد مطالب مفید را ارائه کنم این نظریه چیزی نیست جز “قانون نسبیت لند”. دوستان و همراهان از آنجا که هر شخصی که توضیحاتی در رابطه با یک پدیده علمی به صورت منطقی و مورد قبول و ثابت شده ارائه کند می‌تواند نامی برای آن در قالب یک نظریه یا قانون تعیین کند، از این رو من نیز برای این عنوان نام قانون نسبیت لند را تعیین کرده ام. پس از شما دوستان و عزیزان می خواهم که به اعصاب خود مسلط بوده و در آرامش مطلق این مقاله را مطالعه کنید. با علی لند همراه باشید.

بیشتر بخوانید:
حس ششم چیست؟ بررسی حس ششم از بعد متافیزیک

قانون نسبیت لند چیست؟

در صورتی که می خواهید بدانید قانون نسبیت لند چیست باید بگویم که قانون نسبیت لند می گوید کلیه حالات روحی و روانی ما به صورت نسبی می باشد. بدین گونه که به عنوان مثال شادی می تواند ناراحتی باشد و یا برعکس ناراحتی می تواند یک شادی باشد! نسبیت لند می گوید حالات روحی ما با توجه به دو حالت نسبیت عام و نسبیت خاص تعریف می شود و به عبارتی حالات عام و خاص هستند که تعیین می‌کنند حس ما یک ناراحتی باشد و یا اینکه یک خوشحالی باشد. برای درک بهتر این موضوع که حالات روحی و روانی ما به صورت نسبی می باشد برایتان یک مثال می آورم.

بیشتر بخوانید:
آموزش قانون جذب – جذب ثروت از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

ابتدا از شما یک سوال می پرسم! دلار از چهار هزار تومان تومان به ده هزار تومان بیاید برایتان حس خوبی دارد و یا اینکه از بیست هزارتومان به ده هزار تومان بیاید؟ قطعاً در صورتی که کمی فکر می کنید به این نتیجه می رسید که دلار از ۲۰ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان بیاید برای تان حس خوبی خواهد داشت. و این در حالی است که در صورتی که دلار از ۴ هزارتومان به ده هزار تومان بیاید برایتان حسی بسیار بد و منزجر کننده به همراه خواهد داشت! در این مثال دیدید که قیمت ۱۰ هزار تومان در یک حالت برای تان حسی بسیار بد داده و این در حالی است که همان مبلغ در همان شرایط و همان موقعیت و همان مقدار برایتان حسی بسیار متفاوت همراه با شادی و خوشحالی به همراه داشته است!

بیشتر بخوانید:
تلقین چیست؟ نقش تلقین در عملکرد حواس پنج گانه

مثال بالا به بهترین شکل ممکن توانسته است قانون نسبیت لندرا به تصویر کشیده و بهترین شکل آن که مفهوم آن را برایتان آشکار سازد! لازم به ذکر است که مثال بالا بر گرفته است سکانسی از فیلم هیولا به کارگردانی مهران مدیری می باشد.

شرایط تاثیر گذار بر قانون نسبیت لند:

در رابطه با قانون نسبیت لند عامل بسیار مهم وجود دارند که تأثیر اصلی را بر روی این نسبیت می گذارند که من آنها را به دو دسته نسبیت عام و نسبیت خاص تقسیم بندی کرده ام. حال برویم سراغ نسبیت عام و نسبیت خاص لند تا ببینیم این دو چیستند؟!

بیشتر بخوانید:
نیروی چی چیست؟ اسرار پنهان انرژی چی که نمیدانید!

نسبیت عام لند:

قانون نسبیت عام در قانون نسبیت لند می گوید حالات روحی و روانی و ذهنی ما می تواند به نسبت عوامل تاثیرگذار عام تحت تاثیر قرار بگیرد. به عنوان مثال تصور کنید که شما یک دوچرخه دارید که از ظاهر آن خوشتان نمی آید. وقتی با آن بیرون می روید و یک دور می زنید می بینید که عموم افراد از آن خوششان می آید و از دوچرخه شما تعریف می‌کنند، به عبارتی حالت و ظاهر دوچرخه شما در عرف عام مورد پسند واقع می شود. در این حالت شما دیگر احساس ناخرسندی نکرده و از ظاهر دوچرخه تان خوشتان می آید و دوچرخه ای که قبلاً به شما حس بدی میداد هم اکنون به شما حسی بسیار لذت بخش می دهد.

بیشتر بخوانید:
نفوذ به خواب دیگران از طریق قدرت ذهن با متد شگفت انگیز ۲۰۲۱

نسبیت خاص لند:

قانون نسبیت خاص در قانون نسبیت نفت می گوید حالات روحی و روانی و ذهنی ما میتواند به نسبت عوامل تاثیرگذار شخصی و مربوط به خودمان تحت تاثیر قرار بگیرد. به عنوان مثال شخصی باور بر این دارد که همسرش می‌بایست چادر به سر کند و چادر به سر نبودن همسرش احساس ناراحتی می کند و این در حالی است که به صورت اتفاقی این شخص همراه با همسرش با یک مشکل مواحه میشود. مثلا تصور کنید که همسر این شخص ار یک پرتگاه درحال افتادن است. در این لحظه تمرکز ذهن شخص تنها برروی نجات دادن همسر خود است و در فرآیند نجات همسرش چادر همسرش از سرش می افتد ولی شخص می تواند همسر خود را در مقابل دیدگان ده‌ها نفر از مرگ نجات دهد. در این حالت است که چون ذهن شخص معطوف به زنده ماندن همسرش است دیگر بدون چادر بودن همسرش به او حس بدی نمی دهد. در اینجا نیز می بینیم که فرآیند بدون چادر بودن همسرش اتفاق افتاده است ولی شخص نه تنها احساس ناراحتی نمی کند که احساس خوشحالی و خرسندی نیز می‌کند.

بیشتر بخوانید:
آیا جن زدگی و تسخیر انسان توسط جن حقیقت دارد؟

رابطه بین نسبیت عام لند و نسبیت خاص لند:

البته لازم به ذکر است که نسبیت خاص لند می تواند تحت تاثیر نسبیت عام لند قرار بگیرد به عبارتی نسبیت خاص می تواند از نسبیت عام منشا بگیرد. به عنوان مثال تصور کنید که در یک جامعه مذهبی از آنجا که ذهنیت عام به مسائل مربوط به مذهب معطوف می باشد نسبیت خاص ذهن شخص می تواند به سوی موارد مذهبی سوق پیدا کند و همچنین در حالت برعکس نیز با جمع نسبیت خاص یک نسبیت عام می تواند تشکیل شود! پس در اینجا می‌بینیم که نسبیت عام و نسبیت خاص با یکدیگر رابطه تعاملی مستقیم دادند.

بیشتر بخوانید:
مزیت های فعال شدن چشم سوم | حتما بخوانید

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ممنون🙏 بعد میخواستم بدونم الان نظرتون در موردش چیه؟

    پاسخ
  • سلام استاد یه سوالی برام پیش امده بود
    تو مقاله ارتباط با ارواح از طریق متافیزیک که با ورود به لایه های زمانی و… بود چطور در این موقعیت ان موجود غیر ارگانیک میتواند یک شی ارگانیک و ساخته شده از ماده را تکان دهد؟

    پاسخ
    • سلام. محتوای این مقاله تنها نظریه هست و نیازمند تحقیق هستش. لازم به ذکره که این محتوا مستلزم تحقیق بیشتره چان یافته های ۱۵ سال پیش نوشته شده در این مقاله.
      با احترام

      پاسخ
  • استاد این درسته ادم رو خودش برسی کنه میفهمه
    ممنون بابت مطلب جالب🙏

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوزده + دوازده =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: