نیروی چی چیست؟ اسرار پنهان انرژی چی که نمیدانید!

مقالات
۱۱۶ دیدگاه

به روز رسانی شده در: ۹۹/۱۱/۱۰ – با سلام خدمت دوستان و همراهان دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم در رابطه با نیروی چی اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهم. توجه داشته باشید که این مقاله به شما می آموزد که این نیرو چیست, ولی در صورتی که میخواهید در رابطه با کاربردهای نیروی چی اطلاعات مفیدی به دست بیاوری و همچنین بدانید که با نیروی چی چه کارهایی را میتوانید انجام دهید پیشنهاد میکنیم مقاله با نیروی چی چه کارهایی میتوان انجام داد؟ کاربردهای نیروی چی را از دست ندهید! از شما دعوت میکنیم با علی لند همراه باشید…

پیشنهاد ما به شما:
دوره آموزشی ترمیک نیروی چی – کاملا عِلمی

وقتی صحبت از نیروی چی میشود ناخودآگاه به یکباره به یاد فیلم های چینی می افتیم که استاد کنگ فو از درختی به درختی دیگر پرواز میکند و کمترین نقش ممکن را در جاذبه زمین شاهد هستیم! استاد فنون رزمی چنان به این سو و آن سو پرواز میکند که انگار مرغ عشقی است به دنبال معشوق! این تازه اول ماجرا است و اصل موضوع زمانی به دل مینشیند که با آمدن نام نیروی چی یاد کلیپ های مضحک و کزایی اساتید سرتاپا جوک و طنزی می افتیم که در فضای مجازی از خود کلیپ منتشر کرده و ادعا میکنند با قدرت چی درونشان بدون دخالت فیزیکی اشیا را تکان میدهند و پرتاب میکنند و حتی در مواردی که دوز مصرفیشان بیشتر است شخص را با قدرت چی بدون دخالت دست زمین گیر میکنند!!! جدای از اینکه این اساتید موتوریشان جنس نابی در اختیارشان قرار میدهد میخواهیم شما را با انرژی چی واقعی آشنا کنیم تا بدانید نیروی چی واقعی چیست!

اسرار پنهان انرژی چی

پیشنهاد ویژه:
پکیج کامل آموزش تصویری نیروی چی (هر سه ترم)

نیروی چی چیست؟

نیروی چی در واقع نیرویی درونی است که به باور چینی ها این نیرو را از طبیعت گرفته و درون خود فعال میکنند. در معابد چین به خصوص معبد معروف شائولین هر روز صبح کنگ فو کاران چینی با انجام حرکات و تمرینات چی کونگ سعی در دریافت هرچه بیشتر انرژی چی دارند! به باور آنان این انرژی منشا اصلی اعمال بوده و شخصی که بتواند این انرژی را درون خود جمع کند قدرتی توصیف ناپذیر دریافت خواهد کرد که با این قدرت هر کاری میتواند انجام دهد. البته لازم به ذکر است که باید این اصل را در نظر بگیرید که نیروی چی منشا ذهنی دارد و بجز ذهن شما هیچ عاملی این نیرو را در اختیارتان قرار نمیدهد که در ادامه این مقاله به صورت اساسی به این موضوع خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:
چی کونگ چیست؟ بررسی صحت و سقم تمرینات چی کنگ

آیا نیروی چی حقیقت دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم نیروی چی کاملا حقیقت دارد و به هیچ عنوان قابل انکار نیست. ولی متاسفانه باورهای اشتباه زیادی در رابطه با انرژی چی وجود دارد. متاسفانه دانش مردم از بابت انرژی چی در این حد است که آنان میدانند انری چی چیست, حتی تمرینات لازم جهت دریافت این انرژی را نیز میدانند, اما بزرگترین اشتباه آنان در رابطه با انرژی چی منشا دریافت آن است! بله درست خوانده اید! آنان به راستی نمیدانند انرژی چی را از کجا و چگونه دریافت میکنند! درست همانند طوطی که سخن میگوید ولی نمیداند چه میگوید! حتی خود چینی ها که به اصطلاح کاشف نیروی چی هستند نیز در بسیاری از موارد در این رابطه در اشتباه مطلق هستند! حقیقت این است که منشا نیروی چی چیزی نیست جز ذهن خودتان! این ذهن شماست که کنترل کلیه امورات را بر عهده دارد. این ذهن شماست که این نیرو را در وجودتان تولید و برانگیخته میکند. متاسفانه در مبحث متافیزیک به لطف کتاب های سر تا پا اراجیف هندو, قریب به ۹۰ درصد اساتید متافیزیک همه چیز را عامل متافیزیکی میدانند به غیر از ذهن!

بیشتر بخوانید:
با نیروی چی چه کارهایی میتوان انجام داد؟ کاربردهای نیروی چی

باورهای اشتباه رایج در رابطه با انرژی چی:

متاسفانه عدم وجود دانش کافی در میان افراد آنان را به سمت آوردن دلایل واهی جهت متقاعت کردن خود میکشد و در نتیجه باورهای عجیب و غریب زیادی در رابطه با انرژی چی پدیدار میشود! ازجمله این باورهای عجیب و غریب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انرژی چی همان پرانا است
  • این نیرو از طبیعت دریافت میشود
  • هرکسی که دارای انرژی چی باشد قدرتی خداگونه خواهد داشت
  • با این نیرو میتوان درمان کرد حتی شکستگی را
  • چی از مسیرهایی به نام مریدین به صورت زیگزالی در بدن جریان میابد و از نیمتنه بالایی بدن به دستها و سپس به پاها منتقل میشود
  • چی همان ریکی هست
  • و…

موارد ذکر شده تنها بخشی از خرافات وارد بر نیروی چی میباشد. به یاد دارم که یکی از شاگردانم به من پیام فرستاد که “استاد آیا میتوان با نیروی چی از دستان آتش پرتاب کرد؟!!!” من واقعا متاسف میشوم وقتی این حجم عظیم از خرافات متافیزیکی را در بین هموطنانم میبینم. و بدتر آن اساتیدی هستند که مردم را تشویق به باور کردن این خرافات مضحک میکنند!

پیشنهاد ما به شما:
دوره آموزشی ترمیک نیروی چی – کاملا عِلمی

بیشتر بخوانید:
ریکی چیست؟ همه چیز درباره انرژی درمانی ریکی

اینها تنها نمونه های کوچکی از باورهای اشتباه مردم در رابطه با انرژی چی است!

حقیقت نیروی چی چیست؟

دوستان در رابطه با انرژی چی باید به شما بگویم که این انرژی در واقع در درون همه موجودات زنده وجود دارد! بله درست است انرژی چی از قبل در بدن شما موجود است! مولد انرژی چی همانند سایر انرژی های متافیزیکی تنها ذهن شما میباشد! ذهن شما تنها مولد پایان ناپذیر است! شما با استفاده از قدرت ذهنتان تقریبا قادر به انجام هر کار معقولی هستید! شما در صورت تقویت قدرت ذهنتان و تولید هرچه بیشتر انرژی چی در بدنتان سلامت جسم و روح و هماهنگی بین ذهن و اندام های بدنتان را به ارمغان خواهید آورد. حال شاید با خودتان بگویید پس کنگ فو کاران معابد شائولین چگونه این انرژی را از طبیعت دریافت میکنند؟

بیشتر بخوانید:
با نیروی چی چه کارهایی میتوان انجام داد؟ کاربردهای نیروی چی

مواردی که با نیروی چی عایدتان میشود:

سوای اینکه نیروی چی نشات گرفته از ذهن است و توانایی های ذهنی متافیزیکی شما را به شدت افزایش میدهد, با استفاده از نیروی چی شما توانایی های بسیاری را به دست میاورید که عمده این توانایی ها به شرح زیر میباشد:

  • توانایی فیزیکی بالا
  • توانایی ذهنی بالا
  • سیستم ایمنی بالا
  • قدرت حافظه بالا
  • توانایی شهود بالا
  • توانایی تصمیم گیری بالا
  • توانایی حس ششم بالا
  • حس کردن خطر قبل از وقوع
  • و…

بیشتر بخوانید:
پرانیک هیلینگ یا همان انرژی درمانی طبیعی چیست؟

دریافت انرژی چی توسط کنگ فو کاران معابد شائولین:

دوستان در این باره باید به شما بگویم که کنگ فو کاران معابد چین در حقیقت با انجام حرکات و تمرین های چی کونگ همواره در حال القا و تلقین به ذهن خود هستند که درحال دریافت انرژی چی از طبیعت هستند! در این مرحله ذهن آنان تقویت شده و شروع به تولید انرژی چی میکند و انرژی چی را در بدن آنها بالا میبرد! من به شخصه تمرینات چی کحونگ و دیگر مدیتیشن ها و تمرینات جهت افزایش انرژی چی توسط چینی ها را قبول دارم چرا که آنان بهترین و سریع ترین راه ممکن برای القاء ذهنی و افزایش این نیرو موجود در بدنشان را کشف کرده اند!

بیشتر بخوانید:
چاکرای ششم چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ چاکرای چشم سوم

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۱۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • پکیج چی خریدم ولی برام ارسال نشده

    پاسخ
    • دوست عزیز بعد از خرید باید به شماره ای که گذاشتیم از طریق تلگرام پیام بدین. تا الانم پکیجی وجود نداره که ارسال نکرده باشیم.
      با احترام

      پاسخ
  • سلام ورزش تای چی هم برای فعال سازی انرژی چی مفیده؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید آیا این دوره نیاز به تصویر سازی ذهنی داره؟

    پاسخ
  • سلام من حافظم ضعیف تمرکزم پایین دقتم پایین همین عمر باعث شده کلا زندگیم مختل شه در عرصه کاری من چجوری می تونم بهتر شوم ممنون می شم راهنمایی کنید لطفا

    پاسخ
  • با سلام خدمت نویسنده ی مطلب فوق، دوست گرامی شما هنوز ماهیت انرژی و نیروی درونی رو درک نکردید ، لطفا انسان هارو گمراه نکنید.

    پاسخ
    • با سلام خدمت شما بی سواد گرامی. لطفا وقتی سواد و شعور یه تحلیل ساده رو ندارین لطف کنین پاتونو تو یه سایت علمی نذارین.
      با احترام

      پاسخ
  • ینی انرژی چی قدر ت ماورایی به آدم نمیده؟

    پاسخ
  • با درود فراوان و کمال احترام خدمت شما میخواستم عرض کنم که شما هنوز نیروی چی واقعی رو از نزدیک ندیدین که اینطور میفرمایین نمیتوان با نیروی چی چیزی رو تکون داد و این رو خرافات میدونین. من استادم جلوی چشام بهم ثابت کرد که با نیروی چی میتوان اجسام رو از راه دور تکان داد و من هم ادم خیلی سخت باوری هستم ولی اینا خرافات نیست

    پاسخ
  • سلام ببخشید اگر من بخوام یک تحقیق درمورد انرژی چی درونم انجام بدم باید دقیق چه کار ها ی را انجام دهم لطفا کمک کنید

    پاسخ
  • Avatar
    سید عبدالعظیم حسینی
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۱:۴۹

    ببخشید با انرژی چی میشه بیماری ها رو درمان کرد.یا انرژی درمانی انجام داد.

    پاسخ
  • سلام من یه بار داشتم تلویزیون میدیدم قشنگ یادمه یهو یه رعد و برق از قسمت
    جاکرای ریشه زد بیرون و توی بدنم داشت بالا میرفت منم یهو خیلی شاد شده بودم و میلرزیدم ولی بعدش یهو تموم شد و از اون به بعد دیگه اتفاق نیوفتاد
    ایا چاکرا های بدنم داشتن بیدار میشدن؟
    و چجوری میتونم بیدارشون کنم؟؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    غیر از نیروی چی دیگه چه نیروی ذهنی وجود داره؟بااسم
    بعد کدوما از همه قوی تره؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    غیر از نیروی چی دیگه چه نیروهای ذهنی دیگه وجود داره؟با اسم
    بعد از بین همه اینا کدوم فوی تره؟

    پاسخ
  • ببخشید استاد من چند تا سوال داشتم :
    آیا انرژی چی فقط برای رزمی کار هاست یا بقیه هم می تونند یاد بگیرند و قدرتشون بیشتر بشه؟
    آیا کلا آرام نشستن در جایی و بستن چشم ها و گوش کردن به صدای محیط می تونه انرژی چی و تله کینزی را تقویت کنه؟
    و ما با مدیتیشن زیاد و تصور می تونیم کینزی های مختلف را یاد بگیریم؟
    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
  • ببخشید برای فعال شدن انرژی چی لازمه ؟ رزمی کار بودن لازمه یا نه؟
    مدیتیشن نیروی چی و تله کینزی را تقویت می کنه و با مدیتیشن و اقویت تصور تله کینزی ممکنه؟
    اگه ما تو ذهنمون تصور کنیم که می تونیم چیزی را کنترل کنیم و روش تمرکز کنیم میشه؟
    لطفا جواب بدید

    پاسخ
  • سلام.
    اینکه می‌فرمایید، انرژی چی از طبیعت نیامده، ولی در تمام موجودات زنده هست، برای من کمی گیج کننده‌ست. من میخوام یه نقاشی بکشم و انرژی چی رو به گونه‌ای در نقاشیم به نمایش بذارم. میخواستم بپرسم که انرژی چی در گیاهانم هست، و آیا در فلسفه چین، می‌شود انرژی چی رو درون خاک نشان داد؟

    پاسخ
  • سلام استاد.اگه ما هر سه دوره نیروی چی را در سایت شما بگذرانیم یعنی کار های که در معبد شائولین کونگ فو کاران انجام میدهند میتوانیم انجام دهیم؟بعد با نیروی چی میتوانیم خود را وارد لایه های زمانی متافیزیک کنیم یا نیازمند تمارین دیگریست چون شما در اموزش نیروی چی گفته بودین قوی ترین نیروی متافیزیک بدن هست؟بعد با نیروی چی دیگر نیاز به آموزش های مثل تله کینزی و افزایش نیرو های متافیزیکی،قسمت های دارای نیروی متافیزیکی بدن و….نیست یعنی خودمان به تدریج میتوانیم از این طریق اینها را یاد بگیریم یا نه؟ببخشید طولانی شد با تشکر.

    پاسخ
    • دوست عزیز لازمه هر چیزی تلاشه. قطعا با گذروندن این سه ترم به خیلی جایگاهای عالی ای میرسین. نیروی چی قدرتمندترین نیروی متافیزیکیه چون از وجود خودتون نشات میگیره. این نیرو تو هر زمینه ای بهتون کمک میکنه. در رابطه با مواردی که پرسیدین باید بگم شما باید اون موارد رو آموزش ببینین و نیروی چی قدرتتونو در انجامشون دهها برابر میکنه

      پاسخ
  • استاد سوالی داشتم و سوال من داخل جریانی که توضیح میدم هست یه روز که از بیرون می اومدم به خونه هیچ کس نبود تنها بودم به شدت عصبانی انقدر عصبانی بودم که حتی نمی فهمیدم که دارم کار هام رو خودم انجام میدادم یک دفعه ایفون خونه زنگ میخوره دوستم بود خبر ناراحت کننده ی دیگه رو داد که دیگه من کنترل خودم رو از دست دادم داخل خونه من شمع بزرگی دارم که هر روز روشنش می کنم نمی دونم چی شد اصلا نفهمیدم که چیکار کردم از دور شعله ی شمع رو بزرگ تر کردم طوری که شمع در اثر اون شعله درجا ذوب شد خواستم بدونم علتی داره ؟؟؟

    پاسخ
    • سلام. دلایل زیادی میتونه داشته باشه. ممکنه در اثر حرکتتون اکسیژن بیشتری بهش رسیده و شعله بزرگتر شده و… معلوم نیست دلیل مشخصی نداره

      پاسخ
  • با سلام و عرض خسته نباشید با استفاده از نیروی چی می توان دیوار سنگی درست کرد؟

    پاسخ
  • سلام ببخشید نیروی چی برای هیدروکینزی یا کینزی های دیگه کمکی میکنه؟

    پاسخ
  • سلام میخواستم بدونم انرژی چی در هیدروکینزی یا کینزی های دیگه کمکی میکنه؟

    پاسخ
  • سلام ..ببخشید ممکنه حتی بایک مدیتیشن هم این نیرو رو به وجود اورد ؟؟و نقطه منشا دریافت این انرژی کجاست ؟؟

    پاسخ
  • سلام و درود بر شما
    سوالاتی برام پیش اومد یکی اینکه اگه یه نفر نیروی چی رو کامل فعال کنه میتونه عین یه رزمی کار حرفه ای تو هر شرایطی از خودش دفاع کنه یعنی حرکات رزمی رو ذاتی یاد میگیره ؟
    و سوال دومم اینه که اگه یه نفر دوره چی رو کامل بگذرونه دیگه همه چی دستش میاد و عین قبل لازم نیست هر روز تمرین انجام بده یا نه در صورتی این نیرو عمل میکنه که دوره رو گذروند و هر روز تمرین کرد ؟

    پاسخ
  • ببخشید استاد اگه تمرینات نیروی چی درست انجام نشه میشه بگین چه اتفاقاتی میوفته

    پاسخ
  • […] دانید نیروی چیست به شما پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله “انرژیِ چی چیست؟ همه چیز درباره نیروی چی” را مطالعه کنید و سپس به سراغ این مقاله آمده و آن را […]

    پاسخ
  • سلام یک سوال داشتم
    اگر به نیرو چی مسلط بشیم تا حد کنترل اشیاء مثل تله کینزی
    از اونجایی که این قدرت ز ذهن نشات میگیره امکان داره که در برون فکنی با رفتن به مکانی دیگر در زمان حال برون تله کینزی کرد به طور مثال من رو رخت خوام و کالبد اختری من در خانه ای دیگر هست و در آن خانه تله کینزی انجام بدم.

    پاسخ
  • استاد من ۱۳ سالمه میتونم انرژی چی رو فعال کنم؟ لطفا جواب بدین

    پاسخ
  • Avatar
    محمد نوروزی
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۱۷

    سلام استاد تا حالا پرواز جسمانی داشتید یا پرواز متافیزیکی یا همان طی الارض با تشکر نوروزی

    پاسخ
  • سلام. استاد میرزایی با توجه به اینکه خودتون رزمی کار هستید آیا با گذروندن این دوره می تونیم با استفاده از نیروی چی ضربات قدرتمند بزنیم؟

    پاسخ
  • ببخشید وقتی تمرین هاله بینی می کنم یه ماده قرمز می‌کنم رنگ آبی دورش میبینم درسته یا بازتاب ماده قرمز هست ؟؟

    پاسخ
    • اینا اکثرا بخاطر دریافت طیف های رنگی پردازش شده در ذهنتون هستن! هاله بینی در ۹۹ درصد موارد توهمات و خطاهای ذهنی شخص و بعضا بازتاب نور هستش

      پاسخ
  • خوب شاید آموزشا فرق کنن ولی نتایجشون یکیه پس الان اگه فرض کنیم من از سایت شما یاد گرفتم اینکه تو‌بازدم دستام دور میشه و تو دم نزدیک تصادفی یا اثبات درستی تمرینمه ؟؟

    پاسخ
  • چطور مگه فرق داره؟ نه توی سایته مختلف یاد گرفتم (شاید دو بار این مطلب فرستاده باشم )

    پاسخ
  • ببخشید آقای علی من خودم توی خود هیپنوتیزم و خواب روشن موفق شدم ولی توی بقیه چیزا مثل نیروی چی چون با تصویر سازی ذهنی اعصاب خورد میشه نمی‌ تونم شما نظری دارید ؟؟؟ خودم فکر کردم صبح زود که خوابم میاد شاید بهتر بتونم

    پاسخ
    • به شما پیشنهاد میکنم در صورتی که میخواین نیروی چی رو به صورت اصولی و صحیح و بدون در پی داشتن عوارض یاد بگیرین, در دوره آموزشی نیروی چی ما شرکت کنین:
      https://aliland.info/chi/
      لازم به ذکره که دوره آموزشی نیروی چی علی لند در حال حاضر کاملترین و صحیح ترین دوره آموزشی نیروی چی در ایران هستش.

      پاسخ
  • آقای علی بیک من جا های زیادی خوندم پایه کنترل چی تمرکز و تصویر سازی ذهنی است آیا درسته ؟؟؟ اگه نه پس پایش چیست؟؟؟

    پاسخ
  • سلام استاد بنده چنتا سوال داشتم لطف میکنین اگه جواب بدین
    شما خودتون انرژِی چی تون ازاده؟اگه ب این انرژی دست پیدا کنی چه کار هایی میشه باهاش انجام داد؟

    پاسخ
  • سلام استاد من نیروی چی فوق العاده ای دارم اما خود به خود فعال شده چون من در زندگی قبلی خودم استاد وشوو بودم و این نیرو حاصل ریاضت همین استاده، الان نیرو دارم ولی نمی دونم باهاش چه کار کنم و درست مثل بچه ای هستم که چاقو را دادن دستش ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • سلام. اینکه زندگی قبلیتون چی بودین دلیل موجهی بر این موضوع نیست. احتمالا ذهن قدرتمندی دارین که حس میکنین این نیرو رو دارین ولی باید بررسی بشین تا مشخص بشه نیروی چی هستش یا نه. پیشنهاد من به شما شرکت در دوره های آنلاین نیروی چی تو سایتمون هستش. لینکشو زیر میذارم بررسی کنین:
      https://aliland.info/special-courses/
      با احترام.

      پاسخ
    • سلام ببخشید من خیلی از مقاله هاتون رو هنوز نخوندم اقای علی بیک میرزایی.نمیدونم درمورد این مبحث زندگی قبلی ک لیلا خانوم درمودش صحبت کردن چیزی نوشتین یا ن. ولی میشه بگین زندگی قبلی چیه؟من کاملن گیج شدم. مگه ما قبلن هم زندگی کردیم؟شاید الان بگین ادم نادونی هستم ولی جدن میگم هیچ اطلاعاتی ندارم و الان هنگ کردم.

      پاسخ
  • سلام استاد خسته نباشید. جلسه بعدی کلاس فردا برگزار میشه؟؟

    پاسخ
    • سلام. بله فردا صبح راس ساعت ۸ جلوی درس بعدی باز میشه و جلسه دوم برگزار میشه.

      پاسخ
      • سلام آقای علی بیک تو انرژی چی امکان پیشرفت یا ارتقا هست یعنی مثلا ما بیایم‌ یه سری کارای جدیدی که با چی میشه انجام داده اختراع کنیم یا با ترکیب انرژی چی و انرژی روانی یک چیز جدید درست کنیم مثل نظریه های جدید شما ؟

        پاسخ
        • سلام.
          در صورت تسلط بله میتونین با علم به موارد, موردهایی رو حتی باهم ترکیب کنین. میتونین جهت ثبت نام دوره های آموزشی نیروی چی بر روی لینک زیر کلیک کنین و اقدام به ثبت نام کنین:
          https://aliland.info/chi/

          پاسخ
  • سلام. استاد اینکه میگین یه ربع با فلان سابلیمینال مسیج مدیتیشن کنید، یعنی یه ربع اون رو گوش بدیم؟؟

    پاسخ
    • یعنی به هنگام مدیتیشن کردن سابلیمینال رو پخش کنین و یا به هنگام ریلکس کردن جایی، سابلیمینال رو هم پخش کنین. البته پیشنهاد میشه سابلیمینال با هندزفری گوش داده بشه.

      پاسخ
  • سلام استاد ببخشید من میخواستم وارد حساب کاربریم بشم ولی رمز یادم نبود درخواست بازگردانی رمز دادم ولی نمیتونم رمز رو عوض کنم خطا میده مشکلش چیه؟

    پاسخ
    • باید از یه رمز یکم سخت استفاده کنین. اگه بازم موفق نشدین لطفا به پی وی بنده یه پیام ارسال کنین و آدرس ایمیلتون رو بدین تا واستون رمز عبور جدید رو بسازم.

      پاسخ
  • استاد کلاسای دوره سه گانه چه ساعتی برگزار میشه؟

    پاسخ
  • سلام. استاد میشه راجب این دوره های سه گانه ، جداگانه در مورد هر کدومش یه توضیح مختصری بدین

    پاسخ
    • این دوره های سه گانه به صورت ۳ ترم هستن که ترم اول برای جمع کردن و تولید نیروی چی هستش که در اون اصول مدیتیشن و یوگا و تمرین های ذهنی رو یاد میگیرین و در ترم دوم به همین شکل در جهت متمرکز کردن نیروی چی آموزش میبینین و در نهایت تو ترم آخر انتقال یا همون پرتاب نیروی چی رو آموزش میبینین که به صورت عملی نمونه کارهایی رو هم در جلسه آخر بهتون نشون میدم. ثبت نام تا ۱۴ شهریوره و از ۱۵ شهریور درس ها قرار میگیرن. هر ترم دوره به مدت ۱ ماه هستش که هر ۳ روز یک درس ارائه میشه که باید انجامشون بدین. اگه وارد بخش دوره ها بشین و رو ترم یک کلیک کنین میبینین که چه درسهایی قراره آموزش داده بشه. مدرس کل دوره ها هم خودم هستم.❤

      پاسخ
  • سلام. یعنی اگر نیروی چی رو در بدنمون به وجود بیاریم، میشه کارهایی که در حالت عادی انجام دادنش سخت و خیلی دشواره رو به راحتی انجام بدیم؟؟

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: انرژیِ چی چیست؟ همه چیز درباره نیروی چی […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پانزده − پنج =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: