سونو کینزی چیست؟ بررسی تخصصی کنترل صدا با قدرت ذهن

مقالات
۱۶ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله میخواهم به شما دوستان و عزیزان نکات مفیدی را در رابطه با سونو کینزی و اینکه سونو کینزی چیست ارائه کنم که امیدوارم مورد پسندتان واقع شود. همانطور که میدانید علی لند یک دانشنامه کاملا علمی بوده و در آن به تنها چیزی که توجه نمیشود چرندیات خرافات و محتوای مضحکی که به ذهن نسبت میدهند هستند, از این رو در این مقاله تصمیم داریم شما را با سونو کینزی واقعی بیشتر آشنا کنیم. در این مسیر شما میتوانید هرگونه که دلتان میخواهد فکر کنید, ولی هستند کسانی که این وسط در بخش کامنت ها شروع به فحاشی میکنند که باید بدانند طریقه فکر کردنشان و توهین هایی که میکنند حقیقت را عوض نمیکند! پس بهتر است به عوض توهین کردن کمی سوادشان را بالا ببرند! با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
کینزی های واقعی و دروغین را بشناسید! (لطفا شوکه نشوید!)

سونو کینزی چیست؟

در رابطه با این موضوع که سونو کینزی چیست باید بگویم در حقیقت سونو کینزی در اصطلاح عام متافیزیک به معنی قدرت کنترل صوت (صدا) محیط پیرامون توسط ذهن میباشد. متاسفانه عده ای یا عمدا یا غیر عمد برداشت های اشتباهی از این موضوع (کنترل صدای محیط توسط قدرت ذهن) داشته و ادعاهای عجیب و غریبی را مطرح میکنند که متاسفانه ناشی از سطح سواد علمی فوق العاده پایینشان میباشد که به نوبه خود حقیقتا جای تاسف دارد. شاید حال با خود بگویید پس سونو کینزی نیز مانند بسیاری از کینزی ها توهم ذهن بیمار سازنده اش است ولی باید بگویم نه! سونو کینزی حقیقت دارد ولی متاسفانه این حقیقت کمی تحریف شده است! سونو کینزی در حقیقت قدرت کنترل و تفکیک صداهای محیط توسط ذهن برای خود شخص است نه سایرین و محیط حاکم! بدین ترتیب که با استفاده از توانایی سونو کینزی ما با قدرت ذهنمان الگوهای صوتی محیط اطراف را برای خودمان تفکیک, کم و یا زیاد میکنیم و در حقیقت این الگوهای صوتی کمتر و یا زیادتر نمیشوند بلکه این ذهن ما است که تصمیم میگیرد آنها را بلندتر بشنود و یا اینکه صداها را آرامتر بشنود! بله درست خواندید پس تاثیر سونو کینزی تنها بر روی خودمان است همین و بس!

بیشتر بخوانید:
الکتروکینزی چیست؟ دروغی شیرین ساخته توهمات کلاهبرداران خوش ذوق!

کاربردها و موارد استفاده سونو کینزی یا کنترل صدا توسط قدرت ذهن:

در صورتی که بخواهم موارد استفاده و کاربردهای سونو کینزی را برایتان بگویم به موارد بسیار زیادی میتوانم اشاره کنم که در این بخش تنها یک مثال برایتان میاورم تا سونو کینزی را بیشتر درک کنید. فرض کنید که شما در یک جمعِ شلوغ هستید و صدای تلویزیون کمتر از صدای همهمه افراد است و درحال پخش خبر مهمی هم میباشد و همهمه اطرافیان اجاره شنیدن صدای گوینده خبر را به شما نمیدهد. شما با استفاده از سونو کینزی ابتدا صداهای محیط را تفکیک کرده (صدای محیط اطراف را از صوت گوینده خبر جدا میکنید) و سپس صدای موجود در محیط را کمتر کرده و صدای گوینده خبر را بیشتر میکنید. بدین ترتیب شما بدون مزاحمت قادر به شنیدن صدای گوینده خبر خواهید بود! توجه داشته باشید که تاثیر این عمل تنها بر روی خودتان است و دیگران متوجه هیچ تغییری نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:
سایکو کینزی چیست؟ مقاله ۲۰۱۹ سایکوکینزی واقعی!

همچنین سونو کینزی قابلیت دیگری هم دارد و آن این است که شما توانایی رساندن صوت خودتان به شخصی که مد نظرتان است را دارید. بدین ترتیب که مثلا شما در یک جمع خاصی هستید و میخواهید یک نفر در میان همهمه با وجود آرام بودن صدایتان, صدای شما را بشنود, به طوری که سایرین حتی اگر صدایتان را بشنوند متوجه نشوند چه میگویید! این نوع سونو کینزی را ما در بسیاری از جمع ها دیده ایم که دو نفر با فاصله از یکدیگر درحال صحبت کردن هستند ولی ما با وجود اینکه کنارشان هستیم متوجه نمیشویم چه میگویند! (قطعا در مهمانی ها بسیار برایتان اتفاق افتاده است!) در این حالت آن دو نفر بی آنکه خودشان هم بدانند درحال انجام عمل سونوکینزی هستند! در این نوع سونو کینزی شما با استفاده از توانایی های ذهنیتان (و ذهن شخص مقابل) توانایی برقراری ارتباط صوتی دو طرفه را پیدا میکنید که تنها شما و شخص مقابل قادر به درک آن هستید!

بیشتر بخوانید:
تله کینزی چیست؟

باورهای اشتباه در رابطه با سونو کینزی:

باورهای اشتباه رایجی در رابطه با سونو کینزی وجود دارد که متاسفانه در ذهن بسیاری از افراد (که بسیاری از ایرانیان نیز ازجمه همین افراد هستند) تبدیل به ناموس شده اند و با وجود اینکه بسیاری از این افراد میدانند که باورشان اشتباه است همچنان پافشاری میکنند که نه باورمان درست است! ازجمله این باورهای اشتباه در رابطه با سونو کینزی این موارد هستند:

بیشتر بخوانید:
آمبرا کینزی چیست؟ مقاله کامل کنترل سایه ها با قدرت ذهن!

  • با استفاده از سونو کینزی میتوانیم همه را لال کنیم!
  • با استفاده از سونو کینزی صدای محیط اطراف را بالا و پایین میکنیم به طوری که هر کسی که در محیط باشد متوجه آن خواهد شد!
  • با استفاده از سونو کینزی میتوانیم تقلید صدا کنیم!
  • و …

بیشتر بخوانید:
پایرو کینزی / پیرو کینزی چیست؟ آیا پیروکینزی حقیقت دارد؟

این موارد ازجمله باورهای اشتباه رایج در رابطه با سونو کینزی میباشند که متاسفانه طرفداران بسیاری هم دارند! به طوری که افرادی هستند که در توهم این گونه سونوکینزی ها میلیون ها تومان خرج کرده و در آخر هم به هیچ نتیجه مشخصی نمیرسند و نکته جالب توجه این است که همچنان سرشان به سنگ نخورده و در پی آن هستند!

بیشتر بخوانید:
بیوکینزی چیست؟ تغییر ساختار DNA توسط قدرت ذهن!

سخن پایانی:

دوستان ما حقایق را در رابطه با سونو کینزی واقعی برایتان گفتیم و هیچ اصراری هم نداریم که این حقایق را باور کنید! حقیقت همیشه حقیقت است و شما عزیزان چه خوشحال شوید و چه حرص بخورید هیچ تغییری در حقیقت ایجاد نمیشود و حقیقت تا ابد حقیقت باقی میماند! سوی سخنم با آن دسته از افرادی است که پس از خواندن یک مقاله و مواجهه با حقایق شروع به فحاشی میکنند, بهتر است کمی سوادتان را بالا ببرید و به عوض فحاشی و پافشاری بر جهل و نادانی تان کمی خودتان را اصلاح کنید.

بیشتر بخوانید:
چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ یادگیری علوم غریبه

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۶ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

20 − هفت =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: