بررسی تخصصی غده پینه آل (چشم سوم) – اثبات کاملا علمی

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله تخصصی تصمیم دارم در رابطه با غده پینه آل که آن را چشم سوم نیز مینامند مطالب مفید و علمی ای را ارائه کنم تا شاید توانستم معتقدان وجود چشم سوم را متقاعد کنم که چیزی به نام چشم سوم وجود ندارد! هرچند میدانم این امری است دشوار و متقاعد کردن افرادی که با فکر کردن سر دشمنی دارند بسیار سخت و دشوار میباشد. اگر از من بپرسند سخت ترین کار دنیا چیست, خواهم گفت: متقاعد کردن شخصی که از تفکر بویی نبرده است!

بیشتر بخوانید:
چشم سوم چیست؟ آیا حقیقت دارد؟ همه چیز درباره چشم سوم

غذه پینه آل یا چشم سوم چیست؟

غده پینه آل یا غده کاجی یا غده صنوبری که برخی از آن تحت عنوان چشم سوم یاد میکنند و غده رومغزی هم قلمداد میشود در حقیقت یک توده بافتی که به شکل مخروط است میباشد و به وسیله یک ساقه به قسمت بالایی بطن سوم مغز متصل است! محل قرار گیری این غده در عمق مغز میباشد و و از سلول های پینه آل و بینابینی تشکیل شده است. این غده با چرخه روزانه خواب و بیداری ارتباط مستقیمی دارد و دلیل آن ترشح هورمونی به نام ملاتونین و ماده شیمیایی ای به نام سروتونین میباشد که توسط این غده انجام میشود.

بیشتر بخوانید:
متد سیلوا چیست؟ با متد کنترل ذهن سیلوا آشنا شوید!

علت اینکه وجود این غده مخروطی شکل موجب این میشود که عده ای تصور کنند به مسایل ماورایی مربوط است این است که این غده دارای گیرنده های مخدر بسیاری است که جاذب مخدر میباشند. این مخدرها عموما انواع خاصی از مشتقات آمفتامین ها میباشند و این گیرنده ها موجب کاهش یافتن زمان خواب میشوند. وجود اختلال در این غده عموما موجب اختلال در بلوغ زودرس میشود! از این رو است که اکثر کسانی که تصور میکنند دارای قدرتهای ماورایی هستند دارای انحرافات شدید جنسی میباشند.

بیشتر بخوانید:
همزاد چیست؟ آیا همزاد حقیقت دارد؟ انواع همزادها

حال با این توضیحات فکر کنم معتقدین وجود چشم سوم در صورتی که اندکی اهل تفکر باشند به این نتیجه رسیده باشند که چشم سومی وجود ندارد! چشم سوم حاصل توهمان و سواد بسیار سطحی عده ای افراد بشدت خرافاتی و در بسیاری از موارد عده ای افراد به شدت زرنگ و شیاد میباشد که تنها هدفشان رسیدن به مال و اموال و ثروت است و در این راه دست به هر کاری میزنند. این افراد با ترویج خرافات چشم سوم و قدرتهای ماورایی خیالی مربوط به چشم سوم افراد را وسوسه کرده و بدین ترتیب مبالغ کلانی را از طریق حماقت این افراد به جیب میزنند. اجازه ندهید حماقتتان سرمایه عده ای باشد! شاید از این طرز ادبیات من خوشتان نیاید ولی بدانید دوست واقعی آن کسی است که اشتباهاتتان را به رویتان بیاورد و حتی در جهت اصلاحتان به شما سیلی بزند!

بیشتر بخوانید:
نفوذ به خواب دیگران از طریق متافیزیک

سخن پایانی:

جهل و نادانی بیداد میکند! لحظه به لحظه بر تعداد دشمنان تفکر افزوده میشود! پس طبیعیست که عده ای که کاسبان همین خرافات چشم سوم هستند آمده و فحاشی کنند!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۴۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • من کلی کتاب از چاکراها داشتم و مطالعه کردم شاید ساعت ها جمع ببندم روز ها در مورد چاکراها خواندم ولی شاید تعجب آور باشه دلایلی که آوردید در مورد عدم موجودیت چاکراها منو قانع کرد انسان حتی ب انگشتشم بیش از حد تمرکز کنه و تلقین کنه اونم میشه ب عنوان انرژی حسش ‌کنه

    پاسخ
  • عالی بود سلطان علی

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی غده &#1662… […]

    پاسخ
  • Avatar
    امیر حسین
    ۸ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۱۲

    اقای علی بیک هیچ دانشمندی توی این جهان نتونسته کارکرد دقیق این غده رو مشخص کنه اون وقت می گین کارکرد این غده این است!(البته مطمعنم نمی زارین این کامنت منتشر بشه چون قشنگ می فهمن چه حیله ای به کار بردید)

    پاسخ
    • دانشمند اینجا ما به یکی از کاربرداش اشاره کردیم! به چه کسایی شدیم ۸۵ میلیون!

      پاسخ
      • Avatar
        امیر حسین
        ۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۱۲

        اقای علی بیک شما خیلی تابلو گفتید (این غده ارتباط مستقیمی با خواب و بیداری دارد)نمی خوام بی احترامی بشه اما هزاران دانشمند وجود چشم سوم رو تایید کردن با استفاده از دستگاه و دوربین های مخصوص توانستن چاکراهای بدن رو اسکن کنن اونوقت شما ۳ ساله سایتونو را اندازی کردین و همه ی اصول متافیزیک رو زیر پا گذاشتین شما نمی توانید با دانشمندانی که ۱۰ سال تحقیق انجام دادن و وجود چشم سوم رو اثبات کردن مقابله کنین

        (البته حتما دیگه این کامنت رو هیچ وقت منتشر نمی کنید چون دیگه دستتون رو می شه)ل

        پاسخ
        • چشم دوست عزیز کامنتتونو منتشر کردیم. ضمن تشکر بابت کامنتتون باید بگم کدوم دوربین؟! کدوم منبع علمی موثقی اشاره به این موضوع کرده؟! دوتا سه تا کلیپ تو اینترنت راجب اراجیف این دوربینا حقیقت دارن؟! شما برید یه تحقیقی راجب شبهه گروه های مثلا تحقیقاتی بکنین ببینین چه کلیپای خنده داری تو اینترنت میذارن برا علمی جلوه دادن مزخرفاتشون. مثلا همین زمین تخت گرایان… چقد دلایل مثلا علمی آوردن که زمین تخته؟! الان زمین تخته؟!!! هر چرندیاتی که تو اینترنت میبینینو چرا به این راحتی باور میکنین؟! هدف این سایت ارائه معلومات واقعی هستش نه خرافات هندو. شما یه منبع موثق برای من بیارین که چشم سوم حقیقت داشته باشه؟! احتمالا تو جواب میگین فلان دکتر گفته وجود داره! کدوم دکتر؟! دکتری که منبع حرفش نوشته های هندوئه؟! نوشته های آئینی که میگه غسل گرفتن با ادرار گاو شفابخشه و گناهان رو میبخشه؟ بر پایه و اساس چه علمی کتاب های هندو گفتن چشم سوم وجود داره؟ پیشنهاد میکنم تو پیج اینستاگرام ما عضو بشین و لایوهای من رو ببینین. شما مشکلتون اینه که مثل طوطی فقط تکرار میکنین بدون اینکه بدونین چی دارین میگین. شما تحقیق و تحلیل منطقی رو گذاشتین کنار و فقط به مطالعه پرداختین و حال اینکه وای به وقتی که منابعی که مطالعه میکنین اشتباه و ناصحیح باشن! شما علاوه بر مطالعه باید تحلیل منطقی هم بکنین که متاسفانه در مطالعاتتون تحلیل منطقی و عقل رو بوسیدین گذاشتین کنار و به جاش میگین چون فلانی فلان چیزو گفته پس درسته!
          شگفتا…

          پاسخ
  • سلام به نظر من چون یه سری چیزارو نمبینیم یا تجربه نمیکنیم نمیتونیم بگیم حقیقت نداره اونم با قاطعیت مثلا من خودم جدیدا با مباحث تجارب نزدیک به مرگ آشنا شدم که عده ای تجربه خروج از بدن رو داشتن واز جاییکه مانمیبیمیم خبراییی واسمون آوردن که نمونه ایرانیش تجربه آقای محمدزمانی هست ولی عده ای چون این تجارب رو ندارن میگن توهم هست چون به شدت علم گرا هستن مثل آقای ایبن الکساندر که البته بعد از تجربش کاملا به این موضوع ایمان آورد چراکه ادله روشنی تو تجربش دید

    پاسخ
  • کتاب (ماورا طبیعی شدن) دکتر جو دیسپنزا هم دوستان مطالعه کنن بسیار مفید 🙏

    پاسخ
  • درود
    اقای استاد علی اقا کسانی که درک خاص و دانشی خاص در مورد چیزی دارند
    چشم سوم از دیرین توسط کسانی که قدر ت شو میدونند پنهان مانده من اعتقادم بر این است که شما هم میدونید و میخواهید قدرت رو برای خودتون نگاه دارید.

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: قانون دارما چیست؟ بررسی قوانین دارما (قانون دارمه) […]

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی غده پینه آل (چشم سوم) – اثبات کاملا علمی […]

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب خدمت جناب میرزایی…..برادر گرامی ماهم مثل شما معتقد به چشم سوم نیستیم ….اما لازم به ذکر هست جهت شفافیت در این چند پارا گرافتون راجب چشم سوم خوب بود اشاره ای به چشم بصیرت یا چشم برزخی میکردید تا خواننده گمان نکند که این ها هم خرافست…

    پاسخ
  • علی اقا حالا من خوب سر در نیاوردم الان به دور از خرافات اگه روی این غده ادم تمرکز کن واسه ادم فایده داره یا نه

    پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی غده پینه آل (چشم سوم) – اثبات کاملا علمی […]

    پاسخ
  • آقای علی بیک یکی از تکنیک های خواب روشن بردن چشمان به سمت همین غده یا چشم سوم است دلیل علمی داره یا الکی

    پاسخ
  • آقای علی بیک آیا واقعا با مغناتیس میشه تو بدن انرژی رو جریان داد ؟؟

    پاسخ
    • انرژی همینطوریشم تو بدن در جریانه

      پاسخ
      • خلاصه منظورم اینه که اهنربا ربطی به متافیزیک داره ؟

        پاسخ
        • نه

          پاسخ
          • پیشنهاد دارم با یک استاد اهل عرفان و کشف شهود اشنا بشید و عاجزانه ازش بخواهید چشم سومتان باز کند و یه مدت وقت بذارید
            که البته میدونم اگر استاد عرفان واقعا ادم معنوی باشه با دیدن شما بدون هیچ چیزی که بگید میفهمه اعتقادی ندارید و جواب منفی بهتون میده
            فقط افرادی که راز دار هستن میتونن درک کنن چی میگم
            چون خودم چشیدم
            البته ریاضت کشیدم.اما سخت بود تحمل دیدن همه چیز،پس کشیدم کنار
            چون سخته
            تو حلقه عرفان افراد زیادی نیستن
            یکم تحقیق کنید
            البته افرادی که کشف شهود میکنن راز دار هستن و خودشون هم انکار میکنن و میگن همچین چیزی وجود نداره
            اونایی که واقعا چشم سومشان در اثر ریاضت و عشق به حق باز شده
            راز نمیگن
            اما دعا میکنم یکنفر بتونه بهت ثابت کنه
            تا درکش کنی
            خودت تو همین سایت اعلام کنی که اشتباه فکر میکردید
            یا علی
            دوست گرامی

          • متاسفانه اصل کاری که ذهنه رو فراموش کردین و رفتین سراغ یه غده که تنها به دلیل جذب مخدر بالایی که داره حس ماورایی میده و خرافاتی ها هم فکر میکنن چشم سومه! والا تو قرن ۲۱ همچین تفکرات فسیل بسته ای جای تعجب داره!

      • چشم سوم در سلامتی ج بیماریهایی کاربرد داره

        پاسخ
  • […] بیشتر بخوانید: تسلط بر خواب و اعمال دستور به شخص در خواب […]

    پاسخ
  • امیدوارم که تحمت نزده باشم اگه زدم ببخشید 🤔

    پاسخ
  • 🤔

    پاسخ
  • منظورم این بود که شما خیلی از خرافات رو به ما می‌گویید بعد که ما باور کردیم شما خرافات نمیگویید ، شروع می کنید یک مشت خرافات بزرگ تر میگین مثل همون بعد پنجم که محصولاتتان رو بخریم البته نظر من اینه

    پاسخ
    • دوست عزیز کاش مقالات رو درست و با دقت بخونین! مبحث مقاله بعد پنجم تنها یک نظریه برگرفته از کتاب متافیزیک ۶۰ هستش که نوشته ام! اولش هم اعلام کردیم که نظریه هستش!

      پاسخ
  • پوروتون

    پاسخ
    • اتم کوچک ترین ذره تشکیل دهنده ماده هستش که در واقع هسته اتم از ابری الکترونی با بار منفی احاطه شده. هسته اتم از پروتون که دارای بار مثبت هستش و نوترون که دارای بار خنثی هست تشکیل شده. البته اخیرا ۵ ذره جدید که تشکیل دهنده اتم هستند هم کشف شده اند.

      پاسخ
  • آقای علی من گاهی فکر می‌کنم که شما خیلی از خرافات را رو می کنید اما باز هم یک خرافات دیگر می گویید و چون کا باور کردیم شما خرافات نمیگوییم محصولات شما را خریداری کنیم که اسمش هست دروغ بزرگ

    پاسخ
    • من که متوجه نشدم چی نوشتین!!! یه بار بخونین اگه متوجه شدین چی نوشتین به منم بگین!
      راستی مقاله رو کامل بخونین

      پاسخ
  • آقای علی بیک من جایی خواندم که ذرات از اتم مولکول و بعد الکترون پروتستان و نوترون و بعد از انرژی تشکیل شده آیا از نظر شما درسته ؟

    پاسخ
    • پروتستان؟؟؟😳😳😳

      پاسخ
    • اتم کوچک ترین ذره تشکیل دهنده ماده هستش که در واقع هسته اتم از ابری الکترونی با بار منفی احاطه شده. هسته اتم از پروتون که دارای بار مثبت هستش و نوترون که دارای بار خنثی هست تشکیل شده. البته اخیرا ۵ ذره جدید که تشکیل دهنده اتم هستند هم کشف شده اند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × 4 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: