چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ روش صحیح یادگیری متافیزیک

مقالات
۴۸ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی دانشنامه متافیزیک علی لند. تا به حال سوال های زیادی از من (علی بیک میرزایی) پرسیده شده است مبنی بر اینکه چگونه متافیزیک را یاد بگیریم؟ امروز در این پست بنا به درخواست برخی از کاربران میخواهم نکاتی اساسی را در رابطه با یادگیری متافیزیک برایتان ارائه کنم که این نکات میتوانند در یادگیری متافیزیک کمک بسزایی برایتان بکنند. به خاطر داشته باشید که یادگیری متافیزیک تنها زمانی حاصل میشود که شما اصول خاص یادگیری متافیزیک را رعایت کنید. به عبارتی یادگیری متافیزیک به صورت جسته و گسیخته به هیچ جایی ختم نخواهد شد و در مسیر یادگیری متافیزیک تنها در به دری را برایتان حاصل خواهد داشت! حال که این مقدمه را خواندید از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید…

بیشتر بخوانید:
چه چیزی موجب بروز فعالیت های متافیزیکی مغز میشود؟

برای یادگیری متافیزیک از کجا شروع کنیم؟

دوستان در جواب به این سوال میبایست به شما متذکر شوم که متافیزیک یک اصل و مقوله مشخص نیست! متافیزیک دارای هزاران شاخه میباشد که هر کدام از این شاخه ها به تنهایی دارای هزاران شاخه دیگر هستند! در صورتی که شما بخواهید تمامی شاخه های متافیزیک را بیاموزید به قرن ها زمان نیاز دارید! این بدین معنی نمیباشد که شما میبایست بیخیال یادگیری متافیزیک شوید! شما میتوانید اصول اساسی متافیزیک را که بیشترین کاربردها را دارند بیاموزید! البته به خاطر داشته باشید که در یادگیری متافیزیک شما میبایست از ابتدا قدم اول را درست بردارید! چرا که در صورتی که قدم اول را به درستی برندارید قطعا در یادگیری اصول متافیزیک با مشکلات اساسی و جدی ای رو به رو خواهید شد!

بیشتر بخوانید:
رشته متافیزیک | همه چیز درباره رشته متافیزیک

مباحث متافیزیکی که بیشترین کاربردها را دارند:

در مقوله متافیزیک برخی مباحث هستند که بیشترین کاربردها را دارند و من به شما پیشنهاد میکنم که برای یادگیری متافیزیک ابتدا این مباحث را بیاموزید:

  • هیپنوتیزم
  • خود هیپنوتیزم
  • تقویت ذهن
  • قدرت تفکر و تجسم
  • خود درمانی
  • دگر درمانی
  • پرواز روح
  • رویای آگاهانه
  • به گفته برخی عمل تله کینزی

موارد فوق از پرکاربردترین مباحث متافیزیک میباشند که یادگیری این موارد کار آنچنان سختی نیست…

بیشتر بخوانید:
رشته دانشگاهی متافیزیک | اطلاعات کامل درباره رشته تحصیلی متافیزیک

قدم اول در یادگیری متافیزیک:

دوستان همانطور که در ابتدای این مقاله به شما گفتم, قدم اول در متافیزیک بسیار مهم است! در صورتی که شما بتوانید قدم اول را به درستی بردارید قطعا به راحتی میتوانید هر مقوله ای از متافیزیک را به آسانی یاد بگیرید. قدوم اول در یادگیری متافیزیک عمل “خودهیپنوتیزم” است! خود هیپنوتیزم اساسی ترین اصل برای یادگیری متافیزیک میباشد!

بیشتر بخوانید:
آموزش حرفه ای خود هیپنوتیزم به زبان ساده

دلایل مهم بودن خود هیپنوتیزم به عنوان قدم اول در یادگیری متافیزیک:
  • افزایش قدرت ذهن
  • افزایش قدرت تفکر
  • افزایش قدرت تجسم
  • افزایش خلاقیت
  • افزایش آرامش روحی و ذهنی
  • ایجاد هارمونی و هماهنگی بین ذهن و روح و جسمتان
  • جذب نیروهای متافیزیکی بیشتر
  • افزایش قدرت کنترل ذهن
  • در دست گرفتن امور ذهنی

پس با توجه به موارد و اصول ذکر شده در بالا به شدا تاکید میکنم برای شروع یادگیری متافیزیک ابتدا از خود هیپنوتیزم شروع کنید! به شما پیشنهاد میکنم در یادگیری خودهیپنوتیزم از یک استاد متافیزیکدان علمی استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

بیشتر بخوانید:
بختک چیست؟ همه چیز درباره پدیده فلج خواب (بختک)

قدم دوم در یادگیری متافیزیک:

قدم دوم در یادگیری متافیزیک مطالعه و بررسی و تحلیل اصول متافیزیکی میباشد. شما هواره باید در این زمینه مطالعه کده و پس از مطالعه به بررسی و تحلیل مطالب و موارد مورد مطالعه قرار گرفته بپردازید تا به اصل و صحت و سقم آن پی ببرید. به عنوان مثال در یادگیری عملیات پرواز روح ممکن است شما مطالبی در رابطه با “کالبد اختری” بخوانید! از آنجا که چنین چیزی اصلا وجود ندارد در صورتی که شما بدون مطالعه و بررسی و تحلیل این آموزش را شروع کنید به نتیجه ای نخواهید رسید چرا که درحال یادگیری چیزی که اصلا وجود ندارد بوده اید!

بیشتر بخوانید:
کالبد اختری چیست؟ بررسی صحت و سقم کالبد اختری

قدم سوم در یادگیری متافیزیک:

قدم سوم در یادگیری متافیزیک تمرین و پشتکار میباشد. به خاطر داشته باشید چیزی به نام موفقیت بدون سعی و تلاش وجود ندارد! در صورتی که شما به موفقیتی بدون سعی و تلاش برسید باید به موفقیت خود و ماندگاری اش شک کنید! پس به خاطر داشته باشید که پشت کار یکی از لازمه های اصلی یادگیری متافیزیک میباشد.

بیشتر بخوانید:
تاثیر فیلم های ابرقهرمانی بر هویت و شخصیت افراد

قدم چهارم در یادگیری متافیزیک:

قدم چهارم در یادگیری متافیزیک صبر و حوصله و آرامش است! در صورتی که شما صبر و حوصله داشته باشید و همواره آرامش خود را حفظ کنید این امر موجب خواهد شد تا شما عصبانی و کلافه نشده و بر ذهن خود تسلط داشته باشید. با این کار شما در نهایت به موفقیت در یادگیری متافیزیک خواهید رسید.

بیشتر بخوانید:
قانون دارما چیست؟ بررسی قوانین دارما (قانون دارمه)

قدم پنجم در یادگیری متافیزیک:

قدم پنجم در یادگیری متافیزیک نا امید نشدن و امیدواری است. در صورتی که شما نا امید نشوید هرچقدر هم که شکست بخورید میتوانید بلند شوید! به خاطر داشته باشید در یک مبارزه هرچقدر هم که حریف شما را زمین بزند در صورتی که هر بار مجددا بلند شوید بلاخره حریف خسته شده و اعلام شکست کرده و انصراف خواهد داد! پس همواره امیدوار باشید و با هر شکست مجددا برخیزید!

بیشتر بخوانید:
رسومات چندش آور رمالان, دعا نویسان و جادوگران – لطفا بالا نیاورید!

قدم ششم در یادگیری متافیزیک (قدم آخر):

در نهایت قدم آخر در یادگیری متافیزیک خرافات زدایی و دوری از هرگونه مسایل خرافی میباشد. به خاطر داشته باشید در یادگیری متافیزیک هیچ دعایی وجود ندارد! هیچ سنگ و وسیله ای وجود ندارد! هیچ کتیبه و نوشته و جادویی وجود ندارد! شما هستید و ذهنتان! در متافیزیک کار اصلی را ذهن شماست که انجام میدهد همین و بس! متافیزیک با الهیات فرق میکند و در متافیزیک از هیچ کتاب آسمانی ای نیز نباید کمک بگیرید! متافیزیک کاملا علمی بوده و یک مقوله کاملا ذهنی میباشد.

بیشتر بخوانید:
ایرادات و خرافات مضحک وارده بر متافیزیک

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۴۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 + شش =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: