متد سیلوا چیست؟ با متد کنترل ذهن سیلوا آشنا شوید!

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) در این مقاله کوتاه میخواهم به شما عزیزان در رابطه با متد سیلوا یا بهتر است بگویم متد کنترل ذهن سیلوا مطالبی را ارائه کنم که امیدوارم مورد پسندتان واقع شود. قبل از هر چیزی بابت تاخیر چند روزه در به روز رسانی سایت از شما پوزش میخوام. راستش بابت برگزاری اولین کنفرانس متافیزیک ایران در تبریز درحل مذاکره با نهادهای ذیربط بودیم.

بیشتر بخوانید:
آلفای ذهنی چیست؟ معرفی امواج مغزی

متد سیلوا چیست؟

متد سیلوا در حقیقت روشی برای ریلکس کردن و به آرامش رساندن ذهن و بدن افراد میباشد. در این متد از فرکانس های کم بسامد مغز و همچنین توان های حد اکثری نیم کره راست مغز برای ایجاد بهترین و بهینه ترین موقعیت های مطلوب استفاده میشود. از آنجا که نیم کره راست مغز در تماس مستقیم با فهم و درک حاکم بر جهان میباشد دارای خلاقیت و نوآوری بسیاری میباشد. به عبارتی در صورت وجود مشکلی در هر زمینه ای این نیم کره راست مغز است که وارد عمل شده و راه حل را پیدا میکند!

بیشتر بخوانید:
مدیتیشن تی ام چیست؟ همه چیز درباره TM و آموزش

عملکرد نیم کره راست مغز در متد سیلوا:

در حالت کلی عملکرد نیم کره راست مغز بدین ترتیب میباشد که هر جا نقص و ایرادی وجود داشته باشد این نیم کره راست مغز است که آن را برطرف میکند! نیم کره راست مغز هماهنگی و توازن ایجاد کرده و تضاد را از بین میبرد. در حقیقت متد سیلوا همان مراقبه است در صورتی که بخواهیم آن را تنها محدود به ریلکس کردن و به آرامش رسیدن ذهن کنیم!

بیشتر بخوانید:
آموزش قانون جذب – جذب ثروت از طریق قدرت ذهن و متافیزیک

وجه تمایز متد سیلوا و مراقبه:

در رابطه با متد سیلوا باید بگویم این متد فراتر از یک ریلکسیشن ساده است! تفاوت بین متد سیلوا و مراقبه (مدیتیشن) در این است متد سیلوا به صورت پویا و فعال است ولی مدیتیشن به صورت ایستا و غیر فعال! در این متد شخص ذهن خود را جهت برجسته سازی توانایی ها و انرژی های خلاقانه خود و هماهنگ سازی آنها تحت کنترل قرار میدهد. این عمل به گونه ای است که برخی به متد سیلوا نام “مراقبه فعال” یا همان “اکتیو مدیتیشن” را داده اند! کسانی که متد سیلوا را در پیش میگیرند به مرور به این موضوع پی میبرند که این متد بیشتر از آنکه بر حالت “بی ذهنی” تاکید داشته باشد بر “ذهن فعال و خلاق” تکیه دارد.

بیشتر بخوانید:
موسیقی بینورال چیست؟ مقاله کامل موسیقی باینورال!

در حالت کلی متد سیلوا چگونه است؟

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر در رابطه با متد سیلوا بگوییم, متد سیلوا اولین متدی است که چگونگی فعالیت آگاهانه مغز در حالت آلفا را با استفاده از بکارگیری نیم کره راست مغز در روند خلاقیت اندیشه به افراد آموزش میدهد. متد سیلوا در حقیقت به ما کمک میکند تا در آگاهی کامل به حالت آلفای ذهنی برسیم و سپس با به کار گیری نیم کره راست مغزمان به اهداف و خواسته هایمان برسیم.

بیشتر بخوانید:
آیا سرنوشت انسان از پیش تعیین شده است؟

در آینده ای نزدیک “آموزش متد سیلوا” را به بهترین نحو ممکن برایتان ترتیب داده و در اختیارتان قرار خواهیم داد.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۱۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × 1 =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: