مراحل و سطوح ریکی اوسویی چیست؟ حتما بخوانید!

مقالات
۳ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی دانشنامه متافیزیک علی لند. امروز من (علی بیک میرزایی) میخواهم به شما مطالب مفیدی را در رابطه با مراحل و سطوح ریکی اوسوئی از مبتدی تا حرفه ای را برایتان ارائه کنم. از شما دعوت میکنم با علی لند همراه باشید. قبل از هر چیز بابت تاخیر چند روزه در فرایند قرارگیری پست ها در سایت عذرخواهی میکنم واقعا سرم شلوغ بود! 😥

بیشتر بخواند:
ریکی چیست؟ همه چیز درباره انرژی درمانی ریکی

ریکی اوسویی چیست؟

دوستان قبل از هر چیزی از شما دعوت میکنم ابتدا به مقاله ” ریکی چیست؟ همه چیز درباره انرژی درمانی ریکی ” سر بزنید تا در رابطه با ریکی اطلاعات کاملی را دریافت کنید! در پاسخ به این سوال که ریکی اوسویی چیست باید بگویم بنا به باور عده ای سیستم ریکی اوسویی طیف سبز شفا بخشی را در بر میگیرد! و حال نکته جالب توجه در این باره این است که بر اساس باور عده ای این نوع ریکی دارای چهار سطح مبتدی تا استادی بوده و نکته پشم ریزان موضوع این است که به باور آنان (بخوانید ذهن مریض آنان) در این ریکی مرحله اول فراخوانی و کمک گرفتن از فرشتگان مربوط به این طیف رنگی است! (چه مزخرفاتی به به :mrgreen: ) شاید برای شما عاقلان این مورد خنده دار باشد ولی باور کنید افرادی هستند که این سیستم را آموزش نیز میدهند! علی برکت الله! حال برویم سراغ مراحل گهربار ریکی اوسویی!

بیشتر بخوانید:
بیداری کندالینی چیست؟ بررسی صحت و سقم کندالینی

مراحل ریکی اوسویی:
  • مرحله اول ریکی اوسویی (شودن):
    در این مرحله فرد این توانایی را پیدا میکند که میتواند به صورت مستقیم انرژی را از دست خود منتقل کند! در این مرحله شخص توانایی خود درمانی را خواهد داشت! (توجه داشته باشید که با ریکی تنها میتواند بیماری های روحی و روانی و جسمی ناشی از ذهن را درمان کرد و باقی شعر و ترانه است که میسرایند!)
  • مرحله دوم ریکی اوسویی (آکودن):
    در این مرحله شخص با استفاده از سمبل های خاص مرحله دوم ریکی اوسویی میتواند انرژی به دوردست ها انتقال دهد! (نمیدونستین انسان ماهواره هستش؟ 😀 ) نکته قابل توجه در این مرحله از ریکی اوسویی این است که به باور متوهمان ریکی اوسویی شخص میتواند انرژی را حتی به گذشته و آینده نیز ارسال کند! (جل الخالق! 😯 ) جالب اینجاست که معتقدین این موضوع استنباطشان این است که مثلا اگر شخصی در گذشته شکست عشقی خورده باشید میتوان با ارسال و انتقال انرژی ریکی به گذشته, این شخص را درمان کرد! واقعا خنده دار است که شخصی تا این حد کودن باشد و این نظریه را ارائه کند! عزیز دل شما در زمان حال این شخص را درمان کرده اید! درمان شما ربطی به گذشته ندارد! و دلیل اصلی هم این است که شما توانسته اید در زمان حال جهت ذهنی شخص را به سمت دیگری سوق دهید همین و بس!

بیشتر بخوانید:
انرژیِ چی چیست؟ همه چیز درباره نیروی چی

  • مرحله سوم ریکی اوسویی (شینپیدن):
    در این مرحله شخص درمانگر دارد مرحله جدیدی از توهم شده و با استفاده از سمبل های جدید به جراحی هاله شخص بیمار میپردازد! بله درست خوانده اید جراحی! تئوری متوهمین ریکی اوسویی این است که در مرحله سوم شخص درمانگر مشغول عمل جراحی هاله شخص بیمار میشود! مانده ام واقعا این مزخرفات را از کجایشان در میاورند؟ حل اقل لطف کنند و موتوری خود را به ما نیز معرفی کنند و یا اینکه حد اقل از جنسی که میگیرند کمی هم به ما لطف و عنایت بفرمایند!
  • مرحله چهارم ریکی اوسویی (گوکوکایدن):
    در این مرحله از ریکی اوسویی شخص توانایی کانال زدن بین مراحل (اسکی رفتن) را داشته و به عبارتی به ارائه سمبل های مرحله استادی میپردازد! به عبارتی شخص با همسویی مراحل ریکی اقدام به درمان میکند!

بیشتر بخوانید:
سنگ های انرژی بخش و خواص آنها – آیا سنگ ها دارای انرژی هستند؟

من میدانم حال قطعا اشخاصی که هیچ تخصصی جز توهم ندارند خواهند آمد و طبق معمول به این مقاله حمله اتمی خواهند کرد! ولی حقیقت این است که دوستان مراحل رائه شده در ریکی اوسویی چیزی نیست جز مزخرفات! آخر عزیز دل, خداوند به ما عثل داده است چرا کمی از این عقل استفاده نمیکنید؟ بخدا عقل چیز بدی نیست! آخر بر پایه چه منطق و عقلی این مزخرفات ساخته شده اند؟ بر پایه چه علمی این مزخرفات سروده شده اند؟ چرا همینکه چیزی فراگیر میشود عده ای سو استفاده گر پا به عرصه گداشته و مشغول یاوه گویی و اضافه کردن بندهای جدید و ماده قانون تبصره های جدید به چیزی که اصلا نمیدانند چیست میشوند؟!!!

سخن پایانی:

در پایان باید بگوم دوستان ریکی تنها یک انرژی محرک درونی ذهنی است و بس! ریکی هر چه که باشد تنها قادر به درمان بیماری های ناشی از ذهن میباشد همین و بس!

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × دو =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: