هاله بینی چیست؟ دیدن هاله انرژی

مقالات
۹ دیدگاه

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی دانشنامه متافیزیک و علوم ماوراء الطبیعه علی لند. امروز در این مقاله بنا به درخواست برخی کاربران میخواهم به شما هاله بینی و در کل دیدن هاله انرژی را توضیح بدهم. پس با علی لند همراه باشید…

هاله بینی چیست؟

هاله بینی در کل دیدن هاله انرژی در اطراف بدن انسان میباشد. هر انسانی دارای قدرت ها و انرژی های درونی است که این انرژی ها نشات گرفته از ذهن انسان میباشند. هاله انرژی انسان یک عامل فیزیکی نیست و بدین ترتیب با چشم عادی قابل مشاهده نمیباشد. دیدن هاله انرژی بدن مستلزم مواردی است که میبایست به درستی انجام شوند و شخصی که قادر به مشاهده هاله انرژی بدن است میبایست از یک سری خصوصیات اساسی برخوردار باشد و دیدن هاله انرژی بدن انسان کار هر کسی نمیباشد!

هاله انرژی بدن ربطی به چاکراها و چشم سوم ندارد و همانطور که در مقاله های دیگر این دانشنامه نیز خوانده اید چیزی به نام چاکرا و چشم سوم وجود ندارد!

بیشتر بخوانید:
آیا چاکراها واقعا وجود دارند؟
آیا چشم سوم حقیقت دارد؟ همه چیز درباره چشم سوم

چگونه هاله انرژی بدن را ببینیم؟

دیدن هاله انرژی بدن کار هر کسی نیست! شما برای دیدن هاله انرژی بدن میبایست ذهن خود را بسیار تقویت کرده و دارای توانایی ذهنی متافیزیکی بسیار بالایی باشید تا بتوانید قادر به مشاهده هاله انرژی بدن باشید! برخی میگویند دیدن هاله انرژی بدن مستلزم باز بودن چشم سوم و فعال بودن چاکراها است! ولی باید بدانید چیزی به نام چاکرا وجود ندارد و چشم سوم نیز به هیچ وجه وجود ندارد تا بخواهد باز هم بشود!

هاله انرژی بدن چه شکلی است؟

هاله انرژی بدن همانطور که از نامش مشخص است یک هاله است که دور بدن را احاطه کرده است. ضخامت این هاله حدودا بین ۱ الی ۳ سانتیمتر است. رنگ این هاله معمولا به رنگ سفید و فیروزه ای است و در برخی موارد به رنگ های بنفش و آبی و زرد نیز مشاهده شده است.

احتمالا در آینده ای نزدیک آموزش هاله بینی را برای شما در سایت قرار خواهیم داد.

موفق و پیروز باشید…

توجه: کلیه مطالب این سایت اختصاصی میباشد. هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب این سایت بدون ذکر منبع و لینک به سایت شرعا, عرفا و قانونا ممنوع بوده و عملی خلاف انسانیت میباشد و به صورت جدی پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

۹ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × دو =

تازه ترین مطالب:

ویکی لند:

مطالب پیشنهادی: